abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60837506
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou, ik wil je wel aanraken hoor pritt
Wat hij zegt
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:14:41 #102
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60839573
Niet echt de oefenwedstrijden van Ajax gevolgt, maar hoe doe Aissati het?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_60839854
Ik vind hem niet onaardig spelen. Nog iets te veel balletjes breed, maar dat verdwijnt wel zodra hij meer speelt en vertrouwen krijgt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60840046
Vond hem tegen Arsenal best een gretige indruk maken. Met name die perfecte sliding op de bal tegen Sagna is me nog goed bijgebleven.

Toen Sulejmani erin kwam begon het ook bij vlagen te draaien. Die jongens voelen elkaar goed aan, dat zag je gewoon.
pi_60841123
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Vond hem tegen Arsenal best een gretige indruk maken. Met name die perfecte sliding op de bal tegen Sagna is me nog goed bijgebleven.

Toen Sulejmani erin kwam begon het ook bij vlagen te draaien. Die jongens voelen elkaar goed aan, dat zag je gewoon.
totdat Arsenal aanzette en Ajax niet meer over de eigen helft kwam
pi_60841197
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef toma het volgende:

[..]

Die wedstrijd was natuurlijk geen goede graadmeter voor het kunnen van Ajax.
Al is er natuurlijk wel klasse verschil tussen Ajax en Arsenal
pi_60841625
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef toma het volgende:

[..]

Het waren er toch 65 minuten though.
pi_60841936
Ook wel leuk om te horen dat hij zei dat spelers eraan moeten wennen Aissati gewoon aan te spelen ondanks dat hij een man in zijn rug heeft. Sneijder heeft dat ook vaak gezegd dat zoiets bij Real veel eerder gebeurd en zijn laatste jaar bij Ajax dat ook steeds wat meer gebeurde.
pi_60842240
Ik denk dat er geen verdediger meer bij komt. Dit is de selectie waarmee we het het aankomend seizoen weer mogen proberen.
pi_60842282
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:05 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat er geen verdediger meer bij komt. Dit is de selectie waarmee we het het aankomend seizoen weer mogen proberen.
Ik denk niet dat dit de selectie is. Er gaat nog iemand wegvallen. Mark My Words
pi_60842416
Tja Huntelaar, het zou als je het heel reeel bekijkt gewoon heel gek zijn als hij nog bij ajax zou spelen dit jaar. Hoop nog wel op een verdediger erbij, eentje uit de hoge hoed ofzo
pi_60842431
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:08 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit de selectie is. Er gaat nog iemand wegvallen. Mark My Words
Jammer voor Perez inderdaad.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:18:28 #113
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60842476
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:51 schreef Wooldoor het volgende:
Ook wel leuk om te horen dat hij zei dat spelers eraan moeten wennen Aissati gewoon aan te spelen ondanks dat hij een man in zijn rug heeft. Sneijder heeft dat ook vaak gezegd dat zoiets bij Real veel eerder gebeurd en zijn laatste jaar bij Ajax dat ook steeds wat meer gebeurde.
Dit is wel iets wat zeker voor beter spel zorgt. De vrije man vinden is goed maar je spel spelen met een man in je rug is misschien nog moeilijker. Je zag soms al wat aanvallen waar de klasse vanaf spat. Jongens als Aissati,Suarez, Sulejmani zijn meester in het aanspelen en het spel verleggen. Zelfs Sunderland en Arsenal hadden hier moeite mee.
#FreeHat
pi_60842524
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:08 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Oja dat is zeker. Van Basten wil met een groep van 24 man werken. Zijn er nu 26 of 28 ofzo?
pi_60842692
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:16 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jammer voor Perez inderdaad.
Is dit sarcastisch of niet?
pi_60842746
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

Is dit sarcastisch of niet?
Ja. Hij doelde weer op KJH.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60845469
"Geen concrete interesse voor Huntelaar"
Gepubliceerd op 2008-08-14 22:09:27 door
Er op dit moment nog geen concrete interesse voor Klaas-Jan Huntelaar. Diverse media beweerden vandaag dat Real Madrid hernieuwde belangstelling hebben in de spits van Ajax, volgens SkySpots zou Real zelfs een miljoenenbod voorbereiden. Maar volgens zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer is daar momenteel geen sprake van.

Het lijkt voorlopig heisa om niets. "Nee, er speelt momenteel niets. Die geruchten zijn gebakken lucht", verklaarde Oosterveer tegenover FCUpdate.nl.

[ Bericht 1% gewijzigd door amsterdammertje113 op 15-08-2008 08:23:30 ]
pi_60845509
Beter als het gerucht geen waarheid blijkt te zijn en Huntelaar gewoon bij ons blijft!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:37:49 #119
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60845644
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Mocht ik die kerel hier in de buurt, ik woon dichtbij Koog aan de Zaan, ooit tegenkomen...
Ik meen mij te herinneren dat er 1 of 2 dagen van te voren al aangegeven was dat Van Basten veel spelers rust zou geven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60845708
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 08:21 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Beter als het gerucht geen waarheid blijkt te zijn en Huntelaar gewoon bij ons blijft!

Er is geen concrete belangstelling voor Huntelaar, geloof mij op mijn woord!
pi_60847725
Exact dezelfde woorden die de zaakwaarnemer van Wesley Sneijder zei.
En ik meen me een uitspraak van Raffael van der Vaart te herinneren bij HSV.

Feit is dat iedere speler naar Real wilt, en helemaal als je in de nederlandse enclave kan komen te spelen. Beter kan toch niet? Het grote geld, de absolute topclub en gezellig met je maten uit NL dus vrouw (heeft ie die?) en gezin heeft het ook goed.
quote:
Wielaert: "Beetje moe van vragen over Ajax"
Rob Wielaert zal sowieso niet vóór de winterstop naar Ajax vertrekken. De verdediger van FC Twente openbaarde dit tegenover Sportweek. De achterhoedespeler staat in de nadrukkelijke belangstelling van de Amsterdammers.

Wielaert was duidelijk over een eventuele overgang. "Nou tot de winterstop in ieder geval niet. Ik heb ook tegen mijn zaakwaarnemer gezegd: 'tot de clubs eruit zijn, wil ik er niets meer over horen.' Pas als die eruit zijn, kan ik met Ajax praten."

"Zolang dat niet het geval is, concentreer ik me volledig op FC Twente", ging de verdediger verder. "Of dat lastig is? Dat niet, maar ik word langzamerhand wel een beetje moe van al die vragen hierover."

Ja lullo, geef dan geen antwoord na de wedstrijd over wat/of er iets speelt... Wat een ei, das toch normaal. Hij klinkt nu eerder gefrustreerd over het feit dat ie nog geen transfer te pakken heeft.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:34:41 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60849605
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 08:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Er is geen concrete belangstelling voor Huntelaar, geloof mij op mijn woord!
Huilen dan.
pi_60849786
Huntelaar moet GVD blijven! Poot stijfhouden en afpoeieren die maffioso´s.
Het kan gewoon niet nog een keer gebeuren dat er op het laatste moment iemand lekker komt shoppen in Mokum.
Aanvoerder, Boegbeeld en Topscorer. Die laat je nu niet meer gaan, twee weken voor de eerste competitiewedstrijd.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_60849831
Beter is er inderdaad geleerd van vorig jaar. Real Madrid of niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60852397
Huntelaar wordt niet verkocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')