Wat hij zegtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou, ik wil je wel aanraken hoor pritt
totdat Arsenal aanzette en Ajax niet meer over de eigen helft kwamquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Vond hem tegen Arsenal best een gretige indruk maken. Met name die perfecte sliding op de bal tegen Sagna is me nog goed bijgebleven.
Toen Sulejmani erin kwam begon het ook bij vlagen te draaien. Die jongens voelen elkaar goed aan, dat zag je gewoon.
Die wedstrijd was natuurlijk geen goede graadmeter voor het kunnen van Ajax.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef toma het volgende:
[..]
totdat Arsenal aanzette en Ajax niet meer over de eigen helft kwam
Het waren er toch 65 minuten though.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef toma het volgende:
[..]
totdat Arsenal aanzette en Ajax niet meer over de eigen helft kwam
Ik denk niet dat dit de selectie is. Er gaat nog iemand wegvallen. Mark My Wordsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:05 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat er geen verdediger meer bij komt. Dit is de selectie waarmee we het het aankomend seizoen weer mogen proberen.
Jammer voor Perez inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de selectie is. Er gaat nog iemand wegvallen. Mark My Words
Dit is wel iets wat zeker voor beter spel zorgt. De vrije man vinden is goed maar je spel spelen met een man in je rug is misschien nog moeilijker. Je zag soms al wat aanvallen waar de klasse vanaf spat. Jongens als Aissati,Suarez, Sulejmani zijn meester in het aanspelen en het spel verleggen. Zelfs Sunderland en Arsenal hadden hier moeite mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:51 schreef Wooldoor het volgende:
Ook wel leuk om te horen dat hij zei dat spelers eraan moeten wennen Aissati gewoon aan te spelen ondanks dat hij een man in zijn rug heeft. Sneijder heeft dat ook vaak gezegd dat zoiets bij Real veel eerder gebeurd en zijn laatste jaar bij Ajax dat ook steeds wat meer gebeurde.
Oja dat is zeker. Van Basten wil met een groep van 24 man werken. Zijn er nu 26 of 28 ofzo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de selectie is. Er gaat nog iemand wegvallen. Mark My Words
Ik meen mij te herinneren dat er 1 of 2 dagen van te voren al aangegeven was dat Van Basten veel spelers rust zou geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mocht ik die kerel hier in de buurt, ik woon dichtbij Koog aan de Zaan, ooit tegenkomen...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:21 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Beter als het gerucht geen waarheid blijkt te zijn en Huntelaar gewoon bij ons blijft!
quote:Wielaert: "Beetje moe van vragen over Ajax"
Rob Wielaert zal sowieso niet vóór de winterstop naar Ajax vertrekken. De verdediger van FC Twente openbaarde dit tegenover Sportweek. De achterhoedespeler staat in de nadrukkelijke belangstelling van de Amsterdammers.
Wielaert was duidelijk over een eventuele overgang. "Nou tot de winterstop in ieder geval niet. Ik heb ook tegen mijn zaakwaarnemer gezegd: 'tot de clubs eruit zijn, wil ik er niets meer over horen.' Pas als die eruit zijn, kan ik met Ajax praten."
"Zolang dat niet het geval is, concentreer ik me volledig op FC Twente", ging de verdediger verder. "Of dat lastig is? Dat niet, maar ik word langzamerhand wel een beetje moe van al die vragen hierover."
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is geen concrete belangstelling voor Huntelaar, geloof mij op mijn woord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |