abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:53:30 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60824923
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:52 schreef M0NTANA het volgende:
Waar dient de voorbereiding voor als je aan het einde je spits verkoopt?

Niet dat ik ervan uitga dat KJH vertrekt, er wordt zoveel verzonnen door de Spaanse pers.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60824973
Billenknijpen tot 31 Augustus dus.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60824995
Ik ga er ook gewoon vanuit dat hij blijft, Ajax zal toch niet echt weer dezelfde fout maken? En een opvolger van Huntelaar hebben we helemaal niet in huis. Sowieso is hij onvervangbaar, en hoe Cvitanich en Sulejmani het bij Ajax gaan doen is ook nog maar afwachten. Bovendien zit je dan wéér zonder alternatief.
pi_60825018
Als Real Madrid Huntelaar wilt hebben, dan komen ze gewoon over de brug met welke vraagprijs dan ook. Daar kan geen vBasten of wie dan ook iets aan veranderen. Mijn enige hoop is dat Hunter beseft dat dit zijn enige kans OOIT is om samen met vBasten en Bergkamp te trainen!
pi_60825053
Hunterlaar zal ooit worden verkocht, wanneer is wel het ideale moment dan?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60825080
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:55 schreef Blight het volgende:
Billenknijpen tot 31 Augustus dus.
Reken er maar op dat die eerder weg is...
Huntelaar heb je nodig als je als Ajax weer de top wilt bereiken... Als je die verkoopt dan kom je nog slechter te voorschijn dan vorig seizoen met Sneijder die vertrok.

Tuurlijk Suarez is beter geworden maar 30+ doelpunten machines zijn essentieel voor een club die het aller hoogste wilt en moet halen. Landskampioen en sjempjens liek
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60825089
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:58 schreef F1Bas het volgende:
Niet nu mijns inziens. Half juli had hij van mij voor 25 miljoen verkocht mogen worden, maar nu is het gewoon te laat.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60825091
Real Madrid
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:00:10 #9
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_60825092
quote:
in ieder geval NIET vlak voor de start van het seizoen!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:00:28 #10
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60825101
quote:
In ieder geval aan het eind van een seizoen voor de zomer en niet een paar weken voor de competitie start,
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60825111
quote:
Volgend seizoen, als Cvitanich een beetje gewend is aan Ajax.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:01:12 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60825116
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als Real Madrid Huntelaar wilt hebben, dan komen ze gewoon over de brug met welke vraagprijs dan ook. Daar kan geen vBasten of wie dan ook iets aan veranderen. Mijn enige hoop is dat Hunter beseft dat dit zijn enige kans OOIT is om samen met vBasten en Bergkamp te trainen!
Vorig seizoen betaalden ze 27 miljoen euro (?) voor Wesley Sneijder, misschien nu wel 35 miljoen?
quote:
Als de voorbereiding nog moet beginnen en Darío Cvitanich is gewend aan het Ajax-systeem.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60825120
quote:
Als je het spelletje speelt wat een ManU & Real doen. Spelers aantrekken en dan pas verkopen.
Dus het verhaal van de oude schoenen weet je wel.....

Zorgen dat je niet in een gat valt, dat je er (indien mogelijk) nooit op achteruit gaat....
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60825133
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:59 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Reken er maar op dat die eerder weg is...
Huntelaar heb je nodig als je als Ajax weer de top wilt bereiken... Als je die verkoopt dan kom je nog slechter te voorschijn dan vorig seizoen met Sneijder die vertrok.

Tuurlijk Suarez is beter geworden maar 30+ doelpunten machines zijn essentieel voor een club die het aller hoogste wilt en moet halen. Landskampioen en sjempjens liek
Bullshit, PSV is al 4 jaar kampioen en heeft al een aantal jaar lang geen doelpunten machine.
pi_60825171
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vorig seizoen betaalden ze 27 miljoen euro (?) voor Wesley Sneijder, misschien nu wel 35 miljoen?
[..]

Als de voorbereiding nog moet beginnen en Darío Cvitanich is gewend aan het Ajax-systeem.
In ieder geval zoveel mogelijk geld trekken uit die gore madrilenen, en hopen cq bidden voor een wereldspits die Hunter doet vervagen zoals Suarez dat deed bij Babel...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:03:34 #16
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60825179
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Bullshit, PSV is al 4 jaar kampioen en heeft al een aantal jaar lang geen doelpunten machine.
nee, die hebben een oerdegelijke ploeg staan, zeker defensief, en ze spelen als het moet super behoudend. Twee redenen waarom Ajax wel zo'n spits nodig heeft,
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60825194
quote:

[..]

Maar met onze verdediging ben je meer afhankelijk van de doelpunten die je zelf maakt.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:04:06 #18
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60825197
Tot nu toe is Huntelaar erg nuchter gebleken, maar als Real Madrid echt met een bod komt en (de zaakwaarnemer van) Huntelaar krijgt het in zijn kop, dan is er natuurlijk geen houden meer aan.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_60825200
quote:
Niet drie weken voor de start van de competitie.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60825217
Ik denk niet dat Huntelaar wordt verkocht We hebben nu 5 aanvallers voor 4 posities. Anders zouden ze nooit Luque, Perez en Kennedy weg gedaan hebben
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60825219
quote:

[..]

Het is dan ook niet om aan te zien, dat moeten we als Ajax niet na willen streven
pi_60825248
Huntelaar blijft wel, daar heb ik wel vertrouwen in.

Anders ga ik wel in de spits voetballen, ik schiet ze er ook wel in hoor.
pi_60825279
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:03 schreef TAV74 het volgende:

[..]

nee, die hebben een oerdegelijke ploeg staan, zeker defensief, en ze spelen als het moet super behoudend. Twee redenen waarom Ajax wel zo'n spits nodig heeft,
Daarom is zijn opmerking nog wel onzin.
pi_60825350
Stinkende Paëlla vreters
pi_60825465
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Daarom is zijn opmerking nog wel onzin.
Luister ik heb het over de top. De tijden zoals Ajax met Kluivert....
Zoals ManU met Ronaldo
Zoals Inter met Zlatan
Zoals Arsenal met Adebayor/van Persie.

Spitsen waardoor je infeite al "zeker" bent van de halve finale CL... En dat is Huntelaar.
Althans met hem erbij schat ik de kansen voor Ajax veel beter in dan als ze hem nu verpatsen en je maar moet zien hoe een aankoop zich ontwikkeld.

Landskampioen worden is 1 ding daarna begint het echte werk.
Als je dus een Huntelaar nu verkoopt heb je veel minder zekerheid op de landstitel=CL.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')