Halve finale is al over een paar dagen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:41 schreef Ruiseart het volgende:
Vertonghen en Vermaelen zijn we nog wel even kwijt zo te zien.
Maar ze spelen dan minstens nog een wedstrijd voor brons.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Halve finale is al over een paar dagen.
Dat vind ik al sinds zijn doorbraak, zo ongeveer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:38 schreef BB-boy het volgende:
Vertonghen is gewoon een klasbak, daar is niets overdreven aan.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
...........zelfs Dembele weet nu het net te vinden.
Dembele is ook een klasbak, bij WillemII kon je al zien dat hij 1 vd grootste talenten uit Nederland is. Hij is alleen nooit zo doelgericht geweest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
heel dat team zit in een roes dus niet overdrijven. zelfs Dembele weet nu het net te vinden.
Nou, liever niet dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef toma het volgende:
Nu maar eens op Urby letten. Hij gaat controlerend spelen (op de plek van Gabri zeg maar). Dat kan hij denk ik erg goed, ben benieuwd!
Dude..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef toma het volgende:
Nu maar eens op Urby letten. Hij gaat controlerend spelen (op de plek van Gabri zeg maar). Dat kan hij denk ik erg goed, ben benieuwd!
21:30.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:22 schreef Jnk18 het volgende:
Oh we spelen vanavond tegen Real Murcia, iemand weet hoelaat?
Urby gaat de laatste 2 jaar alleen maar achteruit. Vind zelfs Schilder beter spelen op de linksback positie. Met het meer ervaren duo Gabri en Lindgren op de rol als controlerende middenvelders, heeft Urby denk ik weinig kans.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef toma het volgende:
Heeft hij fantastisch gedaan inderdaad, net als het hele toernooi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef toma het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:26 schreef versteegrob het volgende:
Ajax begint zo he op Sport 1.
Server has reached its capacity and can serve no more streams. Please try again later.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:09 schreef versteegrob het volgende:
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=16826&part=sports
Heb goed beeld en live, woooooooooooot!
Laat maar, je mist niks. Was al sinds kwart over aan het kijken, even naar het toilet en inmiddels wordt er in het Spaans verteld dat "dit deel van de uitzending niet via internet wordt uitgezonden". Beetje jammer dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:24 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Server has reached its capacity and can serve no more streams. Please try again later.
rtsp://directo.redctnet.com/broadcast/7rm.rm
Oke.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:32 schreef P_B het volgende:
[..]
Laat maar, je mist niks. Was al sinds kwart over aan het kijken, even naar het toilet en inmiddels wordt er in het Spaans verteld dat "dit deel van de uitzending niet via internet wordt uitgezonden". Beetje jammer dus.
Die klote mediabedrijven lopen daar toch niet te kutten he? In dat geval zal Sport 1 de wedstrijd ook niet uitzenden. Daarom hebben we bijna het gehele seizoen uit de Primera Division moeten missen afgelopen seizoenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:32 schreef P_B het volgende:
[..]
Laat maar, je mist niks. Was al sinds kwart over aan het kijken, even naar het toilet en inmiddels wordt er in het Spaans verteld dat "dit deel van de uitzending niet via internet wordt uitgezonden". Beetje jammer dus.
Misschien is de wedstrijd uitgesteld voor 30 min? PSV begon gister toch ook pas een stuk later dan afgesproken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:37 schreef VoreG het volgende:
De wedstrijd zou toch om half beginnen? Waar is Sport 1 dan mee bezig..
Een oud interview met Van Persie (quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:37 schreef VoreG het volgende:
De wedstrijd zou toch om half beginnen? Waar is Sport 1 dan mee bezig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |