abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60830825
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:48 schreef twi het volgende:
En aangezien we het over de club hebben Sneijder is vorig jaar voor 28 miljoen verkocht, maar we lopen 15 miljoen mis door het niet kwalificeren voor de CL. Sterker nog, we schuiven onze concurrent 15 miljoen toe waardoor het verschil aan inkomsten 30 miljoen is tussen Ajax en PSV.

Kortom, de verkoop van Sneijder heeft 2 miljoen gekost, als je dom redeneert.
pi_60830848
even terzijde:
quote:
Weg naar Kroatisch team ligt open voor Cvitanich

Niets staat Dario Cvitanich nog in de weg om voor het nationale voetbalelftal van Kroatië uit te komen. De Ajax-spits uit Argentinië heeft zijn nieuwe paspoort inmiddels binnen.
Cvitanich is sinds 4 augustus officieel staatsburger van Kroatië. Zijn paspoort kon hij een paar dagen later ophalen in Den Haag. ,,De opa van mijn vader kwam uit Kroatië”, zegt hij over zijn Slavische roots. ,,Daarom maakte ik aanspraak op een Kroatisch paspoort.” De 24-jarige voetballer blijft overigens ook Argentijn. ,,Ja, dat is het land waar ik geboren ben en waar ik, tot ik naar Amsterdam kwam, altijd heb gewoond. Ik heb nu twee nationaliteiten.”

Maar zijn voetbalnationaliteit wordt de Kroatische. Dat kan omdat hij nooit een A-interland heeft gespeeld voor Argentinië. De Kroatische bondscoach Slaven Bilic heeft hem afgelopen weekeinde aan het werk gezien. ,,Bilic was aanwezig bij het Amsterdam Tournament”, vertelt de aanvaller. ,,Hij heeft vrijdag de wedstrijd tegen Arsenal gezien en een dag later hebben we elkaar gesproken. Er is zeker toekomst voor mij in het elftal, maar we hebben afgesproken dat we het rustig aan gaan doen. Kroatië speelt in september twee belangrijke WK-kwalificatiewedstrijden tegen Kazachstan en Engeland, waar heel veel druk op staat. Daar ben ik niet nog niet bij, maar daarna word ik wellicht wel bij de selectie gehaald. Het belangrijkste is nu dat ik het goed ga doen bij Ajax, dan komt de rest vanzelf."
Lekker belangrijk ook, maar toch.. leuk voor Cvitanich!
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_60831172
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:34 schreef Blight het volgende:

[..]

Daarover gesproken.. We hebben het deze zomer nog helemaal niet over het dichtgooien van de gracht of het kleuren van de stoeltjes gehad, .
Mwoh, ik heb het op een ander forum nog wel over gehad laatst.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60831187
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als Real geld laat zien gaat ELKE club overstag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60831221
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:25:28 #81
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60831355
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:00 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Tsja je hebt altijd weer azijnpissers die slim willen doen door te zeggen dat je niet zeker CL had gehaald met Sneijder, dat Twente die 15 miljoen verspeelt, dat Ajax de CL niet gegarandeerd had gehaald in de voorronde of dat je maximaal 15 miljoen naar PSV afschuift in plaats van 30 miljoen. Maar het resultaat dat Ajax geen kampioen is geworden, is dat PSV 30 miljoen ontvangt en Ajax niet.
pi_60831581
Ik denk dat het trio Suarez, Suljemani en Cvitanich samen misschien net zoveel goals maken als Suarez Huntelaar en Suljemani.
Dus een evt. vertrek van Huntelaar hoeft niet perse onoverkomelijk te zijn hoor.
pi_60831975
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:41 schreef twi het volgende:
De enige manier hoe je veel geld kunt verdienen is door veel te winnen.
En dat schoot met Huntelaar ook voor geen meter op, dus snel toeslaan nu hij nog te slijten is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:52:51 #84
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60832003
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:01 schreef marp0 het volgende:
even terzijde:
[..]

Lekker belangrijk ook, maar toch.. leuk voor Cvitanich!
Inderdaad, leuk voor hem .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60832274
precies, Huntelaar is niet nodig om de titel te pakken. probleem is dat we dan geen back-up spits hebben voor als Cvitanich uit vorm is/geblesseerd is. met de huidige scouts zijn talenten en verrassende aankopen zeer schaars. dus alleen verkopen als er een alternatief is.
pi_60833000
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef patrickt37 het volgende:
Ik denk dat het trio Suarez, Suljemani en Cvitanich samen misschien net zoveel goals maken als Suarez Huntelaar en Suljemani.
Dus een evt. vertrek van Huntelaar hoeft niet perse onoverkomelijk te zijn hoor.
Mijn verwachting is dat Cvitanich er niet direct zal staan. Komt van een totaal ander voetbalcultuur en moet zich eerst aanpassen. Dat vergt tijd, veel tijd.
pi_60833304
quote:
Ajax-fan Lucas Böke daagt zijn eigen geliefde club voor de rechter wegens „wanprestatie en niet geleverde diensten”. In een woedende, aangetekende brief van vier kantjes aan de Ajax-directie spuugt hij zijn gal over het dramatisch slechte Ajax-elftal, dat afgelopen zaterdag was opgesteld tijdens het Amsterdam Tournament. Böke, eigenaar van een adviesbureau in Koog aan de Zaan, neemt juridische stappen om trainer Van Basten te dwingen zijn beste spelers op te stellen „Ik betaal geen 110 euro om naar het C-elftal te kijken.”

(...)

In zijn brief beticht Böke Ajax van wanprestatie en ernstige misleiding. „Juridisch gezien staat buiten kijf dat uw bedrijf een wanprestatie heeft geleverd. Als ik had geweten dat de tweede toernooidag zou worden gebruikt als oefenstage voor de ’Ajax-beloftes’, zou ik nimmer kaarten hebben gekocht. De arrogantie waarmee u het publiek tegemoet treedt kennende, zult u deze brief waarschijnlijk met een grote grijns terzijde leggen. Waarschijnlijk leest u deze brief niet eens helemaal uit. Ik zal –in uw ogen– wel een ’verdwaalde geest’ zijn. Maar bij het uitblijven van een reactie, zet ik de juridische procedure door. Dat kost mij meer dan het oplevert, maar het gaat mij om het principe.”

De Ajax-woordvoerder bezweert de aangetekende brief serieus te beantwoorden. Bij de club kwamen nog enkele tientallen boze emailtjes binnen over het Ajax-optreden. „We hebben begrip voor zijn kritiek. Maar de Ajax-directie steunt Van Basten in zijn beslissing. Maar we gaan deze meneer, en die andere emailklagers, geen geld teruggeven. We overleggen met alle deelnemers om weer een rustdag in het toernooi te realiseren, zodat we alle speeldagen de sterkste selectie kunnen opstellen.”
Mocht ik die kerel hier in de buurt, ik woon dichtbij Koog aan de Zaan, ooit tegenkomen...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60833371
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef patrickt37 het volgende:
Ben het ermee eens, verwacht wel dat het wat doelpunten gaat kosten, maar je speelt dan wel met 3 spitsen die allemaal hun goaltje kunnen meepikken. Al is het dan wel echt een gok of Cvitanich het meteen kan overnemen, zou misschien wel goed zijn als Huntelaar eerst een halfjaar/jaartje erblijft, heb je iig zekerheid mee. Heb je met Cvitanich ook meteen een goede speler achter de hand
pi_60833649
Staat die klapmongool van een Boke ook nog met zn kop in de krant Wat een fokking huillie.
Geef mij maar Amsterdam
pi_60834105
Tja, ergens kan ik t me wel voorstellen. Veel supporters die niet naar competitie wedstrijden gaan, gaan wel naar AT, als je je daar lang op verheugd en helemaal uit limburg komt ofzo om een wedstrijd van Ajax te zien dan kan ik me voorstellen dat je dan pissed bent. Juridische stappen gaan wel heeeel ver.
pi_60835767
Die Boke beledigt hiermee onze C-spelers. Die jongens hebben hard hun best gedaan tegen het sterren-ensemble van Inter. Ik heb in ieder geval van die wedstrijd genoten.
pi_60835932
Ik liep rond een uurtje of 6 over de van Baele en kom de 2-million man tegen, ook wel bekend als Luque. Hij was druk aan het telefoneren dus misschien gaat er wel iets gebeuren.
Bovendien had hij een grote glimlach op zijn gezicht.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60836207
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:21 schreef Pritt het volgende:
Ik liep rond een uurtje of 6 over de van Baele en kom de 2-million man tegen, ook wel bekend als Luque. Hij was druk aan het telefoneren dus misschien gaat er wel iets gebeuren.
Aha.. dus als hij belt gebeurd er iets.. pittige conclusie!
pi_60836328
quote:
Wat zou jij doen als je 2 ton in de maand in je knip geschoven krijgt ? En dat voor een beetje meehobbelen bij Jong Ajax.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_60836385
Welk deel van misschien begrijp je niet?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 21:35:47 #96
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60836397
quote:
denk dat hij de Rabofoon aan het bellen was...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60836601
Van Baerlestraat, niet Van Baele. Het is toch ook niet Embandtplein?
pi_60836756
Iemand druk aan de lijn en meteen staat er wat te gebeuren ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60836830
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Van Baerlestraat, niet Van Baele. Het is toch ook niet Embandtplein?
Ik was zo enthousiast over het feit.
pi_60837341
Nou, ik wil je wel aanraken hoor pritt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')