mja wel buffer havenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:12 schreef Emimich het volgende:
Ajax-live: http://nl.justin.tv/afcajax18
HIJ WERKT!
Of hoeveel zijn er nog op vakantiequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
De naam van Suarez wordt al gescandeerd. Hoeveel man zijn er meegekomen?
Dan is hij dat aan het ontwikkelen, vorig seizoen vond ik dat z'n makke nog wel eens. Neemt niet weg dat die jongen zich goed ontwikkelt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vertonghen is ook snel, sprinttte Giovinco er meerdere malen uit.
In vergelijking met het team van vorig jaar is dit een superteamquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:26 schreef navigator het volgende:
Nou nou, je kunt ook overdrijven
ooh drom , ik vroeg me al af waarom ik dat harde gefluit hoordequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
damn die Oleguer krijgt me toch een fluitconcert naar z'n hoofd telkens
Net haperde hij heel erg nu is ie best goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:06 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Vind je? Valt best mee ik heb slechtere gezien, die van barca - boca net was idd crap.
haha let ik nieteens op gewoon schermpje klein maken zodat je die onzin niet zietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:08 schreef toma het volgende:
[..]
Net haperde hij heel erg nu is ie best goed.
die chatroom!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:13 schreef venomsnake het volgende:
Is het een beetje een leuke wedstrijd?
JIJ VUILE...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:14 schreef wolferl het volgende:
Ik ga nu best veel gezeik krijgen, maar Sulejmani en Cvitanich vallen me tot dusverre nog tegen.
Nee man, 1e helft 1 kansje Ajax de rest niks gezien. Veel hoge ballen, gelukkig een oefenpotquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:13 schreef venomsnake het volgende:
Nederland - Argentinië de 1e helft gezien?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:13 schreef venomsnake het volgende:
heel het nieuwe Ajax valt nog tegen. maar goed, geeft het alsjeblieft wat tijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:14 schreef wolferl het volgende:
Ik ga nu best veel gezeik krijgen, maar Sulejmani en Cvitanich vallen me tot dusverre nog tegen.
Dat doe je toch niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:15 schreef woooohaa het volgende:
[..]
Ik kan 'em ook uit zetten hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |