abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60859687
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:19 schreef Mindstate het volgende:
95 euro
Das meer dan 200 gulden voor een shirtje..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:24:34 #152
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60859724
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

2002 belde, ze willen hun opmerking terug

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60860020
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:24 schreef fathank het volgende:

[..]

2002 belde, ze willen hun opmerking terug

Het is weer vrijdagmiddag.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60860250
En dan nog laten bedrukken. 115 inclusief

Maar goed ik laat het wel op het uitshirt doen.
pi_60860316
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Loop je dan in je modelloze Adidas-shirt .
pi_60863512
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:40 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Het is weer vrijdagmiddag.
Bier, hoeren, kermis etc!

Kut, het is al avond...
Koning.
pi_60863614
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:04 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Geloof dat die twee sterren erop en het eredivisie-logo 95 euro kost. Op het shirt geplakt en al. Dat dan weer wel.
Dat is toch wel incl shirtje? Ik ga geen 95 euro betalen om nu effe lekker twee sterren op mijn shirt te drukken.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60863711
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:47 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Dat is toch wel incl shirtje? Ik ga geen 95 euro betalen om nu effe lekker twee sterren op mijn shirt te drukken.
Met shirtje erbij komt het op 165 euries
Wil je ook nog een broekje, sokken en trainingspak?
"Dat is dan 635 euro meneer"

Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_60863775
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:52 schreef navigator het volgende:

[..]

Met shirtje erbij komt het op 165 euries
Wil je ook nog een broekje, sokken en trainingspak?
"Dat is dan 635 euro meneer"

En voor het juiste bedrag krijgt u er Jurgen Colin bij. dat is dan 100.635 euro.

Wilt u er een tasje bij?
pi_60863808
Huntelaar blijft trouwens gewoon. Van Basten is de absolute baas en die wil dat hij blijft, klaar dus.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_60863846
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:55 schreef Triptamine het volgende:

[..]

En voor het juiste bedrag krijgt u er Jurgen Colin bij. dat is dan 100.635 euro.

Wilt u er een tasje bij?
Als je Colin erbij neemt krijg je nog geld terug
flauw, maar ik zit aan de Leffe 9% dus dan mag dat
pi_60863906
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:58 schreef navigator het volgende:

[..]

Als je Colin erbij krijgt krijg je nog geld terug
flauw, maar ik zit aan de Leffe 9% dus dan mag dat
En dan ga je achter Fok! zitten ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:02:58 #163
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60863948
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:55 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Wilt u er een tasje bij?
3 halen 1 betalen. Jurgen Colin, Kenndy en Luque voor de prijs van een trainingspakkie
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60863978
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:01 schreef denthemen het volgende:

[..]

vrouw is de hort op, 2bloedjes van kinderen slapen, wat moet ik anders?!?!
Hopelijk is ze op tijd terug dan ga ik zelf nog weg
pi_60864000
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:04 schreef navigator het volgende:

[..]

Ach, jij mag 't Kinderen nog niet oud genoeg om mee te drinken?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_60864013
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:01 schreef denthemen het volgende:

[..]

De meeste fokkers doen niet aan vrienden.
pi_60864073
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:05 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ach, jij mag 't Kinderen nog niet oud genoeg om mee te drinken?

nop, 1 en 4
pi_60864087
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:05 schreef Triptamine het volgende:

[..]

De meeste fokkers doen niet aan vrienden.
Genoeg vrienden hier hoor.
pi_60864101
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:08 schreef navigator het volgende:

[..]

nop, 1 en 4
Nog 2 jaar en de oudste mag meedrinken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_60864107
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:04 schreef navigator het volgende:

[..]

Ga naast de kroeg wonen. Babyfoon mee, af en toe een keer gaan kijken
pi_60864295
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:09 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ga naast de kroeg wonen. Babyfoon mee, af en toe een keer gaan kijken
Die babyfoon einidgt op zeker in de pot als ik ff ben pissen ofzo

ONtopic: Er mot nog een verdediger bij maar wie in godsnaam? Ik weet het echt niet, ik had Wielaert wel willen zien komen. Goed genoeg voor de Eredivisie.
pi_60864298
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:47 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Jawel. Kan trouwens ook 85 zijn. Begin te twijfelen...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60864360
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:18 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Jawel. Kan trouwens ook 85 zijn. Begin te twijfelen...
Oh, dus dan is het 10/20 euro voor die sterretjes. Dat is wel te doen. Dan nog bedrukking(Wel pas op 1 september. Loop je daar met Huntelaar/9 op je rug, gaat ie weg )
pi_60864403
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:20 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Oh, dus dan is het 10/20 euro voor die sterretjes. Dat is wel te doen. Dan nog bedrukking(Wel pas op 1 september. Loop je daar met Huntelaar/9 op je rug, gaat ie weg )
Zoiets zal het wel zijn, ja. Shirt zelf is 70 of 75 ofzo toch?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60864418
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Iets in die richting ja. Lol. Ik kreeg al een hartaanval toen je 95 euro postte
pi_60864551
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:23 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Iets in die richting ja. Lol. Ik kreeg al een hartaanval toen je 95 euro postte
Ja, nu ik het zo zat terug te lezen begon ik ook te twijfelen. Helemaal toen er werd gepost van '200 gulden dit en dat'. Al gaat het alsnog een aardig eind die kant op.

Ik vind zelf die trainingshirts ook niet verkeerd trouwens.
pi_60864639
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:28 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik vind zelf die trainingshirts ook niet verkeerd trouwens.
Zeker. Het uitshirt is in het echt ook heel mooi, terwijl ik het op die presentatiefoto's niet speciaal vond. Zag laatst hier in oss iemand lopen met het nieuwe uitshirt en Aissati's naam en nummer erop
pi_60867040
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:32 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Zeker. Het uitshirt is in het echt ook heel mooi, terwijl ik het op die presentatiefoto's niet speciaal vond. Zag laatst hier in oss iemand lopen met het nieuwe uitshirt en Aissati's naam en nummer erop
Grappig.. zag op t werk ook hetzelfde.. scheelt dat ik in Oss werk
pi_60867910
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Bedrukte shirt is 90 euro. Voor een shirt zonder bedrukking ben je 70 euro kwijt ja.
pi_60868079
Die sterretjes kosten toch 1 euro nog wat ofzo per ster
pi_60868588
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 23:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Die sterretjes kosten toch 1 euro nog wat ofzo per ster
Dat ligt eraan naar welke hoerentent je gaat.
pi_60868652
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:20 schreef Triptamine het volgende:

[..]

20 euro is nog steeds belachelijk voor twee van die kleine dingetjes die niets kosten.
pi_60868955
Mooi stuk over ajax en Van Basten. Hierin wordt weer bevestigd hoe groot zijn invloed is!

Van Basten streng voor taartbakkers
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Marco van Basten speelt zaterdag met Ajax de laatste oefenwedstrijd. In de eerste maand heeft hij al op veel zaken zijn stempel gedrukt.
afbeelding vergroten Marco van Basten. FOTO AP
De training van Ajax gaf deze week het inmiddels vertrouwde beeld. John van 't Schip die met papier en fluit in de aanslag oefenvormen uitzet. Rob Witschge die hem tijdens positiespelletjes bijstaat in het coachen en Marco van Basten die tussen zijn twee assistenten in zoveel mogelijk observeert.

Een paar jaar geleden legde de trouwe assistent Tonny Bruins Slot eens beeldend de rolverdeling uit bij het Ajax van Ronald Koeman en het Barcelona van Johan Cruijff. ,,Je moet het zien als het bakken van een taart,'' zei Tonny. ,,Alle overige stafleden doen samen met de spelers zoveel mogelijk het voorbereiden. Als de taart bijna af is, schuiven we hem door naar Cruijff of in dit geval Koeman. Die hanteert de slagroomspuit en zet de kers erop.'' Dit type trainers, zo ervoer Bruins Slot, heeft het vermogen om nét die paar toefjes extra aan te brengen op basis van wat ze als speler in de absolute top hebben meegemaakt. ,,Ze zien details die anderen niet zien.''

De Ajax-taarten onder Koeman waren toen, in de jaren 2002 en 2003, stevig als Schwarzwalder Kirschtorte. Pas later werden de misbaksels talrijker. Nu Marco van Basten de baas is in Amsterdam, is hij bezig zijn eigen taartbakkers te selecteren en ze in slagorde op te stellen.

In dat proces ontziet hij niets of niemand. Hij maakt bikkelharde keuzes op de werkvloer (Kenneth Perez) en op kantoor, binnen de rangen van het overig ondersteunend personeel, zoals Martin van Geel overkwam.

Sinds zijn aanstelling verdiept Van Basten zich in alle geledingen van de club. Van alles wat gebeurt, wil hij weten waarom het zo gaat en of er verbetering in valt aan te brengen. Achterdocht koestert hij tegenover mensen die zich privileges toe-eigenen die niet bij hun functie passen. Met werknemers die zich profileren op plaatsen waar dat vanuit hun rol niet moet, is hij gevoelsmatig snel klaar.

Met algemeen directeur ad-interim Henri van der Aat is de verhouding bijvoorbeeld puur zakelijk. Tijdens het Amsterdam-toernooi liep Van der Aat nog voor iedereen zichtbaar in de perskamer rond en niet in de ruimte voor sponsors en vips. Al op de eerste trainingsdag zei Van Basten in een persconferentie afgemeten: ,,Van der Aat is ad-interim, maar het is wenselijk dat we snel een vaste, sterke algemeen directeur hebben.'' Die zoekt de raad van commissarissen sinds deze week.

De nieuwe trainer is scherp tot in het detail op alles wat de rust rond Ajax en rond zijn selectie kan verstoren. Op zijn voorspraak is de koffiehoek op de route van de kleedkamer naar het trainingsveld ontmanteld. Aan de voet van het trappenhuis van de Arena had een groep oudere supporters en werklozen de laatste jaren een vast verzamelpunt.

Van Basten stelde intern het discriminerende aspect aan de orde. Waarom zouden een paar opa's hun kleinkinderen wél de Arena binnen kunnen om met spelers op de foto te gaan en moeten alle andere bezoekers buiten blijven? Zoiets geeft alleen maar gedoe en de voetballers zelf worden er niets wijzer van.

In dit specifieke geval loste het bovendien een al langer sluimerend probleem op. Ajax constateerde zelf al dat een aantal spelers soms dagen na elkaar zijn eigen poster stond te signeren in de koffiehoek. Die posters met handtekening circuleerden vervolgens op e-Bay.

Bij de buitenwacht maakt Van Basten met zulke beslissingen lang niet overal vrienden. Maar in de spelersgroep is het ontzag voorlopig groot. Spelers zien een coach die in zijn voetbalvisie het pure voetbal aanhangt. Bij het inkrimpen van zijn selectie koos hij bovendien niet voor de makkelijkste weg door de jongste bedienden te slachtofferen.

Het wordt interessant te volgen hoe de clubcoach Van Basten over een heel jaar de relatie met zijn spelers onderhoudt. Hij heeft dat nog nooit eerder hoeven doen. En van nature is hij geen mensen-mens zoals Guus Hiddink en Leo Beenhakker dat bijvoorbeeld zijn.

De mooiste training tot nu toe was een vrijdagsessie in de Lutte. Na een hele week observeren liet Van Basten een heel intensief partijtje spelen, waarin hij ineens bovenop zijn selectie zat. Om de minuut legde hij het spel stil om individuele spelers messcherp op repeterende fouten te wijzen. ,,Robbert Schilder, je laat je wéér passeren zoals tegen Noordwijk,'' schalde het over het terrein. Die training kwam er ook een ergernis boven die we kennen uit zijn tijd als bondscoach. Van Basten liet een keer of vijftien een ingooi overnemen. Het is zijn stokpaardje dat hij overal in het voetbal te veel balverlies ziet bij zo'n simpele handeling.

Veel energie steekt hij voorlopig in het optimaliseren van de trainingsfaciliteiten voor zijn spelersgroep. Met hoge schermen liet Van Basten het oefenveld bij de Arena windstil maken en voor het eerst kunnen de spelers van Ajax zich tussen trainingen door op bed te rusten leggen.

Op twee plekken is daarvoor ruimte gecreëerd. Je hebt een 'lichte ruimte' in de gymzaal van het stadion. Daar staan 25 bedden en zijn de ramen gedeeltelijk afgeplakt. Elders is een volledig verduisterde kamer met acht bedden, voor wie echt een lange tuk wil doen.

Het is zo'n randvoorwaarde voor prestaties die Van Basten als speler van AC Milan leerde waarderen. Inmiddels lopen bij Ajax ook een mental coach en een nieuwe video-analist rond.

Soms komt zijn eeuwige band met Milan ook spontaan tot uiting. Toen rechtsback Bruno Silva tijdens een demonstratietraining op de Open Dag een goede verdedigende actie maakte, riep Van Basten verheugd: 'Bruno is onze eigen Mauro Tassotti'.

Hij zinspeelt verder nog op een aanpassing van het lunchschema. Al zijn voorgangers aten met de hele spelersgroep gezamenlijk op een vaste tijd. Van Basten zou best meer flexibiliteit willen aanbrengen. Een speler die na de training graag 30 vrije trappen neemt, kan later eten dan zijn collega die juist wat eerder wil lunchen om daarna nog naar het krachthonk te gaan.

http://www.sportwereld.nl(...)or_taartbakkers.html
pi_60869089
Leuk stukje. Mooi om te zien hoe Van Basten het tot in de puntjes geregeld wil hebben. Geeft veel vertrouwen.
pi_60872046
Streep door de naam van Keje Molenaar en Coronel praat wel heel erg in de richting van Jansma.
quote:
Keje Molenaar (foto) wordt niet de nieuwe algemeen directeur bij Ajax, meldt De Telegraaf zaterdag. De oud-speler van de Amsterdamse club voelt er niets voor om mee te doen in de open sollicitatieprocedure en heeft dat voorzitter Uri Coronel laten weten.

Eerder voerden Molenaar en Coronel wel een oriënterend gesprek. Volgens Coronel was de achterliggende gedachte daarvan echter niet om Molenaar te screenen. Coronel zegt het jammer te vinden dat hij de naam Molenaar kan wegstrepen. 'Hoe meer goede kandidaten, hoe beter.'

Coronel blijft er wel bij dat de nieuwe algemeen directeur een voetbalman moet zijn. 'Daarmee bedoel ik niet dat hij per se minimaal twintig interlands gespeeld moet hebben, maar affiniteit met de voetballerij is wel een vereiste. Iemand die twintig jaar meeloopt, zoals Arie van Eijden, ikzelf of een journalist, dat kunnen in principe allemaal voetbalmensen zijn.'

Andere namen die naast die van Molenaar werden en worden genoemd zijn die van Frank Rijkaard (oud-international en coach) en Kees Jansma (journalist en perschef van het Nederlands elftal). (KVN)
pi_60872121
Stuk over van Basten klinkt echt goed. Stuk over Molenaar klinkt helemaal niet goed. Als het Jansma maar niet wordt...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_60872385
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 09:34 schreef kevin6188 het volgende:
Streep door de naam van Keje Molenaar en Coronel praat wel heel erg in de richting van Jansma.
[..]
Ik zal zelf eens solliciteren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60872584
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 09:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]

Vreemd dit, het leek er eerst op dat hij graag wilde. Zie eigenlijk niets in Jansma.
pi_60873224
Tering...

Frank Rijkaard
Algemeen Directeur AFC Ajax

Hoe gaaf is dat
pi_60873270
Frank Rijkaard als AD, daar sta ik wel van te fronsen, maar die mag van mij altijd terugkomen in welke functie dan ook.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60873282
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 09:43 schreef Cheiron het volgende:
Stuk over van Basten klinkt echt goed. Stuk over Molenaar klinkt helemaal niet goed. Als het Jansma maar niet wordt...
Jansma en Van Basten zijn van hetzelfde laken een pak: Ze zitten er allebei voor de beeldvorming, niet vanwege de inhoud.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60873414
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Frank Rijkaard als AD, daar sta ik wel van te fronsen, maar die mag van mij altijd terugkomen in welke functie dan ook.
Juischt.

Sarpong gisteren weer meegetraind trouwens.
pi_60874126
Frankie ?

België-Italië nu live op Sporza trouwens met zojuist een rode kaart voor Vermaelen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:20:09 #194
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60874179
Vermaelen kan dan 'fit' terugkeren naar Amsterdam
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60874584
Vertonghen

Klasse kerel.
pi_60874754
Nu gaan die Belgen nog winnen ook
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_60875070
Molenaar, geen daden alleen maar praatjes
pi_60875172
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:32 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ossenaar.

Goed stuk over MvB.
Striving to be more than average.
pi_60875627
Vertongen

Die jongen speelt als een beest!
pi_60875706
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Vertongen

Die jongen speelt als een beest!
Goed om te horen, heb veel vertrouwen in hem