Ah tof.!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
En cijfers! Hoi Lobasca![]()
Buurvrouw, ik kan morgen wel even kijken/vragen of ze het hebben.
Blasfemisch gesputter, maar het is gelukt. A hell of a job, je zou denken bij de 5e keer...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
En cijfers! Hoi Lobasca![]()
Buurvrouw, ik kan morgen wel even kijken/vragen of ze het hebben.
Alles onder controle Queenie, bij jou ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
Thanx Disana.![]()
Hé, Bassie is er ook, alles goed?![]()
De verhalen over het eten en de oorlog PM ik wel een keer, ok Disana?
Yep.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:41 schreef Lobasca het volgende:
Alles onder controle Queenie, bij jou ook?
Hahahaha... idd..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep.Had je problemen met je toetsenbord?
Ik ga in de pannen roeren, Vic komt binnen en moet binnen een uur bij een klant zijn. Ik haat stressen.![]()
Tot straks.
Hoi Lobascaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:54 schreef Lobasca het volgende:
Maar....dat kan altijd nog natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
beter laat dan nooit![]()
Soury,
ouwe sloerie.....
Ik kan wel zeggen dat ik van je hou en je tof vindt en al die shit,
maar volgens mij hou je niet van dat zoete en wil je iets meer pit......
dus van mij geen kusjes, bloemen of taart maar alleen maar dit.
en wel klikken jij muts en ellendig gedrocht
want ik heb me op joutoep de kelere gezocht
trouwens,
Van Harte Gefeliciflapstaart
en toch stiekum een klein kusje van mij.........
[ afbeelding ]
dacht ik welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Dat komt dicht in de buurt..
Dank je wel
Héééé tering weer een maand omquote:
Errug hè?quote:
Oh, was je weg Coos?quote:
Straks gaat ie nog een maand terug lezenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, was je weg Coos?
Ik wilde net zeggen: je relwekker staat nog op de winterstand
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks gaat ie nog een maand terug lezen![]()
Welnee allemaal BS zoals gewoonlijkquote:
Oké, dan kan ik nu even een tukkie doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee allemaal BS zoals gewoonlijk
Cooooooooooooooooooooooooooooooos, it's alive!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké, dan kan ik nu even een tukkie doen.![]()
Dat ik 2 weken niet kan Fokken maar beter aan het strand kan gaan liggen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blurk, al bekomen van de goede adviezen?
Dat bedoelde ik niet, iets met de mond snoeren enzo..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat ik 2 weken niet kan Fokken maar beter aan het strand kan gaan liggen?
Ja, dat is een prima advies
Was geweldig daarom moet ik nu even rusten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie Coos? Beetje naar je zin gehad?
Ga toch es op tijd je nest in dat gegaap !!!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef Lobasca het volgende:
Wel lief dat je solidair met me was, Coos, ik snap het ook wel, dat geneuzel zonder mij..
Dubbele gaap![]()
Wat is de bestemming ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat ik 2 weken niet kan Fokken maar beter aan het strand kan gaan liggen?
Ja, dat is een prima advies
Vrijdagnachtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, iets met de mond snoeren enzo..![]()
Maar aan het strand liggen is altijd beter dan de Godganze dag jezelf hier moeten bewijzen, wanneer ga je?
Kan me voorstellen, met zo'n vieze 'oom' die hier altijd nog denkt iets te claimen te hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk, Nice, heb er zo'n zin in
Ach waarom niet ..quote:
Zieke trutquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, met zo'n vieze 'oom' die hier altijd nog denkt iets te claimen te hebben.![]()
Spreek je vast nog wel voor die tijd.
Jahhhh ik verwen mezelf wel. Ik heb alleen geen EC tje gedaan.. Uivinding van me zus (eigen cadeautje)Maar dat regel ik nog welquote:
Geen koeien in 020 hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoor jij ook een koe blaten in 020
Dank je maar ja woensdag he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw huis zit vol met vrienden, Happy birthday
Strak plan een EC tjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Jahhhh ik verwen mezelf wel. Ik heb alleen geen EC tje gedaan.. Uivinding van me zus (eigen cadeautje)Maar dat regel ik nog wel
Nah, dan zal ik mij vergist hebben, dacht toch echt iets te horen. Is al je visite zondag geweest?quote:
Ik weet het alquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Strak plan een EC tjek'heb nog wel wat grote en kleine wensjes
Woensdag bokdagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je maar ja woensdag he?Daar zijn weekeinden beter geschikt voor
Dan zit je nog hier, ik ga zo feesten, op een woensdag..ohhhhh....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je maar ja woensdag he?Daar zijn weekeinden beter geschikt voor
In de kroeg, maar tis toch nog geen boktijd??? Al lijkt het wel als ik naar buiten kijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Woensdag bokdag![]()
Maar ja, waar is de bok
Toch vreemd dat je het iemand kwalijk neemt dat ze jarig is...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan zit je nog hier, ik ga zo feesten, op een woensdag..ohhhhh....
Laat ik nou een electrische BBQ hebben gekregenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hier meer koe dan mens dus......
*doet hek open, hoppa richting 020*
Nee joh, ze is hier al tijden, maar ja, jij bent er niet altijd. Toch jammerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:25 schreef Lobasca het volgende:
Ah, Sporti... nieuw hier?
Ik zie hier een bewijsdrang van iemand die vreselijk voor lul gezet isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je het iemand kwalijk neemt dat ze jarig is...
Spaghetti forum is utquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
Spaghetti was lekker maar ik ben hier de weg kwijt.
Ik zag toch een boel lieve en spontane reactiesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie hier een bewijsdrang van iemand die vreselijk voor lul gezet is![]()
Altijd een beetje olijfolie toevoegen tijdens het koken, dan plak het niet zo.quote:
Jij wel, ook jammer, maar dat is inherent aan je ziektequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, ze is hier al tijden, maar ja, jij bent er niet altijd. Toch jammer
Ik adviseer Hans Anders.....voor het betere zichtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie hier een bewijsdrang van iemand die vreselijk voor lul gezet is![]()
Ja is goed beequeen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
Thanx Disana.![]()
Hé, Bassie is er ook, alles goed?![]()
De verhalen over het eten en de oorlog PM ik wel een keer, ok Disana?
Ja stel je voorquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef APK het volgende:
*Zucht*
Uiteraard mag jij je voorstellen hoor, ik ben 1 en al oorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef Lobasca het volgende:
Nee, ken je niet.. Voorstellen is er niet meer bij?
Gooi je PM box maar dichtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Uiteraard mag jij je voorstellen hoor, ik ben 1 en al oor
En je wist heel goed de schijnheill uit te hangen wat het betreft het ongedierte, sorry Brat Pitt ging je voor, maar die is dan ook wat knapper, en vooral minder schijnheilig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag toch een boel lieve en spontane reacties
En een jaloerse denk ik dan
Komt Sjaak ook weer langs met z'n gehijgquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef APK het volgende:
*Zucht*
Rozenlimonade ken ik niet maar volgens mij is het goed voor iedereen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef Disana het volgende:
En ik ga morgen weer even die fantastische winkel in voor rozenlimonade. Ik wéét dat ze wanden vol drank hebben.
Brat Pittquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En je wist heel goed de schijnheill uit te hangen wat het betreft het ongedierte, sorry Brat Pitt ging je voor, maar die is dan ook wat knapper, en vooral minder schijnheilig.
Moettie andes?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Komt Sjaak ook weer langs met z'n gehijg
Joh, laat Soury eens lekker met rust vandaag. Ga lekker tekeer tegen mij, ik kan het vandaag wel hebben van jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat jij wilt.. Begin nog eens over dode katten..
Ze leven nog en gaan uiteindelijk dood. Op hoge leeftijd. Ze zijn super btw !!! Erg lief en zijn gek op me (wie niet)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat jij wilt.. Begin nog eens over dode katten..
Is het net even rustig rond Wilders en Verdonk komt die andere single issue partij weer even duizend keer hetzelfde blaten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:33 schreef Manu82 het volgende:
Komt Sjaak ook weer langs met z'n gehijg
Hej BQ (quote:
Maar wel een belanrijke issuequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Is het net even rustig rond Wilders en Verdonk komt die andere single issue partij weer even duizend keer hetzelfde blaten.
Mhwah geen idee. Vrijdag komt er weer een boel (shit) naar buiten. Het boeit me niet zo veel meer. Heb ook andere dingen aan mijn hoofd. Maar veranderingen weer op komst. En tja afwachten maar. Waar ik het werk voor doe willen me niet kwijt, maar de heren managers zien alleen cijfers. Geef me die zak met geld maar en ik ben weg. Simpelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soury, gaat 't eigenlijk wel goed met je baan?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef CarOnline het volgende:
Het is Brad en gefeliciteerd Soury
Die fles is bijna opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:42 schreef noekje het volgende:
Soury is er!
It's your birthday, it's your birthday.
*boks*
Ja, zo belangrijk dat niemand het eigenlijk mag horen met als gevolg dat ze regelmatig van het forum getrapt wordt.quote:
Ik zie dat vaker voorbijkomen maar weet eigenlijk niet eens wat het precies betekend?quote:
Guh....geneuzel van een wannabe... but I love you every dayquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is bokdag ofzo geloof ik
Dus vul zelf maar in
En? Hoe was het.....blij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:42 schreef noekje het volgende:
Soury is er!
*boks*
Hoe was het in Duitsland, de kelder en de kinderen? No pun, maar dat hoef ik niet te zeggen toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:42 schreef noekje het volgende:
Soury is er!
*boks*
Dat is iets from the hood. Word up en boks, jeweets!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie dat vaker voorbijkomen maar weet eigenlijk niet eens wat het precies betekend?![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Guh....geneuzel van een wannabe... but I love you every day![]()
![]()
Happy campers. Niet zo happy over het dak. Dat is erg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En? Hoe was het.....blij?
Haha, okquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is iets from the hood. Word up en boks, jeweets!
Dat is voor bad ass rappers a la CarO en Soury. Zij heeft nl gedanst op 50 cent vandaag.
Nee, het was 75 centquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is iets from the hood. Word up en boks, jeweets!
Dat is voor bad ass rappers a la CarO en Soury. Zij heeft nl gedanst op 50 cent vandaag.
Komt in de buurt van het ooit genoemde bedrag?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Happy campers. Niet zo happy over het dak. Dat is erg.
Dansen is belangrijkerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, okBen daar niet zo in thuis al luister ik soms wel naar Urban style muziek (telt dat ook?)
Oh? Wat was er mis met het dak?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Happy campers. Niet zo happy over het dak. Dat is erg.
oh daar zat Manu op te wachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Guh....geneuzel van een wannabe... but I love you every day![]()
![]()
Ojee veel achterstallig onderhoud?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
[.. Niet zo happy over het dak. Dat is erg.
Alles.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh? Wat was er mis met het dak?
Nee, het dak is het enige.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ojee veel achterstallig onderhoud?
Dat ook natuurlijkquote:
Dat hoeft niet perse fout te zijn. Als je er een nieuw dak op mikt, dan ben wél klaar voor de komende dertig jaar.quote:
Ik word net wakker van een slaapje joah.quote:
Nee, je gaat niets missen.......quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
of eh........ ga ik dan wat missen?
o oké dus het bed is nog warmquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik word net wakker van een slaapje joah.![]()
Ik lag op de bank.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o oké dus het bed is nog warmdan duik ik er effe in
tot strakkies........
had al zo'n donkerbruin vermoeden ........quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, je gaat niets missen.......
Truste en tot morgen (in mijn geval, want ik ga over 3min offline)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o oké dus het bed is nog warmdan duik ik er effe in
tot strakkies........
True maar er is wel wat gelapt en daar ging de makelaar ook wel vanuit maar dat is echt een lapmiddel. Niet alleen een kwestie van isoleren en evt. dezelfde pannen gebruiken. Het is rot.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse fout te zijn. Als je er een nieuw dak op mikt, dan ben wél klaar voor de komende dertig jaar.
Goed planquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik word net wakker van een slaapje joah.![]()
Wat is er dan, waar en hoe moet ik vandaag de wereld redden?
Wat wil je horen?
Als koper die kosten aftrekt van zijn vraagprijs is het een leuke deal jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse fout te zijn. Als je er een nieuw dak op mikt, dan ben wél klaar voor de komende dertig jaar.
Een deel valt onder woningverbetering. "t Is mooi als je de helft van de kostprijs eraf krijgt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als koper die kosten aftrekt van zijn vraagprijs is het een leuke deal ja
Kostenvoranschlag van Herr Dachdecker lijkt me goeie volgende stapquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een deel valt onder woningverbetering. "t Is mooi als je de helft van de kostprijs eraf krijgt.
Het is ook een toestand hoor. De vorige verhuizing heb ik geen kut van meegekregen, hoe of wat. Nu wil ik me er in gaan verdiepen maar na 1 minuut denk ik al aan behangetjes enzo. Ze zoeken het maar uit, vind het een mannending.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:00 schreef Soury het volgende:
Ik snap geen kut van alles .. Huizen kopen. Ben blij dat ik blij ben waar ik woon. Moet er niet aan denken. Hypotheken en dat soort gedoe. Ik heb me vast iets stoms aan laten smeren
Ho ho ik bel ook gewoon iemand daarvoor hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is ook een toestand hoor. De vorige verhuizing heb ik geen kut van meegekregen, hoe of wat. Nu wil ik me er in gaan verdiepen maar na 1 minuut denk ik al aan behangetjes enzo. Ze zoeken het maar uit, vind het een mannending.
Heb je vast gemist uit het vorige topic. Ik heb net The bucket list gekekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
Ook fijn dat UPS vandaag net op het moment dat ik de deur uit was langs is geweest.
Nu komen ze vrijdag.
Ja, en zeer waarschijnlijk een manquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ho ho ik bel ook gewoon iemand daarvoor hoor.
Jawel! Er ontstond wel even paniek want Duitse tekenfilms enzo. Hoe zit dat dan met Spongebob? Inmiddels zijn ze weer gerustgesteld. Die paniek was even groot.quote:
Oh sorry niet gelezen, mooie film he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je vast gemist uit het vorige topic. Ik heb net The bucket list gekeken![]()
Moest huilen
Ja erg he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is ook een toestand hoor. De vorige verhuizing heb ik geen kut van meegekregen, hoe of wat. Nu wil ik me er in gaan verdiepen maar na 1 minuut denk ik al aan behangetjes enzo. Ze zoeken het maar uit, vind het een mannending.
Bel geen vrouw.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ho ho ik bel ook gewoon iemand daarvoor hoor.
Dat nasynchronisren, is echt ontzettend irritant.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel! Er ontstond wel even paniek want Duitse tekenfilms enzo. Hoe zit dat dan met Spongebob? Inmiddels zijn ze weer gerustgesteld. Die paniek was even groot.
quote:
Gewoon schoteltje en nederlandse TV, problem solved en goedkoop!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:07 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat nasynchronisren, is echt ontzettend irritant.
Is ook kut net zoals een andere auto kopen. Die van mij is bijna 13 .. Blehhh keuren en gaan. Moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huizen kopen is gaaf....verhuizen is kut met peren
Spongebob Schwammkopfquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel! Er ontstond wel even paniek want Duitse tekenfilms enzo. Hoe zit dat dan met Spongebob? Inmiddels zijn ze weer gerustgesteld. Die paniek was even groot.
Ja dat is inderdaad een optie, en kijkgeld betalenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon schoteltje en nederlandse TV, problem solved en goedkoop!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Spongebob Schwammkopf![]()
Ich bin bereit
ich bin bereit
Hebben ze dat in Duitsland ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een optie, en kijkgeld betalenzijn ze superstreng mee.
Heb ooit een weekje in een vakatiehuisje gezeten. Waren kleuters bij.. Die hadden een video van een mus ofzo. Razend populair. De band ging er om 6 uur in de ochtend al in. (beetje benny lava effect). Todat ie vastliep .. En ik werd scheef aangekekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ich bin bereit
ich bin bereit
Ich bin bereit??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ich bin bereit
ich bin bereit
Kost circa 20 euro per maand Radio/t, de contole is ontzettend streng in Duitsland hier (NL) is dat toch afgeschaft?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben ze dat in Duitsland ook?
Es muss sein oder du bleibst in (of is het im?) Holland.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:17 schreef noekje het volgende:
Ich bin bereit??
Daar ga ik toch nooit aan wennen.
Ja, toevallig wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Heb jij nog wat gehoord over je sollicitatie?
Afgeschaft als los te innen belasting idd. Maar hoe controleren ze dat in Duitsland, je kunt het namelijk ook via internet organiseren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kost circa 20 euro per maand Radio/t, de contole is ontzettend streng in Duitsland hier (NL) is dat toch afgeschaft?
Kijk, daar ga ik al.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Es muss sein oder du bleibst in (of is het im?) Holland.
Nou ja, hoe tof! Problem solved.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel.
Ik werd steeds bozer na dat gesprek en bij mijn andere werk voelde ik me steeds beter thuis.
Dus ik dacht: pff ik wíl daar helemaal niet meer werken, ik heb hier zó ontzettend leuk werk, ik voel me daar helemaal thuis. Dus t was even afwachten wat hij zei maar ik had mezelf al voorgenomen om daar niet te gaan werken.
Nou toen belde hij en zei dat hij me helaas moest teleurstellen want ik was het niet geworden. Waarop ik zei dat dat prima was
Hij was lichtelijk verbaasd maar ik zei dat ik daar niet wil werken en het op mijn huidige werk veel te leuk vond.
Nou, zei hij: dan had hij de goede keus gemaakt.
Ja hoor, wat jij wil.
En t word een grote zaak met veel LCD schermen en een bar met drankjes en mixjes en een DJ en veel muziek en hip en trendy en weet ik wat nog meer. Maar eigenlijk weet ik helemaal niet of daar wel markt voor is in Enschede. 't Gaat best een dure zaak worden. En sja, ik weet niet of dat gaat werken. Tis wel Enschede he, geen Amsterdam ofzo
Maar goed, na een dikke week op mn nieuwe werk bevalt het me zo goed, dat ik daar eigenlijk niet meer weg wil
Probleem opgelostquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar goed, na een dikke week op mn nieuwe werk bevalt het me zo goed, dat ik daar eigenlijk niet meer weg wil
Wennen? Aan Spongebob?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ich bin bereit??
Daar ga ik toch nooit aan wennen.
Mompelen, dan horen ze die naamval niet.quote:
Dus jij werk in een hippe disco? Good for you.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef CarOnline het volgende:
Knip
Ja, daar heb ik inmiddels ervaring meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:23 schreef Soury het volgende:
[quote]Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel.
Beter toch?? Dan zie je het dan wel weer. Niks is zeker meis. Al werk je er al jaren.
Kut, Duitsers?quote:
Onverwacht.. Duiken achter de bankquote:
Mja ik wil je de link wel sturen maar dan krijgen ze zoveel views dat ze naast hun schoenen gaan lopenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:24 schreef noekje het volgende:
Wat is dat voor zaak dan, CarO? Klinkt hip and happening.
Snap um.... Ik wacht er op. Maar wel met een zak geldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik inmiddels ervaring mee![]()
Na 14 jaar trouwe dienst binnen een kwartier buiten (binnen buiten hehe, hoe grappig![]()
![]()
) staan.
Via inschrijving bij gemeente. Je moet er inderdaad zelf voor zorgedragen dat je je aanmeld doe je dat niet en ze komen erachter dan zijn de boetes erg fors.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Afgeschaft als los te innen belasting idd. Maar hoe controleren ze dat in Duitsland, je kunt het namelijk ook via internet organiseren.
Yeah, rightquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij werk in een hippe disco? Good for you.
Linkje!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mja ik wil je de link wel sturen maar dan krijgen ze zoveel views dat ze naast hun schoenen gaan lopen
Ja, dat kan dan plotseling wel eens heel erg vies tegenvallenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap um.... Ik wacht er op. Maar wel met een zak geld
Nooit leuk, Duitsers die binnenvallenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Onverwacht.. Duiken achter de bank
Dit is nou het mooie van een forum. De één helpt de ander.. Superquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
Via inschrijving bij gemeente. Je moet er inderdaad zelf voor zorgedragen dat je je aanmeld doe je dat niet en ze komen erachter dan zijn de boetes erg fors.
Rreken je niet rijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan plotseling wel eens heel erg vies tegenvallen
Dan helpt die bank ook ook niet ... Tenzij het de ABN_AMRO isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nooit leuk, Duitsers die binnenvallen
Oh niet?quote:
Ik hou al jaren rekening met alles Caro. Spaar me gek.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan plotseling wel eens heel erg vies tegenvallen
Ik reken me ook niet rijk, ik heb het al opquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mja ik wil je de link wel sturen maar dan krijgen ze zoveel views dat ze naast hun schoenen gaan lopen
Ik bedoel die zak geld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou al jaren rekening met alles Caro. Spaar me gek.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik bedoel die zak geld.
Ik kreeg na 14 jaar werken 3500 euro bruto als ik meteen tekende![]()
Ja nu lach ik wel maar t was echt heel treurig.
Ergens anders, winkel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh niet?Waar werk je dan wel, ik ben even de weg kwijt.
oef dat is wel erg weinig na 14 jaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik bedoel die zak geld.
Ja dat had je al es verteld. Een zakcentje is dat. Schandalig. Ik ben er niet in thuis dus wat mij te wachten staat weet ik niet. Werk gewoon door en zie het wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik bedoel die zak geld.
Nou eh, van Haren is dan weer het andere uiterstequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:32 schreef Gert het volgende:
[..]Dat leren ze snel weer af als heel Enschede gewoon bij de Van Haren blijft kopen.
Met hun DJ. '" MAG IK EEN MAATJE GROTER??? OH, IS DAT NIET HIP? BUMMER!!:"
Wel enorm kloten als je baan op de tocht staatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat had je al es verteld. Een zakcentje is dat. Schandalig. Ik ben er niet in thuis dus wat mij te wachten staat weet ik niet. Werk gewoon door en zie het wel.
Speelt al jaren. Vrijdag weer een big gedoe. Waar een boel aan de werknemers word verteld. Ben er niet bij. En ik slaap er niet minder omquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel enorm kloten als je baan op de tocht staat![]()
Sterkte er mee
I see you!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:38 schreef CarOnline het volgende:
DEMENTOR ZIT IN MN FOTOBOEK TE GLUREN EN HIJ LAAT HEULEMAAL GEEN BERICHTJE ACHTER
Gert, tis weer tijd voor een nieuwe foto
gewoon zien dat je je werk houdt....dat is het allerbeste!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat had je al es verteld. Een zakcentje is dat. Schandalig. Ik ben er niet in thuis dus wat mij te wachten staat weet ik niet. Werk gewoon door en zie het wel.
Goede timing! :quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:38 schreef CarOnline het volgende:
DEMENTOR ZIT IN MN FOTOBOEK TE GLUREN EN HIJ LAAT HEULEMAAL GEEN BERICHTJE ACHTER
Gert, tis weer tijd voor een nieuwe foto
Ja, zo was ik ook. 'Als ze me eruit willen gooien moeten ze dat maar lekker doen.'quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Speelt al jaren. Vrijdag weer een big gedoe. Waar een boel aan de werknemers word verteld. Ben er niet bij. En ik slaap er niet minder om
Ja, toevallig he!!quote:
Zelfs in mijn sociale bedrijf kregen mensen voor de kerst een brief dat ze boventallig waren. Fucking debielquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zo was ik ook. 'Als ze me eruit willen gooien moeten ze dat maar lekker doen.'
Waanzin.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs in mijn sociale bedrijf kregen mensen voor de kerst een brief dat ze boventallig waren. Fucking debiel
Ah, altijd fijn, van die attente mensenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs in mijn sociale bedrijf kregen mensen voor de kerst een brief dat ze boventallig waren. Fucking debiel
Ik heb ook geloerdquote:
Echt welquote:
Loopt dat dan niet vol.. Ik had dat met mijn PM ..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh nog 70 posts, dan heb ik er 9 duizend.
Veel he, in bijna 7 jaar
Kan iemand anders foto's plaatsen in jou fotoboekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
Ik heb die toffe buurvrouw opeens in mijn fotoboek.
Dat zou wat zijn zeg!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kan iemand anders foto's plaatsen in jou fotoboek
Hek van de damquote:
Zullen we dan die zak met geld opmaken rond mijn caravan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap um.... Ik wacht er op. Maar wel met een zak geld
Ik bedoel op t forumquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Loopt dat dan niet vol.. Ik had dat met mijn PM ..
Ik sla niet hoor. Ik klaag alleen als ik geen berichtjes krijg.quote:
Ik heb ook gekekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb al drie keer gekeken.....ze is best mooi voor een Duitse
Caravanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Zullen we dan die zak met geld opmaken rond mijn caravan?![]()
Ben net thuis en wil nu alweer weg uit dit vochtige tochtige kloteland.
Alleen om je kleding in op te bergen.quote:
Mmmm ik heb geen trekhaakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen om je kleding in op te bergen.
Het gaat over garnalen geloof ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
Effe Klootwijk aan zee kijken.
Haha, wat een compliment!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb al drie keer gekeken.....ze is best mooi voor een Duitse
Dank jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken![]()
Mooie kleur haar
Peter heeft het.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:07 schreef Soury het volgende:
Ik wil die muziek van klootwijk??? Iemand
Moet je anders bijpassenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:08 schreef Manu82 het volgende:
Eigenlijk ben ik vandaag best voor Twente, maar moet ik voor Arsenal zijn vanwege de opbrengsten voor PSVheel irritant
Jaquote:
Geloof dat we anders een spits niet krijgenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je anders bijpassen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
Ik heb die toffe buurvrouw opeens in mijn fotoboek.
Ola en thanksquote:
Waarvoor? Heppie nog een beetje een leuke dag gehad? nog plannen met lief je verjaardag te vieren??quote:
Een spelletjes ding .. Voor in de hand zeg maar. Tips van ouders zijn welkomquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarvoor? Heppie nog een beetje een leuke dag gehad? nog plannen met lief je verjaardag te vieren??
Benieuwd wat je voor EC-tje gaat doen.
Oh, en waarom dan? Hij verzorgt iedere vrijdag een gezellige PPPS en dat is ineens niet goed meer?quote:
Ja natuurlijk wel, dat doet hij simpelweg hartstikke leukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, en waarom dan? Hij verzorgt iedere vrijdag een gezellige PPPS en dat is ineens niet goed meer?
Mooi niet over nadenken en postenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
eerst ff douchen. kom vers van de tennisbaan. Had ineens een briljante ingeving en nu ben ik tevreden over mijn sollicitatiebrief. Dus de ga ik zo maar versturen.
*bibber*
Ohh spannend!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
eerst ff douchen. kom vers van de tennisbaan. Had ineens een briljante ingeving en nu ben ik tevreden over mijn sollicitatiebrief. Dus de ga ik zo maar versturen.
*bibber*
Waar heb je het over zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, en waarom dan? Hij verzorgt iedere vrijdag een gezellige PPPS en dat is ineens niet goed meer?
In dergelijke bewoordingen heb je je van de week wel over hem uitgelaten. En nu doe je weer alsof er iets mis is met hem.quote:
Gelukkig maak ik dat zelf wel uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als jij nu vrijdagavond belt, kun je je gelijk even voorstellen
Ik mag je welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik dat zelf wel uit
't Was een tip, er zijn er die ontzettend nieuwsgierig zijn naar je schoenmatenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik dat zelf wel uit
Deze week zei ik : ik luister niet meer en nu zei ik oooooooo dan maar niet, niets meer en niets minder en nu weer in je poezenmand ajbquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
In dergelijke bewoordingen heb je je van de week wel over hem uitgelaten. En nu doe je weer alsof er iets mis is met hem.
Het was wel iets meer. Maar als jij je graag negatief wilt onderscheiden door een gewaardeerd iemand af te kammen, dan houd ik je verder niet tegenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Deze week zei ik : ik luister niet meer en nu zei ik oooooooo dan maar niet, niets meer en niets minder en nu weer in je poezenmand ajb
Kan er even een lijstje komen met wie er vrijdag gaan bellenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als jij nu vrijdagavond belt, kun je je gelijk even voorstellen
We missen een beetje een vrolijke noot of tweequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef Dementor het volgende:
Dit is wel een typisch DGK avondmaal gesprek.
Ik zou het bijna gaan missen.
Leuk hè Tom, genieten maar zolang je er zelf maar buiten blijft., bah wat laf.quote:
Deel jij je tips maar met mensen die zich wel aan je voorstellen, van die onderonsjes lig ik hier regelmatig in een deuk namelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Was een tip, er zijn er die ontzettend nieuwsgierig zijn naar je schoenmaten
Het wwas NIETS mee maar je hebt vast alles opgeslagenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was wel iets meer. Maar als jij je graag negatief wilt onderscheiden door een gewaardeerd iemand af te kammen, dan houd ik je verder niet tegen
Je bent vermoedelijk niet de enige die met popcorn zit...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
Deel jij je tips maar met mensen die zich wel aan je voorstellen, van die onderonsjes lig ik hier regelmatig in een deuk namelijk
Ach, rel, schmel, t valt reuze mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk hè Tom, genieten maar zolang je er zelf maar buiten blijft., bah wat laf.![]()
Ik ben er weg van, weer een rel , geniet ervan.
Ik vind het mooi dat iemand zich dusdanig verweert op het moment dat er uit het niets twee users opduiken die denken wat krom is recht te kunnen praten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk hè Tom, genieten maar zolang je er zelf maar buiten blijft., bah wat laf.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef Soury het volgende:
Kent iemand de serie Sebastiaan. We hadden het er vandaag![]()
Ik was klein
ach ieder zijn specialiteitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat iemand zich dusdanig verweert op het moment dat er uit het niets twee users opduiken die denken wat krom is recht te kunnen praten.
Duffie is een coole Welsh Girl.. En bastiaan gevondenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:39 schreef CarOnline het volgende:
Ja, je begon de vorige keer met een suggestieve opmerking, alsof je het al had zien aankomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Het wwas NIETS mee maar je hebt vast alles opgeslagen![]()
![]()
Brillijant een andere. Thanksquote:
De omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je begon de vorige keer met een suggestieve opmerking, alsof je het al had zien aankomen.
En wat opslaan betreft: niets dan minachting voor alle mensen die het chatlog laten rouleren of met open armen ontvangen.
Maar je moet er wat voor over hebben om bij de kliek te horen
Ho ho, jij reageert op een lullige opmerking van Sporti metquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het mooi dat iemand zich dusdanig verweert op het moment dat er uit het niets twee users opduiken die denken wat krom is recht te kunnen praten.
Joh waar gaat dit over ? Welke opmerkingen??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:44 schreef Disana het volgende:
Ja, je begon de vorige keer met een suggestieve opmerking, alsof je het al had zien aankomen.
Oh pretty please doe eens een tjoeptjoep!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
Perfect time voor een ABBA
Mamma Mia, here we go again![]()
![]()
Nee totaal niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof het een het ander goedpraat.
En wie denk jij dat je bent, kind, ik kom aan 2 longen te kortquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Het wwas NIETS mee maar je hebt vast alles opgeslagen![]()
![]()
Jaaaaaa haha ik zit ook al bijpassende tubes te zoekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
Perfect time voor een ABBA
Mamma Mia, here we go again![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wie denk jij dat je bent, kind, ik kom aan 2 longen te kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |