Ja natuurlijk wel, dat doet hij simpelweg hartstikke leukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, en waarom dan? Hij verzorgt iedere vrijdag een gezellige PPPS en dat is ineens niet goed meer?
Mooi niet over nadenken en postenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
eerst ff douchen. kom vers van de tennisbaan. Had ineens een briljante ingeving en nu ben ik tevreden over mijn sollicitatiebrief. Dus de ga ik zo maar versturen.
*bibber*
Ohh spannend!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
eerst ff douchen. kom vers van de tennisbaan. Had ineens een briljante ingeving en nu ben ik tevreden over mijn sollicitatiebrief. Dus de ga ik zo maar versturen.
*bibber*
Waar heb je het over zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, en waarom dan? Hij verzorgt iedere vrijdag een gezellige PPPS en dat is ineens niet goed meer?
In dergelijke bewoordingen heb je je van de week wel over hem uitgelaten. En nu doe je weer alsof er iets mis is met hem.quote:
Gelukkig maak ik dat zelf wel uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als jij nu vrijdagavond belt, kun je je gelijk even voorstellen
Ik mag je welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik dat zelf wel uit
't Was een tip, er zijn er die ontzettend nieuwsgierig zijn naar je schoenmatenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik dat zelf wel uit
Deze week zei ik : ik luister niet meer en nu zei ik oooooooo dan maar niet, niets meer en niets minder en nu weer in je poezenmand ajbquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
In dergelijke bewoordingen heb je je van de week wel over hem uitgelaten. En nu doe je weer alsof er iets mis is met hem.
Het was wel iets meer. Maar als jij je graag negatief wilt onderscheiden door een gewaardeerd iemand af te kammen, dan houd ik je verder niet tegenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Deze week zei ik : ik luister niet meer en nu zei ik oooooooo dan maar niet, niets meer en niets minder en nu weer in je poezenmand ajb
Kan er even een lijstje komen met wie er vrijdag gaan bellenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als jij nu vrijdagavond belt, kun je je gelijk even voorstellen
We missen een beetje een vrolijke noot of tweequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef Dementor het volgende:
Dit is wel een typisch DGK avondmaal gesprek.
Ik zou het bijna gaan missen.
Leuk hè Tom, genieten maar zolang je er zelf maar buiten blijft., bah wat laf.quote:
Deel jij je tips maar met mensen die zich wel aan je voorstellen, van die onderonsjes lig ik hier regelmatig in een deuk namelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Was een tip, er zijn er die ontzettend nieuwsgierig zijn naar je schoenmaten
Het wwas NIETS mee maar je hebt vast alles opgeslagenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was wel iets meer. Maar als jij je graag negatief wilt onderscheiden door een gewaardeerd iemand af te kammen, dan houd ik je verder niet tegen
Je bent vermoedelijk niet de enige die met popcorn zit...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
Deel jij je tips maar met mensen die zich wel aan je voorstellen, van die onderonsjes lig ik hier regelmatig in een deuk namelijk
Ach, rel, schmel, t valt reuze mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk hè Tom, genieten maar zolang je er zelf maar buiten blijft., bah wat laf.![]()
Ik ben er weg van, weer een rel , geniet ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |