Speelt al jaren. Vrijdag weer een big gedoe. Waar een boel aan de werknemers word verteld. Ben er niet bij. En ik slaap er niet minder omquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel enorm kloten als je baan op de tocht staat![]()
Sterkte er mee
I see you!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:38 schreef CarOnline het volgende:
DEMENTOR ZIT IN MN FOTOBOEK TE GLUREN EN HIJ LAAT HEULEMAAL GEEN BERICHTJE ACHTER
Gert, tis weer tijd voor een nieuwe foto
gewoon zien dat je je werk houdt....dat is het allerbeste!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat had je al es verteld. Een zakcentje is dat. Schandalig. Ik ben er niet in thuis dus wat mij te wachten staat weet ik niet. Werk gewoon door en zie het wel.
Goede timing! :quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:38 schreef CarOnline het volgende:
DEMENTOR ZIT IN MN FOTOBOEK TE GLUREN EN HIJ LAAT HEULEMAAL GEEN BERICHTJE ACHTER
Gert, tis weer tijd voor een nieuwe foto
Ja, zo was ik ook. 'Als ze me eruit willen gooien moeten ze dat maar lekker doen.'quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Speelt al jaren. Vrijdag weer een big gedoe. Waar een boel aan de werknemers word verteld. Ben er niet bij. En ik slaap er niet minder om
Ja, toevallig he!!quote:
Zelfs in mijn sociale bedrijf kregen mensen voor de kerst een brief dat ze boventallig waren. Fucking debielquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zo was ik ook. 'Als ze me eruit willen gooien moeten ze dat maar lekker doen.'
Waanzin.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs in mijn sociale bedrijf kregen mensen voor de kerst een brief dat ze boventallig waren. Fucking debiel
Ah, altijd fijn, van die attente mensenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs in mijn sociale bedrijf kregen mensen voor de kerst een brief dat ze boventallig waren. Fucking debiel
Ik heb ook geloerdquote:
Echt welquote:
Loopt dat dan niet vol.. Ik had dat met mijn PM ..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh nog 70 posts, dan heb ik er 9 duizend.
Veel he, in bijna 7 jaar
Kan iemand anders foto's plaatsen in jou fotoboekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
Ik heb die toffe buurvrouw opeens in mijn fotoboek.
Dat zou wat zijn zeg!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kan iemand anders foto's plaatsen in jou fotoboek
Hek van de damquote:
Zullen we dan die zak met geld opmaken rond mijn caravan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap um.... Ik wacht er op. Maar wel met een zak geld
Ik bedoel op t forumquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Loopt dat dan niet vol.. Ik had dat met mijn PM ..
Ik sla niet hoor. Ik klaag alleen als ik geen berichtjes krijg.quote:
Ik heb ook gekekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb al drie keer gekeken.....ze is best mooi voor een Duitse
Caravanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Zullen we dan die zak met geld opmaken rond mijn caravan?![]()
Ben net thuis en wil nu alweer weg uit dit vochtige tochtige kloteland.
Alleen om je kleding in op te bergen.quote:
Mmmm ik heb geen trekhaakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen om je kleding in op te bergen.
Het gaat over garnalen geloof ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
Effe Klootwijk aan zee kijken.
Haha, wat een compliment!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb al drie keer gekeken.....ze is best mooi voor een Duitse
Dank jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken![]()
Mooie kleur haar
Peter heeft het.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:07 schreef Soury het volgende:
Ik wil die muziek van klootwijk??? Iemand
Moet je anders bijpassenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:08 schreef Manu82 het volgende:
Eigenlijk ben ik vandaag best voor Twente, maar moet ik voor Arsenal zijn vanwege de opbrengsten voor PSVheel irritant
Jaquote:
Geloof dat we anders een spits niet krijgenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je anders bijpassen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
Ik heb die toffe buurvrouw opeens in mijn fotoboek.
Ola en thanksquote:
Waarvoor? Heppie nog een beetje een leuke dag gehad? nog plannen met lief je verjaardag te vieren??quote:
Een spelletjes ding .. Voor in de hand zeg maar. Tips van ouders zijn welkomquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarvoor? Heppie nog een beetje een leuke dag gehad? nog plannen met lief je verjaardag te vieren??
Benieuwd wat je voor EC-tje gaat doen.
Oh, en waarom dan? Hij verzorgt iedere vrijdag een gezellige PPPS en dat is ineens niet goed meer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |