Is ook kut net zoals een andere auto kopen. Die van mij is bijna 13 .. Blehhh keuren en gaan. Moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huizen kopen is gaaf....verhuizen is kut met peren
Spongebob Schwammkopfquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel! Er ontstond wel even paniek want Duitse tekenfilms enzo. Hoe zit dat dan met Spongebob? Inmiddels zijn ze weer gerustgesteld. Die paniek was even groot.
Ja dat is inderdaad een optie, en kijkgeld betalenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon schoteltje en nederlandse TV, problem solved en goedkoop!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Spongebob Schwammkopf![]()
Ich bin bereit
ich bin bereit
Hebben ze dat in Duitsland ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een optie, en kijkgeld betalenzijn ze superstreng mee.
Heb ooit een weekje in een vakatiehuisje gezeten. Waren kleuters bij.. Die hadden een video van een mus ofzo. Razend populair. De band ging er om 6 uur in de ochtend al in. (beetje benny lava effect). Todat ie vastliep .. En ik werd scheef aangekekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ich bin bereit
ich bin bereit
Ich bin bereit??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ich bin bereit
ich bin bereit
Kost circa 20 euro per maand Radio/t, de contole is ontzettend streng in Duitsland hier (NL) is dat toch afgeschaft?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben ze dat in Duitsland ook?
Es muss sein oder du bleibst in (of is het im?) Holland.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:17 schreef noekje het volgende:
Ich bin bereit??
Daar ga ik toch nooit aan wennen.
Ja, toevallig wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Heb jij nog wat gehoord over je sollicitatie?
Afgeschaft als los te innen belasting idd. Maar hoe controleren ze dat in Duitsland, je kunt het namelijk ook via internet organiseren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kost circa 20 euro per maand Radio/t, de contole is ontzettend streng in Duitsland hier (NL) is dat toch afgeschaft?
Kijk, daar ga ik al.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Es muss sein oder du bleibst in (of is het im?) Holland.
Nou ja, hoe tof! Problem solved.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel.
Ik werd steeds bozer na dat gesprek en bij mijn andere werk voelde ik me steeds beter thuis.
Dus ik dacht: pff ik wíl daar helemaal niet meer werken, ik heb hier zó ontzettend leuk werk, ik voel me daar helemaal thuis. Dus t was even afwachten wat hij zei maar ik had mezelf al voorgenomen om daar niet te gaan werken.
Nou toen belde hij en zei dat hij me helaas moest teleurstellen want ik was het niet geworden. Waarop ik zei dat dat prima was
Hij was lichtelijk verbaasd maar ik zei dat ik daar niet wil werken en het op mijn huidige werk veel te leuk vond.
Nou, zei hij: dan had hij de goede keus gemaakt.
Ja hoor, wat jij wil.
En t word een grote zaak met veel LCD schermen en een bar met drankjes en mixjes en een DJ en veel muziek en hip en trendy en weet ik wat nog meer. Maar eigenlijk weet ik helemaal niet of daar wel markt voor is in Enschede. 't Gaat best een dure zaak worden. En sja, ik weet niet of dat gaat werken. Tis wel Enschede he, geen Amsterdam ofzo
Maar goed, na een dikke week op mn nieuwe werk bevalt het me zo goed, dat ik daar eigenlijk niet meer weg wil
Probleem opgelostquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar goed, na een dikke week op mn nieuwe werk bevalt het me zo goed, dat ik daar eigenlijk niet meer weg wil
Wennen? Aan Spongebob?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ich bin bereit??
Daar ga ik toch nooit aan wennen.
Mompelen, dan horen ze die naamval niet.quote:
Dus jij werk in een hippe disco? Good for you.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef CarOnline het volgende:
Knip
Ja, daar heb ik inmiddels ervaring meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:23 schreef Soury het volgende:
[quote]Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel.
Beter toch?? Dan zie je het dan wel weer. Niks is zeker meis. Al werk je er al jaren.
Kut, Duitsers?quote:
Onverwacht.. Duiken achter de bankquote:
Mja ik wil je de link wel sturen maar dan krijgen ze zoveel views dat ze naast hun schoenen gaan lopenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:24 schreef noekje het volgende:
Wat is dat voor zaak dan, CarO? Klinkt hip and happening.
Snap um.... Ik wacht er op. Maar wel met een zak geldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik inmiddels ervaring mee![]()
Na 14 jaar trouwe dienst binnen een kwartier buiten (binnen buiten hehe, hoe grappig![]()
![]()
) staan.
Via inschrijving bij gemeente. Je moet er inderdaad zelf voor zorgedragen dat je je aanmeld doe je dat niet en ze komen erachter dan zijn de boetes erg fors.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Afgeschaft als los te innen belasting idd. Maar hoe controleren ze dat in Duitsland, je kunt het namelijk ook via internet organiseren.
Yeah, rightquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij werk in een hippe disco? Good for you.
Linkje!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mja ik wil je de link wel sturen maar dan krijgen ze zoveel views dat ze naast hun schoenen gaan lopen
Ja, dat kan dan plotseling wel eens heel erg vies tegenvallenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap um.... Ik wacht er op. Maar wel met een zak geld
Nooit leuk, Duitsers die binnenvallenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Onverwacht.. Duiken achter de bank
Dit is nou het mooie van een forum. De één helpt de ander.. Superquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
Via inschrijving bij gemeente. Je moet er inderdaad zelf voor zorgedragen dat je je aanmeld doe je dat niet en ze komen erachter dan zijn de boetes erg fors.
Rreken je niet rijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan plotseling wel eens heel erg vies tegenvallen
Dan helpt die bank ook ook niet ... Tenzij het de ABN_AMRO isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nooit leuk, Duitsers die binnenvallen
Oh niet?quote:
Ik hou al jaren rekening met alles Caro. Spaar me gek.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan plotseling wel eens heel erg vies tegenvallen
Ik reken me ook niet rijk, ik heb het al opquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mja ik wil je de link wel sturen maar dan krijgen ze zoveel views dat ze naast hun schoenen gaan lopen
Ik bedoel die zak geld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou al jaren rekening met alles Caro. Spaar me gek.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik bedoel die zak geld.
Ik kreeg na 14 jaar werken 3500 euro bruto als ik meteen tekende![]()
Ja nu lach ik wel maar t was echt heel treurig.
Ergens anders, winkel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh niet?Waar werk je dan wel, ik ben even de weg kwijt.
oef dat is wel erg weinig na 14 jaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik bedoel die zak geld.
Ja dat had je al es verteld. Een zakcentje is dat. Schandalig. Ik ben er niet in thuis dus wat mij te wachten staat weet ik niet. Werk gewoon door en zie het wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik bedoel die zak geld.
Nou eh, van Haren is dan weer het andere uiterstequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:32 schreef Gert het volgende:
[..]Dat leren ze snel weer af als heel Enschede gewoon bij de Van Haren blijft kopen.
Met hun DJ. '" MAG IK EEN MAATJE GROTER??? OH, IS DAT NIET HIP? BUMMER!!:"
Wel enorm kloten als je baan op de tocht staatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat had je al es verteld. Een zakcentje is dat. Schandalig. Ik ben er niet in thuis dus wat mij te wachten staat weet ik niet. Werk gewoon door en zie het wel.
Speelt al jaren. Vrijdag weer een big gedoe. Waar een boel aan de werknemers word verteld. Ben er niet bij. En ik slaap er niet minder omquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel enorm kloten als je baan op de tocht staat![]()
Sterkte er mee
I see you!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:38 schreef CarOnline het volgende:
DEMENTOR ZIT IN MN FOTOBOEK TE GLUREN EN HIJ LAAT HEULEMAAL GEEN BERICHTJE ACHTER
Gert, tis weer tijd voor een nieuwe foto
gewoon zien dat je je werk houdt....dat is het allerbeste!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat had je al es verteld. Een zakcentje is dat. Schandalig. Ik ben er niet in thuis dus wat mij te wachten staat weet ik niet. Werk gewoon door en zie het wel.
Goede timing! :quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:38 schreef CarOnline het volgende:
DEMENTOR ZIT IN MN FOTOBOEK TE GLUREN EN HIJ LAAT HEULEMAAL GEEN BERICHTJE ACHTER
Gert, tis weer tijd voor een nieuwe foto
Ja, zo was ik ook. 'Als ze me eruit willen gooien moeten ze dat maar lekker doen.'quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Speelt al jaren. Vrijdag weer een big gedoe. Waar een boel aan de werknemers word verteld. Ben er niet bij. En ik slaap er niet minder om
Ja, toevallig he!!quote:
Zelfs in mijn sociale bedrijf kregen mensen voor de kerst een brief dat ze boventallig waren. Fucking debielquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zo was ik ook. 'Als ze me eruit willen gooien moeten ze dat maar lekker doen.'
Waanzin.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs in mijn sociale bedrijf kregen mensen voor de kerst een brief dat ze boventallig waren. Fucking debiel
Ah, altijd fijn, van die attente mensenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs in mijn sociale bedrijf kregen mensen voor de kerst een brief dat ze boventallig waren. Fucking debiel
Ik heb ook geloerdquote:
Echt welquote:
Loopt dat dan niet vol.. Ik had dat met mijn PM ..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh nog 70 posts, dan heb ik er 9 duizend.
Veel he, in bijna 7 jaar
Kan iemand anders foto's plaatsen in jou fotoboekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
Ik heb die toffe buurvrouw opeens in mijn fotoboek.
Dat zou wat zijn zeg!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kan iemand anders foto's plaatsen in jou fotoboek
Hek van de damquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |