Zullen we dan die zak met geld opmaken rond mijn caravan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap um.... Ik wacht er op. Maar wel met een zak geld
Ik bedoel op t forumquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Loopt dat dan niet vol.. Ik had dat met mijn PM ..
Ik sla niet hoor. Ik klaag alleen als ik geen berichtjes krijg.quote:
Ik heb ook gekekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb al drie keer gekeken.....ze is best mooi voor een Duitse
Caravanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Zullen we dan die zak met geld opmaken rond mijn caravan?![]()
Ben net thuis en wil nu alweer weg uit dit vochtige tochtige kloteland.
Alleen om je kleding in op te bergen.quote:
Mmmm ik heb geen trekhaakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen om je kleding in op te bergen.
Het gaat over garnalen geloof ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
Effe Klootwijk aan zee kijken.
Haha, wat een compliment!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb al drie keer gekeken.....ze is best mooi voor een Duitse
Dank jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken![]()
Mooie kleur haar
Peter heeft het.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:07 schreef Soury het volgende:
Ik wil die muziek van klootwijk??? Iemand
Moet je anders bijpassenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:08 schreef Manu82 het volgende:
Eigenlijk ben ik vandaag best voor Twente, maar moet ik voor Arsenal zijn vanwege de opbrengsten voor PSVheel irritant
Jaquote:
Geloof dat we anders een spits niet krijgenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je anders bijpassen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
Ik heb die toffe buurvrouw opeens in mijn fotoboek.
Ola en thanksquote:
Waarvoor? Heppie nog een beetje een leuke dag gehad? nog plannen met lief je verjaardag te vieren??quote:
Een spelletjes ding .. Voor in de hand zeg maar. Tips van ouders zijn welkomquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarvoor? Heppie nog een beetje een leuke dag gehad? nog plannen met lief je verjaardag te vieren??
Benieuwd wat je voor EC-tje gaat doen.
Oh, en waarom dan? Hij verzorgt iedere vrijdag een gezellige PPPS en dat is ineens niet goed meer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |