Zullen we dan die zak met geld opmaken rond mijn caravan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap um.... Ik wacht er op. Maar wel met een zak geld
Ik bedoel op t forumquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Loopt dat dan niet vol.. Ik had dat met mijn PM ..
Ik sla niet hoor. Ik klaag alleen als ik geen berichtjes krijg.quote:
Ik heb ook gekekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb al drie keer gekeken.....ze is best mooi voor een Duitse
Caravanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Zullen we dan die zak met geld opmaken rond mijn caravan?![]()
Ben net thuis en wil nu alweer weg uit dit vochtige tochtige kloteland.
Alleen om je kleding in op te bergen.quote:
Mmmm ik heb geen trekhaakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen om je kleding in op te bergen.
Het gaat over garnalen geloof ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
Effe Klootwijk aan zee kijken.
Haha, wat een compliment!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb al drie keer gekeken.....ze is best mooi voor een Duitse
Dank jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken![]()
Mooie kleur haar
Peter heeft het.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:07 schreef Soury het volgende:
Ik wil die muziek van klootwijk??? Iemand
Moet je anders bijpassenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:08 schreef Manu82 het volgende:
Eigenlijk ben ik vandaag best voor Twente, maar moet ik voor Arsenal zijn vanwege de opbrengsten voor PSVheel irritant
Jaquote:
Geloof dat we anders een spits niet krijgenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je anders bijpassen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
Ik heb die toffe buurvrouw opeens in mijn fotoboek.
Ola en thanksquote:
Waarvoor? Heppie nog een beetje een leuke dag gehad? nog plannen met lief je verjaardag te vieren??quote:
Een spelletjes ding .. Voor in de hand zeg maar. Tips van ouders zijn welkomquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarvoor? Heppie nog een beetje een leuke dag gehad? nog plannen met lief je verjaardag te vieren??
Benieuwd wat je voor EC-tje gaat doen.
Oh, en waarom dan? Hij verzorgt iedere vrijdag een gezellige PPPS en dat is ineens niet goed meer?quote:
Ja natuurlijk wel, dat doet hij simpelweg hartstikke leukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, en waarom dan? Hij verzorgt iedere vrijdag een gezellige PPPS en dat is ineens niet goed meer?
Mooi niet over nadenken en postenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
eerst ff douchen. kom vers van de tennisbaan. Had ineens een briljante ingeving en nu ben ik tevreden over mijn sollicitatiebrief. Dus de ga ik zo maar versturen.
*bibber*
Ohh spannend!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
eerst ff douchen. kom vers van de tennisbaan. Had ineens een briljante ingeving en nu ben ik tevreden over mijn sollicitatiebrief. Dus de ga ik zo maar versturen.
*bibber*
Waar heb je het over zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, en waarom dan? Hij verzorgt iedere vrijdag een gezellige PPPS en dat is ineens niet goed meer?
In dergelijke bewoordingen heb je je van de week wel over hem uitgelaten. En nu doe je weer alsof er iets mis is met hem.quote:
Gelukkig maak ik dat zelf wel uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als jij nu vrijdagavond belt, kun je je gelijk even voorstellen
Ik mag je welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik dat zelf wel uit
't Was een tip, er zijn er die ontzettend nieuwsgierig zijn naar je schoenmatenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik dat zelf wel uit
Deze week zei ik : ik luister niet meer en nu zei ik oooooooo dan maar niet, niets meer en niets minder en nu weer in je poezenmand ajbquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
In dergelijke bewoordingen heb je je van de week wel over hem uitgelaten. En nu doe je weer alsof er iets mis is met hem.
Het was wel iets meer. Maar als jij je graag negatief wilt onderscheiden door een gewaardeerd iemand af te kammen, dan houd ik je verder niet tegenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Deze week zei ik : ik luister niet meer en nu zei ik oooooooo dan maar niet, niets meer en niets minder en nu weer in je poezenmand ajb
Kan er even een lijstje komen met wie er vrijdag gaan bellenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als jij nu vrijdagavond belt, kun je je gelijk even voorstellen
We missen een beetje een vrolijke noot of tweequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef Dementor het volgende:
Dit is wel een typisch DGK avondmaal gesprek.
Ik zou het bijna gaan missen.
Leuk hè Tom, genieten maar zolang je er zelf maar buiten blijft., bah wat laf.quote:
Deel jij je tips maar met mensen die zich wel aan je voorstellen, van die onderonsjes lig ik hier regelmatig in een deuk namelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Was een tip, er zijn er die ontzettend nieuwsgierig zijn naar je schoenmaten
Het wwas NIETS mee maar je hebt vast alles opgeslagenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was wel iets meer. Maar als jij je graag negatief wilt onderscheiden door een gewaardeerd iemand af te kammen, dan houd ik je verder niet tegen
Je bent vermoedelijk niet de enige die met popcorn zit...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
Deel jij je tips maar met mensen die zich wel aan je voorstellen, van die onderonsjes lig ik hier regelmatig in een deuk namelijk
Ach, rel, schmel, t valt reuze mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk hè Tom, genieten maar zolang je er zelf maar buiten blijft., bah wat laf.![]()
Ik ben er weg van, weer een rel , geniet ervan.
Ik vind het mooi dat iemand zich dusdanig verweert op het moment dat er uit het niets twee users opduiken die denken wat krom is recht te kunnen praten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk hè Tom, genieten maar zolang je er zelf maar buiten blijft., bah wat laf.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef Soury het volgende:
Kent iemand de serie Sebastiaan. We hadden het er vandaag![]()
Ik was klein
ach ieder zijn specialiteitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat iemand zich dusdanig verweert op het moment dat er uit het niets twee users opduiken die denken wat krom is recht te kunnen praten.
Duffie is een coole Welsh Girl.. En bastiaan gevondenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:39 schreef CarOnline het volgende:
Ja, je begon de vorige keer met een suggestieve opmerking, alsof je het al had zien aankomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Het wwas NIETS mee maar je hebt vast alles opgeslagen![]()
![]()
Brillijant een andere. Thanksquote:
De omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je begon de vorige keer met een suggestieve opmerking, alsof je het al had zien aankomen.
En wat opslaan betreft: niets dan minachting voor alle mensen die het chatlog laten rouleren of met open armen ontvangen.
Maar je moet er wat voor over hebben om bij de kliek te horen
Ho ho, jij reageert op een lullige opmerking van Sporti metquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het mooi dat iemand zich dusdanig verweert op het moment dat er uit het niets twee users opduiken die denken wat krom is recht te kunnen praten.
Joh waar gaat dit over ? Welke opmerkingen??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:44 schreef Disana het volgende:
Ja, je begon de vorige keer met een suggestieve opmerking, alsof je het al had zien aankomen.
Oh pretty please doe eens een tjoeptjoep!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
Perfect time voor een ABBA
Mamma Mia, here we go again![]()
![]()
Nee totaal niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof het een het ander goedpraat.
En wie denk jij dat je bent, kind, ik kom aan 2 longen te kortquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Het wwas NIETS mee maar je hebt vast alles opgeslagen![]()
![]()
Jaaaaaa haha ik zit ook al bijpassende tubes te zoekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
Perfect time voor een ABBA
Mamma Mia, here we go again![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wie denk jij dat je bent, kind, ik kom aan 2 longen te kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |