Nee, je gaat niets missen.......quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
of eh........ ga ik dan wat missen?
o oké dus het bed is nog warmquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik word net wakker van een slaapje joah.![]()
Ik lag op de bank.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o oké dus het bed is nog warmdan duik ik er effe in
tot strakkies........
had al zo'n donkerbruin vermoeden ........quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, je gaat niets missen.......
Truste en tot morgen (in mijn geval, want ik ga over 3min offline)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o oké dus het bed is nog warmdan duik ik er effe in
tot strakkies........
True maar er is wel wat gelapt en daar ging de makelaar ook wel vanuit maar dat is echt een lapmiddel. Niet alleen een kwestie van isoleren en evt. dezelfde pannen gebruiken. Het is rot.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse fout te zijn. Als je er een nieuw dak op mikt, dan ben wél klaar voor de komende dertig jaar.
Goed planquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik word net wakker van een slaapje joah.![]()
Wat is er dan, waar en hoe moet ik vandaag de wereld redden?
Wat wil je horen?
Als koper die kosten aftrekt van zijn vraagprijs is het een leuke deal jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse fout te zijn. Als je er een nieuw dak op mikt, dan ben wél klaar voor de komende dertig jaar.
Een deel valt onder woningverbetering. "t Is mooi als je de helft van de kostprijs eraf krijgt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als koper die kosten aftrekt van zijn vraagprijs is het een leuke deal ja
Kostenvoranschlag van Herr Dachdecker lijkt me goeie volgende stapquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een deel valt onder woningverbetering. "t Is mooi als je de helft van de kostprijs eraf krijgt.
Het is ook een toestand hoor. De vorige verhuizing heb ik geen kut van meegekregen, hoe of wat. Nu wil ik me er in gaan verdiepen maar na 1 minuut denk ik al aan behangetjes enzo. Ze zoeken het maar uit, vind het een mannending.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:00 schreef Soury het volgende:
Ik snap geen kut van alles .. Huizen kopen. Ben blij dat ik blij ben waar ik woon. Moet er niet aan denken. Hypotheken en dat soort gedoe. Ik heb me vast iets stoms aan laten smeren
Ho ho ik bel ook gewoon iemand daarvoor hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is ook een toestand hoor. De vorige verhuizing heb ik geen kut van meegekregen, hoe of wat. Nu wil ik me er in gaan verdiepen maar na 1 minuut denk ik al aan behangetjes enzo. Ze zoeken het maar uit, vind het een mannending.
Heb je vast gemist uit het vorige topic. Ik heb net The bucket list gekekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
Ook fijn dat UPS vandaag net op het moment dat ik de deur uit was langs is geweest.
Nu komen ze vrijdag.
Ja, en zeer waarschijnlijk een manquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ho ho ik bel ook gewoon iemand daarvoor hoor.
Jawel! Er ontstond wel even paniek want Duitse tekenfilms enzo. Hoe zit dat dan met Spongebob? Inmiddels zijn ze weer gerustgesteld. Die paniek was even groot.quote:
Oh sorry niet gelezen, mooie film he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je vast gemist uit het vorige topic. Ik heb net The bucket list gekeken![]()
Moest huilen
Ja erg he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is ook een toestand hoor. De vorige verhuizing heb ik geen kut van meegekregen, hoe of wat. Nu wil ik me er in gaan verdiepen maar na 1 minuut denk ik al aan behangetjes enzo. Ze zoeken het maar uit, vind het een mannending.
Bel geen vrouw.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ho ho ik bel ook gewoon iemand daarvoor hoor.
Dat nasynchronisren, is echt ontzettend irritant.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel! Er ontstond wel even paniek want Duitse tekenfilms enzo. Hoe zit dat dan met Spongebob? Inmiddels zijn ze weer gerustgesteld. Die paniek was even groot.
quote:
Gewoon schoteltje en nederlandse TV, problem solved en goedkoop!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:07 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat nasynchronisren, is echt ontzettend irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |