Ja, zo belangrijk dat niemand het eigenlijk mag horen met als gevolg dat ze regelmatig van het forum getrapt wordt.quote:
Ik zie dat vaker voorbijkomen maar weet eigenlijk niet eens wat het precies betekend?quote:
Guh....geneuzel van een wannabe... but I love you every dayquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is bokdag ofzo geloof ik
Dus vul zelf maar in
En? Hoe was het.....blij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:42 schreef noekje het volgende:
Soury is er!
It's your birthday, it's your birthday.
*boks*
Hoe was het in Duitsland, de kelder en de kinderen? No pun, maar dat hoef ik niet te zeggen toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:42 schreef noekje het volgende:
Soury is er!
It's your birthday, it's your birthday.
*boks*
Dat is iets from the hood. Word up en boks, jeweets!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie dat vaker voorbijkomen maar weet eigenlijk niet eens wat het precies betekend?![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Guh....geneuzel van een wannabe... but I love you every day![]()
![]()
Happy campers. Niet zo happy over het dak. Dat is erg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En? Hoe was het.....blij?
Haha, okquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is iets from the hood. Word up en boks, jeweets!
Dat is voor bad ass rappers a la CarO en Soury. Zij heeft nl gedanst op 50 cent vandaag.
Nee, het was 75 centquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is iets from the hood. Word up en boks, jeweets!
Dat is voor bad ass rappers a la CarO en Soury. Zij heeft nl gedanst op 50 cent vandaag.
Komt in de buurt van het ooit genoemde bedrag?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Happy campers. Niet zo happy over het dak. Dat is erg.
Dansen is belangrijkerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, okBen daar niet zo in thuis al luister ik soms wel naar Urban style muziek (telt dat ook?)
Oh? Wat was er mis met het dak?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Happy campers. Niet zo happy over het dak. Dat is erg.
oh daar zat Manu op te wachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Guh....geneuzel van een wannabe... but I love you every day![]()
![]()
Ojee veel achterstallig onderhoud?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
[.. Niet zo happy over het dak. Dat is erg.
Alles.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh? Wat was er mis met het dak?
Nee, het dak is het enige.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ojee veel achterstallig onderhoud?
Dat ook natuurlijkquote:
Dat hoeft niet perse fout te zijn. Als je er een nieuw dak op mikt, dan ben wél klaar voor de komende dertig jaar.quote:
Ik word net wakker van een slaapje joah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |