quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef APK het volgende:
*Zucht*
Uiteraard mag jij je voorstellen hoor, ik ben 1 en al oorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef Lobasca het volgende:
Nee, ken je niet.. Voorstellen is er niet meer bij?
Gooi je PM box maar dichtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Uiteraard mag jij je voorstellen hoor, ik ben 1 en al oor
En je wist heel goed de schijnheill uit te hangen wat het betreft het ongedierte, sorry Brat Pitt ging je voor, maar die is dan ook wat knapper, en vooral minder schijnheilig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag toch een boel lieve en spontane reacties
En een jaloerse denk ik dan
Komt Sjaak ook weer langs met z'n gehijgquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef APK het volgende:
*Zucht*
Rozenlimonade ken ik niet maar volgens mij is het goed voor iedereen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef Disana het volgende:
En ik ga morgen weer even die fantastische winkel in voor rozenlimonade. Ik wéét dat ze wanden vol drank hebben.
Brat Pittquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En je wist heel goed de schijnheill uit te hangen wat het betreft het ongedierte, sorry Brat Pitt ging je voor, maar die is dan ook wat knapper, en vooral minder schijnheilig.
Moettie andes?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Komt Sjaak ook weer langs met z'n gehijg
Joh, laat Soury eens lekker met rust vandaag. Ga lekker tekeer tegen mij, ik kan het vandaag wel hebben van jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat jij wilt.. Begin nog eens over dode katten..
Ze leven nog en gaan uiteindelijk dood. Op hoge leeftijd. Ze zijn super btw !!! Erg lief en zijn gek op me (wie niet)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat jij wilt.. Begin nog eens over dode katten..
Is het net even rustig rond Wilders en Verdonk komt die andere single issue partij weer even duizend keer hetzelfde blaten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:33 schreef Manu82 het volgende:
Komt Sjaak ook weer langs met z'n gehijg
Hej BQ (quote:
Maar wel een belanrijke issuequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Is het net even rustig rond Wilders en Verdonk komt die andere single issue partij weer even duizend keer hetzelfde blaten.
Mhwah geen idee. Vrijdag komt er weer een boel (shit) naar buiten. Het boeit me niet zo veel meer. Heb ook andere dingen aan mijn hoofd. Maar veranderingen weer op komst. En tja afwachten maar. Waar ik het werk voor doe willen me niet kwijt, maar de heren managers zien alleen cijfers. Geef me die zak met geld maar en ik ben weg. Simpelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soury, gaat 't eigenlijk wel goed met je baan?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef CarOnline het volgende:
Het is Brad en gefeliciteerd Soury
Die fles is bijna opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:42 schreef noekje het volgende:
Soury is er!
It's your birthday, it's your birthday.
*boks*
Ja, zo belangrijk dat niemand het eigenlijk mag horen met als gevolg dat ze regelmatig van het forum getrapt wordt.quote:
Ik zie dat vaker voorbijkomen maar weet eigenlijk niet eens wat het precies betekend?quote:
Guh....geneuzel van een wannabe... but I love you every dayquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is bokdag ofzo geloof ik
Dus vul zelf maar in
En? Hoe was het.....blij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:42 schreef noekje het volgende:
Soury is er!
*boks*
Hoe was het in Duitsland, de kelder en de kinderen? No pun, maar dat hoef ik niet te zeggen toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:42 schreef noekje het volgende:
Soury is er!
*boks*
Dat is iets from the hood. Word up en boks, jeweets!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie dat vaker voorbijkomen maar weet eigenlijk niet eens wat het precies betekend?![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Guh....geneuzel van een wannabe... but I love you every day![]()
![]()
Happy campers. Niet zo happy over het dak. Dat is erg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En? Hoe was het.....blij?
Haha, okquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is iets from the hood. Word up en boks, jeweets!
Dat is voor bad ass rappers a la CarO en Soury. Zij heeft nl gedanst op 50 cent vandaag.
Nee, het was 75 centquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is iets from the hood. Word up en boks, jeweets!
Dat is voor bad ass rappers a la CarO en Soury. Zij heeft nl gedanst op 50 cent vandaag.
Komt in de buurt van het ooit genoemde bedrag?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Happy campers. Niet zo happy over het dak. Dat is erg.
Dansen is belangrijkerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, okBen daar niet zo in thuis al luister ik soms wel naar Urban style muziek (telt dat ook?)
Oh? Wat was er mis met het dak?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Happy campers. Niet zo happy over het dak. Dat is erg.
oh daar zat Manu op te wachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Guh....geneuzel van een wannabe... but I love you every day![]()
![]()
Ojee veel achterstallig onderhoud?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
[.. Niet zo happy over het dak. Dat is erg.
Alles.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh? Wat was er mis met het dak?
Nee, het dak is het enige.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ojee veel achterstallig onderhoud?
Dat ook natuurlijkquote:
Dat hoeft niet perse fout te zijn. Als je er een nieuw dak op mikt, dan ben wél klaar voor de komende dertig jaar.quote:
Ik word net wakker van een slaapje joah.quote:
Nee, je gaat niets missen.......quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
of eh........ ga ik dan wat missen?
o oké dus het bed is nog warmquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik word net wakker van een slaapje joah.![]()
Ik lag op de bank.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o oké dus het bed is nog warmdan duik ik er effe in
tot strakkies........
had al zo'n donkerbruin vermoeden ........quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, je gaat niets missen.......
Truste en tot morgen (in mijn geval, want ik ga over 3min offline)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o oké dus het bed is nog warmdan duik ik er effe in
tot strakkies........
True maar er is wel wat gelapt en daar ging de makelaar ook wel vanuit maar dat is echt een lapmiddel. Niet alleen een kwestie van isoleren en evt. dezelfde pannen gebruiken. Het is rot.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse fout te zijn. Als je er een nieuw dak op mikt, dan ben wél klaar voor de komende dertig jaar.
Goed planquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik word net wakker van een slaapje joah.![]()
Wat is er dan, waar en hoe moet ik vandaag de wereld redden?
Wat wil je horen?
Als koper die kosten aftrekt van zijn vraagprijs is het een leuke deal jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse fout te zijn. Als je er een nieuw dak op mikt, dan ben wél klaar voor de komende dertig jaar.
Een deel valt onder woningverbetering. "t Is mooi als je de helft van de kostprijs eraf krijgt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als koper die kosten aftrekt van zijn vraagprijs is het een leuke deal ja
Kostenvoranschlag van Herr Dachdecker lijkt me goeie volgende stapquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een deel valt onder woningverbetering. "t Is mooi als je de helft van de kostprijs eraf krijgt.
Het is ook een toestand hoor. De vorige verhuizing heb ik geen kut van meegekregen, hoe of wat. Nu wil ik me er in gaan verdiepen maar na 1 minuut denk ik al aan behangetjes enzo. Ze zoeken het maar uit, vind het een mannending.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:00 schreef Soury het volgende:
Ik snap geen kut van alles .. Huizen kopen. Ben blij dat ik blij ben waar ik woon. Moet er niet aan denken. Hypotheken en dat soort gedoe. Ik heb me vast iets stoms aan laten smeren
Ho ho ik bel ook gewoon iemand daarvoor hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is ook een toestand hoor. De vorige verhuizing heb ik geen kut van meegekregen, hoe of wat. Nu wil ik me er in gaan verdiepen maar na 1 minuut denk ik al aan behangetjes enzo. Ze zoeken het maar uit, vind het een mannending.
Heb je vast gemist uit het vorige topic. Ik heb net The bucket list gekekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
Ook fijn dat UPS vandaag net op het moment dat ik de deur uit was langs is geweest.
Nu komen ze vrijdag.
Ja, en zeer waarschijnlijk een manquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ho ho ik bel ook gewoon iemand daarvoor hoor.
Jawel! Er ontstond wel even paniek want Duitse tekenfilms enzo. Hoe zit dat dan met Spongebob? Inmiddels zijn ze weer gerustgesteld. Die paniek was even groot.quote:
Oh sorry niet gelezen, mooie film he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je vast gemist uit het vorige topic. Ik heb net The bucket list gekeken![]()
Moest huilen
Ja erg he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is ook een toestand hoor. De vorige verhuizing heb ik geen kut van meegekregen, hoe of wat. Nu wil ik me er in gaan verdiepen maar na 1 minuut denk ik al aan behangetjes enzo. Ze zoeken het maar uit, vind het een mannending.
Bel geen vrouw.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ho ho ik bel ook gewoon iemand daarvoor hoor.
Dat nasynchronisren, is echt ontzettend irritant.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel! Er ontstond wel even paniek want Duitse tekenfilms enzo. Hoe zit dat dan met Spongebob? Inmiddels zijn ze weer gerustgesteld. Die paniek was even groot.
quote:
Gewoon schoteltje en nederlandse TV, problem solved en goedkoop!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:07 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat nasynchronisren, is echt ontzettend irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |