Dank je maar ja woensdag he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw huis zit vol met vrienden, Happy birthday
Strak plan een EC tjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Jahhhh ik verwen mezelf wel. Ik heb alleen geen EC tje gedaan.. Uivinding van me zus (eigen cadeautje)Maar dat regel ik nog wel
Nah, dan zal ik mij vergist hebben, dacht toch echt iets te horen. Is al je visite zondag geweest?quote:
Ik weet het alquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Strak plan een EC tjek'heb nog wel wat grote en kleine wensjes
Woensdag bokdagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je maar ja woensdag he?Daar zijn weekeinden beter geschikt voor
Dan zit je nog hier, ik ga zo feesten, op een woensdag..ohhhhh....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je maar ja woensdag he?Daar zijn weekeinden beter geschikt voor
In de kroeg, maar tis toch nog geen boktijd??? Al lijkt het wel als ik naar buiten kijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Woensdag bokdag![]()
Maar ja, waar is de bok
Toch vreemd dat je het iemand kwalijk neemt dat ze jarig is...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan zit je nog hier, ik ga zo feesten, op een woensdag..ohhhhh....
Laat ik nou een electrische BBQ hebben gekregenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hier meer koe dan mens dus......
*doet hek open, hoppa richting 020*
Nee joh, ze is hier al tijden, maar ja, jij bent er niet altijd. Toch jammerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:25 schreef Lobasca het volgende:
Ah, Sporti... nieuw hier?
Ik zie hier een bewijsdrang van iemand die vreselijk voor lul gezet isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je het iemand kwalijk neemt dat ze jarig is...
Spaghetti forum is utquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
Spaghetti was lekker maar ik ben hier de weg kwijt.
Ik zag toch een boel lieve en spontane reactiesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie hier een bewijsdrang van iemand die vreselijk voor lul gezet is![]()
Altijd een beetje olijfolie toevoegen tijdens het koken, dan plak het niet zo.quote:
Jij wel, ook jammer, maar dat is inherent aan je ziektequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, ze is hier al tijden, maar ja, jij bent er niet altijd. Toch jammer
Ik adviseer Hans Anders.....voor het betere zichtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie hier een bewijsdrang van iemand die vreselijk voor lul gezet is![]()
Ja is goed beequeen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
Thanx Disana.![]()
Hé, Bassie is er ook, alles goed?![]()
De verhalen over het eten en de oorlog PM ik wel een keer, ok Disana?
Ja stel je voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |