Ah tof.!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
En cijfers! Hoi Lobasca![]()
Buurvrouw, ik kan morgen wel even kijken/vragen of ze het hebben.
Blasfemisch gesputter, maar het is gelukt. A hell of a job, je zou denken bij de 5e keer...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
En cijfers! Hoi Lobasca![]()
Buurvrouw, ik kan morgen wel even kijken/vragen of ze het hebben.
Alles onder controle Queenie, bij jou ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
Thanx Disana.![]()
Hé, Bassie is er ook, alles goed?![]()
De verhalen over het eten en de oorlog PM ik wel een keer, ok Disana?
Yep.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:41 schreef Lobasca het volgende:
Alles onder controle Queenie, bij jou ook?
Hahahaha... idd..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep.Had je problemen met je toetsenbord?
Ik ga in de pannen roeren, Vic komt binnen en moet binnen een uur bij een klant zijn. Ik haat stressen.![]()
Tot straks.
Hoi Lobascaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:54 schreef Lobasca het volgende:
Maar....dat kan altijd nog natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
beter laat dan nooit![]()
Soury,
ouwe sloerie.....
Ik kan wel zeggen dat ik van je hou en je tof vindt en al die shit,
maar volgens mij hou je niet van dat zoete en wil je iets meer pit......
dus van mij geen kusjes, bloemen of taart maar alleen maar dit.
en wel klikken jij muts en ellendig gedrocht
want ik heb me op joutoep de kelere gezocht
trouwens,
Van Harte Gefeliciflapstaart
en toch stiekum een klein kusje van mij.........
[ afbeelding ]
dacht ik welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Dat komt dicht in de buurt..
Dank je wel
Héééé tering weer een maand omquote:
Errug hè?quote:
Oh, was je weg Coos?quote:
Straks gaat ie nog een maand terug lezenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, was je weg Coos?
Ik wilde net zeggen: je relwekker staat nog op de winterstand
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks gaat ie nog een maand terug lezen![]()
Welnee allemaal BS zoals gewoonlijkquote:
Oké, dan kan ik nu even een tukkie doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee allemaal BS zoals gewoonlijk
Cooooooooooooooooooooooooooooooos, it's alive!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké, dan kan ik nu even een tukkie doen.![]()
Dat ik 2 weken niet kan Fokken maar beter aan het strand kan gaan liggen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blurk, al bekomen van de goede adviezen?
Dat bedoelde ik niet, iets met de mond snoeren enzo..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat ik 2 weken niet kan Fokken maar beter aan het strand kan gaan liggen?
Ja, dat is een prima advies
Was geweldig daarom moet ik nu even rusten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie Coos? Beetje naar je zin gehad?
Ga toch es op tijd je nest in dat gegaap !!!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef Lobasca het volgende:
Wel lief dat je solidair met me was, Coos, ik snap het ook wel, dat geneuzel zonder mij..
Dubbele gaap![]()
Wat is de bestemming ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat ik 2 weken niet kan Fokken maar beter aan het strand kan gaan liggen?
Ja, dat is een prima advies
Vrijdagnachtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, iets met de mond snoeren enzo..![]()
Maar aan het strand liggen is altijd beter dan de Godganze dag jezelf hier moeten bewijzen, wanneer ga je?
Kan me voorstellen, met zo'n vieze 'oom' die hier altijd nog denkt iets te claimen te hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk, Nice, heb er zo'n zin in
Ach waarom niet ..quote:
Zieke trutquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, met zo'n vieze 'oom' die hier altijd nog denkt iets te claimen te hebben.![]()
Spreek je vast nog wel voor die tijd.
Jahhhh ik verwen mezelf wel. Ik heb alleen geen EC tje gedaan.. Uivinding van me zus (eigen cadeautje)Maar dat regel ik nog welquote:
Geen koeien in 020 hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoor jij ook een koe blaten in 020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |