quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef APK het volgende:
*Zucht*
Uiteraard mag jij je voorstellen hoor, ik ben 1 en al oorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef Lobasca het volgende:
Nee, ken je niet.. Voorstellen is er niet meer bij?
Gooi je PM box maar dichtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Uiteraard mag jij je voorstellen hoor, ik ben 1 en al oor
En je wist heel goed de schijnheill uit te hangen wat het betreft het ongedierte, sorry Brat Pitt ging je voor, maar die is dan ook wat knapper, en vooral minder schijnheilig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag toch een boel lieve en spontane reacties
En een jaloerse denk ik dan
Komt Sjaak ook weer langs met z'n gehijgquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef APK het volgende:
*Zucht*
Rozenlimonade ken ik niet maar volgens mij is het goed voor iedereen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef Disana het volgende:
En ik ga morgen weer even die fantastische winkel in voor rozenlimonade. Ik wéét dat ze wanden vol drank hebben.
Brat Pittquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En je wist heel goed de schijnheill uit te hangen wat het betreft het ongedierte, sorry Brat Pitt ging je voor, maar die is dan ook wat knapper, en vooral minder schijnheilig.
Moettie andes?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Komt Sjaak ook weer langs met z'n gehijg
Joh, laat Soury eens lekker met rust vandaag. Ga lekker tekeer tegen mij, ik kan het vandaag wel hebben van jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat jij wilt.. Begin nog eens over dode katten..
Ze leven nog en gaan uiteindelijk dood. Op hoge leeftijd. Ze zijn super btw !!! Erg lief en zijn gek op me (wie niet)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat jij wilt.. Begin nog eens over dode katten..
Is het net even rustig rond Wilders en Verdonk komt die andere single issue partij weer even duizend keer hetzelfde blaten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:33 schreef Manu82 het volgende:
Komt Sjaak ook weer langs met z'n gehijg
Hej BQ (quote:
Maar wel een belanrijke issuequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Is het net even rustig rond Wilders en Verdonk komt die andere single issue partij weer even duizend keer hetzelfde blaten.
Mhwah geen idee. Vrijdag komt er weer een boel (shit) naar buiten. Het boeit me niet zo veel meer. Heb ook andere dingen aan mijn hoofd. Maar veranderingen weer op komst. En tja afwachten maar. Waar ik het werk voor doe willen me niet kwijt, maar de heren managers zien alleen cijfers. Geef me die zak met geld maar en ik ben weg. Simpelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soury, gaat 't eigenlijk wel goed met je baan?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef CarOnline het volgende:
Het is Brad en gefeliciteerd Soury
Die fles is bijna opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:42 schreef noekje het volgende:
Soury is er!
It's your birthday, it's your birthday.
*boks*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |