Leuke garagequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:33 schreef popolon het volgende:
Ford Escape V6 3.0 liter 200PK.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel lelijkjuist voor een SUV, maar voor mij erg praktisch.
[ afbeelding ]
Met eigen kenteken (geboorteplaats). En stickers horen op een lelijke auto dus huppetee ....
Zo te zien mag je er ook wel 's een tuinman doorheen jagen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:06 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Hij moet wel een keertje naar de spuiter als ik het zo eens goed bekijk
Zo'n ding heb ik ook, maar dan een donkerblauwe driedeurs uit '97. Zal binnenkort eens kijken of ik een fotootje kan maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
Tot m'n verbazing heb ik geen (recent) topic met dit onderwerp kunnen vinden. Regels zijn dus simpel:
Laat 1 of meer foto's van je auto('s) zien, je kan er evt. kort wat bij vertellen maar hou het bescheiden met tekst en reacties (niet te veel afkraken/slijmen). Zo krijgen we een leuk topic vol met auto's van users.
TS begint;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'96 Almera
Ik ook niet maar hij is voor mij wel praktisch. En dat vind ik veel belangrijker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:30 schreef tevebe het volgende:
[..]
Leuke garageAuto ben ik niet zo kapot van,
Zo 1 wil ik er ooit weer voor hobby bijhebbenquote:
Die benz te duur maar wel een 5 serie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recentste foto's die ik heb.
Edit: Oja Mercedes 190D, een 2500 Turbo en een automaat dus dat is wel leuk allemaal.Maargoed, veel te duur voor een student dus te koop of te ruil voor een BMW M535i of een Audi 80 coupe oid..
Erg zeldzame auto, in de tijd dat k em heb heb ik pas 1 keer er een te koop zien staan.. Dat is een half jaar.![]()
Die benz is een fokking zware diesel he.. wegenbelasting gaat het mij om.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:02 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Die benz te duur maar wel een 5 serie?
Oké, hou maar op.. Jij wint.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:50 schreef Faxie het volgende:
'05 RX8 'Shinka'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En in de zon komt de kleur wat mooier uit:
[ afbeelding ]
Leuke wagen.Vooral de techniek.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:50 schreef Faxie het volgende:
'05 RX8 'Shinka'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En in de zon komt de kleur wat mooier uit:
[ afbeelding ]
Jaloers is, zo 1 MOET ik ooit nog een keer hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:50 schreef Faxie het volgende:
'05 RX8 'Shinka'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En in de zon komt de kleur wat mooier uit:
[ afbeelding ]
Rob dougan, je hebt wel smaakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
Miijn wagen, een BMW X5 3.0d, voorlopig heb ik deze wagen totdat mijn nieuwe X5 komt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een USB-aansluiting zodat de Ipod erin kan.
[ afbeelding ]
En je kan alles sturen via het I-drive, danwel navigatie.![]()
Momenteel ben ik onderweg in onderstaand wagentje, als het niet regent met de kap naar beneden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:06 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet wel een keertje naar de spuiter als ik het zo eens goed bekijk
Waarvan akte !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:49 schreef Treinhomo het volgende:
Zal binnenkort, als ik tijd en parkeerplaats te veel heb, 's proberen om ze naast elkaar op de foto te zetten.
Ik probeer m'n werkgever zo gek te krijgen dat ik een oprijklep aan de movano mag monteren.quote:
van je vader?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Nissan Primera 2.0 16V TwinCam:
Met nieuwe Megane lip (vorig week ondergezet):
[ afbeelding ]
oe dat kenteken wil ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:33 schreef popolon het volgende:
Ford Escape V6 3.0 liter 200PK.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel lelijkjuist voor een SUV, maar voor mij erg praktisch.
[ afbeelding ]
Met eigen kenteken (geboorteplaats). En stickers horen op een lelijke auto dus huppetee ....
Is het de Sport of Rally uitvoering?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef liquid-orange het volgende:
Mijn toppertje:
[ afbeelding ]
Niet de beste foto, maar wel de meenst recente. Hier staat ie namelijk op nieuw velgen, mr2 velgen.
Ik zal weer eens een fotoshoot doen tzt. Het is een Toyota Yaris T-Sport uit 2002.
\Soms zie je van die exoten met een sticker erop, die zijn toch wel toegestaan of ook nie?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:00 schreef KhaZ het volgende:
Helemaal eraf aan de voorkant zou 't mooiste zijn inderdaad..
Vroeger waren kleine kentekenplaten nog toegestaan: nu niet meer (wel op auto's bv oldtimers waar er écht geen plek voor is).
Nee, dat mag niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
\Soms zie je van die exoten met een sticker erop, die zijn toch wel toegestaan of ook nie?
Nee, maar wat maakt een boete van ¤100,- nou uit als je een auto hebt van ¤200.000,-quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
\Soms zie je van die exoten met een sticker erop, die zijn toch wel toegestaan of ook nie?
-Bijna- Not anymorequote:
Ik heb precies dezelfde lip onder de Mera geplaatst..quote:
Probeer eerst maar eens te slagenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
-Bijna- Not anymore![]()
Nog een paar rijlessen![]()
Dan issie van mij
Nope, maar het wordt over het algemeen wel gedoogd. En anders, als je zo'n auto kan betalen kun je die boete ook wel lijenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
\Soms zie je van die exoten met een sticker erop, die zijn toch wel toegestaan of ook nie?
Zit daar zoveel vermogen in dan? 2.2 turbodieseltje valt toch wel mee? Hoeveel weegt zo'n ding?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:15 schreef Accordtje het volgende:
Civic 2.2 CTDi
Elke dag weer een smile van oor tot oor als ik het gas intrap...
[ afbeelding ]
Hij weegt ruim 1300 kilo. Zit 140 pk en 340 Nm in. Dus zeker voor z'n gewicht is die bak redelijk rap. Bij 120 in de 6 versnelling het gas intrappen zorgt nog altijd voor een flinke duw in de rug....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zit daar zoveel vermogen in dan? 2.2 turbodieseltje valt toch wel mee? Hoeveel weegt zo'n ding?
Vind het wel een mooie auto, alleen de velgen doen nogal goedkoop aan.![]()
Heb zelf 3jaar de plaat achter raam en nu 1jaar met een USA plaat (staat veel beter vind ik) gereden en echt nog nooit wat van gehoord.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, maar wat maakt een boete van ¤100,- nou uit als je een auto hebt van ¤200.000,-![]()
En de meeste agenten zullen het toch wel begrijpen bij zo'n dure auto.
Wat is een Mera, Pontiac Fiero?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde lip onder de Mera geplaatst..
Zo snel is ie anders toch niet hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:15 schreef Accordtje het volgende:
Civic 2.2 CTDi
Elke dag weer een smile van oor tot oor als ik het gas intrap...
[ afbeelding ]
En dat zie jij aan de buitenkant? Vind ik knap...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zo snel is ie anders toch niet hoor.
Nee, dat kun je zien in de carbasequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:56 schreef Accordtje het volgende:
[..]
En dat zie jij aan de buitenkant? Vind ik knap...
Ja van de normale versie wel. En moet zeggen dat ie in z'n klasse voor een diesel standaard al behoorlijk snel is.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat kun je zien in de carbase
140pk, wel weer 340 Nm koppel.
Vind het dashboard mooi wel mooi van die auto, alleen de pook niet.
Ik zag het, wordt binnekort vervangen voor cupra lipquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde lip onder de Mera geplaatst..
Dat is ook een onwijs woeste autoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:33 schreef Borovan het volgende:
Hyundai Coupe V6 2.7L
meest recente fotos die ik heb moet nog steeds nieuwe maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
same here heb er nu ook een USA plaat opzitten, met mijn vorige auto had ik dit ook en zelfs toen ze parkeerboete uit kwamen schrijven hebben ze er niets van gezegdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb zelf 3jaar de plaat achter raam en nu 1jaar met een USA plaat (staat veel beter vind ik) gereden en echt nog nooit wat van gehoord.
Wel een keer bij papier controle dat ze er wat van zeiden "Ja dat mag niet he je plaat achter het raam" "Ja er mag zo veel niet" En kon weer verder, daarna verder niks.
dank jequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:03 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Ik zag het, wordt binnekort vervangen voor cupra lip
[..]
Dat is ook een onwijs woeste auto
Best wel vet eigenlijk.quote:
Teveel, gezien het feit dat het een E30 is... Maar hij is verder in zo'n superieure staat! Ik had er waarschijnlijk ook wel drie andere E30's voor kunnen kopenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:14 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Best wel vet eigenlijk.
Hoeveel heb je ervoor betaalt?
Mooiste model Prelude !quote:
Net zo snel als een gewone 1.8. Getest met straatracen, vroeger, zat hem in de bak. Je moet blok hebben van de 2.0, maar bak van de 1.8. De 1.8 16V trok de Williams 2.0 eruit door kortere bak. Geen grap.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:42 schreef SToRM81 het volgende:
Van mijn werk heb ik een Mégane 1.5 diesel, maar voor de fun heb ik deze staan:
[ afbeelding ]
Clio Williams 2.0 16V
Op de foto met Maxi velgen, maar momenteel liggen de originele gouden velgen eronder
Wat bedoel je nou met "400 rally homologatie auto's to go in NL"?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:58 schreef PNG het volgende:
400 rally homologatie auto's to go in NL:
[ afbeelding ]
5 stabi's.
Dat er nog 400 van deze krengen naar de sloop moeten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou met "400 rally homologatie auto's to go in NL"?
Zo te zien hangt daar de intercooler die wat frisse lucht nodig heeft op z'n tijd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:25 schreef johnwoo het volgende:
Dan is zo'n Supra nog best groot (of eerder: zo'n Corvette best klein, ik had hem een stuk lomper dan de Supra verwacht). Waar is die uitsparing in de voorbumper eigenlijk voor? Is dat waar je in andere landen je voorste kentekenplaat in hangt? Zo ja dan hadden ze daar voor de USDM wel een dichte bumper voor mogen maken...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:51 schreef Dualdude het volgende:
Trabant 601 uit 1968:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft het over de vette ..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo te zien hangt daar de intercooler die wat frisse lucht nodig heeft op z'n tijd?
Mag hopen dat m'n Trabbi dr naast staat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:11 schreef d-motion het volgende:
[..]
Wat grappig... Ik woon daar ook in het hofje.... Er staat nu heel vaak een Volvo op jou plekje!
Je realiseert je dat het begrip 'mooi' bij die auto erg relatief is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:09 schreef PitcheR het volgende:
Mijn Ford escort uit 1990.
[ afbeelding ]
De witte knipperlichten (orgineel ford) heb ik er achteraf ingezet stond iets mooier dan de oranje die er standaard opzaten.
Môgguh.quote:
Sommigen doen daar de kentekenplaat ja, maar ik heb ook gezien dat sommigen daar een extra set lichten in doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:25 schreef johnwoo het volgende:
Dan is zo'n Supra nog best groot (of eerder: zo'n Corvette best klein, ik had hem een stuk lomper dan de Supra verwacht). Waar is die uitsparing in de voorbumper eigenlijk voor? Is dat waar je in andere landen je voorste kentekenplaat in hangt? Zo ja dan hadden ze daar voor de USDM wel een dichte bumper voor mogen maken...
Mijn ervaring is dat de Williams een stuk sneller is. Was de bak in de 1.8 16v wel origineel?.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:13 schreef PNG het volgende:
Net zo snel als een gewone 1.8. Getest met straatracen, vroeger, zat hem in de bak. Je moet blok hebben van de 2.0, maar bak van de 1.8. De 1.8 16V trok de Williams 2.0 eruit door kortere bak. Geen grap.
Het vervangen van een onderdeel onder de motorkap kan behoorlijk wat meer werk kosten dan bij een andere wagen ja. Maar dat is ook waar je voor kiest als je een kleine wagen met een grote motor erin koopt.quote:1 vraag he. kHeb vaak de buurjongen geholpen toen ik nog bij mijn ouders woonde, zelden een auto meegemaakt zo rottig als je iets moet vervangen. Halve voorkant moet er continu af. Heb je geen last van ? kVind sowieso fantastisch als mensen deze auto's rijden. Keep it up ! Bijzonder !
quote:
Heb laatst bij iemand in zo'n ding gezeten, nou ben ik niet bepaald groot (1.75) maar 'k vond hem wel erg krap. Ik zat met m'n hoofd tegen het dak en met m'n zij tegen de deur. En die 'tuinstoelen' achterbank vond 'k ook erg wazig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:41 schreef Poekel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ja. Ik ben een sjonnie, blablabla. Ik vind het gewoon een mooie auto, vooral de kleur. En het is één van de minst saaie Opels.
M'n eerste auto trouwens. Zelf betaald etc, ben er gewoon trots op. Gewoon een leuke bak.
Ik wilde als standaard opmerking even zeggen dat ik dit een fucking geile bak vind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:37 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[ afbeelding ]
BMW E39 525i... Kom maar op met de standaardopmerkingen (turk, kamper en dergelijke) I've heard em all, and I don't care. Ik heb hard gewerkt om deze auto te kunnen kopen, en I'm damn proud of it!
Ach, als IK hem maar mooi vind, toch?quote:
Omdat ze dan hopen meer reacties te krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:10 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom beginnen sommige lui zich gelijk al te verdedigen terwijl er niet eens iets gezegd word?
Dit topic is toch om foto's te laten zien, niet om andermans auto's af te zeiken.
Tuurlijk. Zelf rij ik ook in een auto die sommigen associeren met dameskappers, dus dan vind ik dat ik me wel zo'n opmerking over jouw auto kan permiteren.quote:
Serieus antwoord, ja. Eerst klein stukje tussendoor:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:15 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de Williams een stuk sneller is. Was de bak in de 1.8 16v wel origineel?.
[..]
Verlos de PTA'ers nou eens een keer uit onze eeuwige vraag naar het spul wat jij gebruikt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:43 schreef PNG het volgende:
[..]
Serieus antwoord, ja. Eerst klein stukje tussendoor:
_____________________________________________________
Wat je zag met straatracen das lang geleden hoor dat het er omheen heel fout ging.
Werd op zich goed geregeld. Linten en suppoosten. Is iig die ik heb gedaan nooit mis gegaan.
Was altijd ontzettend veel serieuzer dan bv de gemiddelde fok PTA post. Waren geen jongens van 15.
Zijn 2 incidenten geweest, 1 was een kadett meen ik die op betonnen platen erbuiten eruit reed. Bezoeker. Frontaal. Dood.
En keer 4 Golfjes toeschouwers die achter mekaar op de snelweg achterop mekaar klapten.
In het begin kwamen er mensen uit Frankrijk en bv een stuntman uit Zandvoort met zijn 535.
Ben zelf eerste getuige geweest dat we terugreden met pakweg een auto of 20, en er een jongen knetterbezopen al die 100 rijdende auto's op de snelweg zag vanaf het hockey af. Die klapte met zijn Scoupe op 50 cm mij missend anderhalve keer over de kop met 160 km/u. Die miste de rotonde bij het floraplein.
Iedereen is gestopt, niemand is bekeurd, die jongen bleek idd straalbezopen, zijn ouders kwamen erna met de Lexus verhaal halen, die jongen werd met boeien afgevoerd. Ik heb ook gewoon gezegt, ja ik reed geen 50. Plisie was lieV. Die jongen haalde de krant. Raar gezicht hoor voor je neus.
_____________________________________________________
Ontopic: ja onze ervaring was TOEN, dat de bak van de Clio Williams langer was. En dat als de normale 1.8 16V al in 3 zat de Williams nog moest schakelen. En dat de 1.8 dus vaak won stiekem op zo'n industrerrein. Er werd gevlagt (was zeer goed geregeld) denk dat rond de 140 km/u max was.
Onze conclusie was dat je Williams blok zou moeten hebben met de 1.8 bak ratio's. Lang geleden hoor.
Lid van Peugeot206Club.nl ? Heb voor de mijne exact dezelfde uitlaat klaarliggen.. Moet ze er alleen nog ff onder rossenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:06 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn allereerste auto, en mijn grote trots, een Peugeot 206 1.6-16v. Ik heb hem sinds oktober, en rij er iedere dag nog steeds met plezier in![]()
zeer fraaie foto's!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:14 schreef firecow het volgende:
Seat Leon 1.6 sport full option
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op verzoek nog een paarquote:
Idd, pics van de achterkant had 'ie beter voor zich kunnen houdenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:00 schreef Arclight-S het volgende:
Zonde van die achterlichten en uitlaat.
Ik verdedig me niet meteen, ik ben hier al meerdere keren voor van alles en nog wat uitgemaakt vanwege het feit dat ik een 5-serie rijd. Ik heb er verder geen problemen mee dat er een mening over mijn auto wordt gegeven. Ik heb m gekocht omdat ik m serieus mooi vind, zeg maar gerust een droomauto... Vind het alleen jammer dat met name op FOKforum vaak direct op de man wordt gespeeld...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:10 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom beginnen sommige lui zich gelijk al te verdedigen terwijl er niet eens iets gezegd word?
Dit topic is toch om foto's te laten zien, niet om andermans auto's af te zeiken.
Euhm, neen. Gewoon puur vanwege het feit dat het over de auto's gaat, en niet om de eigenaren...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Omdat ze dan hopen meer reacties te krijgen.
Zo van 'nee man, helemaal niet waar wat je zegt joh, is juist een retedikke bak!1' enzulks
Nee, nog niet, zit er wel over te denken of ik lid word. Ik zit trouwens te denken of ik misschien nog andere eindstukken erop zet. Ik vind deze net iets te "sjonnie". Ik heb liever wat rondere ovale uitlaten, of anders 4 ronde. Ook wil ik nog graag zwarte velgen en dan vind ik hem mooi zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:58 schreef St4ck3r het volgende:
[..]
Lid van Peugeot206Club.nl ? Heb voor de mijne exact dezelfde uitlaat klaarliggen.. Moet ze er alleen nog ff onder rossen
dit is mijn eerste "sport" auto. en tis idd automaatquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Heerlijk die Pontiac. Laatst in een Dodge Avenger V6 automaat gereden en dat reed heerlijk, maar ik vind dat een automaat wel ten koste gaat van de sportiviteit. Desondanks een heerlijke bak
Buitenkant vind ik erg mooi, jammer van het interieurquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef Devilnl het volgende:
mijne sinds maandag (zitten nog rdw/tijdelijke platen op de foto's maarjah)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker standaard allemaal. en dat blijft ook mooi zo
Alleen nog ffies poetsen zodra ie door de APK is. en remschijf(roestkleur tussen rem&naaf gedeelte)&klauw zwart maken
*werd afgekeurt op oranje lampen in de voorste knipperlichten... dat schijnt niet temogen achter witte glazen*
Pontiac Trans Am WS6 (5.7L V8 330pk)
Mooie wagenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef Devilnl het volgende:
mijne sinds maandag (zitten nog rdw/tijdelijke platen op de foto's maarjah)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker standaard allemaal. en dat blijft ook mooi zo
Alleen nog ffies poetsen zodra ie door de APK is. en remschijf(roestkleur tussen rem&naaf gedeelte)&klauw zwart maken
*werd afgekeurt op oranje lampen in de voorste knipperlichten... dat schijnt niet temogen achter witte glazen*
Pontiac Trans Am WS6 (5.7L V8 330pk)
Hele mooie wagen, alleen zo jammer van dat mistachterlichtje(?) onder de achterbumper. En misschien nog een paar sierstukjes voor de uitlaten?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef Devilnl het volgende:
[ afbeelding ]
Pontiac Trans Am WS6 (5.7L V8 330pk)
mist achterlichtje zit er ook alleen maar op voor de APK hoor, een amerikaan heeft dat standaart schijnbaar niet, maar moet er wel opzitten voor de NL apkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:18 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Hele mooie wagen, alleen zo jammer van dat mistachterlichtje(?) onder de achterbumper. En misschien nog een paar sierstukjes voor de uitlaten?
volgens mij heb je 2 achteruitrij lampen waarom vervang je niet daar 1 van voor een mistachterlicht (moet volgns mij links zitten ) ??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:00 schreef Devilnl het volgende:
[..]
mist achterlichtje zit er ook alleen maar op voor de APK hoor, een amerikaan heeft dat standaart schijnbaar niet, maar moet er wel opzitten voor de NL apk)
en misschien zet ik er nog wel een mooie breede "tip" op van rvs
*de huidige is ook van rvs, alleen op de foto's een beetje bah*
Klopt. Daarom zou je er ook eentje moeten vervangenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:31 schreef Devilnl het volgende:
mist achterlicht moet toch verplicht rood zijn?? (die 2 witte/ronde lampen zijn achteruit rij lampen)
Heh, lijkt wel een Batmobile.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef Devilnl het volgende:
mijne sinds maandag (zitten nog rdw/tijdelijke platen op de foto's maarjah)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker standaard allemaal. en dat blijft ook mooi zo
Alleen nog ffies poetsen zodra ie door de APK is. en remschijf(roestkleur tussen rem&naaf gedeelte)&klauw zwart maken
*werd afgekeurt op oranje lampen in de voorste knipperlichten... dat schijnt niet temogen achter witte glazen*
Pontiac Trans Am WS6 (5.7L V8 330pk)
Dat is pas een auto.quote:
En hij heeft 'm zelf gestript en helemaal gerestaureerdquote:
Bij jouw username had ik toch iets anders verwacht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:56 schreef minicooperS het volgende:
Helaas geen spectaculaire fotolocatie, maar vooruit:
Ford Fiesta 2.0 16v ST
Hangt van het bouwjaar af. Mijn '68er heeft geen achteruitrij lamp en geen mistachterlicht, en dat hoeft er ook niet op te zitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:00 schreef Devilnl het volgende:
[..]
mist achterlichtje zit er ook alleen maar op voor de APK hoor, een amerikaan heeft dat standaart schijnbaar niet, maar moet er wel opzitten voor de NL apk)
Mooie auto, nette velgen ook. Wat voor een motor ligt er in?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:08 schreef Bezemsteel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn clio.
Ik zie er geen Lancer in hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:25 schreef randfiguur het volgende:
Dit is mijn ride:
[ afbeelding ]
Dit is geen Lancer, maar een Proton Wira 1.3Gli, een Maleisische auto. 't Is niet veel, maar het brengt me naar me'n werk elke dag.
Moet dat dan? Dit is een totaal andere auto hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik zie er geen Lancer in hoor.
De Proton Wira staat in Europa bekend als een auto met aardige rally-prestaties (zowel motorisch als op het scorebord) dus ik zou me er zeker niet voor schamen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:25 schreef randfiguur het volgende:
Dit is mijn ride:
[ afbeelding ]
Dit is geen Lancer, maar een Proton Wira 1.3Gli, een Maleisische auto. 't Is niet veel, maar het brengt me naar me'n werk elke dag.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:52 schreef GiSaE het volgende:
[..]
Mooie auto, nette velgen ook. Wat voor een motor ligt er in?
Heerlijke blokken, die 1.6 16v's. Ik ga mijne komende zondag weer uitlaten op de nurburgringquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:30 schreef Bezemsteel het volgende:
[..]
Er ligt een 1.6 16v in.
Ik zag dat jij ook een clio hebt. Ik heb je een Pm gestuurd.![]()
De raamband mag eraf, maar heel erg mooi hoor zoiets. Echt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mitsubishi Galant GLSi
[ afbeelding ]
Ook nice! Ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nette W123 230CE (gaat waarschijnlijk importeren worden)quote:
goede deal!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:53 schreef -Muse- het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel ik voor deze gti zou kunnen vragen. Ik heb hem geruild tegen de 205 GTi Gentry die ik toen had. Dat is een vrij zeldzame uitvoering en een liefhebber wou hem graag ruilen. Aangezien deze gti in een betere staat verkeerd was het geen slechte deal voor mij.
Zoveel zuipt die toch niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:25 schreef r_kluft het volgende:
Ik rij dus in een Opel Astra Coupé met een 2 Liter Turboblok (192PK) uit 2001.![]()
Zo kocht ik hem:
[ afbeelding ]
En zo ziet hij er uit met mijn custom gespoten velgen. (had ik over van mijn vorige auto maar vind ze wel staan.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb hem nu een maand of 4 en het blijft een genot om die trap in je rug te krijgen als je het pedaal indrukt. Alleen jammer van die benzineprijzen en snelheidscontroles.
Nee met normaal rijden niet. 8.5 op 100 met 120 ongeveer.quote:
Waaromquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:25 schreef r_kluft het volgende:
Ik rij dus in een Opel Astra Coupé met een 2 Liter Turboblok (192PK) uit 2001.![]()
Ja 't is wel een auto uit 2001 hoor. Inmiddels halen ze uit de huidige 2liters 230PK standaard en uit de 1.6 ook 192PKquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom?
Dat ze voor die 192 pk een turbo nodig hebben uit een 2 liter is![]()
![]()
Wél een mooie auto verder
Dat ziet er goed uit!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:48 schreef wouter37 het volgende:
goedgekeurd en eindelijk een kenteken staat nu dit in de garage
[ afbeelding ]
RAW Striker
en komend weekend mooi weer
Beetje jammer van de slechte foto. Kan zo niet zien of die velgen van Honda zijn, maar vind de standaard die ze meeleveren toch stukken beter (ondanks dat 16" te klein is voor een Accord...)quote:
weet je zeker dat er niets stuk is?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:02 schreef r_kluft het volgende:
[..]
Nee met normaal rijden niet. 8.5 op 100 met 120 ongeveer.
Maar met lekker stevig doorrijden en hoge toeren wil ie wel zuipen hoor. Dan doe je i.p.v. 600KM op een tank maar iets van 350 a 400.
ik zal wel een kwaliteitsfoto maken! et zijn geen honda velgen nee vind de standaard 6 spaaks maar een matige velg.. vooral ook omdat ie 16 inch is.. op deze foto komen de velgen nie echt goed tot zn recht maar smaken verschillen natuurlijk ook.. complimenten ook voor jou accord!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Beetje jammer van de slechte foto. Kan zo niet zien of die velgen van Honda zijn, maar vind de standaard die ze meeleveren toch stukken beter (ondanks dat 16" te klein is voor een Accord...)
De mijne afgelopen weekend (klikbaar voor meer en met herkenbaar kenteken):
[ link | afbeelding ]
Die Saab van je blijft tof Dingest, ben benieuwd hoe die er na wat werk uitziet.
Is nix stuk hoor. Rijden met turbo zuipt gewoon.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef Devilnl het volgende:
[..]
weet je zeker dat er niets stuk is?
ik rij iets van 500~600km @ 120kmh met een 5.7L V8 330pk (60L tank, (met euro98)
Vind jou Opel wel aso veel zuipen eerlijk gezegt
Strakke auto die Raw Striker![]()
damn.. net de auto eigenschappen opgezocht.. wat zuipt zo'n auto zeg R_kluft
Ongeveer nog net zo, maar dan hopelijk zonder de roest en wat opgepoetstquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef Paladijn het volgende:
Die Saab van je blijft tof Dingest, ben benieuwd hoe die er na wat werk uitziet.
Doe mij die MX-5 maarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Beetje jammer van de slechte foto. Kan zo niet zien of die velgen van Honda zijn, maar vind de standaard die ze meeleveren toch stukken beter (ondanks dat 16" te klein is voor een Accord...)
De mijne afgelopen weekend (klikbaar voor meer en met herkenbaar kenteken):
[ link | afbeelding ]
Die Saab van je blijft tof Dingest, ben benieuwd hoe die er na wat werk uitziet.
Doe mijn de Octavia maar ipv een 1-serie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ik mag tegenwoordig in dit ding rondjes rijden
[ afbeelding ]
Nog 6 maandjes, en dan staat er een BMW 116i of een Audi A3 voor de deur![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ik mag tegenwoordig in dit ding rondjes rijden
[ afbeelding ]
Nog 6 maandjes, en dan staat er een BMW 116i of een Audi A3 voor de deur![]()
Jij bent jgbouman van SyS he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 1997 106 GTI
Import? Of hebben ze die coupé nog tot vrij recent gebouwd?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:08 schreef Wimo. het volgende:
Helaas binnenkort verkopen![]()
[ afbeelding ]
Import, Nederlandse wagens zijn bijna altijd veel te kaal uitgevoerdquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Import? Of hebben ze die coupé nog tot vrij recent gebouwd?
Waarom dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:48 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Doe mijn de Octavia maar ipv een 1-serie.
Ga ik morgen doen, maar waarom is het niets?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:36 schreef Accordtje het volgende:
[..]
?? Zeker nog niet in een 116i gereden? Das niet bepaald
namelijk....
Is toch een klasse hoger, biedt veel meer waar voor z'n geld en is groter. Die ene keer dat ik in een 1-serie zat vond ik eigenlijk alles tegenvallen. De interieurruimte, de standaarduitrusting, de afwerking, vanalles. BMW is eigenlijk gewoon niet in staat om een goedkope auto neer te zetten in het premium Golf segment, en dat merk je. Voor de prijs van een instap 1-serie koop je een behoorlijk luxe uitgeruste Octavia.quote:
En een F7P is?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:04 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Clio.
Voorzien van een F7P.
[ afbeelding ]
Veeeel en veeeel te traag....quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen, maar waarom is het niets?
Type-aanduiding voor een Renault 4-in-lijn motor (F-Type dus, voor de 1.8 motoren; het is een Clio RSi of Baccara dan als ik mij niet vergis)quote:
Ik hecht niet zoveel waarde aan snelheid. Ik denk dat je daar in Nederland toch niets aan hebt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:14 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Veeeel en veeeel te traag....
Maar laat ik het anders zeggen: ik vind het niks....omdat ie te traag is. Maar weet natuurlijk niet of jij daar waarde aan hecht.
En daarnaast kan ik geen lekkere zitpositie vinden in die 1-serie. Maar zou zeggen: gewoon ff proefrijden, misschien vind jij het wel wat...
Die booskijkersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 1997 106 GTI
Al was het een 6 liter V12 dan nogquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:40 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Het is trouwens wel een 2.5 hoor!
Haha nee die van jou omdat iemand booskijkers op zijn auto heeft doet je tot inkeer komen haha nerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:55 schreef Arclight-S het volgende:
80KW ;')
Maar ga maar weer ff ontopic met je domme opmerking die kant noch wal raakte.
Nerd? wie koopt er hier nou een auto van een paar tientjes en komt dan stoer doen met turbo stickers en een strijkplank ;')quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha nee die van jou omdat iemand booskijkers op zijn auto heeft doet je tot inkeer komen haha nerd
het zit je hoog he schatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:00 schreef Arclight-S het volgende:
Owja, Pauper.
Hij is gewoon een kansloze sjonnie. Totaal onbekend met klasse, kwaliteit en stijl.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:39 schreef Arclight-S het volgende:
Waarom moet je Volvo erbij halen trouwens?
Het verband ontgaat mij geheel.
joh laat hem nou.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:40 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Het is trouwens wel een 2.5 hoor!
Hij is van Bouman geweest. Dat is een goede vriend van mij. Ik heb al eens eerder een 106 16V gehad dus ik twijfelde niet toen hij deze weg deed + dat deze er nog wat extra geluid in heeft iddquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent jgbouman van SyS he?
Je auto vind ik ruk (ik houd niet zo van peugeot)maar je audio is
Maar met het geluid van een 8 pitterquote:Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef D25002011 het volgende:
Met een inhoud van minder dan 1 liter colafles XD
[ afbeelding ]
Netjes... En als je serieus wat meer vermogen wilt met minder dan 25 euro zou ik de EGR klep verwijderen, de kat leeghalen en een openluchtfilter er op zettenquote:Op maandag 1 december 2008 02:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dit is mijn ouwe dieseltje![]()
Van binnen van alle gemakken voorzien. Je zit lekker in het leer, zet zonodig de stoelverwarming aan,
kiest d.m.v. het 7"grote touchscreen een leuk muziekje uit, laat de airco evt. even lekker blazen, en gáán..
Van origine een 110PK (ook zo gekocht), maar inmiddels voorzien van 764-verstuivers en een chip op maat.
Exact aantal PK's? Geen enkel idee, ik weet wel dat ik de gemiddelde GTi/GSi/whatever achter me laat.![]()
Daarnaast is er een schroefset gemonteerd welke natuurlijk meteen zo laag mogelijk moest staan, wat
weer een klein probleempje met zich meebracht.. Ik wou natuurlijk niet alles kapotrijden aan de onderkant,dus
heb ik een 5mm dikke plaat van gepantserd staal laten maken en monteren. Drempels zijn geen probleem meer.
Omdat ik van laag+breed hou, heb ik ook meteen rondom 20mm MOMO spacers gemonteerd waarna ik
de orginele velgens heb vervangen door RS4-velgen met een diameter van 18 inch. Bandjes: 225/40/18
Verder zijn de ramen iets verduisterd, en heb ik onlangs de diesel compleet overnieuw laten lakken in de
orginele "indigo blue pearl" -kleur. Frist de auto lekker van op, en was meteen van alle gekke "plekjes" af.
Ook heb ik toen natuurlijk meteen maar even de koppeling/riemen/remschijven/ennogveelmeer laten vervangen.
Geloof het of niet, maar op deze foto issie eigenlijk vies! (kan je je voorstellen hoe hij glimt na een goede wasbeurt)
[ afbeelding ]
Toekomstplannen? Niet echt.. Misschien als ik eens tegen een goedkope "big brake" -kit (of TT remmerij?) aanloop..
Die grille is inderdaad geen porem, vindt ik zelf ook. Maarja, wat is een mooie grille? (tips?)quote:Op maandag 1 december 2008 09:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Netjes... En als je serieus wat meer vermogen wilt met minder dan 25 euro zou ik de EGR klep verwijderen, de kat leeghalen en een openluchtfilter er op zetten![]()
Voor de rest wel sjieke wagen.. alleen ben niet zo'n fan van je grill
Hehe, hij is gewoon lekker stil hoorquote:Op maandag 1 december 2008 09:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar met het geluid van een 8 pitter
quote:Op maandag 1 december 2008 11:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die grille is inderdaad geen porem, vindt ik zelf ook. Maarja, wat is een mooie grille? (tips?)
De normale embleemloze vindt ik ook niets (ziet eruit als een golf III), en voor de rest is er
weinig moois (imho dan) te koop. Misschien zet ik binnenkort wel de orginele weer terug.
EGR compleet verwijderen..quote:De EGR is afgedicht (met een plaatje), en uitgeschakeld in de software. De kat is al leeg.
Open luchtfilter ben ik niet zo'n liefhebber van, vooral gezien het feit dat het bij mij weinig
zou uithalen. Daarnaast zuigt het me teveel vuil aan, en is schoonmaken een kutklus..
Xenon 4300K een optie?quote:Met het op tijd vervangen van je filters kom je een heel eind, en die ene PK meer kan ik wel missen.
Ik gebruik het liefst gewoon standaard (orginele) onderdelen. Makkelijk te vervangen, en geen gedoe.![]()
Interieur moet nog veel aan gedaan worden.. De vorige eigenaar vond het mooi om overal van die
nepaluminium (gelukkig niet hoogglans) randjes om te plakken, en sommige interieurdelen moeten
worden vervangen omdat dat "soft touch" -laagje erop lelijk is geworden. Gelukkig zijn dat niet al
te dure dingen, alleen moet ik wachten op wat mooier/warmer weer (heb geen eigen garage).
Trouwens, ik ben nog op zoek naar gele xenonbranders (3k ofzo?).
Heeft iemand enig idee waar deze te koop zijn? (en of ze legaal zijn)
Heb er nu namelijk 12k in zitten, maar ik zag laatst in Duitsland iemand rijden met geel, en dat zag eruit..
EGR is softwarematig uitgeschakeld én afgedicht d.m.v. een plaatje.quote:Op maandag 1 december 2008 13:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit vind ik wel netjes?
[..]
Dat bedoelde ik dus met "lijkt op golf III"
[quote]
EGR compleet verwijderen..Dat merk je zeker. (Al is het maar een klein beetje)
Je turbo spint misschien wel iets makkelijker op, maar aan de andere kant heb je geen vermogenswinstquote:Een Openluchtfilter zorgt er voor dat je net wat langer kunt doortrekken door je toeren (zeker tot 4200RPM) voordat alles ophoud. En ja, dit heb ik getest in een Toledo 1.9 TDI 110PK (zelfde blok als een Golf IV 110PK) + gasreactie neemt toe.. en je rijd er duidelijk zuiniger door
![]()
En een beetje vuil maakt echt geen flikker uit hoor![]()
4.3k is me te "wit", maar ik heb al 3k's gevonden.quote:Xenon 4300K een optie?![]()
Kan je je 12000k in je mistlampen doen
Ja. Waar rij je zelf in?quote:Op maandag 1 december 2008 20:51 schreef k_man het volgende:
Heb ik iets gemist? Is dit topic gemerged met het stratenmakerstopic ofzo?
Jammer van die stickers.quote:Op maandag 1 december 2008 20:39 schreef Sodje het volgende:
Leuk topic!
Dit was mijn vorige auto, een 206 Grand Tourisme (0015 van de 4000 gemaakt)
CF motorkap, CF spoier, CF booskijkers, CF engine cover, 18inch, schroefset, xenon, ledjes, donkere koplampen, kicker audio etc..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG, wat heb je met die foto uitgevretenquote:Op maandag 1 december 2008 02:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Geloof het of niet, maar op deze foto issie eigenlijk vies! (kan je je voorstellen hoe hij glimt na een goede wasbeurt)
[ afbeelding ]
Aanschouw de photoshop kunsten waarmee ik de omgeving wazig heb gemaakt!quote:Op maandag 1 december 2008 21:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
OMG, wat heb je met die foto uitgevreten
Ik had een vriendin met zo'n wagen. Leuk ding, mooie kleur ook.quote:
Dat is nogal een verschil, M535i of 190D?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recentste foto's die ik heb.
Edit: Oja Mercedes 190D, een 2500 Turbo en een automaat dus dat is wel leuk allemaal.Maargoed, veel te duur voor een student dus te koop of te ruil voor een BMW M535i of een Audi 80 coupe oid..
Erg zeldzame auto, in de tijd dat k em heb heb ik pas 1 keer er een te koop zien staan.. Dat is een half jaar.![]()
Bijna goed, F7P is voor de Clio 16v, geeft 140pk (1.8 16v).. De clio RSi rijdt op de F3P (1.8 8v) 110pk, Baccara ook op de F3P maar daar levert hij gek genoeg maar 90pk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Type-aanduiding voor een Renault 4-in-lijn motor (F-Type dus, voor de 1.8 motoren; het is een Clio RSi of Baccara dan als ik mij niet vergis)
Ligt eigenlijk meer aan de brakke camera in m'n telefoon. maarre, wat kost 't?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:22 schreef mark_dabomb het volgende:
Als je m weer glanzend rood wilt hebben moet je maar is mailen, voor een zacht prijsje detail ik m wel voor je
Polijst je hem ook?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:03 schreef mark_dabomb het volgende:
Nou, zo rood en glimmend is ie niet meer.Een 5 stappen detail (ca. 8 uur werk) ongeveer 95 euro. Let wel, dit gaat je met verkopen zeker 200 euro winst opleveren omdat hij dan niet meer roze is maar knalrood!
Vette mobiel blijft datquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:43 schreef Maranelloot het volgende:
Mijn Peugeot 205 Rallye:
[ afbeelding ]
Gekocht in maart dit jaar als projectauto (goede, origineel Nederlandse zijn bijna niet te vinden), maar er bleek achteraf veel meer mis mee te zijn... Hij is inmiddels geschorst, het 1.3 onderblok is vervangen door een 1.6 onderblok, welke gereviseerd gaat worden en nieuwe (hoge compressie) zuigers krijgt. De dubbele Weber carburateurs (die er standaard opzitten) zijn opgeknapt en voorzien van K&N open filters...
Maar goed, moet nog veel gebeuren voordat hij klaar is.
Ja, maar wel met de hand. Dus wassen, kleien, paint cleanen, polishen, sealen en waxen.quote:
Nouja, het blijft een Renault natuurlijkquote:
WTF maakt dat nou weer uit..??quote:Op maandag 11 mei 2009 03:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nouja, het blijft een Renault natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |