Doe mijn de Octavia maar ipv een 1-serie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ik mag tegenwoordig in dit ding rondjes rijden
[ afbeelding ]
Nog 6 maandjes, en dan staat er een BMW 116i of een Audi A3 voor de deur![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ik mag tegenwoordig in dit ding rondjes rijden
[ afbeelding ]
Nog 6 maandjes, en dan staat er een BMW 116i of een Audi A3 voor de deur![]()
Jij bent jgbouman van SyS he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 1997 106 GTI
Import? Of hebben ze die coupé nog tot vrij recent gebouwd?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:08 schreef Wimo. het volgende:
Helaas binnenkort verkopen![]()
[ afbeelding ]
Import, Nederlandse wagens zijn bijna altijd veel te kaal uitgevoerdquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Import? Of hebben ze die coupé nog tot vrij recent gebouwd?
Waarom dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:48 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Doe mijn de Octavia maar ipv een 1-serie.
Ga ik morgen doen, maar waarom is het niets?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:36 schreef Accordtje het volgende:
[..]
?? Zeker nog niet in een 116i gereden? Das niet bepaald
namelijk....
Is toch een klasse hoger, biedt veel meer waar voor z'n geld en is groter. Die ene keer dat ik in een 1-serie zat vond ik eigenlijk alles tegenvallen. De interieurruimte, de standaarduitrusting, de afwerking, vanalles. BMW is eigenlijk gewoon niet in staat om een goedkope auto neer te zetten in het premium Golf segment, en dat merk je. Voor de prijs van een instap 1-serie koop je een behoorlijk luxe uitgeruste Octavia.quote:
En een F7P is?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:04 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Clio.
Voorzien van een F7P.
[ afbeelding ]
Veeeel en veeeel te traag....quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen, maar waarom is het niets?
Type-aanduiding voor een Renault 4-in-lijn motor (F-Type dus, voor de 1.8 motoren; het is een Clio RSi of Baccara dan als ik mij niet vergis)quote:
Ik hecht niet zoveel waarde aan snelheid. Ik denk dat je daar in Nederland toch niets aan hebt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:14 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Veeeel en veeeel te traag....
Maar laat ik het anders zeggen: ik vind het niks....omdat ie te traag is. Maar weet natuurlijk niet of jij daar waarde aan hecht.
En daarnaast kan ik geen lekkere zitpositie vinden in die 1-serie. Maar zou zeggen: gewoon ff proefrijden, misschien vind jij het wel wat...
Die booskijkersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 1997 106 GTI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |