Ook nice! Ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nette W123 230CE (gaat waarschijnlijk importeren worden)quote:
goede deal!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:53 schreef -Muse- het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel ik voor deze gti zou kunnen vragen. Ik heb hem geruild tegen de 205 GTi Gentry die ik toen had. Dat is een vrij zeldzame uitvoering en een liefhebber wou hem graag ruilen. Aangezien deze gti in een betere staat verkeerd was het geen slechte deal voor mij.
Zoveel zuipt die toch niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:25 schreef r_kluft het volgende:
Ik rij dus in een Opel Astra Coupé met een 2 Liter Turboblok (192PK) uit 2001.![]()
Zo kocht ik hem:
[ afbeelding ]
En zo ziet hij er uit met mijn custom gespoten velgen. (had ik over van mijn vorige auto maar vind ze wel staan.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb hem nu een maand of 4 en het blijft een genot om die trap in je rug te krijgen als je het pedaal indrukt. Alleen jammer van die benzineprijzen en snelheidscontroles.
Nee met normaal rijden niet. 8.5 op 100 met 120 ongeveer.quote:
Waaromquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:25 schreef r_kluft het volgende:
Ik rij dus in een Opel Astra Coupé met een 2 Liter Turboblok (192PK) uit 2001.![]()
Ja 't is wel een auto uit 2001 hoor. Inmiddels halen ze uit de huidige 2liters 230PK standaard en uit de 1.6 ook 192PKquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom?
Dat ze voor die 192 pk een turbo nodig hebben uit een 2 liter is![]()
![]()
Wél een mooie auto verder
Dat ziet er goed uit!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:48 schreef wouter37 het volgende:
goedgekeurd en eindelijk een kenteken staat nu dit in de garage
[ afbeelding ]
RAW Striker
en komend weekend mooi weer
Beetje jammer van de slechte foto. Kan zo niet zien of die velgen van Honda zijn, maar vind de standaard die ze meeleveren toch stukken beter (ondanks dat 16" te klein is voor een Accord...)quote:
weet je zeker dat er niets stuk is?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:02 schreef r_kluft het volgende:
[..]
Nee met normaal rijden niet. 8.5 op 100 met 120 ongeveer.
Maar met lekker stevig doorrijden en hoge toeren wil ie wel zuipen hoor. Dan doe je i.p.v. 600KM op een tank maar iets van 350 a 400.
ik zal wel een kwaliteitsfoto maken! et zijn geen honda velgen nee vind de standaard 6 spaaks maar een matige velg.. vooral ook omdat ie 16 inch is.. op deze foto komen de velgen nie echt goed tot zn recht maar smaken verschillen natuurlijk ook.. complimenten ook voor jou accord!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Beetje jammer van de slechte foto. Kan zo niet zien of die velgen van Honda zijn, maar vind de standaard die ze meeleveren toch stukken beter (ondanks dat 16" te klein is voor een Accord...)
De mijne afgelopen weekend (klikbaar voor meer en met herkenbaar kenteken):
[ link | afbeelding ]
Die Saab van je blijft tof Dingest, ben benieuwd hoe die er na wat werk uitziet.
Is nix stuk hoor. Rijden met turbo zuipt gewoon.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef Devilnl het volgende:
[..]
weet je zeker dat er niets stuk is?
ik rij iets van 500~600km @ 120kmh met een 5.7L V8 330pk (60L tank, (met euro98)
Vind jou Opel wel aso veel zuipen eerlijk gezegt
Strakke auto die Raw Striker![]()
damn.. net de auto eigenschappen opgezocht.. wat zuipt zo'n auto zeg R_kluft
Ongeveer nog net zo, maar dan hopelijk zonder de roest en wat opgepoetstquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef Paladijn het volgende:
Die Saab van je blijft tof Dingest, ben benieuwd hoe die er na wat werk uitziet.
Doe mij die MX-5 maarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Beetje jammer van de slechte foto. Kan zo niet zien of die velgen van Honda zijn, maar vind de standaard die ze meeleveren toch stukken beter (ondanks dat 16" te klein is voor een Accord...)
De mijne afgelopen weekend (klikbaar voor meer en met herkenbaar kenteken):
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |