abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62377531
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:07 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Volvo
Het is trouwens wel een 2.5 hoor!
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_62377537
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:40 schreef Arclight-S het volgende:

[..]

Het is trouwens wel een 2.5 hoor!
Al was het een 6 liter V12 dan nog
pi_62377559
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:38 schreef Arclight-S het volgende:

[..]

Turbo stickers op een 1.4
Ik heb geen 1.4
pi_62377916
80KW ;')

Maar ga maar weer ff ontopic met je domme opmerking die kant noch wal raakte.
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_62377952
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:55 schreef Arclight-S het volgende:
80KW ;')

Maar ga maar weer ff ontopic met je domme opmerking die kant noch wal raakte.
Haha nee die van jou omdat iemand booskijkers op zijn auto heeft doet je tot inkeer komen haha nerd
pi_62378055
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:56 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Haha nee die van jou omdat iemand booskijkers op zijn auto heeft doet je tot inkeer komen haha nerd
Nerd? wie koopt er hier nou een auto van een paar tientjes en komt dan stoer doen met turbo stickers en een strijkplank ;')

Ik gaf mening op een foto, dat jij dan gelijk stoer moet doen is niet mijn probleem
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_62378062
Owja, Pauper.
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_62378084
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:00 schreef Arclight-S het volgende:
Owja, Pauper.
het zit je hoog he schat
Kusje
pi_62378832
Ik vind die 106 nog aardig mooi als ik zo eerlijk mag zijn.. maar ik rijd dan zelf ook een 106je.. alleen een wat ouder type
pi_62379865
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:39 schreef Arclight-S het volgende:
Waarom moet je Volvo erbij halen trouwens?

Het verband ontgaat mij geheel.
Hij is gewoon een kansloze sjonnie. Totaal onbekend met klasse, kwaliteit en stijl.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:03:23 #261
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_62384174
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:40 schreef Arclight-S het volgende:

[..]

Het is trouwens wel een 2.5 hoor!
joh laat hem nou.
als je nu even toegeeft dat je lid bent van de troscompas en een golden retriever hebt is iedereen blijk.
oxiegenefrl is nog van de soort die o.a. denkt dat een automaat niet sportief kan zijn.
pi_62432683
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij bent jgbouman van SyS he?

Je auto vind ik ruk (ik houd niet zo van peugeot) maar je audio is
Hij is van Bouman geweest. Dat is een goede vriend van mij. Ik heb al eens eerder een 106 16V gehad dus ik twijfelde niet toen hij deze weg deed + dat deze er nog wat extra geluid in heeft idd
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:28:40 #263
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_62435909
nieuwe waterpomp er op gezet.. dus ff test rit..
Niet leuk in de oogst tijd
pi_62553354
DIt is een van onze gebakkies.



De andere die we hebben is een Omega 2 Liter uit 1998.
Heb die nog niet op de foto staan
pi_63658936
Dit is mijn ouwe dieseltje

Van binnen van alle gemakken voorzien. Je zit lekker in het leer, zet zonodig de stoelverwarming aan,
kiest d.m.v. het 7"grote touchscreen een leuk muziekje uit, laat de airco evt. even lekker blazen, en gáán..

Van origine een 110PK (ook zo gekocht), maar inmiddels voorzien van 764-verstuivers en een chip op maat.
Exact aantal PK's? Geen enkel idee, ik weet wel dat ik de gemiddelde GTi/GSi/whatever achter me laat.

Daarnaast is er een schroefset gemonteerd welke natuurlijk meteen zo laag mogelijk moest staan, wat
weer een klein probleempje met zich meebracht.. Ik wou natuurlijk niet alles kapotrijden aan de onderkant,dus
heb ik een 5mm dikke plaat van gepantserd staal laten maken en monteren. Drempels zijn geen probleem meer.

Omdat ik van laag+breed hou, heb ik ook meteen rondom 20mm MOMO spacers gemonteerd waarna ik
de orginele velgens heb vervangen door RS4-velgen met een diameter van 18 inch. Bandjes: 225/40/18

Verder zijn de ramen iets verduisterd, en heb ik onlangs de diesel compleet overnieuw laten lakken in de
orginele "indigo blue pearl" -kleur. Frist de auto lekker van op, en was meteen van alle gekke "plekjes" af.
Ook heb ik toen natuurlijk meteen maar even de koppeling/riemen/remschijven/ennogveelmeer laten vervangen.

Geloof het of niet, maar op deze foto issie eigenlijk vies! (kan je je voorstellen hoe hij glimt na een goede wasbeurt)


Toekomstplannen?
Niet echt.. Misschien als ik eens tegen een goedkope "big brake" -kit (of TT remmerij?) aanloop..

[ Bericht 0% gewijzigd door Opa_vertelt op 01-12-2008 11:38:25 ]
Nee.
pi_63660914
Met een inhoud van minder dan 1 liter colafles XD

pi_63661218
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef D25002011 het volgende:
Met een inhoud van minder dan 1 liter colafles XD

[ afbeelding ]
Maar met het geluid van een 8 pitter
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_63661257
quote:
Op maandag 1 december 2008 02:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dit is mijn ouwe dieseltje

Van binnen van alle gemakken voorzien. Je zit lekker in het leer, zet zonodig de stoelverwarming aan,
kiest d.m.v. het 7"grote touchscreen een leuk muziekje uit, laat de airco evt. even lekker blazen, en gáán..

Van origine een 110PK (ook zo gekocht), maar inmiddels voorzien van 764-verstuivers en een chip op maat.
Exact aantal PK's? Geen enkel idee, ik weet wel dat ik de gemiddelde GTi/GSi/whatever achter me laat.

Daarnaast is er een schroefset gemonteerd welke natuurlijk meteen zo laag mogelijk moest staan, wat
weer een klein probleempje met zich meebracht.. Ik wou natuurlijk niet alles kapotrijden aan de onderkant,dus
heb ik een 5mm dikke plaat van gepantserd staal laten maken en monteren. Drempels zijn geen probleem meer.

Omdat ik van laag+breed hou, heb ik ook meteen rondom 20mm MOMO spacers gemonteerd waarna ik
de orginele velgens heb vervangen door RS4-velgen met een diameter van 18 inch. Bandjes: 225/40/18

Verder zijn de ramen iets verduisterd, en heb ik onlangs de diesel compleet overnieuw laten lakken in de
orginele "indigo blue pearl" -kleur. Frist de auto lekker van op, en was meteen van alle gekke "plekjes" af.
Ook heb ik toen natuurlijk meteen maar even de koppeling/riemen/remschijven/ennogveelmeer laten vervangen.

Geloof het of niet, maar op deze foto issie eigenlijk vies! (kan je je voorstellen hoe hij glimt na een goede wasbeurt)
[ afbeelding ]

Toekomstplannen? Niet echt.. Misschien als ik eens tegen een goedkope "big brake" -kit (of TT remmerij?) aanloop..
Netjes... En als je serieus wat meer vermogen wilt met minder dan 25 euro zou ik de EGR klep verwijderen, de kat leeghalen en een openluchtfilter er op zetten

Voor de rest wel sjieke wagen.. alleen ben niet zo'n fan van je grill
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_63663848
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:43 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Netjes... En als je serieus wat meer vermogen wilt met minder dan 25 euro zou ik de EGR klep verwijderen, de kat leeghalen en een openluchtfilter er op zetten

Voor de rest wel sjieke wagen.. alleen ben niet zo'n fan van je grill
Die grille is inderdaad geen porem, vindt ik zelf ook. Maarja, wat is een mooie grille? (tips?)
De normale embleemloze vindt ik ook niets (ziet eruit als een golf III), en voor de rest is er
weinig moois (imho dan) te koop. Misschien zet ik binnenkort wel de orginele weer terug.

De EGR is afgedicht (met een plaatje), en uitgeschakeld in de software. De kat is al leeg.
Open luchtfilter ben ik niet zo'n liefhebber van, vooral gezien het feit dat het bij mij weinig
zou uithalen. Daarnaast zuigt het me teveel vuil aan, en is schoonmaken een kutklus..

Met het op tijd vervangen van je filters kom je een heel eind, en die ene PK meer kan ik wel missen.
Ik gebruik het liefst gewoon standaard (orginele) onderdelen. Makkelijk te vervangen, en geen gedoe.

Interieur moet nog veel aan gedaan worden.. De vorige eigenaar vond het mooi om overal van die
nepaluminium (gelukkig niet hoogglans) randjes om te plakken, en sommige interieurdelen moeten
worden vervangen omdat dat "soft touch" -laagje erop lelijk is geworden. Gelukkig zijn dat niet al
te dure dingen, alleen moet ik wachten op wat mooier/warmer weer (heb geen eigen garage).

Trouwens, ik ben nog op zoek naar gele xenonbranders (3k ofzo?).
Heeft iemand enig idee waar deze te koop zijn? (en of ze legaal zijn)
Heb er nu namelijk 12k in zitten, maar ik zag laatst in Duitsland iemand rijden met geel, en dat zag er uit..

[ Bericht 9% gewijzigd door Opa_vertelt op 01-12-2008 11:49:07 ]
Nee.
pi_63664884
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:41 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Maar met het geluid van een 8 pitter
Hehe, hij is gewoon lekker stil hoor Just as stock
pi_63665996
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:37 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Die grille is inderdaad geen porem, vindt ik zelf ook. Maarja, wat is een mooie grille? (tips?)
De normale embleemloze vindt ik ook niets (ziet eruit als een golf III), en voor de rest is er
weinig moois (imho dan) te koop. Misschien zet ik binnenkort wel de orginele weer terug.

dit vind ik wel netjes?
quote:
De EGR is afgedicht (met een plaatje), en uitgeschakeld in de software. De kat is al leeg.
Open luchtfilter ben ik niet zo'n liefhebber van, vooral gezien het feit dat het bij mij weinig
zou uithalen. Daarnaast zuigt het me teveel vuil aan, en is schoonmaken een kutklus..
EGR compleet verwijderen.. Dat merk je zeker. (Al is het maar een klein beetje)
Een Openluchtfilter zorgt er voor dat je net wat langer kunt doortrekken door je toeren (zeker tot 4200RPM) voordat alles ophoud. En ja, dit heb ik getest in een Toledo 1.9 TDI 110PK (zelfde blok als een Golf IV 110PK ) + gasreactie neemt toe.. en je rijd er duidelijk zuiniger door
En een beetje vuil maakt echt geen flikker uit hoor
quote:
Met het op tijd vervangen van je filters kom je een heel eind, en die ene PK meer kan ik wel missen.
Ik gebruik het liefst gewoon standaard (orginele) onderdelen. Makkelijk te vervangen, en geen gedoe.

Interieur moet nog veel aan gedaan worden.. De vorige eigenaar vond het mooi om overal van die
nepaluminium (gelukkig niet hoogglans) randjes om te plakken, en sommige interieurdelen moeten
worden vervangen omdat dat "soft touch" -laagje erop lelijk is geworden. Gelukkig zijn dat niet al
te dure dingen, alleen moet ik wachten op wat mooier/warmer weer (heb geen eigen garage).

Trouwens, ik ben nog op zoek naar gele xenonbranders (3k ofzo?).
Heeft iemand enig idee waar deze te koop zijn? (en of ze legaal zijn)
Heb er nu namelijk 12k in zitten, maar ik zag laatst in Duitsland iemand rijden met geel, en dat zag er uit..
Xenon 4300K een optie?
Kan je je 12000k in je mistlampen doen
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_63677803
Jom is volgens mij een zo-zo merk.. (uit me eigen VW tijd ) Daarbij moet je wel je motorkap laten straktrekken anders is het nog geen porem..
pi_63678027
Leuk topic!


Dit was mijn vorige auto, een 206 Grand Tourisme (0015 van de 4000 gemaakt)
CF motorkap, CF spoier, CF booskijkers, CF engine cover, 18inch, schroefset, xenon, ledjes, donkere koplampen, kicker audio etc..






Dit is dan nu mn huidige auto, hele verandering, want een huis kopen gaat nu eenmaal voor een auto...

het is een Jetta mk2 1.6cl automaat uit 1988!,
15inch BBS, vol rode achterlichten en een booskijker, Kicker audio komt er binnenkort in


pi_63678387
Heb ik iets gemist? Is dit topic gemerged met het stratenmakerstopic ofzo?
pi_63679924
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:05 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dit vind ik wel netjes?
[..]

Dat bedoelde ik dus met "lijkt op golf III"
[quote]
EGR compleet verwijderen.. Dat merk je zeker. (Al is het maar een klein beetje)
EGR is softwarematig uitgeschakeld én afgedicht d.m.v. een plaatje.
Compleet verwijderen zou hetzelfde effect hebben.
quote:
Een Openluchtfilter zorgt er voor dat je net wat langer kunt doortrekken door je toeren (zeker tot 4200RPM) voordat alles ophoud. En ja, dit heb ik getest in een Toledo 1.9 TDI 110PK (zelfde blok als een Golf IV 110PK ) + gasreactie neemt toe.. en je rijd er duidelijk zuiniger door
En een beetje vuil maakt echt geen flikker uit hoor
Je turbo spint misschien wel iets makkelijker op, maar aan de andere kant heb je geen vermogenswinst
(of je moet je uitlaatlijn ook aanpassen) en in 9 van de 10 gevallen zelfs verlies aan vermogen doordat
het open luchtfilter verkeerd gemonteerd is (tge dicht bij de motor) en warme lucht aan het aanzuigen is.
quote:
Xenon 4300K een optie?
Kan je je 12000k in je mistlampen doen
4.3k is me te "wit", maar ik heb al 3k's gevonden.
Eens kijken welke fittingen erin beschikbaar zijn.
Ik heb trouwens al 12k in de mistlampen. (en in de verstralers)
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')