Al was het een 6 liter V12 dan nogquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:40 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Het is trouwens wel een 2.5 hoor!
Haha nee die van jou omdat iemand booskijkers op zijn auto heeft doet je tot inkeer komen haha nerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:55 schreef Arclight-S het volgende:
80KW ;')
Maar ga maar weer ff ontopic met je domme opmerking die kant noch wal raakte.
Nerd? wie koopt er hier nou een auto van een paar tientjes en komt dan stoer doen met turbo stickers en een strijkplank ;')quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha nee die van jou omdat iemand booskijkers op zijn auto heeft doet je tot inkeer komen haha nerd
het zit je hoog he schatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:00 schreef Arclight-S het volgende:
Owja, Pauper.
Hij is gewoon een kansloze sjonnie. Totaal onbekend met klasse, kwaliteit en stijl.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:39 schreef Arclight-S het volgende:
Waarom moet je Volvo erbij halen trouwens?
Het verband ontgaat mij geheel.
joh laat hem nou.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:40 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Het is trouwens wel een 2.5 hoor!
Hij is van Bouman geweest. Dat is een goede vriend van mij. Ik heb al eens eerder een 106 16V gehad dus ik twijfelde niet toen hij deze weg deed + dat deze er nog wat extra geluid in heeft iddquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent jgbouman van SyS he?
Je auto vind ik ruk (ik houd niet zo van peugeot)maar je audio is
Maar met het geluid van een 8 pitterquote:Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef D25002011 het volgende:
Met een inhoud van minder dan 1 liter colafles XD
[ afbeelding ]
Netjes... En als je serieus wat meer vermogen wilt met minder dan 25 euro zou ik de EGR klep verwijderen, de kat leeghalen en een openluchtfilter er op zettenquote:Op maandag 1 december 2008 02:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dit is mijn ouwe dieseltje![]()
Van binnen van alle gemakken voorzien. Je zit lekker in het leer, zet zonodig de stoelverwarming aan,
kiest d.m.v. het 7"grote touchscreen een leuk muziekje uit, laat de airco evt. even lekker blazen, en gáán..
Van origine een 110PK (ook zo gekocht), maar inmiddels voorzien van 764-verstuivers en een chip op maat.
Exact aantal PK's? Geen enkel idee, ik weet wel dat ik de gemiddelde GTi/GSi/whatever achter me laat.![]()
Daarnaast is er een schroefset gemonteerd welke natuurlijk meteen zo laag mogelijk moest staan, wat
weer een klein probleempje met zich meebracht.. Ik wou natuurlijk niet alles kapotrijden aan de onderkant,dus
heb ik een 5mm dikke plaat van gepantserd staal laten maken en monteren. Drempels zijn geen probleem meer.
Omdat ik van laag+breed hou, heb ik ook meteen rondom 20mm MOMO spacers gemonteerd waarna ik
de orginele velgens heb vervangen door RS4-velgen met een diameter van 18 inch. Bandjes: 225/40/18
Verder zijn de ramen iets verduisterd, en heb ik onlangs de diesel compleet overnieuw laten lakken in de
orginele "indigo blue pearl" -kleur. Frist de auto lekker van op, en was meteen van alle gekke "plekjes" af.
Ook heb ik toen natuurlijk meteen maar even de koppeling/riemen/remschijven/ennogveelmeer laten vervangen.
Geloof het of niet, maar op deze foto issie eigenlijk vies! (kan je je voorstellen hoe hij glimt na een goede wasbeurt)
[ afbeelding ]
Toekomstplannen? Niet echt.. Misschien als ik eens tegen een goedkope "big brake" -kit (of TT remmerij?) aanloop..
Die grille is inderdaad geen porem, vindt ik zelf ook. Maarja, wat is een mooie grille? (tips?)quote:Op maandag 1 december 2008 09:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Netjes... En als je serieus wat meer vermogen wilt met minder dan 25 euro zou ik de EGR klep verwijderen, de kat leeghalen en een openluchtfilter er op zetten![]()
Voor de rest wel sjieke wagen.. alleen ben niet zo'n fan van je grill
Hehe, hij is gewoon lekker stil hoorquote:Op maandag 1 december 2008 09:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar met het geluid van een 8 pitter
quote:Op maandag 1 december 2008 11:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die grille is inderdaad geen porem, vindt ik zelf ook. Maarja, wat is een mooie grille? (tips?)
De normale embleemloze vindt ik ook niets (ziet eruit als een golf III), en voor de rest is er
weinig moois (imho dan) te koop. Misschien zet ik binnenkort wel de orginele weer terug.
EGR compleet verwijderen..quote:De EGR is afgedicht (met een plaatje), en uitgeschakeld in de software. De kat is al leeg.
Open luchtfilter ben ik niet zo'n liefhebber van, vooral gezien het feit dat het bij mij weinig
zou uithalen. Daarnaast zuigt het me teveel vuil aan, en is schoonmaken een kutklus..
Xenon 4300K een optie?quote:Met het op tijd vervangen van je filters kom je een heel eind, en die ene PK meer kan ik wel missen.
Ik gebruik het liefst gewoon standaard (orginele) onderdelen. Makkelijk te vervangen, en geen gedoe.![]()
Interieur moet nog veel aan gedaan worden.. De vorige eigenaar vond het mooi om overal van die
nepaluminium (gelukkig niet hoogglans) randjes om te plakken, en sommige interieurdelen moeten
worden vervangen omdat dat "soft touch" -laagje erop lelijk is geworden. Gelukkig zijn dat niet al
te dure dingen, alleen moet ik wachten op wat mooier/warmer weer (heb geen eigen garage).
Trouwens, ik ben nog op zoek naar gele xenonbranders (3k ofzo?).
Heeft iemand enig idee waar deze te koop zijn? (en of ze legaal zijn)
Heb er nu namelijk 12k in zitten, maar ik zag laatst in Duitsland iemand rijden met geel, en dat zag eruit..
EGR is softwarematig uitgeschakeld én afgedicht d.m.v. een plaatje.quote:Op maandag 1 december 2008 13:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit vind ik wel netjes?
[..]
Dat bedoelde ik dus met "lijkt op golf III"
[quote]
EGR compleet verwijderen..Dat merk je zeker. (Al is het maar een klein beetje)
Je turbo spint misschien wel iets makkelijker op, maar aan de andere kant heb je geen vermogenswinstquote:Een Openluchtfilter zorgt er voor dat je net wat langer kunt doortrekken door je toeren (zeker tot 4200RPM) voordat alles ophoud. En ja, dit heb ik getest in een Toledo 1.9 TDI 110PK (zelfde blok als een Golf IV 110PK) + gasreactie neemt toe.. en je rijd er duidelijk zuiniger door
![]()
En een beetje vuil maakt echt geen flikker uit hoor![]()
4.3k is me te "wit", maar ik heb al 3k's gevonden.quote:Xenon 4300K een optie?![]()
Kan je je 12000k in je mistlampen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |