Ik probeer m'n werkgever zo gek te krijgen dat ik een oprijklep aan de movano mag monteren.quote:
van je vader?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Nissan Primera 2.0 16V TwinCam:
Met nieuwe Megane lip (vorig week ondergezet):
[ afbeelding ]
oe dat kenteken wil ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:33 schreef popolon het volgende:
Ford Escape V6 3.0 liter 200PK.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel lelijkjuist voor een SUV, maar voor mij erg praktisch.
[ afbeelding ]
Met eigen kenteken (geboorteplaats). En stickers horen op een lelijke auto dus huppetee ....
Is het de Sport of Rally uitvoering?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef liquid-orange het volgende:
Mijn toppertje:
[ afbeelding ]
Niet de beste foto, maar wel de meenst recente. Hier staat ie namelijk op nieuw velgen, mr2 velgen.
Ik zal weer eens een fotoshoot doen tzt. Het is een Toyota Yaris T-Sport uit 2002.
\Soms zie je van die exoten met een sticker erop, die zijn toch wel toegestaan of ook nie?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:00 schreef KhaZ het volgende:
Helemaal eraf aan de voorkant zou 't mooiste zijn inderdaad..
Vroeger waren kleine kentekenplaten nog toegestaan: nu niet meer (wel op auto's bv oldtimers waar er écht geen plek voor is).
Nee, dat mag niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
\Soms zie je van die exoten met een sticker erop, die zijn toch wel toegestaan of ook nie?
Nee, maar wat maakt een boete van ¤100,- nou uit als je een auto hebt van ¤200.000,-quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
\Soms zie je van die exoten met een sticker erop, die zijn toch wel toegestaan of ook nie?
-Bijna- Not anymorequote:
Ik heb precies dezelfde lip onder de Mera geplaatst..quote:
Probeer eerst maar eens te slagenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
-Bijna- Not anymore![]()
Nog een paar rijlessen![]()
Dan issie van mij
Nope, maar het wordt over het algemeen wel gedoogd. En anders, als je zo'n auto kan betalen kun je die boete ook wel lijenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Zit daar zoveel vermogen in dan? 2.2 turbodieseltje valt toch wel mee? Hoeveel weegt zo'n ding?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:15 schreef Accordtje het volgende:
Civic 2.2 CTDi
Elke dag weer een smile van oor tot oor als ik het gas intrap...
[ afbeelding ]
Hij weegt ruim 1300 kilo. Zit 140 pk en 340 Nm in. Dus zeker voor z'n gewicht is die bak redelijk rap. Bij 120 in de 6 versnelling het gas intrappen zorgt nog altijd voor een flinke duw in de rug....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zit daar zoveel vermogen in dan? 2.2 turbodieseltje valt toch wel mee? Hoeveel weegt zo'n ding?
Vind het wel een mooie auto, alleen de velgen doen nogal goedkoop aan.![]()
Heb zelf 3jaar de plaat achter raam en nu 1jaar met een USA plaat (staat veel beter vind ik) gereden en echt nog nooit wat van gehoord.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, maar wat maakt een boete van ¤100,- nou uit als je een auto hebt van ¤200.000,-![]()
En de meeste agenten zullen het toch wel begrijpen bij zo'n dure auto.
Wat is een Mera, Pontiac Fiero?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde lip onder de Mera geplaatst..
Zo snel is ie anders toch niet hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:15 schreef Accordtje het volgende:
Civic 2.2 CTDi
Elke dag weer een smile van oor tot oor als ik het gas intrap...
[ afbeelding ]
En dat zie jij aan de buitenkant? Vind ik knap...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zo snel is ie anders toch niet hoor.
Nee, dat kun je zien in de carbasequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:56 schreef Accordtje het volgende:
[..]
En dat zie jij aan de buitenkant? Vind ik knap...
Ja van de normale versie wel. En moet zeggen dat ie in z'n klasse voor een diesel standaard al behoorlijk snel is.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat kun je zien in de carbase
140pk, wel weer 340 Nm koppel.
Vind het dashboard mooi wel mooi van die auto, alleen de pook niet.
Ik zag het, wordt binnekort vervangen voor cupra lipquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde lip onder de Mera geplaatst..
Dat is ook een onwijs woeste autoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:33 schreef Borovan het volgende:
Hyundai Coupe V6 2.7L
meest recente fotos die ik heb moet nog steeds nieuwe maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
same here heb er nu ook een USA plaat opzitten, met mijn vorige auto had ik dit ook en zelfs toen ze parkeerboete uit kwamen schrijven hebben ze er niets van gezegdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb zelf 3jaar de plaat achter raam en nu 1jaar met een USA plaat (staat veel beter vind ik) gereden en echt nog nooit wat van gehoord.
Wel een keer bij papier controle dat ze er wat van zeiden "Ja dat mag niet he je plaat achter het raam" "Ja er mag zo veel niet" En kon weer verder, daarna verder niks.
dank jequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:03 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Ik zag het, wordt binnekort vervangen voor cupra lip
[..]
Dat is ook een onwijs woeste auto
Best wel vet eigenlijk.quote:
Teveel, gezien het feit dat het een E30 is... Maar hij is verder in zo'n superieure staat! Ik had er waarschijnlijk ook wel drie andere E30's voor kunnen kopenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:14 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Best wel vet eigenlijk.
Hoeveel heb je ervoor betaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |