Leuke garagequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:33 schreef popolon het volgende:
Ford Escape V6 3.0 liter 200PK.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel lelijkjuist voor een SUV, maar voor mij erg praktisch.
[ afbeelding ]
Met eigen kenteken (geboorteplaats). En stickers horen op een lelijke auto dus huppetee ....
Zo te zien mag je er ook wel 's een tuinman doorheen jagen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:06 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Hij moet wel een keertje naar de spuiter als ik het zo eens goed bekijk
Zo'n ding heb ik ook, maar dan een donkerblauwe driedeurs uit '97. Zal binnenkort eens kijken of ik een fotootje kan maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
Tot m'n verbazing heb ik geen (recent) topic met dit onderwerp kunnen vinden. Regels zijn dus simpel:
Laat 1 of meer foto's van je auto('s) zien, je kan er evt. kort wat bij vertellen maar hou het bescheiden met tekst en reacties (niet te veel afkraken/slijmen). Zo krijgen we een leuk topic vol met auto's van users.
TS begint;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'96 Almera
Ik ook niet maar hij is voor mij wel praktisch. En dat vind ik veel belangrijker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:30 schreef tevebe het volgende:
[..]
Leuke garageAuto ben ik niet zo kapot van,
Zo 1 wil ik er ooit weer voor hobby bijhebbenquote:
Die benz te duur maar wel een 5 serie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recentste foto's die ik heb.
Edit: Oja Mercedes 190D, een 2500 Turbo en een automaat dus dat is wel leuk allemaal.Maargoed, veel te duur voor een student dus te koop of te ruil voor een BMW M535i of een Audi 80 coupe oid..
Erg zeldzame auto, in de tijd dat k em heb heb ik pas 1 keer er een te koop zien staan.. Dat is een half jaar.![]()
Die benz is een fokking zware diesel he.. wegenbelasting gaat het mij om.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:02 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Die benz te duur maar wel een 5 serie?
Oké, hou maar op.. Jij wint.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:50 schreef Faxie het volgende:
'05 RX8 'Shinka'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En in de zon komt de kleur wat mooier uit:
[ afbeelding ]
Leuke wagen.Vooral de techniek.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:50 schreef Faxie het volgende:
'05 RX8 'Shinka'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaloers is, zo 1 MOET ik ooit nog een keer hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:50 schreef Faxie het volgende:
'05 RX8 'Shinka'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rob dougan, je hebt wel smaakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
Miijn wagen, een BMW X5 3.0d, voorlopig heb ik deze wagen totdat mijn nieuwe X5 komt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een USB-aansluiting zodat de Ipod erin kan.
[ afbeelding ]
En je kan alles sturen via het I-drive, danwel navigatie.![]()
Momenteel ben ik onderweg in onderstaand wagentje, als het niet regent met de kap naar beneden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:06 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet wel een keertje naar de spuiter als ik het zo eens goed bekijk
Waarvan akte !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:49 schreef Treinhomo het volgende:
Zal binnenkort, als ik tijd en parkeerplaats te veel heb, 's proberen om ze naast elkaar op de foto te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |