Ik verdedig me niet meteen, ik ben hier al meerdere keren voor van alles en nog wat uitgemaakt vanwege het feit dat ik een 5-serie rijd. Ik heb er verder geen problemen mee dat er een mening over mijn auto wordt gegeven. Ik heb m gekocht omdat ik m serieus mooi vind, zeg maar gerust een droomauto... Vind het alleen jammer dat met name op FOKforum vaak direct op de man wordt gespeeld...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:10 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom beginnen sommige lui zich gelijk al te verdedigen terwijl er niet eens iets gezegd word?
Dit topic is toch om foto's te laten zien, niet om andermans auto's af te zeiken.
Euhm, neen. Gewoon puur vanwege het feit dat het over de auto's gaat, en niet om de eigenaren...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Omdat ze dan hopen meer reacties te krijgen.
Zo van 'nee man, helemaal niet waar wat je zegt joh, is juist een retedikke bak!1' enzulks
Nee, nog niet, zit er wel over te denken of ik lid word. Ik zit trouwens te denken of ik misschien nog andere eindstukken erop zet. Ik vind deze net iets te "sjonnie". Ik heb liever wat rondere ovale uitlaten, of anders 4 ronde. Ook wil ik nog graag zwarte velgen en dan vind ik hem mooi zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:58 schreef St4ck3r het volgende:
[..]
Lid van Peugeot206Club.nl ? Heb voor de mijne exact dezelfde uitlaat klaarliggen.. Moet ze er alleen nog ff onder rossen
dit is mijn eerste "sport" auto. en tis idd automaatquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Heerlijk die Pontiac. Laatst in een Dodge Avenger V6 automaat gereden en dat reed heerlijk, maar ik vind dat een automaat wel ten koste gaat van de sportiviteit. Desondanks een heerlijke bak
Buitenkant vind ik erg mooi, jammer van het interieurquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef Devilnl het volgende:
mijne sinds maandag (zitten nog rdw/tijdelijke platen op de foto's maarjah)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker standaard allemaal. en dat blijft ook mooi zo
Alleen nog ffies poetsen zodra ie door de APK is. en remschijf(roestkleur tussen rem&naaf gedeelte)&klauw zwart maken
*werd afgekeurt op oranje lampen in de voorste knipperlichten... dat schijnt niet temogen achter witte glazen*
Pontiac Trans Am WS6 (5.7L V8 330pk)
Mooie wagenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef Devilnl het volgende:
mijne sinds maandag (zitten nog rdw/tijdelijke platen op de foto's maarjah)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker standaard allemaal. en dat blijft ook mooi zo
Alleen nog ffies poetsen zodra ie door de APK is. en remschijf(roestkleur tussen rem&naaf gedeelte)&klauw zwart maken
*werd afgekeurt op oranje lampen in de voorste knipperlichten... dat schijnt niet temogen achter witte glazen*
Hele mooie wagen, alleen zo jammer van dat mistachterlichtje(?) onder de achterbumper. En misschien nog een paar sierstukjes voor de uitlaten?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef Devilnl het volgende:
[ afbeelding ]
mist achterlichtje zit er ook alleen maar op voor de APK hoor, een amerikaan heeft dat standaart schijnbaar niet, maar moet er wel opzitten voor de NL apkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:18 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Hele mooie wagen, alleen zo jammer van dat mistachterlichtje(?) onder de achterbumper. En misschien nog een paar sierstukjes voor de uitlaten?
volgens mij heb je 2 achteruitrij lampen waarom vervang je niet daar 1 van voor een mistachterlicht (moet volgns mij links zitten ) ??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:00 schreef Devilnl het volgende:
[..]
mist achterlichtje zit er ook alleen maar op voor de APK hoor, een amerikaan heeft dat standaart schijnbaar niet, maar moet er wel opzitten voor de NL apk)
en misschien zet ik er nog wel een mooie breede "tip" op van rvs
*de huidige is ook van rvs, alleen op de foto's een beetje bah*
Klopt. Daarom zou je er ook eentje moeten vervangenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:31 schreef Devilnl het volgende:
mist achterlicht moet toch verplicht rood zijn?? (die 2 witte/ronde lampen zijn achteruit rij lampen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |