Ja. Waar rij je zelf in?quote:Op maandag 1 december 2008 20:51 schreef k_man het volgende:
Heb ik iets gemist? Is dit topic gemerged met het stratenmakerstopic ofzo?

Jammer van die stickers.quote:Op maandag 1 december 2008 20:39 schreef Sodje het volgende:
Leuk topic!
Dit was mijn vorige auto, een 206 Grand Tourisme (0015 van de 4000 gemaakt)
CF motorkap, CF spoier, CF booskijkers, CF engine cover, 18inch, schroefset, xenon, ledjes, donkere koplampen, kicker audio etc..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

OMG, wat heb je met die foto uitgevretenquote:Op maandag 1 december 2008 02:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Geloof het of niet, maar op deze foto issie eigenlijk vies! (kan je je voorstellen hoe hij glimt na een goede wasbeurt)
[ afbeelding ]

Aanschouw de photoshop kunsten waarmee ik de omgeving wazig heb gemaakt!quote:Op maandag 1 december 2008 21:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
OMG, wat heb je met die foto uitgevreten

Ik had een vriendin met zo'n wagen. Leuk ding, mooie kleur ook.quote:

Dat is nogal een verschil, M535i of 190D?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recentste foto's die ik heb.
Edit: Oja Mercedes 190D, een 2500 Turbo en een automaat dus dat is wel leuk allemaal.Maargoed, veel te duur voor een student dus te koop of te ruil voor een BMW M535i of een Audi 80 coupe oid..
Erg zeldzame auto, in de tijd dat k em heb heb ik pas 1 keer er een te koop zien staan.. Dat is een half jaar.
 Denk je dat een arme student een M535i wel kan betalen, als zo'n 190D al moeilijk te betalen valt?
 Denk je dat een arme student een M535i wel kan betalen, als zo'n 190D al moeilijk te betalen valt?

Bijna goed, F7P is voor de Clio 16v, geeft 140pk (1.8 16v).. De clio RSi rijdt op de F3P (1.8 8v) 110pk, Baccara ook op de F3P maar daar levert hij gek genoeg maar 90pk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Type-aanduiding voor een Renault 4-in-lijn motor (F-Type dus, voor de 1.8 motoren; het is een Clio RSi of Baccara dan als ik mij niet vergis)

Ligt eigenlijk meer aan de brakke camera in m'n telefoon. maarre, wat kost 't?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:22 schreef mark_dabomb het volgende:
Als je m weer glanzend rood wilt hebben moet je maar is mailen, voor een zacht prijsje detail ik m wel voor je

Een 5 stappen detail (ca. 8 uur werk) ongeveer 95 euro. Let wel, dit gaat je met verkopen zeker 200 euro winst opleveren omdat hij dan niet meer roze is maar knalrood!
 Een 5 stappen detail (ca. 8 uur werk) ongeveer 95 euro. Let wel, dit gaat je met verkopen zeker 200 euro winst opleveren omdat hij dan niet meer roze is maar knalrood!

Polijst je hem ook?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:03 schreef mark_dabomb het volgende:
Nou, zo rood en glimmend is ie niet meer.Een 5 stappen detail (ca. 8 uur werk) ongeveer 95 euro. Let wel, dit gaat je met verkopen zeker 200 euro winst opleveren omdat hij dan niet meer roze is maar knalrood!

Vette mobiel blijft datquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:43 schreef Maranelloot het volgende:
Mijn Peugeot 205 Rallye:
[ afbeelding ]
Gekocht in maart dit jaar als projectauto (goede, origineel Nederlandse zijn bijna niet te vinden), maar er bleek achteraf veel meer mis mee te zijn... Hij is inmiddels geschorst, het 1.3 onderblok is vervangen door een 1.6 onderblok, welke gereviseerd gaat worden en nieuwe (hoge compressie) zuigers krijgt. De dubbele Weber carburateurs (die er standaard opzitten) zijn opgeknapt en voorzien van K&N open filters...
Maar goed, moet nog veel gebeuren voordat hij klaar is.

Ja, maar wel met de hand. Dus wassen, kleien, paint cleanen, polishen, sealen en waxen.quote:

Nouja, het blijft een Renault natuurlijkquote:
 .
.

WTF maakt dat nou weer uit..??quote:Op maandag 11 mei 2009 03:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nouja, het blijft een Renault natuurlijk.

..?
 ..?

)
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |