 
		 
			 
			
			
			Nerd? wie koopt er hier nou een auto van een paar tientjes en komt dan stoer doen met turbo stickers en een strijkplank ;')quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha nee die van jou omdat iemand booskijkers op zijn auto heeft doet je tot inkeer komen haha nerd
 
											 
			 
			
			
			het zit je hoog he schatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:00 schreef Arclight-S het volgende:
Owja, Pauper.
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Hij is gewoon een kansloze sjonnie. Totaal onbekend met klasse, kwaliteit en stijl.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:39 schreef Arclight-S het volgende:
Waarom moet je Volvo erbij halen trouwens?
Het verband ontgaat mij geheel.
 
			 
			
			
			joh laat hem nou.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:40 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Het is trouwens wel een 2.5 hoor!
 
			 
			
			
			Hij is van Bouman geweest. Dat is een goede vriend van mij. Ik heb al eens eerder een 106 16V gehad dus ik twijfelde niet toen hij deze weg deed + dat deze er nog wat extra geluid in heeft iddquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent jgbouman van SyS he?
Je auto vind ik ruk (ik houd niet zo van peugeot)maar je audio is
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
  
  
			 
			
			
			Maar met het geluid van een 8 pitterquote:Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef D25002011 het volgende:
Met een inhoud van minder dan 1 liter colafles XD
[ afbeelding ]
 
											 
			 
			
			
			Netjes... En als je serieus wat meer vermogen wilt met minder dan 25 euro zou ik de EGR klep verwijderen, de kat leeghalen en een openluchtfilter er op zettenquote:Op maandag 1 december 2008 02:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dit is mijn ouwe dieseltje
Van binnen van alle gemakken voorzien. Je zit lekker in het leer, zet zonodig de stoelverwarming aan,
kiest d.m.v. het 7"grote touchscreen een leuk muziekje uit, laat de airco evt. even lekker blazen, en gáán..
Van origine een 110PK (ook zo gekocht), maar inmiddels voorzien van 764-verstuivers en een chip op maat.
Exact aantal PK's? Geen enkel idee, ik weet wel dat ik de gemiddelde GTi/GSi/whatever achter me laat.
Daarnaast is er een schroefset gemonteerd welke natuurlijk meteen zo laag mogelijk moest staan, wat
weer een klein probleempje met zich meebracht.. Ik wou natuurlijk niet alles kapotrijden aan de onderkant,dus
heb ik een 5mm dikke plaat van gepantserd staal laten maken en monteren. Drempels zijn geen probleem meer.
Omdat ik van laag+breed hou, heb ik ook meteen rondom 20mm MOMO spacers gemonteerd waarna ik
de orginele velgens heb vervangen door RS4-velgen met een diameter van 18 inch. Bandjes: 225/40/18
Verder zijn de ramen iets verduisterd, en heb ik onlangs de diesel compleet overnieuw laten lakken in de
orginele "indigo blue pearl" -kleur. Frist de auto lekker van op, en was meteen van alle gekke "plekjes" af.
Ook heb ik toen natuurlijk meteen maar even de koppeling/riemen/remschijven/ennogveelmeer laten vervangen.
Geloof het of niet, maar op deze foto issie eigenlijk vies! (kan je je voorstellen hoe hij glimt na een goede wasbeurt)
[ afbeelding ]
Toekomstplannen? Niet echt.. Misschien als ik eens tegen een goedkope "big brake" -kit (of TT remmerij?) aanloop..
 
  
											 
			 
			
			
			Die grille is inderdaad geen porem, vindt ik zelf ook. Maarja, wat is een mooie grille? (tips?)quote:Op maandag 1 december 2008 09:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Netjes... En als je serieus wat meer vermogen wilt met minder dan 25 euro zou ik de EGR klep verwijderen, de kat leeghalen en een openluchtfilter er op zetten
Voor de rest wel sjieke wagen.. alleen ben niet zo'n fan van je grill
 
  uit..
  uit.. 
			 
			
			
			Hehe, hij is gewoon lekker stil hoorquote:Op maandag 1 december 2008 09:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar met het geluid van een 8 pitter
 Just as stock
 Just as stock  
											 
			 
			
			
			quote:Op maandag 1 december 2008 11:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die grille is inderdaad geen porem, vindt ik zelf ook. Maarja, wat is een mooie grille? (tips?)
De normale embleemloze vindt ik ook niets (ziet eruit als een golf III), en voor de rest is er
weinig moois (imho dan) te koop. Misschien zet ik binnenkort wel de orginele weer terug.
EGR compleet verwijderen..quote:De EGR is afgedicht (met een plaatje), en uitgeschakeld in de software. De kat is al leeg.
Open luchtfilter ben ik niet zo'n liefhebber van, vooral gezien het feit dat het bij mij weinig
zou uithalen. Daarnaast zuigt het me teveel vuil aan, en is schoonmaken een kutklus..
 Dat merk je zeker. (Al is het maar een klein beetje)
 Dat merk je zeker. (Al is het maar een klein beetje) ) + gasreactie neemt toe.. en je rijd er duidelijk zuiniger door
 ) + gasreactie neemt toe.. en je rijd er duidelijk zuiniger door  
  
 Xenon 4300K een optie?quote:Met het op tijd vervangen van je filters kom je een heel eind, en die ene PK meer kan ik wel missen.
Ik gebruik het liefst gewoon standaard (orginele) onderdelen. Makkelijk te vervangen, en geen gedoe.
Interieur moet nog veel aan gedaan worden.. De vorige eigenaar vond het mooi om overal van die
nepaluminium (gelukkig niet hoogglans) randjes om te plakken, en sommige interieurdelen moeten
worden vervangen omdat dat "soft touch" -laagje erop lelijk is geworden. Gelukkig zijn dat niet al
te dure dingen, alleen moet ik wachten op wat mooier/warmer weer (heb geen eigen garage).
Trouwens, ik ben nog op zoek naar gele xenonbranders (3k ofzo?).
Heeft iemand enig idee waar deze te koop zijn? (en of ze legaal zijn)
Heb er nu namelijk 12k in zitten, maar ik zag laatst in Duitsland iemand rijden met geel, en dat zag eruit..
 
  
											 
			 
			
			
			 ) Daarbij moet je wel je motorkap laten straktrekken anders is het nog geen porem..
) Daarbij moet je wel je motorkap laten straktrekken anders is het nog geen porem..
											 
			 
			
			
			

 
			 
			
			
			EGR is softwarematig uitgeschakeld én afgedicht d.m.v. een plaatje.quote:Op maandag 1 december 2008 13:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit vind ik wel netjes?
[..]
Dat bedoelde ik dus met "lijkt op golf III"
[quote]
EGR compleet verwijderen..Dat merk je zeker. (Al is het maar een klein beetje)
Je turbo spint misschien wel iets makkelijker op, maar aan de andere kant heb je geen vermogenswinstquote:Een Openluchtfilter zorgt er voor dat je net wat langer kunt doortrekken door je toeren (zeker tot 4200RPM) voordat alles ophoud. En ja, dit heb ik getest in een Toledo 1.9 TDI 110PK (zelfde blok als een Golf IV 110PK) + gasreactie neemt toe.. en je rijd er duidelijk zuiniger door

En een beetje vuil maakt echt geen flikker uit hoor
4.3k is me te "wit", maar ik heb al 3k's gevonden.quote:Xenon 4300K een optie?
Kan je je 12000k in je mistlampen doen
 
			 
			
			
			Ja. Waar rij je zelf in?quote:Op maandag 1 december 2008 20:51 schreef k_man het volgende:
Heb ik iets gemist? Is dit topic gemerged met het stratenmakerstopic ofzo?
 
			 
			
			
			Jammer van die stickers.quote:Op maandag 1 december 2008 20:39 schreef Sodje het volgende:
Leuk topic!
Dit was mijn vorige auto, een 206 Grand Tourisme (0015 van de 4000 gemaakt)
CF motorkap, CF spoier, CF booskijkers, CF engine cover, 18inch, schroefset, xenon, ledjes, donkere koplampen, kicker audio etc..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 
			 
			
			
			OMG, wat heb je met die foto uitgevretenquote:Op maandag 1 december 2008 02:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Geloof het of niet, maar op deze foto issie eigenlijk vies! (kan je je voorstellen hoe hij glimt na een goede wasbeurt)
[ afbeelding ]
 
											 
			 
			
			
			Aanschouw de photoshop kunsten waarmee ik de omgeving wazig heb gemaakt!quote:Op maandag 1 december 2008 21:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
OMG, wat heb je met die foto uitgevreten
 
											 
			 
			
			
			Ik had een vriendin met zo'n wagen. Leuk ding, mooie kleur ook.quote:

 
			 
			
			
			Dat is nogal een verschil, M535i of 190D?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recentste foto's die ik heb.
Edit: Oja Mercedes 190D, een 2500 Turbo en een automaat dus dat is wel leuk allemaal.Maargoed, veel te duur voor een student dus te koop of te ruil voor een BMW M535i of een Audi 80 coupe oid..
Erg zeldzame auto, in de tijd dat k em heb heb ik pas 1 keer er een te koop zien staan.. Dat is een half jaar.
 Denk je dat een arme student een M535i wel kan betalen, als zo'n 190D al moeilijk te betalen valt?
 Denk je dat een arme student een M535i wel kan betalen, als zo'n 190D al moeilijk te betalen valt?
											 
			 
			
			
			Bijna goed, F7P is voor de Clio 16v, geeft 140pk (1.8 16v).. De clio RSi rijdt op de F3P (1.8 8v) 110pk, Baccara ook op de F3P maar daar levert hij gek genoeg maar 90pk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Type-aanduiding voor een Renault 4-in-lijn motor (F-Type dus, voor de 1.8 motoren; het is een Clio RSi of Baccara dan als ik mij niet vergis)
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Ligt eigenlijk meer aan de brakke camera in m'n telefoon. maarre, wat kost 't?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:22 schreef mark_dabomb het volgende:
Als je m weer glanzend rood wilt hebben moet je maar is mailen, voor een zacht prijsje detail ik m wel voor je
 
 
											 
			 
			
			
			 Een 5 stappen detail (ca. 8 uur werk) ongeveer 95 euro. Let wel, dit gaat je met verkopen zeker 200 euro winst opleveren omdat hij dan niet meer roze is maar knalrood!
 Een 5 stappen detail (ca. 8 uur werk) ongeveer 95 euro. Let wel, dit gaat je met verkopen zeker 200 euro winst opleveren omdat hij dan niet meer roze is maar knalrood!
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Polijst je hem ook?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:03 schreef mark_dabomb het volgende:
Nou, zo rood en glimmend is ie niet meer.Een 5 stappen detail (ca. 8 uur werk) ongeveer 95 euro. Let wel, dit gaat je met verkopen zeker 200 euro winst opleveren omdat hij dan niet meer roze is maar knalrood!
 
											 
			 
			
			
			Vette mobiel blijft datquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:43 schreef Maranelloot het volgende:
Mijn Peugeot 205 Rallye:
[ afbeelding ]
Gekocht in maart dit jaar als projectauto (goede, origineel Nederlandse zijn bijna niet te vinden), maar er bleek achteraf veel meer mis mee te zijn... Hij is inmiddels geschorst, het 1.3 onderblok is vervangen door een 1.6 onderblok, welke gereviseerd gaat worden en nieuwe (hoge compressie) zuigers krijgt. De dubbele Weber carburateurs (die er standaard opzitten) zijn opgeknapt en voorzien van K&N open filters...
Maar goed, moet nog veel gebeuren voordat hij klaar is.
 
											 
			 
			
			
			Ja, maar wel met de hand. Dus wassen, kleien, paint cleanen, polishen, sealen en waxen.quote:
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Nouja, het blijft een Renault natuurlijkquote:
 .
.
											 
			 
			
			
			WTF maakt dat nou weer uit..??quote:Op maandag 11 mei 2009 03:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nouja, het blijft een Renault natuurlijk.
 
  
  ..?
 ..?
											 
			 
			
			
			 
  )
 )
											
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |