Ik wel. Extra rond aan de bovenkant ipv een hangkont zegmaatr.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
Dat toefje zie ik niet helemaal voor me, Sugar
Ik denk bij toefjes aan slagroom. Zo'n kloddertje met een punt. En dat bovenop een normale bips. Niet flatteusquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Extra rond aan de bovenkant ipv een hangkont zegmaatr.
Dat is een lekker kontje, vroeg me steeds al af of het de jouwe was.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:56 schreef sigme het volgende:
<-- kont. Mot wat af. Laat ik me ook maar eens hier melden dan.
Kende je die nog niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:59 schreef Sugar het volgende:
OMG ik zocht een voorbeeldkont met toef en googlede iets met kont en profiel...
[ afbeelding ]
Mooi kontje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Nou, vooruit dan. Dit is wel een aantal kilo's geleden, dus ik heb alweer dunnere benen waardoor hij nog meer uitsteekt.
[ afbeelding ]
Je doet me altijd een beetje denken aan dat plaatje van shmoopy (Jessica Rabbit toch?)quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Nou, vooruit dan. Dit is wel een aantal kilo's geleden, dus ik heb alweer dunnere benen waardoor hij nog meer uitsteekt.
[ afbeelding ]
Nou, nu weet ik ZEKER dat jouw Mr Flirt en mijn Mr Greys niet dezelfde persoon zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:46 schreef omearos het volgende:
tvp
Mr Flirt had vanavond speciaal voor mij appeltaart gebakkenen dinsdag is weegdag
![]()
Omdat dat goddelijke lichaam 5 of 10 kilo lichter nog beter uitkomt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:03 schreef Merel het volgende:
Waarom willen wij eigenlijk allemaal afvallen als we van die geweldige lijven hebben?
Leuk dat je heen bent geweest. En ik wil afvallen omdat mijn BMI tegen de 25 begint te lopen én omdat ik geen geld heb voor een nieuwe garderobequote:Op maandag 11 augustus 2008 23:03 schreef Merel het volgende:
Waarom willen wij eigenlijk allemaal afvallen als we van die geweldige lijven hebben?
Ik heb vanavond geconstateerd dat Kwak mooi kan zingenEn ik was even vergeten dat zij allemaal mensen kent die ik ook (een beetje) ken
Si. Kont is goed. Dat blauwe broekje is mijn meetlat, en de buik past er nog in maar charmant is anders wat. Het plan is binnenkort te gaan hollen. Ik haat sport.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is een lekker kontje, vroeg me steeds al af of het de jouwe was.
Nee, ik hang altijd doorquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
Nice butt, KimBeetje holle rug om het effect te versterken, of niet?
Mijn bil is ook 103 cm maar ik heb wel maat xs van ondergoed en ik vond eigenlijk wel dat ik een bescheiden kontje hadquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar mijn kont wordt niet veel kleiner meer, denk ik. Ik heb altijd al negerbillen gehad
.
Lievvvv!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
wat nou lijnen
[ afbeelding ]
Srslyquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef Liejannuh het volgende:
MoBlo's buik is echt verschrikkelijk.![]()
Ik heb bij jou ook geen huge ass kunnen ontdekken eigenlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn bil is ook 103 cm maar ik heb wel maat xs van ondergoed en ik vond eigenlijk wel dat ik een bescheiden kontje hadMaar goed als 103 cm groot is dan zal dat wel
![]()
bikini heb ik ook maat 34 van de H&Mquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb bij jou ook geen huge ass kunnen ontdekken eigenlijk. En die XS lijkt me ook wel wat zeggen, zelfs bij de H&M
(want het gaat om ondergoed. De maten van de shirts kunnen gewoon niet kloppen, ik heb geen 34, maar ondergoed klopt wel, dat pas ik namelijk nooit).
Jij moet nu echt dood zijn, of heeft de trainer jullie nu wel gespaard?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
bikini heb ik ook maat 34 van de H&M
ik ben 4/5 kilo zwaarder dan toen jij mij zag![]()
maar ik heb vandaag wel weer gekickboxt!
de laatste keer was met jou!
Als mijn buikvet voor de helft naar m'n kont zou gaan en de rest naar m'n boezem, was ik hier ook weg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:22 schreef Vivi het volgende:
Ik wil gewoon het vet uit mijn buik laten zuigen en in mijn reet laten spuiten, hoe moeilijk kan dat nu zijn?!
Ik kan wel raden hoequote:Op maandag 11 augustus 2008 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik vond de les een beetje tegenvallen.. want het was de conditieles zonder sparren
ik ben geloof ik wel leniger geworden in de vakantie (ik zal maar niet zeggen hoe)
ik zat echt te bedenken wat jouw trap truucje wasmaar was hem vergeten!
ja ik ga zeker mee.. eerst de 18e intro week.. dan de 25e eerste lessen en dan moet ik even naar m'n rooster kijken
Ik heb mezelf net nog naakt in een spiegel gezien, dus ik denk dat ik wel wat kan hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SHE!
Ik was net mijn foto's aan het uploaden
thnxquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:03 schreef Merel het volgende:
Ik heb vanavond geconstateerd dat Kwak mooi kan zingenEn ik was even vergeten dat zij allemaal mensen kent die ik ook (een beetje) ken
Dit is net zo lelijk als siliconentieten. Teveel van het goede.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan hier nu nog tegenop?
Wat een onflatteus ding..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:32 schreef Sugar het volgende:
He, ik heb eindelijk een foto teruggevonden die ongeveer hetzelfde is als hoe ik nu ben. Dit scheelt misschien 2 kilo (dus op de foto 2 kilo lichter). Maar dit jurkje had ik gisteren ook aan en het zat ongeveer hetzelfde.
Kunt u mijn kont zien?
[ afbeelding ]
En bedanktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:24 schreef Viking84 het volgende:
PF moet nog wakker worden en is dus nog niet zo tactisch op dit uur.
Nou waarom zeg je dát dan niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En bedankt
Nee het is te lang, wijd, niet smaller bij de taille etc. Maar goed ik stop al want ik wil niemand beledigen
Het komt toch op het zelfde neerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou waarom zeg je dát dan niet?
Ik vind het een beetje bot als je zegt 'wat een onflatteus ding'.
C'est le ton qui fait la musique enzo(en dit heb ik voor het laatst gezegd tegen Miss_S
).
Dat is je strafquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het komt toch op het zelfde neerAu deze gulzige aap heeft keihard op haar lip gebeten.
schotel Turkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Straf? Gister ook al twee keer
Chico, weet jij een soort schotel Turk waar ze telefoons simlockvrij maken etc. Want ik wil een nieuwe batterij voor m'n telefoon en die schijnen ze daar te hebben!
Maar ik ken er geen in de stad waar PF woont, op die manierquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb wel een idee waar PF het over heeft, alleen weet ik alleen meerdere schotelturken in Groningen. Ik denk dat je gewoon even door de stad moet wandelen, bij voorkeur de afgelegen winkelstraatjes (dus niet de P.C. Hooftstraat of de Kalverstraat) en dan kom je vanzelf wel een schotelturk tegen
.
Hey op Fok hoor je hier nu een sterk verhaal omheen te verzinnen, dat ie je bedreigde met een mes maar dat jij het uit zn handen trapte met je kickboksskilzz en hij uiteindelijk huilend wegrendequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij wou m'n telefoon
En toen dat niet mocht wat is ik een kanker Nederlander en had ik maar nooit zijn land moeten binnenvallen. Daarom zat ik nu met hem opgescheept.
"Ga dan terug naar je eigen land en daar banaantjes plukken" was echt veel te voor de hand liggend geweest
Ik wilde even verontwaardigd gaan doen, maar toen las ik wat hij tegen jou zei. Nou dan mag jij ook alles tegen hem zeggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij wou m'n telefoon
En toen dat niet mocht wat is ik een kanker Nederlander en had ik maar nooit zijn land moeten binnenvallen. Daarom zat ik nu met hem opgescheept.
"Ga dan terug naar je eigen land en daar banaantjes plukken" was echt veel te voor de hand liggend geweest
Shit, nu ben ik nieuwsgierig naar wat daar stondquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:39 schreef Greys het volgende:
EDIT: laat ook maar.
Moet me niet zo druk maken op de vroege ochtend.
Er stond: "Elkaar dodelijke ziektes toewensenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Shit, nu ben ik nieuwsgierig naar wat daar stond.
Kan ie dat ja? Staat je netjes dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee hij wou bellen en ik had geen telefoon bij me. Toen werd ie boos
Oké ik zei niks ik leek me beter van nietMaar hij kan wel de kk krijgen.
Ik begrijp je wel hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ie dat ja? Staat je netjes dan.
Weet je wel wat je zegt eigenlijk?
Maar ik hou er over op en ik kom weer om het hoekje loeren als het over iets anders gaat
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:50 schreef Sugar het volgende:
Motorbloempje, wat een lekker bericht van jou, over jezelf goed voelen enzo. Heel fijn!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh elke ziekte kan behalve kanker
aids is prima
maar kanker
nee dat gaat te furr
bekrompen zootje
EDIT.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
iets is pas erg als het in je eigen omgeving plaatsvindt
daarbuiten is het "iets van tv"
empathisch vermogen geen
ik geef dit topic 0 kankersteentjes
Schelden is sowieso niet netjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Iedereen scheldt hier met tyfus weet ik het
maar nee
kanker
dat is erg
Nee inderdaad, dat heeft er niets mee te makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:30 schreef SHE het volgende:
Los van het feit dat schelden per definitie een dame niet siert ( zei ze hypocriet ) , vind ik wel dat je moet beseffen dat kanker als scheldwoord niet bepaald iets van doen heeft met het iemand toewensen van de ziekte an sich.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik werd gister bedreigd door een grote neger. Maar ik zei dat hij de kanker kon krijgen
PF, je schrijft 'empatisch vermogen geen'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:00
schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee hij wou bellen en ik had geen telefoon bij me. Toen werd ie boos
Oké ik zei niks ik leek me beter van nietMaar hij kan wel de kk krijgen.
Nou, wen d'r maar aan, want zo dun als vroeger ga ik nooit meer wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:35 schreef SHE het volgende:
Kim, ik vind die foto fucking verschrikkelijk!!! Alsof je naast Britney woont, er een kind uit heb geschreeuwd en werkt bij starbucks.
Please!!!
Gelukkig weet ik hoe je er normaal uit ziet. Sweet lord of jesus; die tjik op de foto heeft Kimmetje opgegeten!
Waar bemoei jij je mee? Wie ben jij en wat kom je hier doen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het begint hier steeds meer op een chatbox te lijken dan het posten van berichten op een forum.
Onzin, natuurlijk kan dat wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, wen d'r maar aan, want zo dun als vroeger ga ik nooit meer worden.
En daar wil ik het graag bij houdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Onzin, natuurlijk kan dat wel.
Dit was pas je eerste kind.
Een forum bezoeker die zich net zoals alle andere ook verplicht is de regels na te streven, is dit een slowchat topic dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Wie ben jij en wat kom je hier doen?
@ CF : dat ben ik met je eens natuurlijk.
Als je moderator wilt worden dan moet je niet hier zijn, maar braaf een mailtje voor Yvonne typen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een forum bezoeker die zich net zoals alle andere ook verplicht is de regels na te streven, is dit een slowchat topic dan?
Nee en het lijkt mij geenzins ergens een vermelding te staan dat men hier uitgezonderd daarvan is.
Nouquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ja ik ben idd geboren Adammer, dat verklaard mss een beetje.
solliciteer je voor NSB-er ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een forum bezoeker die zich net zoals alle andere ook verplicht is de regels na te streven, is dit een slowchat topic dan?
Nee en het lijkt mij geenzins ergens een vermelding te staan dat men hier uitgezonderd daarvan is.
Eigenlijk niks, dus het zal wel weer hormonaal zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:56 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, was ist los?
Nee mopquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:12 schreef SHE het volgende:
En nu moet ik Greys zeker gaan halen in dat dierentopic?
Slim van haar, want je durft daar natuurlijk geen stap binnen te zetten zonder je portomonee te trekken
Ik ben het ook helemaal eens met Greys, dat iemand anders een niveeau heeft van onder het NAP wil niet zeggen dat je je daar maar aan moet conformeren. Sowieso, mensen die te pas en onpas KK gebruiken vind ik van een ongekende treurigheid getuigen. Niets persoonlijks naar PF verder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor.
-->Het is ècht niet stylish om dat te zeggen PF!
Kut (daar wens ik je niets aan, laat dat even duidelijk zijn!. Kan ik bovenstaande post nog wijzigen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:13 schreef Faithy het volgende:
het is gewoon een commercie-stunt, ik zweer het je
Kom op, je praat nu als een 13-jarige breezah.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh elke ziekte kan behalve kanker
aids is prima
maar kanker
nee dat gaat te furr
bekrompen zootje
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut (daar wens ik je niets aan, laat dat even duidelijk zijn!. Kan ik bovenstaande post nog wijzigen?
Dan had ik gewoon nog brute munt uit deze rel kunnen slaan.
Pfffeww, want ik KAN echt niet naar dat dierentopic. Ik steun al stichting Aap, stichting tijger, de bosmarmotten in Noorwegen, broedkippen in Namibie en ik heb geld overgemaakt om onderzoek naar de voortplanting van zee-egels te financieren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mop
Je hoeft niemand te gaan halen. Maar ik kies er gewoon zelf even voor om even een paar rondjes over te slaan. Laat me door niemand wegjagen, dat is het niet. Gewoon even minder lol er in, kan gebeuren. Valt me van sommigen gewoon nogal vies tegen, ik vind het niet alleen ordinair maar ook ronduit schoftig (ik twijfel, is dat wel een woord?). Maar daar heb ik verder niets over te zeggen, 't is hun leven. Ik zal wel een te teer zieltje hebben ofzo.
Kom echt wel weer om het hoekje loeren en ik kan toch niet lang mijn snavel houden, maak je geen zorgen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mop
Je hoeft niemand te gaan halen. Maar ik kies er gewoon zelf even voor om even een paar rondjes over te slaan. Laat me door niemand wegjagen, dat is het niet. Gewoon even minder lol er in, kan gebeuren. Valt me van sommigen gewoon nogal vies tegen, ik vind het niet alleen ordinair maar ook ronduit schoftig (ik twijfel, is dat wel een woord?). Maar daar heb ik verder niets over te zeggen, 't is hun leven. Ik zal wel een te teer zieltje hebben ofzo.
Kom echt wel weer om het hoekje loeren en ik kan toch niet lang mijn snavel houden, maak je geen zorgen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik pm Greys gewoon even. Ze mag niet weggaan!.
Idd, zat ik ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:24 schreef Faithy het volgende:
ze lijkt Miss_S wel!
"IK GA WEG!!! HUUUUUUUU"
en dan 10 minuten later weer posten![]()
Welkom terug Greys
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Als we nu aan deeltje 104 toe waren werd de TT: Slank de nazomer in # 104: Waar we Greys terug halen..
Ik heb weer teveel geld uitgegeven.
De buit:
1 girly hoodie van de H&M
2 hipsters (groen en oranje, hoe hip!)
2 boeken
1 bh
1 bakje rode bessen van de markt
stfu!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, zat ik ook al aan te denken.
Oh, nu is het even afwachten tot Miss_S hier weer wat post, want die ziet heus wel dat wij het over haar hebben. Hoi Miss_S! Kom je nog eens gezellig langs hier?.
Ik zei toch al dat ik over een paar rondjes wel weer terug zou komen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:24 schreef Faithy het volgende:
ze lijkt Miss_S wel!
"IK GA WEG!!! HUUUUUUUU"
en dan 10 minuten later weer posten![]()
Welkom terug Greys
En dat net nadat we haar zo mooi genegeerd hebben in het meetingtopic!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, zat ik ook al aan te denken.
Oh, nu is het even afwachten tot Miss_S hier weer wat post, want die ziet heus wel dat wij het over haar hebben. Hoi Miss_S! Kom je nog eens gezellig langs hier?.
noh Vief, wats miauw?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kom op, je praat nu als een 13-jarige breezah.
ik moest hardop lachen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef SHE het volgende:
[..]
noh Vief, wats miauw?
Die fitty kan je negeren want die was lijp man!
PF is een beetje een dippi; gaat wel over jeweetz.
Ik snap er geen drol van en daar ben ik ook maar blij mee, denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef SHE het volgende:
[..]
noh Vief, wats miauw?
Die fitty kan je negeren want die was lijp man!
PF is een beetje een dippi; gaat wel over jeweetz.
Ze is alweer terug.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:32 schreef conleche het volgende:
O fuckerdefuck!! Dit mag niet hoor!! Ik hou van Greys en ik hou van PF en nu hebben ze ruzie. Ik willut niet.
Ik ga me niet bemoeien met het kankertoewensvraagstuk, want daar heb ik niet echt een mening over. Ik voel er niets bij als iemand dat roept, maar kan me ook wel weer voorstellen dat iemand dat erg vindt.
Greys, ik zou het wel fijn vinden als je terugkwam!
Ik wilde je bijna iets jeukends gaan toewensen nu.quote:
Ha vief, hoe is het met je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap er geen drol van en daar ben ik ook maar blij mee, denk ik.
mag je wel met soa's schelden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde je bijna iets jeukends gaan toewensen nu.
Maar ik ben een dame, dus ik verkies deze:Oh... wacht...
zeg spuit 11quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou weer een beetje lief doen @ Greys.....
owkay go onquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef Faithy het volgende:
[..]
zeg spuit 11stfu
we zijn lol aan het trappen
3 jaar leeftijdsverschil lijkt ineens wel een decennium ...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ha vief, hoe is het met je?
Trek je niets aan van die onenigheid, want het ging nergens over.
PF is een beetje een neppe gangster, dat gaat wel over, begrijp je?
Ik weet het niet Sugar. Misschien komt het omdat ik nooit van mijn leven op dieet ben geweest én met warm weer veel water vasthou? Van mij hoeft het niet zo hard hoor! Het vliegt er dan ook weer aan,met een paar kilo extraquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:13 schreef Sugar het volgende:
Waarom kunnen sommigen van jullie gewoon in 1,5 week drie kilo afvallen?!
Of met scheurbuik!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:43 schreef Faithy het volgende:
oh, dus niet met ziektes, niet met miss_s (is dat niet hezelfde?) maar wel met soa's?
Woef!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
Gelukkig ze is terug! Nee ff serieus, niet weggaan hoor, d'r is hier altijd wel wat, maar iedereen blijft waar ie is.
Ik houd al op. Greys is veel liever en knapper dan Miss_Squote:O en om Greys te vergelijken met Miss_S, dát is pas blasfemie! Dus MoBlo en Viking, kappen damit, want ik wil dat Greys stays.
en toen??? hahahhaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:46 schreef kwakveense het volgende:
ik ging ook poepen en toen was t toiletpapier op. als in niet de rol, maar al het papier.![]()
ik wil echt zó graag een getal in de 81 zien eind deze week. niet normaal...
En niet te vergeten slanker!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woef!.
[..]
Ik houd al op. Greys is veel liever en knapper dan Miss_S.
Hoiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:48 schreef minilot het volgende:
Zohee, dolle boel hier!
Ik mag graag te pas en te onpas "Jezus!" (of soms "Jeeeeeeeezus!") roepen, maar ik heb op zondagsschool gezeten en ik krijg elk jaar met Pasen weer weke knieën van mijn kinderidool aan het kruis, dus ik vind dat ik Zijn naam zo nu en dan wel als krachtterm mag gebruiken. Niettemin siert vloeken en schelden een meisje natuurlijk maar zelden!
Zal ik me eens gaan wegen?
Hoooi!quote:
En ff opgeven voor de meet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:48 schreef minilot het volgende:
Zal ik me eens gaan wegen?
Wat bedoel je? Welk icoontje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoooi!
Toch stom hoe een klein icoontje op een forum me eraan doet denken hoe lang ik al geen meisje gekust heb!
Ja, vlieg op!quote:
De jouwe natuurlijk!quote:
toen vond ik gelukkig op reik-afstand in t badkamerkastje een pakje zakdoekjes, kleenex balsamquote:
Ik ga ook niet. Minimeet organiseren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, vlieg op!
Van zulk eten kom ik onherroepelijk in één klap zes kilo aan en voel ik me twee dagen lang alsof ik een Mexicaantje Op Een Ezeltje dreig te baren.
quote:De jouwe natuurlijk!
Dat zeg je alleen omdat je zelf een buitenlander bent!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
En om ook nog een duit in het vloek-zakje te doen: zullen we gewoon afspreken dat we het in dit topic niet over het buitenlandervraagstuk hebben en niet gaan schelden? Dat eerste thema is namelijk iets waar ik nou letterlijk misselijk van word hier op Fok! en ik heb geen zin om ook hier geconfronteerd te worden met "böse-Ausländer-posts", al dan niet gecombineerd met krachttermen. Doe normaal zeg.
Verleidelijk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet. Minimeet organiseren?.
Eens! Ik was echt half in shock laatst toen ik in nws had gepost en de discussie aanging over ontwikkelingshulpquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
En om ook nog een duit in het vloek-zakje te doen: zullen we gewoon afspreken dat we het in dit topic niet over het buitenlandervraagstuk hebben en niet gaan schelden? Dat eerste thema is namelijk iets waar ik nou letterlijk misselijk van word hier op Fok! en ik heb geen zin om ook hier geconfronteerd te worden met "böse-Ausländer-posts", al dan niet gecombineerd met krachttermen. Doe normaal zeg.
Dat kan alleen een modje en die heb ik hier de laatste tijd niet gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En verander dat nummer nou eens iemand
Oei, hier móet ik even op reageren, want dat is écht de foto, waardoor je op mijn middel focust. Er is niet zoveel mis met m'n middel, wel des te meer met heupen, dijen en armen. Ik zal als ik durf nog eens een buikfoto plaatsen. Maar wel lief wat je zegt over kilo's.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
Over je figuur: ik denk dat er qua kilo's helemaal niets mis met je is. Sterker nog,volgens mij ben je best slank. Maar wat volgens mij booming voor je zelfvertrouwen zal zijn is het doen van speciale oefeningen voor je middel: dan krijg je veel meer vorm en dan maak je je volgens mij nergens meer druk om.
Weet je wat ik elke ochtend en avond doe? Voor het tandenpoetsen 10x opdrukken, tijdens het tandenpoetsen 3 minuten buikdansoefeningen, na het tandenpoetsen 10 x opdrukken en eventueel nog wat buik of beenspieroefeningen toe.Het werkt echt.
Trouwens, trouwens, we hebben nog een link! Ik ben sinds kort werkzaam bij de grootste hoorspecialist van Nederland (*kuch*) om daar een professionele klantenservice op touw te zetten, en jij hebt iets met je gehoor? Toch? Tadaa. Een link.quote:
ja man, jullie kunnen niet eens typen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja Tink, jij en ik zijn de slank-buitenlanders. Toch een beetje het pispaalthe, hè
Ohja, dat had aventura zelf beter moeten weten iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:01 schreef conleche het volgende:
Dat kan alleen een modje en die heb ik hier de laatste tijd niet gezien.
Het goede nieuws is dat ik vanochtend nog steeds 59.8 woog. En bij jou viel het ook haske mee toch!! Een maandje rennen en weer op je eten letten en je zit weer onder de 60.
Maar belgie is dan weer wel tofquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ja Tink, jij en ik zijn de slank-buitenlanders. Toch een beetje het pispaalthe, hè
Nou ja zeg, dat is gewoon geen toeval meer. We móeten een keer afsprekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Trouwens, trouwens, we hebben nog een link! Ik ben sinds kort werkzaam bij de grootste hoorspecialist van Nederland (*kuch*) om daar een professionele klantenservice op touw te zetten, en jij hebt iets met je gehoor? Toch? Tadaa. Een link.
miss wil degene die ons twee pagina's geleden op ons kop gaf over off topic gaan wel even t topic reportenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat kan alleen een modje en die heb ik hier de laatste tijd niet gezien.
Het goede nieuws is dat ik vanochtend nog steeds 59.8 woog. En bij jou viel het ook haske mee toch!! Een maandje rennen en weer op je eten letten en je zit weer onder de 60.
t was maar n grapje... hullie zijn nie eens echte buitenlanders...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had het al verbeterd, muts(dat @kwakveense, dus)
Vind ik ook. Ik ga een buitenlanders-meet organiseren. Misschien dat Greys dan wel wil komenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Maar belgie is dan weer wel tof
Ik méén het toch niehietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
t was maar n grapje... hullie zijn nie eens echte buitenlanders...![]()
Greys is toch helemaal geen buitenlander?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik ga een buitenlanders-meet organiseren. Misschien dat Greys dan wel wil komen
ik toch ooooook nieieieietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik méén het toch niehiet
Ik heb wel een beetje typ-dyslexie de laatste tijd
Nee, maar Greys wil alleen naar kleine meets. Dus gingen we in Brussel een sushi-meet organiseren. Ofzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys is toch helemaal geen buitenlander?
Ik kom oorspronkelijk uit Friesland, dus ik mag dan ook komen.
hej ik ook!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys is toch helemaal geen buitenlander?
Ik kom oorspronkelijk uit Friesland, dus ik mag dan ook komen.
Ik waarschuw je: ik ben een natuurramp op het gebied van afspreken. Ik kan het niet. Als er een prijs was voor mensen teleurgesteld voor de bioscoop of op een treinstation laten staan dan wankelde ik onder het gewicht van de medailles. Het is treurig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat is gewoon geen toeval meer. We móeten een keer afspreken.
Als het even mee zit, zit ik binnenkort in het westen van het land, dus dan kan het wel een keer.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:46 schreef Vivi het volgende:
Als ik nu oMdAt ApPel zeg lijk ik dan ook weer hip ende happening?
Ow wacht, mijn moeder belt, die gaat straks dood aan kanker dus ik neem 'r ff op.
Eh, dat is geen Fries, hoor. Tis dat je het maar even weetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:10 schreef conleche het volgende:
Op de knibbels kreng en stokslobberen!!!
conleche heeft ook 3 maanden in Friesland doorgebracht voor een TV serie en heeft daar wat Fries opgeduikeld
*googlet*.quote:
Jaaa was leuk! Ik heb trouwens van de eerste sessie ook 3 minuutjes meegepikt en toen ben ik gewoon blijven zitten voor de tweede keer. Benjamin zei dat er de eerste keer iets mis was gegaan met de herensolo ofzo? (Wist je dat ik ook nog eens een blauwe maandag bij hetzelfde koor heb gezeten?)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:03 schreef kwakveense het volgende:
ik vond t trouwens echt super tof dat merel er gewoon was gisteren en me heeft zien zingen
Goed zo. We waren er al een tijdje over op gehoudenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:18 schreef Merel het volgende:
Oh en verder negeer ik al het gedoe in dit topic. Ik heb er wel een mening over, maar ik ben meer van de lievevredebewaarderij
ohja benjamin ken je uiteraard ook. ja... dat was n beetje raar, die solo. maar de andere jongen (eerst zongen ze t met twee) viel later ook bijna flauw dus dat kan een verklaring zijn...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Jaaa was leuk! Ik heb trouwens van de eerste sessie ook 3 minuutjes meegepikt en toen ben ik gewoon blijven zitten voor de tweede keer. Benjamin zei dat er de eerste keer iets mis was gegaan met de herensolo ofzo? (Wist je dat ik ook nog eens een blauwe maandag bij hetzelfde koor heb gezeten?)
Heel erg leuk dat ze ons de gelegenheid gaven om ook die culturele dingen 's avonds te bezoeken. Ik ben zo trots op m'n kleine broertje ook dat ie dat allemaal georganiseerd heeft
Oh en verder negeer ik al het gedoe in dit topic. Ik heb er wel een mening over, maar ik ben meer van de lievevredebewaarderij
Feeks!quote:
Volhouden. Je hebt maar één mams, en je wilt niet het risico lopen dat dit een voorbijtrekkende fase blijkt te zijn (wat vaak zo is bij dit soort dingen) en dat je vervolgens zonder mams zit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe reageer je op een moeder die zegt dat ze denkt dat ze twee kinderen (waarvan ik er overduidelijk een ben), denkt te gaan verliezen en dat er een af en toe nog langs zal willen komen.
Jemig! Dat is niet tof van je moeder. Schuldgevoel aanpraten enzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe reageer je op een moeder die zegt dat ze denkt dat ze twee kinderen (waarvan ik er overduidelijk een ben), denkt te gaan verliezen en dat er een af en toe nog langs zal willen komen.
lollereinzquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Feeks!
dat verwijst toch niet naar eoa ziekte, hè? ik word helemaal paranoïde van dit topic
Als het er maar eentje is waar je met een simpel kuurtje weer vanaf komtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:43 schreef Faithy het volgende:
oh, dus niet met ziektes, niet met miss_s (is dat niet hezelfde?) maar wel met soa's?
Ja, dat dus. Ik zat er ook al over na te denken hoe ik met zo'n situatie om kan gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Volhouden. Je hebt maar één mams, en je wilt niet het risico lopen dat dit een voorbijtrekkende fase blijkt te zijn (wat vaak zo is bij dit soort dingen) en dat je vervolgens zonder mams zit.
Niet meepraten met zweverig gedoe, wél kritisch blijven wanneer je dat nodig vindt, maar gewoon hardnekkig contact blijven houden.
Als het gedoe over een paar maanden nog niet is overgewaaid en je je er beroerd bij blijft voelen moet je je natuurlijk wel gaan afvragen of afstand nemen misschien de beste optie is, maar niet in eerste instantie.
Da's in elk geval hoe ik het zou doen. Maar jij zit misschien weer anders in elkaar. Sterkte ermee in elk geval!
Dank u allen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Volhouden. Je hebt maar één mams, en je wilt niet het risico lopen dat dit een voorbijtrekkende fase blijkt te zijn (wat vaak zo is bij dit soort dingen) en dat je vervolgens zonder mams zit.
Niet meepraten met zweverig gedoe, wél kritisch blijven wanneer je dat nodig vindt, maar gewoon hardnekkig contact blijven houden.
Als het gedoe over een paar maanden nog niet is overgewaaid en je je er beroerd bij blijft voelen moet je je natuurlijk wel gaan afvragen of afstand nemen misschien de beste optie is, maar niet in eerste instantie.
Da's in elk geval hoe ik het zou doen. Maar jij zit misschien weer anders in elkaar. Sterkte ermee in elk geval!
Stomme baas heb jij!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het er maar eentje is waar je met een simpel kuurtje weer vanaf komt
Oh en ik zit niet de boel te boycotten of aandacht te vragen en daarom stil te wezen, maar ik ben aan het werk en mijn baas vindt dat ik af en toe iets nuttigs moet doen voor mijn centen
Ervaring leert dat het niet zoveel zin heeft in om over dit soort dingen in discussie te gaan. Als mensen zich op deze manier op spiritualiteit storten dan staan ze vaak niet open voor nuchtere argumenten. En bedenk ook: waar je ook in gelooft, niemand weet hoe het écht zit. Dat maakt het altijd wat lastig om mensen te overtuigen van jouw mening over het leven, het heelal en wat er al dan niet achter zit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik heb iets gemompeld over karma en actie en reactie en dat zulke dingen zeggen nou niet bepaald constructief is. Ik hoop dat dàt door zal dringen. Ik ga al minder langs, maar ik wil het wel met regelmaat blijven doen.
Het is niet alleen het zweverige gedoe, maar ook dit soort regelrecht onaardige dingen die ze tegenwoordig normaal vindt als omgangsmanier met anderen.
Op Fok! een stuk of 15; daarbuiten geen idee..denk een man of 50quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:16 schreef minilot het volgende:
SHE, hoeveel van deze kinders volgen je dieet egenlijk?
Sukade, die heeft meer vet en is dus lekkerder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb vanmiddag vrij en dan ga ik draadjesvlees maken![]()
Weet alleen nooit welk vlees ik daarvoor moet hebben: riblappen, sukadelappen of is dat hetzelfde?
Veiligsheidsspeldje, wat klote voor je. Over dat soort onderwerpen kan ik eerlijk gezegd weinig zinnigs zeggen, dus daar onthou ik me van, maar het lijkt me erg zwaar. Sterkte.
Mijn moeder maakt stoofschotels van magere runderlappen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Sukade, die heeft meer vet en is dus lekkerder.
Reken er voor de zekerheid maar een beetje op, dan valt het in elk geval niet tegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Al haar boosheid en hele vervelende dingen zijn verdwenen (heel plotsklaps) en we gaan vanmiddag naar de stad. Het voelt erg hypocriet eigenlijk, maar ik laat zo in elk geval zien dat ik helemaal niet onwillig ben in de omgang met haar.
Als ze niet begint over wazige dingen en hoe veel specialer ze wel niet is dan andere mensen, komt het goed vandaag hoop ik!
één keer per jaar vind ik het enigszins smaakvol, maar dan wel totaal zonder vetrandjes enzo.. de rest van het jaar deel ik jouw meningquote:
Wat een klootzak! Dat ie maar een enge ziekte mag krijgen, zoiets --> http://www.onzin.com/video/man_met_supergrote_ballen.htmlquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het er maar eentje is waar je met een simpel kuurtje weer vanaf komt
Oh en ik zit niet de boel te boycotten of aandacht te vragen en daarom stil te wezen, maar ik ben aan het werk en mijn baas vindt dat ik af en toe iets nuttigs moet doen voor mijn centen
Néé, niet wéér beginnen!quote:
Nee, hij stond er dubbelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Néé, niet wéér beginnen!
Ik wilde dus die post daaronder quoten (heb je ze omgewisseld ofzo?).
Mijn moussaka:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:38 schreef Faithy het volgende:
SHE!!!
Heb jij nog een lekker recept voor moussaka???
En wat denk je, liever feta of zachte geitenkaas?heb de zachte namelijk nog liggen, maar kan evt. ook wel feta halen
Welkom! Je valkuilen herken ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik meld me ook maar eens in dit topicBen al een tijdje op een rustig tempo bezig met afvallen..
Begon in januari () op 74 kilo en voor ik op vakantie ging was ik 69.8, na de vakantie 72
en 2 weken na mijn vakantie was ik weer 69.6
mijn streefgewicht is zo'n 65 kilo
In het begin ging het niet zo hard omdat ik net op kamers was gaan wonen, en al die vrijheden hielpen niet echtMaar het was maar goed dat ik al bezig was met lijnen anders was ik wss nu 80 kilo geweest ofzo
En aangezien ik maar 1.65 ben is dat niet zo'n mooi gezicht dan enzo
Maar goedHoi dus
Dank jequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Welkom! Je valkuilen herken ikMaar je hebt na een tijdje waarschijnlijk ook meer behoefte om fatsoenlijk te gaan koken enzo, bij veel mensen komt dat uiteindelijk wel goed
Alle adertjes zijn bij bij ook gesmolten dan, maar bij riblappen heb je in het midden zo'n heel groot stuk vet en dat laat ik dus wel liggen, ik vind vooral die lillende textuur zumquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:11 schreef minilot het volgende:
Hm. Als ik stoofvlees maak, dan staat het zó lang zachtjes te pruttelen dat er echt geen vetrandje meer in te vinden is: uitsluitend zacht, mals vlees.
Zo'n drillend randje eet ik ook niet op!
ik ga er een combinatie van maken denk ik, van jouw recept en dat wat ik heb gevonden, want zoveel gehakt hebben (en eten) we nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:55 schreef SHE het volgende:
Oh en als geraspte kaas, gebruik ik pecorino. Is een harde kaas zoals parmezaan.
Die haalt de smaak van de aubergines en tomaten enorm op.
Mjammie. Ik eet 's winters wel veel vaker stoofvlees dan zomers. Associeer ik toch met stamppotjes en open haard en wollen wintertruien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
Grote pannen stoofvleesLekker invriezen
Pittige rendang, loeihete beef vindaloo, lapjes met bier en uien, provencaalse stoof...
*vieze man stem* ik ben ook een beetje vies hehehehequote:
Die sla was meer als decoratie op m'n garnalenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
15 gram salade als lunch Conleche? Ik eet sla enkel in porties van 100 gram of meer
Me too! En ik hou ook niet van champignons.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:07 schreef -marz- het volgende:
Ik houd niet van aubergine én niet van courgette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |