Ik wel. Extra rond aan de bovenkant ipv een hangkont zegmaatr.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
Dat toefje zie ik niet helemaal voor me, Sugar
Ik denk bij toefjes aan slagroom. Zo'n kloddertje met een punt. En dat bovenop een normale bips. Niet flatteusquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Extra rond aan de bovenkant ipv een hangkont zegmaatr.
Dat is een lekker kontje, vroeg me steeds al af of het de jouwe was.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:56 schreef sigme het volgende:
<-- kont. Mot wat af. Laat ik me ook maar eens hier melden dan.
Kende je die nog niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:59 schreef Sugar het volgende:
OMG ik zocht een voorbeeldkont met toef en googlede iets met kont en profiel...
[ afbeelding ]
Mooi kontje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Nou, vooruit dan. Dit is wel een aantal kilo's geleden, dus ik heb alweer dunnere benen waardoor hij nog meer uitsteekt.
[ afbeelding ]
Je doet me altijd een beetje denken aan dat plaatje van shmoopy (Jessica Rabbit toch?)quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Nou, vooruit dan. Dit is wel een aantal kilo's geleden, dus ik heb alweer dunnere benen waardoor hij nog meer uitsteekt.
[ afbeelding ]
Nou, nu weet ik ZEKER dat jouw Mr Flirt en mijn Mr Greys niet dezelfde persoon zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:46 schreef omearos het volgende:
tvp
Mr Flirt had vanavond speciaal voor mij appeltaart gebakkenen dinsdag is weegdag
![]()
Omdat dat goddelijke lichaam 5 of 10 kilo lichter nog beter uitkomt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:03 schreef Merel het volgende:
Waarom willen wij eigenlijk allemaal afvallen als we van die geweldige lijven hebben?
Leuk dat je heen bent geweest. En ik wil afvallen omdat mijn BMI tegen de 25 begint te lopen én omdat ik geen geld heb voor een nieuwe garderobequote:Op maandag 11 augustus 2008 23:03 schreef Merel het volgende:
Waarom willen wij eigenlijk allemaal afvallen als we van die geweldige lijven hebben?
Ik heb vanavond geconstateerd dat Kwak mooi kan zingenEn ik was even vergeten dat zij allemaal mensen kent die ik ook (een beetje) ken
Si. Kont is goed. Dat blauwe broekje is mijn meetlat, en de buik past er nog in maar charmant is anders wat. Het plan is binnenkort te gaan hollen. Ik haat sport.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is een lekker kontje, vroeg me steeds al af of het de jouwe was.
Nee, ik hang altijd doorquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
Nice butt, KimBeetje holle rug om het effect te versterken, of niet?
Mijn bil is ook 103 cm maar ik heb wel maat xs van ondergoed en ik vond eigenlijk wel dat ik een bescheiden kontje hadquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar mijn kont wordt niet veel kleiner meer, denk ik. Ik heb altijd al negerbillen gehad
.
Lievvvv!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
wat nou lijnen
[ afbeelding ]
Srslyquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef Liejannuh het volgende:
MoBlo's buik is echt verschrikkelijk.![]()
Ik heb bij jou ook geen huge ass kunnen ontdekken eigenlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn bil is ook 103 cm maar ik heb wel maat xs van ondergoed en ik vond eigenlijk wel dat ik een bescheiden kontje hadMaar goed als 103 cm groot is dan zal dat wel
![]()
bikini heb ik ook maat 34 van de H&Mquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb bij jou ook geen huge ass kunnen ontdekken eigenlijk. En die XS lijkt me ook wel wat zeggen, zelfs bij de H&M
(want het gaat om ondergoed. De maten van de shirts kunnen gewoon niet kloppen, ik heb geen 34, maar ondergoed klopt wel, dat pas ik namelijk nooit).
Jij moet nu echt dood zijn, of heeft de trainer jullie nu wel gespaard?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
bikini heb ik ook maat 34 van de H&M
ik ben 4/5 kilo zwaarder dan toen jij mij zag![]()
maar ik heb vandaag wel weer gekickboxt!
de laatste keer was met jou!
Als mijn buikvet voor de helft naar m'n kont zou gaan en de rest naar m'n boezem, was ik hier ook weg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:22 schreef Vivi het volgende:
Ik wil gewoon het vet uit mijn buik laten zuigen en in mijn reet laten spuiten, hoe moeilijk kan dat nu zijn?!
Ik kan wel raden hoequote:Op maandag 11 augustus 2008 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik vond de les een beetje tegenvallen.. want het was de conditieles zonder sparren
ik ben geloof ik wel leniger geworden in de vakantie (ik zal maar niet zeggen hoe)
ik zat echt te bedenken wat jouw trap truucje wasmaar was hem vergeten!
ja ik ga zeker mee.. eerst de 18e intro week.. dan de 25e eerste lessen en dan moet ik even naar m'n rooster kijken
Ik heb mezelf net nog naakt in een spiegel gezien, dus ik denk dat ik wel wat kan hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SHE!
Ik was net mijn foto's aan het uploaden
thnxquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:03 schreef Merel het volgende:
Ik heb vanavond geconstateerd dat Kwak mooi kan zingenEn ik was even vergeten dat zij allemaal mensen kent die ik ook (een beetje) ken
Dit is net zo lelijk als siliconentieten. Teveel van het goede.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan hier nu nog tegenop?
Wat een onflatteus ding..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:32 schreef Sugar het volgende:
He, ik heb eindelijk een foto teruggevonden die ongeveer hetzelfde is als hoe ik nu ben. Dit scheelt misschien 2 kilo (dus op de foto 2 kilo lichter). Maar dit jurkje had ik gisteren ook aan en het zat ongeveer hetzelfde.
Kunt u mijn kont zien?
[ afbeelding ]
En bedanktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:24 schreef Viking84 het volgende:
PF moet nog wakker worden en is dus nog niet zo tactisch op dit uur.
Nou waarom zeg je dát dan niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En bedankt
Nee het is te lang, wijd, niet smaller bij de taille etc. Maar goed ik stop al want ik wil niemand beledigen
Het komt toch op het zelfde neerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou waarom zeg je dát dan niet?
Ik vind het een beetje bot als je zegt 'wat een onflatteus ding'.
C'est le ton qui fait la musique enzo(en dit heb ik voor het laatst gezegd tegen Miss_S
).
Dat is je strafquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het komt toch op het zelfde neerAu deze gulzige aap heeft keihard op haar lip gebeten.
schotel Turkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Straf? Gister ook al twee keer
Chico, weet jij een soort schotel Turk waar ze telefoons simlockvrij maken etc. Want ik wil een nieuwe batterij voor m'n telefoon en die schijnen ze daar te hebben!
Maar ik ken er geen in de stad waar PF woont, op die manierquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb wel een idee waar PF het over heeft, alleen weet ik alleen meerdere schotelturken in Groningen. Ik denk dat je gewoon even door de stad moet wandelen, bij voorkeur de afgelegen winkelstraatjes (dus niet de P.C. Hooftstraat of de Kalverstraat) en dan kom je vanzelf wel een schotelturk tegen
.
Hey op Fok hoor je hier nu een sterk verhaal omheen te verzinnen, dat ie je bedreigde met een mes maar dat jij het uit zn handen trapte met je kickboksskilzz en hij uiteindelijk huilend wegrendequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij wou m'n telefoon
En toen dat niet mocht wat is ik een kanker Nederlander en had ik maar nooit zijn land moeten binnenvallen. Daarom zat ik nu met hem opgescheept.
"Ga dan terug naar je eigen land en daar banaantjes plukken" was echt veel te voor de hand liggend geweest
Ik wilde even verontwaardigd gaan doen, maar toen las ik wat hij tegen jou zei. Nou dan mag jij ook alles tegen hem zeggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij wou m'n telefoon
En toen dat niet mocht wat is ik een kanker Nederlander en had ik maar nooit zijn land moeten binnenvallen. Daarom zat ik nu met hem opgescheept.
"Ga dan terug naar je eigen land en daar banaantjes plukken" was echt veel te voor de hand liggend geweest
Shit, nu ben ik nieuwsgierig naar wat daar stondquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:39 schreef Greys het volgende:
EDIT: laat ook maar.
Moet me niet zo druk maken op de vroege ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |