Er stond: "Elkaar dodelijke ziektes toewensenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Shit, nu ben ik nieuwsgierig naar wat daar stond.
Kan ie dat ja? Staat je netjes dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee hij wou bellen en ik had geen telefoon bij me. Toen werd ie boos
Oké ik zei niks ik leek me beter van nietMaar hij kan wel de kk krijgen.
Ik begrijp je wel hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ie dat ja? Staat je netjes dan.
Weet je wel wat je zegt eigenlijk?
Maar ik hou er over op en ik kom weer om het hoekje loeren als het over iets anders gaat
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:50 schreef Sugar het volgende:
Motorbloempje, wat een lekker bericht van jou, over jezelf goed voelen enzo. Heel fijn!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh elke ziekte kan behalve kanker
aids is prima
maar kanker
nee dat gaat te furr
bekrompen zootje
EDIT.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
iets is pas erg als het in je eigen omgeving plaatsvindt
daarbuiten is het "iets van tv"
empathisch vermogen geen
ik geef dit topic 0 kankersteentjes
Schelden is sowieso niet netjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Iedereen scheldt hier met tyfus weet ik het
maar nee
kanker
dat is erg
Nee inderdaad, dat heeft er niets mee te makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:30 schreef SHE het volgende:
Los van het feit dat schelden per definitie een dame niet siert ( zei ze hypocriet ) , vind ik wel dat je moet beseffen dat kanker als scheldwoord niet bepaald iets van doen heeft met het iemand toewensen van de ziekte an sich.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik werd gister bedreigd door een grote neger. Maar ik zei dat hij de kanker kon krijgen
PF, je schrijft 'empatisch vermogen geen'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:00
schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee hij wou bellen en ik had geen telefoon bij me. Toen werd ie boos
Oké ik zei niks ik leek me beter van nietMaar hij kan wel de kk krijgen.
Nou, wen d'r maar aan, want zo dun als vroeger ga ik nooit meer wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:35 schreef SHE het volgende:
Kim, ik vind die foto fucking verschrikkelijk!!! Alsof je naast Britney woont, er een kind uit heb geschreeuwd en werkt bij starbucks.
Please!!!
Gelukkig weet ik hoe je er normaal uit ziet. Sweet lord of jesus; die tjik op de foto heeft Kimmetje opgegeten!
Waar bemoei jij je mee? Wie ben jij en wat kom je hier doen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het begint hier steeds meer op een chatbox te lijken dan het posten van berichten op een forum.
Onzin, natuurlijk kan dat wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, wen d'r maar aan, want zo dun als vroeger ga ik nooit meer worden.
En daar wil ik het graag bij houdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Onzin, natuurlijk kan dat wel.
Dit was pas je eerste kind.
Een forum bezoeker die zich net zoals alle andere ook verplicht is de regels na te streven, is dit een slowchat topic dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Wie ben jij en wat kom je hier doen?
@ CF : dat ben ik met je eens natuurlijk.
Als je moderator wilt worden dan moet je niet hier zijn, maar braaf een mailtje voor Yvonne typen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een forum bezoeker die zich net zoals alle andere ook verplicht is de regels na te streven, is dit een slowchat topic dan?
Nee en het lijkt mij geenzins ergens een vermelding te staan dat men hier uitgezonderd daarvan is.
Nouquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ja ik ben idd geboren Adammer, dat verklaard mss een beetje.
solliciteer je voor NSB-er ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een forum bezoeker die zich net zoals alle andere ook verplicht is de regels na te streven, is dit een slowchat topic dan?
Nee en het lijkt mij geenzins ergens een vermelding te staan dat men hier uitgezonderd daarvan is.
Eigenlijk niks, dus het zal wel weer hormonaal zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:56 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, was ist los?
Nee mopquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:12 schreef SHE het volgende:
En nu moet ik Greys zeker gaan halen in dat dierentopic?
Slim van haar, want je durft daar natuurlijk geen stap binnen te zetten zonder je portomonee te trekken
Ik ben het ook helemaal eens met Greys, dat iemand anders een niveeau heeft van onder het NAP wil niet zeggen dat je je daar maar aan moet conformeren. Sowieso, mensen die te pas en onpas KK gebruiken vind ik van een ongekende treurigheid getuigen. Niets persoonlijks naar PF verder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor.
-->Het is čcht niet stylish om dat te zeggen PF!
Kut (daar wens ik je niets aan, laat dat even duidelijk zijn!. Kan ik bovenstaande post nog wijzigen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:13 schreef Faithy het volgende:
het is gewoon een commercie-stunt, ik zweer het je
Kom op, je praat nu als een 13-jarige breezah.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh elke ziekte kan behalve kanker
aids is prima
maar kanker
nee dat gaat te furr
bekrompen zootje
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut (daar wens ik je niets aan, laat dat even duidelijk zijn!. Kan ik bovenstaande post nog wijzigen?
Dan had ik gewoon nog brute munt uit deze rel kunnen slaan.
Pfffeww, want ik KAN echt niet naar dat dierentopic. Ik steun al stichting Aap, stichting tijger, de bosmarmotten in Noorwegen, broedkippen in Namibie en ik heb geld overgemaakt om onderzoek naar de voortplanting van zee-egels te financieren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mop
Je hoeft niemand te gaan halen. Maar ik kies er gewoon zelf even voor om even een paar rondjes over te slaan. Laat me door niemand wegjagen, dat is het niet. Gewoon even minder lol er in, kan gebeuren. Valt me van sommigen gewoon nogal vies tegen, ik vind het niet alleen ordinair maar ook ronduit schoftig (ik twijfel, is dat wel een woord?). Maar daar heb ik verder niets over te zeggen, 't is hun leven. Ik zal wel een te teer zieltje hebben ofzo.
Kom echt wel weer om het hoekje loeren en ik kan toch niet lang mijn snavel houden, maak je geen zorgen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mop
Je hoeft niemand te gaan halen. Maar ik kies er gewoon zelf even voor om even een paar rondjes over te slaan. Laat me door niemand wegjagen, dat is het niet. Gewoon even minder lol er in, kan gebeuren. Valt me van sommigen gewoon nogal vies tegen, ik vind het niet alleen ordinair maar ook ronduit schoftig (ik twijfel, is dat wel een woord?). Maar daar heb ik verder niets over te zeggen, 't is hun leven. Ik zal wel een te teer zieltje hebben ofzo.
Kom echt wel weer om het hoekje loeren en ik kan toch niet lang mijn snavel houden, maak je geen zorgen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik pm Greys gewoon even. Ze mag niet weggaan!.
Idd, zat ik ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:24 schreef Faithy het volgende:
ze lijkt Miss_S wel!
"IK GA WEG!!! HUUUUUUUU"
en dan 10 minuten later weer posten![]()
Welkom terug Greys
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Als we nu aan deeltje 104 toe waren werd de TT: Slank de nazomer in # 104: Waar we Greys terug halen..
Ik heb weer teveel geld uitgegeven.
De buit:
1 girly hoodie van de H&M
2 hipsters (groen en oranje, hoe hip!)
2 boeken
1 bh
1 bakje rode bessen van de markt
stfu!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, zat ik ook al aan te denken.
Oh, nu is het even afwachten tot Miss_S hier weer wat post, want die ziet heus wel dat wij het over haar hebben. Hoi Miss_S! Kom je nog eens gezellig langs hier?.
Ik zei toch al dat ik over een paar rondjes wel weer terug zou komen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:24 schreef Faithy het volgende:
ze lijkt Miss_S wel!
"IK GA WEG!!! HUUUUUUUU"
en dan 10 minuten later weer posten![]()
Welkom terug Greys
En dat net nadat we haar zo mooi genegeerd hebben in het meetingtopic!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, zat ik ook al aan te denken.
Oh, nu is het even afwachten tot Miss_S hier weer wat post, want die ziet heus wel dat wij het over haar hebben. Hoi Miss_S! Kom je nog eens gezellig langs hier?.
noh Vief, wats miauw?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kom op, je praat nu als een 13-jarige breezah.
ik moest hardop lachen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef SHE het volgende:
[..]
noh Vief, wats miauw?
Die fitty kan je negeren want die was lijp man!
PF is een beetje een dippi; gaat wel over jeweetz.
Ik snap er geen drol van en daar ben ik ook maar blij mee, denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef SHE het volgende:
[..]
noh Vief, wats miauw?
Die fitty kan je negeren want die was lijp man!
PF is een beetje een dippi; gaat wel over jeweetz.
Ze is alweer terug.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:32 schreef conleche het volgende:
O fuckerdefuck!! Dit mag niet hoor!! Ik hou van Greys en ik hou van PF en nu hebben ze ruzie. Ik willut niet.
Ik ga me niet bemoeien met het kankertoewensvraagstuk, want daar heb ik niet echt een mening over. Ik voel er niets bij als iemand dat roept, maar kan me ook wel weer voorstellen dat iemand dat erg vindt.
Greys, ik zou het wel fijn vinden als je terugkwam!
Ik wilde je bijna iets jeukends gaan toewensen nu.quote:
Ha vief, hoe is het met je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap er geen drol van en daar ben ik ook maar blij mee, denk ik.
mag je wel met soa's schelden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde je bijna iets jeukends gaan toewensen nu.
Maar ik ben een dame, dus ik verkies deze:Oh... wacht...
zeg spuit 11quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou weer een beetje lief doen @ Greys.....
owkay go onquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef Faithy het volgende:
[..]
zeg spuit 11stfu
we zijn lol aan het trappen
3 jaar leeftijdsverschil lijkt ineens wel een decennium ...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ha vief, hoe is het met je?
Trek je niets aan van die onenigheid, want het ging nergens over.
PF is een beetje een neppe gangster, dat gaat wel over, begrijp je?
Ik weet het niet Sugar. Misschien komt het omdat ik nooit van mijn leven op dieet ben geweest én met warm weer veel water vasthou? Van mij hoeft het niet zo hard hoor! Het vliegt er dan ook weer aan,met een paar kilo extraquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:13 schreef Sugar het volgende:
Waarom kunnen sommigen van jullie gewoon in 1,5 week drie kilo afvallen?!
Of met scheurbuik!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:43 schreef Faithy het volgende:
oh, dus niet met ziektes, niet met miss_s (is dat niet hezelfde?) maar wel met soa's?
Woef!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
Gelukkig ze is terug! Nee ff serieus, niet weggaan hoor, d'r is hier altijd wel wat, maar iedereen blijft waar ie is.
Ik houd al op. Greys is veel liever en knapper dan Miss_Squote:O en om Greys te vergelijken met Miss_S, dát is pas blasfemie! Dus MoBlo en Viking, kappen damit, want ik wil dat Greys stays.
en toen??? hahahhaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:46 schreef kwakveense het volgende:
ik ging ook poepen en toen was t toiletpapier op. als in niet de rol, maar al het papier.![]()
ik wil echt zķ graag een getal in de 81 zien eind deze week. niet normaal...
En niet te vergeten slanker!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woef!.
[..]
Ik houd al op. Greys is veel liever en knapper dan Miss_S.
Hoiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:48 schreef minilot het volgende:
Zohee, dolle boel hier!
Ik mag graag te pas en te onpas "Jezus!" (of soms "Jeeeeeeeezus!") roepen, maar ik heb op zondagsschool gezeten en ik krijg elk jaar met Pasen weer weke knieën van mijn kinderidool aan het kruis, dus ik vind dat ik Zijn naam zo nu en dan wel als krachtterm mag gebruiken. Niettemin siert vloeken en schelden een meisje natuurlijk maar zelden!
Zal ik me eens gaan wegen?
Hoooi!quote:
En ff opgeven voor de meet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:48 schreef minilot het volgende:
Zal ik me eens gaan wegen?
Wat bedoel je? Welk icoontje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoooi!
Toch stom hoe een klein icoontje op een forum me eraan doet denken hoe lang ik al geen meisje gekust heb!
Ja, vlieg op!quote:
De jouwe natuurlijk!quote:
toen vond ik gelukkig op reik-afstand in t badkamerkastje een pakje zakdoekjes, kleenex balsamquote:
Ik ga ook niet. Minimeet organiseren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, vlieg op!
Van zulk eten kom ik onherroepelijk in één klap zes kilo aan en voel ik me twee dagen lang alsof ik een Mexicaantje Op Een Ezeltje dreig te baren.
quote:De jouwe natuurlijk!
Dat zeg je alleen omdat je zelf een buitenlander bent!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
En om ook nog een duit in het vloek-zakje te doen: zullen we gewoon afspreken dat we het in dit topic niet over het buitenlandervraagstuk hebben en niet gaan schelden? Dat eerste thema is namelijk iets waar ik nou letterlijk misselijk van word hier op Fok! en ik heb geen zin om ook hier geconfronteerd te worden met "böse-Ausländer-posts", al dan niet gecombineerd met krachttermen. Doe normaal zeg.
Verleidelijk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet. Minimeet organiseren?.
Eens! Ik was echt half in shock laatst toen ik in nws had gepost en de discussie aanging over ontwikkelingshulpquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
En om ook nog een duit in het vloek-zakje te doen: zullen we gewoon afspreken dat we het in dit topic niet over het buitenlandervraagstuk hebben en niet gaan schelden? Dat eerste thema is namelijk iets waar ik nou letterlijk misselijk van word hier op Fok! en ik heb geen zin om ook hier geconfronteerd te worden met "böse-Ausländer-posts", al dan niet gecombineerd met krachttermen. Doe normaal zeg.
Dat kan alleen een modje en die heb ik hier de laatste tijd niet gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En verander dat nummer nou eens iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |