Er stond: "Elkaar dodelijke ziektes toewensenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Shit, nu ben ik nieuwsgierig naar wat daar stond.
Kan ie dat ja? Staat je netjes dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee hij wou bellen en ik had geen telefoon bij me. Toen werd ie boos
Oké ik zei niks ik leek me beter van nietMaar hij kan wel de kk krijgen.
Ik begrijp je wel hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ie dat ja? Staat je netjes dan.
Weet je wel wat je zegt eigenlijk?
Maar ik hou er over op en ik kom weer om het hoekje loeren als het over iets anders gaat
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:50 schreef Sugar het volgende:
Motorbloempje, wat een lekker bericht van jou, over jezelf goed voelen enzo. Heel fijn!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh elke ziekte kan behalve kanker
aids is prima
maar kanker
nee dat gaat te furr
bekrompen zootje
EDIT.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
iets is pas erg als het in je eigen omgeving plaatsvindt
daarbuiten is het "iets van tv"
empathisch vermogen geen
ik geef dit topic 0 kankersteentjes
Schelden is sowieso niet netjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Iedereen scheldt hier met tyfus weet ik het
maar nee
kanker
dat is erg
Nee inderdaad, dat heeft er niets mee te makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:30 schreef SHE het volgende:
Los van het feit dat schelden per definitie een dame niet siert ( zei ze hypocriet ) , vind ik wel dat je moet beseffen dat kanker als scheldwoord niet bepaald iets van doen heeft met het iemand toewensen van de ziekte an sich.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik werd gister bedreigd door een grote neger. Maar ik zei dat hij de kanker kon krijgen
PF, je schrijft 'empatisch vermogen geen'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:00
schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee hij wou bellen en ik had geen telefoon bij me. Toen werd ie boos
Oké ik zei niks ik leek me beter van nietMaar hij kan wel de kk krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |