zeg spuit 11quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou weer een beetje lief doen @ Greys.....
owkay go onquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef Faithy het volgende:
[..]
zeg spuit 11stfu
we zijn lol aan het trappen
3 jaar leeftijdsverschil lijkt ineens wel een decennium ...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ha vief, hoe is het met je?
Trek je niets aan van die onenigheid, want het ging nergens over.
PF is een beetje een neppe gangster, dat gaat wel over, begrijp je?
Ik weet het niet Sugar. Misschien komt het omdat ik nooit van mijn leven op dieet ben geweest én met warm weer veel water vasthou? Van mij hoeft het niet zo hard hoor! Het vliegt er dan ook weer aan,met een paar kilo extraquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:13 schreef Sugar het volgende:
Waarom kunnen sommigen van jullie gewoon in 1,5 week drie kilo afvallen?!
Of met scheurbuik!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:43 schreef Faithy het volgende:
oh, dus niet met ziektes, niet met miss_s (is dat niet hezelfde?) maar wel met soa's?
Woef!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
Gelukkig ze is terug! Nee ff serieus, niet weggaan hoor, d'r is hier altijd wel wat, maar iedereen blijft waar ie is.
Ik houd al op. Greys is veel liever en knapper dan Miss_Squote:O en om Greys te vergelijken met Miss_S, dát is pas blasfemie! Dus MoBlo en Viking, kappen damit, want ik wil dat Greys stays.
en toen??? hahahhaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:46 schreef kwakveense het volgende:
ik ging ook poepen en toen was t toiletpapier op. als in niet de rol, maar al het papier.![]()
ik wil echt zó graag een getal in de 81 zien eind deze week. niet normaal...
En niet te vergeten slanker!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woef!.
[..]
Ik houd al op. Greys is veel liever en knapper dan Miss_S.
Hoiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:48 schreef minilot het volgende:
Zohee, dolle boel hier!
Ik mag graag te pas en te onpas "Jezus!" (of soms "Jeeeeeeeezus!") roepen, maar ik heb op zondagsschool gezeten en ik krijg elk jaar met Pasen weer weke knieën van mijn kinderidool aan het kruis, dus ik vind dat ik Zijn naam zo nu en dan wel als krachtterm mag gebruiken. Niettemin siert vloeken en schelden een meisje natuurlijk maar zelden!
Zal ik me eens gaan wegen?
Hoooi!quote:
En ff opgeven voor de meet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:48 schreef minilot het volgende:
Zal ik me eens gaan wegen?
Wat bedoel je? Welk icoontje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoooi!
Toch stom hoe een klein icoontje op een forum me eraan doet denken hoe lang ik al geen meisje gekust heb!
Ja, vlieg op!quote:
De jouwe natuurlijk!quote:
toen vond ik gelukkig op reik-afstand in t badkamerkastje een pakje zakdoekjes, kleenex balsamquote:
Ik ga ook niet. Minimeet organiseren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, vlieg op!
Van zulk eten kom ik onherroepelijk in één klap zes kilo aan en voel ik me twee dagen lang alsof ik een Mexicaantje Op Een Ezeltje dreig te baren.
quote:De jouwe natuurlijk!
Dat zeg je alleen omdat je zelf een buitenlander bent!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
En om ook nog een duit in het vloek-zakje te doen: zullen we gewoon afspreken dat we het in dit topic niet over het buitenlandervraagstuk hebben en niet gaan schelden? Dat eerste thema is namelijk iets waar ik nou letterlijk misselijk van word hier op Fok! en ik heb geen zin om ook hier geconfronteerd te worden met "böse-Ausländer-posts", al dan niet gecombineerd met krachttermen. Doe normaal zeg.
Verleidelijk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet. Minimeet organiseren?.
Eens! Ik was echt half in shock laatst toen ik in nws had gepost en de discussie aanging over ontwikkelingshulpquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
En om ook nog een duit in het vloek-zakje te doen: zullen we gewoon afspreken dat we het in dit topic niet over het buitenlandervraagstuk hebben en niet gaan schelden? Dat eerste thema is namelijk iets waar ik nou letterlijk misselijk van word hier op Fok! en ik heb geen zin om ook hier geconfronteerd te worden met "böse-Ausländer-posts", al dan niet gecombineerd met krachttermen. Doe normaal zeg.
Dat kan alleen een modje en die heb ik hier de laatste tijd niet gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En verander dat nummer nou eens iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |