Ik ga toch geen eigeste naamtopic openenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tsjah ik doe geen tt suggesties meer want je luistert er toch niet naar
#care wat jij zegtquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
#care het wordt toch door ons gesuggereerd of niet dan
Nu moet je ook naar de meets komen natuurlijk.quote:
die meet die Yashi regelen moetquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu moet je ook naar de meets komen natuurlijk.
Tuurlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu moet je ook naar de meets komen natuurlijk.
Zolang ik er maar niet moe van wordt of dat ik er ver voor moet reizen! Ik ben verdomd lui!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ga toch niet in mijn eentje bepalen wat jullie willen doen..
Dat kan ik niet meer want ik heb CP daar commentaar over gegeven dus
Een man naar mijn hartquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang ik er maar niet moe van wordt of dat ik er ver voor moet reizen! Ik ben verdomd lui!
Tijdens het neuken ben ik ook lui he!quote:
Zoveel stelt het inderdaad niet voor! Althans dat zei mijn ex altijdquote:
Ik kijk daar niet eens naar!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef Mikkie het volgende:
Even de kwaliteit van het nieuwe topic opwaarderen:
[ afbeelding ]
Jaloers wiefquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind dat die met die bruine bikini niet echt een flateuze bakini aanheeft.. Als je al hangtieten hebt moet je niet zo'n model bikini aantrekken
Inderdaad, ze mag 'm ook wel uittrekken. Overigens valt dat met die hangtieten toch wel mee? Ze zien eruit als een redelijk formaat, dan kun je niet meer verwachten dat ze pront naar voren blijven staanquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind dat die met die bruine bikini niet echt een flateuze bakini aanheeft.. Als je al hangtieten hebt moet je niet zo'n model bikini aantrekken
Nijmegen is gewoonquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef Amokzaaier het volgende:
ik wil er miss studeren. is het een rustige of drukke stad? hoe is het uitgaan? clubs of kroegen? veel studenten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |