Sukade, die heeft meer vet en is dus lekkerder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb vanmiddag vrij en dan ga ik draadjesvlees maken![]()
Weet alleen nooit welk vlees ik daarvoor moet hebben: riblappen, sukadelappen of is dat hetzelfde?
Veiligsheidsspeldje, wat klote voor je. Over dat soort onderwerpen kan ik eerlijk gezegd weinig zinnigs zeggen, dus daar onthou ik me van, maar het lijkt me erg zwaar. Sterkte.
Mijn moeder maakt stoofschotels van magere runderlappen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Sukade, die heeft meer vet en is dus lekkerder.
Reken er voor de zekerheid maar een beetje op, dan valt het in elk geval niet tegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Al haar boosheid en hele vervelende dingen zijn verdwenen (heel plotsklaps) en we gaan vanmiddag naar de stad. Het voelt erg hypocriet eigenlijk, maar ik laat zo in elk geval zien dat ik helemaal niet onwillig ben in de omgang met haar.
Als ze niet begint over wazige dingen en hoe veel specialer ze wel niet is dan andere mensen, komt het goed vandaag hoop ik!
één keer per jaar vind ik het enigszins smaakvol, maar dan wel totaal zonder vetrandjes enzo.. de rest van het jaar deel ik jouw meningquote:
Wat een klootzak! Dat ie maar een enge ziekte mag krijgen, zoiets --> http://www.onzin.com/video/man_met_supergrote_ballen.htmlquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het er maar eentje is waar je met een simpel kuurtje weer vanaf komt
Oh en ik zit niet de boel te boycotten of aandacht te vragen en daarom stil te wezen, maar ik ben aan het werk en mijn baas vindt dat ik af en toe iets nuttigs moet doen voor mijn centen
Néé, niet wéér beginnen!quote:
Nee, hij stond er dubbelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Néé, niet wéér beginnen!
Ik wilde dus die post daaronder quoten (heb je ze omgewisseld ofzo?).
Mijn moussaka:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:38 schreef Faithy het volgende:
SHE!!!
Heb jij nog een lekker recept voor moussaka???
En wat denk je, liever feta of zachte geitenkaas?heb de zachte namelijk nog liggen, maar kan evt. ook wel feta halen
Welkom! Je valkuilen herken ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik meld me ook maar eens in dit topicBen al een tijdje op een rustig tempo bezig met afvallen..
Begon in januari () op 74 kilo en voor ik op vakantie ging was ik 69.8, na de vakantie 72
en 2 weken na mijn vakantie was ik weer 69.6
mijn streefgewicht is zo'n 65 kilo
In het begin ging het niet zo hard omdat ik net op kamers was gaan wonen, en al die vrijheden hielpen niet echtMaar het was maar goed dat ik al bezig was met lijnen anders was ik wss nu 80 kilo geweest ofzo
En aangezien ik maar 1.65 ben is dat niet zo'n mooi gezicht dan enzo
Maar goedHoi dus
Dank jequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Welkom! Je valkuilen herken ikMaar je hebt na een tijdje waarschijnlijk ook meer behoefte om fatsoenlijk te gaan koken enzo, bij veel mensen komt dat uiteindelijk wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |