abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:19:29 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60758695
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:18 schreef Merel het volgende:
Oh en verder negeer ik al het gedoe in dit topic. Ik heb er wel een mening over, maar ik ben meer van de lievevredebewaarderij
Goed zo. We waren er al een tijdje over op gehouden .
Niet meer actief op Fok!
pi_60758718
*blader, blader, lees*
He, nou, hebben jullie twee topics geleden gewoon zonder mij over drugs zitten praten!
*blader, blader, lees*
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:20:47 #228
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60758725
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:18 schreef Merel het volgende:

[..]

Jaaa was leuk! Ik heb trouwens van de eerste sessie ook 3 minuutjes meegepikt en toen ben ik gewoon blijven zitten voor de tweede keer. Benjamin zei dat er de eerste keer iets mis was gegaan met de herensolo ofzo? (Wist je dat ik ook nog eens een blauwe maandag bij hetzelfde koor heb gezeten?)

Heel erg leuk dat ze ons de gelegenheid gaven om ook die culturele dingen 's avonds te bezoeken. Ik ben zo trots op m'n kleine broertje ook dat ie dat allemaal georganiseerd heeft

Oh en verder negeer ik al het gedoe in dit topic. Ik heb er wel een mening over, maar ik ben meer van de lievevredebewaarderij
ohja benjamin ken je uiteraard ook. ja... dat was n beetje raar, die solo. maar de andere jongen (eerst zongen ze t met twee) viel later ook bijna flauw dus dat kan een verklaring zijn...

ja ik wist dat je ooit lid was... ik ben secretaris geweest in t lustrumjaar, dus dan ken je de meeste oud leden wel van naam in elk geval...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60758748
is de ruzie alweer over?
Doei.
pi_60758759
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:21 schreef Faithy het volgende:
is de ruzie alweer over?
We zijn verdorie te laat!
pi_60758763
Hoe reageer je op een moeder die zegt dat ze denkt dat ze twee kinderen (waarvan ik er overduidelijk een ben), denkt te gaan verliezen en dat er een af en toe nog langs zal willen komen.
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:22:37 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60758775
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:21 schreef minilot het volgende:

[..]

We zijn verdorie te laat!
Ging jij niet hoepelen?
Niet meer actief op Fok!
pi_60758813
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ging jij niet ophoepelen?
da's ook niet aardig
Doei.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:24:32 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60758825
Ik heb een jongen (jaja) waar ik heel vroeger een beetje verliefd op was toegevoegd aan mijn Hyves, maar hij weet niet meer wie ik ben .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:25:12 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60758846
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:23 schreef Faithy het volgende:

[..]

da's ook niet aardig
Feeks!

dat verwijst toch niet naar eoa ziekte, hè? ik word helemaal paranoïde van dit topic
Niet meer actief op Fok!
pi_60758866
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe reageer je op een moeder die zegt dat ze denkt dat ze twee kinderen (waarvan ik er overduidelijk een ben), denkt te gaan verliezen en dat er een af en toe nog langs zal willen komen.
Volhouden. Je hebt maar één mams, en je wilt niet het risico lopen dat dit een voorbijtrekkende fase blijkt te zijn (wat vaak zo is bij dit soort dingen) en dat je vervolgens zonder mams zit.
Niet meepraten met zweverig gedoe, wél kritisch blijven wanneer je dat nodig vindt, maar gewoon hardnekkig contact blijven houden en er maar gewoon een beetje doorheen proberen te kijken.
Als het gedoe over een paar maanden nog niet is overgewaaid en je je er beroerd bij blijft voelen moet je je natuurlijk wel gaan afvragen of afstand nemen misschien de beste optie is, maar niet in eerste instantie.
Da's in elk geval hoe ik het zou doen. Maar jij zit misschien weer anders in elkaar. Sterkte ermee in elk geval!
pi_60758880
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Jemig! Dat is niet tof van je moeder. Schuldgevoel aanpraten enzo.
Zou niet weten hoe je er op moet reageren. Misschien door gewoon te vertellen dat ze niet zo dom moet lullen ofzo? En vragen waar ze dat eigenlijk op baseert.
Leuk die psychologische oorlogvoering!

* Liejannuh geeft VS een knuffel!
pi_60758915
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ging jij niet hoepelen?
Eerst aardbeien, blijkbaar.
pi_60758922
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Feeks!

dat verwijst toch niet naar eoa ziekte, hè? ik word helemaal paranoïde van dit topic
lollereinz !!!111!
Doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:28:01 #240
163650 Greys
pi_60758928
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:43 schreef Faithy het volgende:
oh, dus niet met ziektes, niet met miss_s (is dat niet hezelfde? ) maar wel met soa's?
Als het er maar eentje is waar je met een simpel kuurtje weer vanaf komt

Oh en ik zit niet de boel te boycotten of aandacht te vragen en daarom stil te wezen, maar ik ben aan het werk en mijn baas vindt dat ik af en toe iets nuttigs moet doen voor mijn centen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:28:11 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60758937
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Volhouden. Je hebt maar één mams, en je wilt niet het risico lopen dat dit een voorbijtrekkende fase blijkt te zijn (wat vaak zo is bij dit soort dingen) en dat je vervolgens zonder mams zit.
Niet meepraten met zweverig gedoe, wél kritisch blijven wanneer je dat nodig vindt, maar gewoon hardnekkig contact blijven houden.
Als het gedoe over een paar maanden nog niet is overgewaaid en je je er beroerd bij blijft voelen moet je je natuurlijk wel gaan afvragen of afstand nemen misschien de beste optie is, maar niet in eerste instantie.
Da's in elk geval hoe ik het zou doen. Maar jij zit misschien weer anders in elkaar. Sterkte ermee in elk geval!
Ja, dat dus. Ik zat er ook al over na te denken hoe ik met zo'n situatie om kan gaan.
Je hebt natuurlijk heel snel de neiging om te zeggen: "Natúúrlijk raak je me niet kwijt!", maar de situatie is nu eenmaal gewijzigd en er komt toch een moment dat het contact minder wordt. Je kunt alleen maar hopen dat je moeder zichzelf tegen die tijd weer een beetje heeft teruggevonden... .
Niet meer actief op Fok!
pi_60758950
zo een expert ben ik dan ook weer niet in soa's, godzijdank, dus sorry alvast als ik eens een fout maak en je iets ongeneeselijks geef
Doei.
pi_60758958
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Niet meepraten met zweverig gedoe, wél kritisch blijven wanneer je dat nodig vindt, maar gewoon hardnekkig contact blijven houden.
Dank u allen.
Ik heb iets gemompeld over karma en actie en reactie en dat zulke dingen zeggen nou niet bepaald constructief is. Ik hoop dat dàt door zal dringen. Ik ga al minder langs, maar ik wil het wel met regelmaat blijven doen.
Het is niet alleen het zweverige gedoe, maar ook dit soort regelrecht onaardige dingen die ze tegenwoordig normaal vindt als omgangsmanier met anderen.
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:29:33 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60758969
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Als het er maar eentje is waar je met een simpel kuurtje weer vanaf komt

Oh en ik zit niet de boel te boycotten of aandacht te vragen en daarom stil te wezen, maar ik ben aan het werk en mijn baas vindt dat ik af en toe iets nuttigs moet doen voor mijn centen
Stomme baas heb jij! . Iets nuttigs doen voor je centen. Hoe kómt 'ie erop? .
Neem liever een voorbeeld aan Faithy. Die zit ook op d'r werk en toch mis je haar geen seconde hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_60758978
en ik mis ook niets hier
Doei.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:34:14 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60759090
Zo, m'n fruit- en yoghurtdagje gaat me tot nu toe goed af, maar de grote test moet nog komen: de avondmaaltijd.
Mijn zus is ook weer aan het lijnen. Ze is in de afgelopen 2 weken 4 kilo afgevallen en moet nog 15 kwijt. Hoop voor haar dat het er dit keer af blijft.

Wat zo irritant is: ik zie ook wat ze fout doet, waardoor ze dik wordt (bijv heel veel boter gebruiken bij het bakken en braden), maar ja, ik ben 24, zij is 41, dus ik ben het kleine zusje en ik kan het nooit beter weten dan zij . Als ik haar eens advies geef gaat het het ene oor in en het andere oor weer uit .
Niet meer actief op Fok!
pi_60759141
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik heb iets gemompeld over karma en actie en reactie en dat zulke dingen zeggen nou niet bepaald constructief is. Ik hoop dat dàt door zal dringen. Ik ga al minder langs, maar ik wil het wel met regelmaat blijven doen.
Het is niet alleen het zweverige gedoe, maar ook dit soort regelrecht onaardige dingen die ze tegenwoordig normaal vindt als omgangsmanier met anderen.
Ervaring leert dat het niet zoveel zin heeft in om over dit soort dingen in discussie te gaan. Als mensen zich op deze manier op spiritualiteit storten dan staan ze vaak niet open voor nuchtere argumenten. En bedenk ook: waar je ook in gelooft, niemand weet hoe het écht zit. Dat maakt het altijd wat lastig om mensen te overtuigen van jouw mening over het leven, het heelal en wat er al dan niet achter zit.
Hoe moeilijk het ook is, probeer haar gewoon te blijven zien én behandelen als je moeder. Dat kan een hele opgave zijn zijn als je door allerlei negativiteit heen moet bijten, maar het klinkt een beetje alsof je moeder zich niet bepaald in een enorm stabiele fase bevindt, en dan kan een beetje houvast door een blijvende ouder-kind-relatie uiteindelijk heel belangrijk zijn.
Trek je de onaardige dingen die ze zegt niet al te persoonlijk aan, en probeer het te pareren met positieve dingen. Als je het kunt opbrengen om alle 'onzin' te negeren en er gewoon als dochter voor haar te zijn, dan is dat - denk ik - je beste optie. Al kan ik me levendig voorstellen hoe lastig dat is.
pi_60759217
SHE!!!

Heb jij nog een lekker recept voor moussaka???

En wat denk je, liever feta of zachte geitenkaas? heb de zachte namelijk nog liggen, maar kan evt. ook wel feta halen
Doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:40:27 #249
163650 Greys
pi_60759262
Ik heb vanmiddag vrij en dan ga ik draadjesvlees maken
Weet alleen nooit welk vlees ik daarvoor moet hebben: riblappen, sukadelappen of is dat hetzelfde?

Veiligsheidsspeldje, wat klote voor je. Over dat soort onderwerpen kan ik eerlijk gezegd weinig zinnigs zeggen, dus daar onthou ik me van, maar het lijkt me erg zwaar. Sterkte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:40:39 #250
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60759267
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:16 schreef minilot het volgende:
SHE, hoeveel van deze kinders volgen je dieet egenlijk?
Op Fok! een stuk of 15; daarbuiten geen idee..denk een man of 50
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')