Goed zo. We waren er al een tijdje over op gehoudenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:18 schreef Merel het volgende:
Oh en verder negeer ik al het gedoe in dit topic. Ik heb er wel een mening over, maar ik ben meer van de lievevredebewaarderij
ohja benjamin ken je uiteraard ook. ja... dat was n beetje raar, die solo. maar de andere jongen (eerst zongen ze t met twee) viel later ook bijna flauw dus dat kan een verklaring zijn...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Jaaa was leuk! Ik heb trouwens van de eerste sessie ook 3 minuutjes meegepikt en toen ben ik gewoon blijven zitten voor de tweede keer. Benjamin zei dat er de eerste keer iets mis was gegaan met de herensolo ofzo? (Wist je dat ik ook nog eens een blauwe maandag bij hetzelfde koor heb gezeten?)
Heel erg leuk dat ze ons de gelegenheid gaven om ook die culturele dingen 's avonds te bezoeken. Ik ben zo trots op m'n kleine broertje ook dat ie dat allemaal georganiseerd heeft
Oh en verder negeer ik al het gedoe in dit topic. Ik heb er wel een mening over, maar ik ben meer van de lievevredebewaarderij
Feeks!quote:
Volhouden. Je hebt maar één mams, en je wilt niet het risico lopen dat dit een voorbijtrekkende fase blijkt te zijn (wat vaak zo is bij dit soort dingen) en dat je vervolgens zonder mams zit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe reageer je op een moeder die zegt dat ze denkt dat ze twee kinderen (waarvan ik er overduidelijk een ben), denkt te gaan verliezen en dat er een af en toe nog langs zal willen komen.
Jemig! Dat is niet tof van je moeder. Schuldgevoel aanpraten enzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe reageer je op een moeder die zegt dat ze denkt dat ze twee kinderen (waarvan ik er overduidelijk een ben), denkt te gaan verliezen en dat er een af en toe nog langs zal willen komen.
lollereinzquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Feeks!
dat verwijst toch niet naar eoa ziekte, hè? ik word helemaal paranoïde van dit topic
Als het er maar eentje is waar je met een simpel kuurtje weer vanaf komtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:43 schreef Faithy het volgende:
oh, dus niet met ziektes, niet met miss_s (is dat niet hezelfde?) maar wel met soa's?
Ja, dat dus. Ik zat er ook al over na te denken hoe ik met zo'n situatie om kan gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Volhouden. Je hebt maar één mams, en je wilt niet het risico lopen dat dit een voorbijtrekkende fase blijkt te zijn (wat vaak zo is bij dit soort dingen) en dat je vervolgens zonder mams zit.
Niet meepraten met zweverig gedoe, wél kritisch blijven wanneer je dat nodig vindt, maar gewoon hardnekkig contact blijven houden.
Als het gedoe over een paar maanden nog niet is overgewaaid en je je er beroerd bij blijft voelen moet je je natuurlijk wel gaan afvragen of afstand nemen misschien de beste optie is, maar niet in eerste instantie.
Da's in elk geval hoe ik het zou doen. Maar jij zit misschien weer anders in elkaar. Sterkte ermee in elk geval!
Dank u allen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Volhouden. Je hebt maar één mams, en je wilt niet het risico lopen dat dit een voorbijtrekkende fase blijkt te zijn (wat vaak zo is bij dit soort dingen) en dat je vervolgens zonder mams zit.
Niet meepraten met zweverig gedoe, wél kritisch blijven wanneer je dat nodig vindt, maar gewoon hardnekkig contact blijven houden.
Als het gedoe over een paar maanden nog niet is overgewaaid en je je er beroerd bij blijft voelen moet je je natuurlijk wel gaan afvragen of afstand nemen misschien de beste optie is, maar niet in eerste instantie.
Da's in elk geval hoe ik het zou doen. Maar jij zit misschien weer anders in elkaar. Sterkte ermee in elk geval!
Stomme baas heb jij!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het er maar eentje is waar je met een simpel kuurtje weer vanaf komt
Oh en ik zit niet de boel te boycotten of aandacht te vragen en daarom stil te wezen, maar ik ben aan het werk en mijn baas vindt dat ik af en toe iets nuttigs moet doen voor mijn centen
Ervaring leert dat het niet zoveel zin heeft in om over dit soort dingen in discussie te gaan. Als mensen zich op deze manier op spiritualiteit storten dan staan ze vaak niet open voor nuchtere argumenten. En bedenk ook: waar je ook in gelooft, niemand weet hoe het écht zit. Dat maakt het altijd wat lastig om mensen te overtuigen van jouw mening over het leven, het heelal en wat er al dan niet achter zit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik heb iets gemompeld over karma en actie en reactie en dat zulke dingen zeggen nou niet bepaald constructief is. Ik hoop dat dàt door zal dringen. Ik ga al minder langs, maar ik wil het wel met regelmaat blijven doen.
Het is niet alleen het zweverige gedoe, maar ook dit soort regelrecht onaardige dingen die ze tegenwoordig normaal vindt als omgangsmanier met anderen.
Op Fok! een stuk of 15; daarbuiten geen idee..denk een man of 50quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:16 schreef minilot het volgende:
SHE, hoeveel van deze kinders volgen je dieet egenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |