abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60680976
Het grote 'doodlullen' is weer begonnen. Doet een Nederlander het even aardig dan: hup een gast in de studio en we praten er weer heel lang en uitgebreid over. Bijna jammer dat er tussendoor nog gesport wordt.

Net bij Houkes. Het was afgelopen en hup meteen analyse. Laat gewoon die andere halve finale

Laat de sport zien! Of is het omdat ze die livestreams hebben dat ze denken dat de tv een babbelbox is.
pi_60681010
Helemaal mee eens, eerst al een half uur wachten op een huldiging, nu weer dit oninteressante geleuter. Waardeloos.
pi_60681044
Eensch met SCH deze keer
Er wordt altijd wel ergens gesport wat waard is te bekijken
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60681057
Dat half uur wachten op die huldiging bij het wielrennen sloeg echt helemaal nergens op. Helemaal niet terwijl de Holland Vier ondertussen ook gewoon bezig was. Ze geven je zo echt het idee dat je maar naar die streams moet kijken.
pi_60681065
Zet dan een andere zender op.
Er wordt op zeker 5 zenders uitgezonden.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:38:36 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60681069
terechte klacht.

Gewoon sport laten zien.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60681074
Klopt, erg irritant is dat. Ze denken hiermee de mensen thuis van dienst te zijn, maar voor het merendeel is dat juist totaal niet zo.
That's all folks!
pi_60681118
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:38 schreef Bruce117 het volgende:
Zet dan een andere zender op.
Er wordt op zeker 5 zenders uitgezonden.
Wat een flauwekul ,de NOS moet gewoon zijn zaakjes goed regelen.
praten doen ze maar op de radio
pi_60681142
Dat ze analyses hebben vind ik best, maar doe dat lekker 's avonds als er geen live sport meer is. Niet iedereen heeft internet, is handig met computers of heeft dat ding even in de buurt staan.
pi_60681355
Daarom staat hier tijdens de OS de BBC op. Ook daar wordt flink gekletst maar toch een stuk gezelliger en gemoedelijker dan dat ze in Hilversum doen. Veel te serieus! Sue Barker kletst gewoon lekker, betere interactie met 'analisten'. Enige goede van de NOS deze OS is Sport Zomer met Mart Smeets. Slap geouwehoer uit het blote koppie, af en toe zeurderig maar toch wel gezellig.

Dione en die andere slaapverwekkende gast BORING!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:52:21 #11
67205 Colplay
How you doin??
pi_60681377
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef ElmarO het volgende:
Dat half uur wachten op die huldiging bij het wielrennen sloeg echt helemaal nergens op. Helemaal niet terwijl de Holland Vier ondertussen ook gewoon bezig was. Ze geven je zo echt het idee dat je maar naar die streams moet kijken.
Eens, als er een Nederlander een medaille wint kan ik het me voorstellen dat je wacht, nu was het echt onzin.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60681422
sporza
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_60681443
en weer een interview kijk wel sporza en eurosport dan.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:55:56 #14
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_60681452
Op Sporza net Phelps een OR zien zwemmen.
pi_60681474
Reportages af en toe zijn prima. Maar dan wel goed getimed. Net op de BBC weer een prima repo over het Olympisch dorp. En die repo van de NOS over Phelps is ook niet verkeerd.

Maar liever gewoon sport, snel schakelen tussen allerlei interessante momenten. Ik heb liever nu de damesfinales judo dan een reportage. Of een stukje degenschermen of het zwemmen zelf, dat overal al te zien was, behalve bij de NOS.
pi_60681503
Ik kijk nu al geen eens nos meer. Helemaal mee eens.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_60681526
NOS geen eens live beelden uitzenden
pi_60681551
Iedereen is het met me eens??????

Dat is voor het eerst in al die jaren FOK!
pi_60681591
ik ben net maar even naar eurosport over gegaan om Phelps te kunnen zien zwemmen ipv een persconferentie van hem te mogen bewonderen
pi_60681643
Nederland laat alleen Nederlandse sporters zien om daarna meteen over te schakelen naar Hilversum omdat daar een of andere oudsporter zit die weet waar hij/zij het over heeft. Heerlijk om weer het slaapverwekkende relaas te moeten horen. Nee, dan liever Sue Barker gezellig horen kletsen over (op dit moment) de zwemmers. Ondertussen beetje humor erbij en lachen. Het is meteen een stuk gezelliger in de huiskamer met die tv :-)

Dus ja, ik ben het enorm met je eens!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:06:18 #21
68638 Zwansen
pi_60681682
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:00 schreef SCH het volgende:

Ik zou stoppen op je hoogtepunt.
pi_60681686
en iedereen is allang weggezapt van de NOS, dus zoveel mensen zullen zich niet meer ergeren.
Er zijn gelukkig alternatieven
pi_60681739
gaan ze over judo praten terwijl nederlanders nu zwemmen.
pi_60681752
Vloeken in de Fok!-kerk dit, geloof ik, maar ik vind Dione knap dom en vervelend bezig met het judo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60681779
Nu weer een drama bij de NOS. Dekker zwemt, maar ze waren nog steeds aan het praten. Echt slecht gewoon.
pi_60681789
en Inge Dekker live op ARD (ze werd derde) , de NOS negeert het volledig

(Franziska geeft daar commentaar )
pi_60682060
Ladies and gentlemen, the final for the gold medal is about to begin en weg gaat de NOS om te praten met die judonegert.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_60682154
Ze begonnen gisteren trouwens ook te laat met het uitzenden van de openingsceremonie, op BBC/Belgie en andere zenders was het toen al bezig
٩๏̯͡๏)۶
pi_60682196
Nu komen ze met de strijd om het goud. Terwijl Choi al in bad zit.
pi_60682296
Eurosport HD
pi_60682352
die livestreams werken wel top!
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:38:04 #32
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_60682400
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:00 schreef SCH het volgende:

Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_60682410
Eurosport die flitsen zijn wel super handig.
pi_60682454
Mja, ik ben ook al aan het zappen naar Eurosport (tenminste ook HD) en de BBC enzo...

Prima als er een voorbeschouwing is of iets...maar dat overloze gelul heb je niks aan...en 're-live' is helemaal nep en klote, net als met die finale met judo.
Jack does it in real time...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:40:39 #35
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60682466
Waarom kijken naar sport als je kan kijken naar mensen die kletsen over sport? Dat is toch veel boeiender.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:42:05 #36
10710 gday
propria cures
pi_60682495
Jep, dat vele gelul hoeft van mij ook niet idd, behalve als er verder gewoon niks te zien is maar dat is er nu zeker wel!
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_60682737
Nos gaan ze nu weer een herhaling uitzenden
pi_60682909
Al het zwemmen inderdaad weer even in de herhaling, kom op zeg.
pi_60683168
Nos

Nutteloze beschouwingen, onbegrijpelijke keuzes. Heel veel niet live uitzenden en dat dan later uitzenden terwijl er andere interessante evenementen bezig zijn. Ze begonnen vannacht met het beachvolleybal dat net afgelopen was (waarom dan niet een uur eerder beginnen ). Na afloop van het wielrennen en half uur wachten op de huldiging met een duidelijk geirriteerde Mart die dat moest vollullen. Een kwartier wachten op een judo-huldiging, terwijl er zwemmen (zelfs met Nederlanders) bezig was. Laat staan dat we eens uitgebreid leuke evenementen in beeld krijgen als er geen Nederlander meedoet.

zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:25:04 #40
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60683393
ik kan mij best voorstellen dat de evaluatie van vandaag niet best uitvalt, normaal erger ik mij nooit zo snel aan de Nos, maar het is achter d feiten aanlopen en verkeerde keuzes maken.
eigenlijk geen keuzes maken, maar een beetje switchen en rommelen mag, os is daarvoor!

Reacties prima. maar op groot en dekker en arends heb ik nog geen houkes en gesink gezien, die toch een goed optreden hebben gehad.

overigens zonderland op de radio
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60683438
Net zei die Dione (of hoe heet ze) dat China zélf omschakelde van de judo uitreiking naar het basketbal, dus daar hebben ze blijkbaar ook nog mee te maken.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:27:58 #42
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60683457
oh gesink nu
pi_60683516
Je kan beter Belg zijn ,die doen bijna nergens aan mee en zenden gewoon leuk andere sporten uit
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:32:18 #44
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60683532
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:31 schreef SCH het volgende:
Je kan beter Belg zijn ,die doen bijna nergens aan mee en zenden gewoon leuk andere sporten uit
niet doorslaan nu he

want houkes nu
pi_60683608
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:31 schreef SCH het volgende:
vanochtend zag ik ze nog beachballen, dames nog wel
pi_60683679
Leuk hoor die livestreams op internet....maar vrijwel iedereen heeft ondertussen digitale televisie. Waarom dan niet die streams op de digitale tv zetten. Kan je het op een normaal scherm bekijken terwijl je lui op de bank hangt met een glas cola en een zak chips, poten op tafel en genieten maar van de sport. Nu zit je op een bureaustoel naar een kleiner schermpje te kijken met een glas cola en een schaaltje chips.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:47:52 #47
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60683818
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:41 schreef NFSU2 het volgende:
Leuk hoor die livestreams op internet....maar vrijwel iedereen heeft ondertussen digitale televisie. Waarom dan niet die streams op de digitale tv zetten. Kan je het op een normaal scherm bekijken terwijl je lui op de bank hangt met een glas cola en een zak chips, poten op tafel en genieten maar van de sport. Nu zit je op een bureaustoel naar een kleiner schermpje te kijken met een glas cola en een schaaltje chips.
dan wil ik dat nog wel doen tegen een kleine bijdrage ook, heerlijk lijkt mij dat!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:48:28 #48
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60683832
quote:

De bbc heeft dat bijvoorbeeld in eigen land!
pi_60684189
Het is ook Hollandsche zuunigheid. De dure sporten (boksen etc.) zie je nauwelijks.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_60684207
..en waarom steeds dat journaal ertussendoor ?
doe dat toch op een ander net
pi_60684224
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:48 schreef Denewar het volgende:

[..]

De bbc heeft dat bijvoorbeeld in eigen land!
I know. Hoor heel de dag al Sue Barker zeggen dat je op het rode knopje kan drukken om een of andere sport helemaal live te volgen. Ik duw op dat rode knopje maar er gebeurt niets.

Weet natuurlijk ook wel dat dat alleen in Engeland werkt omdat de NOS nog decennia ver weg is van deze mogelijkheid.
pi_60684614
Helemaal mee eens, overdag live sport, 's avonds analyses. SIM-PEL
pi_60684635
Als we dan toch aan het klagen zijn: Zouden jullie ook meer sporten willen zien? Dus gewoon eens kleiduivenschieten bij de NOS, met uitleg en reportages? Of mis ik dat alleen?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:34:17 #54
10710 gday
propria cures
pi_60684652
quote:
Helaas, ik kan hier op mijn studentenkamer geen digitale tv krijgen dus ik ben blij dat ze het zo doen. Bovendien telt het ook wel mee dat op deze manier mensen op het werk ook sport kunnen kijken, en nu de sporten voornamelijk 's ochtends en 's middags uitgezonden worden telt dat nog zwaarder.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
pi_60684678
Leip veel reclame en onderbrekingen ook...
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:09:19 #56
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60685157
Ik heb het in de achtergrond aanstaan, maar jezus, het is alleen maar reclame met daar tussendoor een beetje sport.
NOS kan me rug op. Ik zet hem op BBC.
Belachelijk, een publieke omroep en dan elke 10 minuten weer een dik reclameblok Idioten.
pi_60685168
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het in de achtergrond aanstaan, maar jezus, het is alleen maar reclame met daar tussendoor een beetje sport.
NOS kan me rug op. Ik zet hem op BBC.
Belachelijk, een publieke omroep en dan elke 10 minuten weer een dik reclameblok Idioten.
En nu zijn ze helemaal gestopt met het uitzenden van de OS.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:14:17 #58
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60685221
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:10 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Te treurig voor woorden. In ieder ander land worden de OS in ieder geval nog een beetje serieus genomen, maar bij de NOS is het regelmatig erg treurig. Ze sturen er wel tig mensen heen om daar een beetje te genieten, maar een beetje fatsoenlijke verslaggeving, ho maar.

Zeer jammer, want Dione de Graaf is wel altijd heerlijk om te zien
pi_60685370
De NOS lijkt wel een commerciele zender met al die reclames, en elk uur dat nieuws. Doe dat op een ander kanaal, dan kijk ik daar wel als ik het wil zien. Elk uur is iig zwaar overdreven, om 12.00 en evt. om 16.00 uur een kleine update, maar dan niet als hinderlijke onderbreking van mooie livesport.
pi_60685397
Kansloze eerste dag als je het mij vraagt. Alleen dat beachvolley van Kadijk/Mooren en de wedstrijden van Houkes hadden ze goed, verder was het maar matig en nu al stoppen is natuurlijk ook kansloos. Zeker als je kijkt wat er nu op Ned. 1 is .
sig verwijderd door FA
  ESF Reporter zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:28:09 #61
87554 Cee
Welluk?
pi_60685419
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:31 schreef blackEyEz321 het volgende:
Helemaal mee eens, overdag live sport, 's avonds analyses. SIM-PEL
Precies.

Ik heb ook wel eens tevergeefs, tegen beter weten in, op die red button gedrukt wanneer iemand op de Beeb dat zei.

Misschien is de NOS nog aan het 'aftasten' met de programmering alhoewel me dat niet slim lijkt dus ik ga ervan uit dat ze denken te weten wat ze doen. Misschien zijn ze in de veronderstelling dat we snel verveeld raken van iets. 't Is net of ik naar een sportvariant van MTV zit te kijken nu.
  ESF Reporter zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:29:20 #62
87554 Cee
Welluk?
pi_60685436
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
Kansloze eerste dag als je het mij vraagt. Alleen dat beachvolley van Kadijk/Mooren en de wedstrijden van Houkes hadden ze goed, verder was het maar matig en nu al stoppen is natuurlijk ook kansloos. Zeker als je kijkt wat er nu op Ned. 1 is .
Dat ze dan overgaan op het feest in het HHH waar dat soort paupers ook op komen treden! Dan zit je nog een beetje in Peking.
pi_60685494
Ze stoppen gewoon met uitzenden terwijl er nog meer dan genoeg live sport bezig is. Kansloos.
pi_60685511
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:10 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Het is niet te geloven, overal zijn ze nog volop bezig en de NOS houdt het voor gezien....
pi_60685796
De Belgen, Duitsers en Britten zenden nog gewoon uit, op Ned 1 is doodleuk al drie kwartier het piratenmuziekfeest bezig

Schande inderdaad.

Nog zoiets: veel te vaak reclame en journaals. Ook de updates van wat er allemaal gebeurd is die dag mogen wel wat minder frequent
  ESF Reporter zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:00:20 #66
87554 Cee
Welluk?
pi_60685857
Ik zit even verlekkerd te kijken naar de BBC, die heeft zo'n oefening van een turner op de vloer geanalyseerd door de turner in drievoud stap voor stap in het zelfde beeld terug te laten komen zodat z'n passen duidelijk zijn te zien. *kwijl*

Volgens mij is m'n uitleg een beetje wazig.
pi_60686057
Ik word gek van de NOS, het roeien misten ze omdat ze zo nodig een half uur op de huldiging van het wielrennen moesten wachten. Beetje onnodig, omdat er geen NL meer bij zat. En dan die vreselijke analyses, doe dat lekker na de wedstrijden.

Die reclames en het nieuws is vreselijk. Het journaal is normaal toch ook niet zo vaak op TV? Ik volg de stream wel en heb hem op Sporza gezet.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60686119
Ned. 1, 2 en 3 zijn net zo commercieel als RTL 4, 5, 7 en 8 en de rest. Kijk eens naar voetbal. Begint met reclame, voorbeschouwing, reclame, nog een klein stukje voorbeschouwing, reclame, 1e helft, reclame, tussen-analyse, reclame, 2e helft, reclame, korte nabeschouwing, reclame, rest van de nabeschouwing. Zo ook met de OS. Beetje sport, reclame, journaal, reclame, beetje sport. En dit een keer of wat op een paar uur sport. Nee, dan de BBC, Belgie of de Duitsers. Non-stop sport. En niet om 4 uur stoppen om een piratenfestijn van de Tros te laten zien, nee gewoon doorgaan met andere sporten die op dat moment nog live aan de gang zijn.

Ben heel die NOS meer dan zat. Hebben totaal niet door hoe ze dit verpesten, en dat al jarenlang. Wel leuk die livestreams op internet zetten maar niet net als de BBC wat extra digitale kanalen openzetten. Driekwart van de totale sportuitzending bestaat uit oeverloos gezeur tussen presentator en een of ander oudsporter vanuit Hilversum. Niet eventjes de series van Dekker, Groot etc. live uitzenden, nee...pas een uur of wat later eventjes laten zien. Na ruim 50 jaar van sportverslaggeving heeft de NOS nog niets geleerd. We zitten in de 21e eeuw en nog is het allemaal maar stijfjes. Weinig tot geen humor tussen presentator en gast. Alleen 's avonds bij Mart, dan wel. NOS, ga asjeblieft op stage bij de BBC. Watch and Learn!

Op de digitale box voor de komende 15 resterende sportdagen maar eventjes de Belg, de Brit en Eurosport als favoriet programmeren, zapt een stuk makkelijker.
pi_60686123
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:14 schreef jde_kok het volgende:
Ik word gek van de NOS, het roeien misten ze omdat ze zo nodig een half uur op de huldiging van het wielrennen moesten wachten. Beetje onnodig, omdat er geen NL meer bij zat. En dan die vreselijke analyses, doe dat lekker na de wedstrijden.

Die reclames en het nieuws is vreselijk. Het journaal is normaal toch ook niet zo vaak op TV? Ik volg de stream wel en heb hem op Sporza gezet.
Sporza doet het goed. Geen eindeloze dingen die er niet toe doen, alleen die herhalingen hoeven van mij niet zo.
pi_60686234
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef TheArt het volgende:

[..]

Sporza doet het goed. Geen eindeloze dingen die er niet toe doen, alleen die herhalingen hoeven van mij niet zo.
Die hebben wij niet, maar ik ben het met de TS eens ik erger me er ook groen en geel aan
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  ESF Reporter zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:21:08 #71
87554 Cee
Welluk?
pi_60687294
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef NFSU2 het volgende:
Op de digitale box voor de komende 15 resterende sportdagen maar eventjes de Belg, de Brit en Eurosport als favoriet programmeren, zapt een stuk makkelijker.
Heb ik ook gedaan. Ook de duitser erbij gezet. Zenderlijst "Olympics" genoemd en ik kan er naar hartenlust op los zappen de komende tijd.
pi_60687581
Elke 2 jaar hetzelfde liedje. Gelukkig hebben ze dit jaar de streams goed voorelkaar
pi_60690392
Inderdaad echt belachelijk die NOS. Via de satelliet zijn er vier zenders van de Duitse publieke omroep met Olympische Spelen te ontvangen. Op de Duitse taal na is dat toch een verademing! En het is ook elke keer hetzelfde bij de NOS. Van Sydney 2000 weet ik nog dat er vaak Tekst TV werd uitgezonden als er geen Nederlanders bezig waren. Belachelijk! Allemaal even klagen hier: publieksreacties@rtv.nos.nl
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:09:35 #74
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60690857
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:47 schreef NY_Giant het volgende:
Inderdaad echt belachelijk die NOS. Via de satelliet zijn er vier zenders van de Duitse publieke omroep met Olympische Spelen te ontvangen. Op de Duitse taal na is dat toch een verademing! En het is ook elke keer hetzelfde bij de NOS. Van Sydney 2000 weet ik nog dat er vaak Tekst TV werd uitgezonden als er geen Nederlanders bezig waren. Belachelijk! Allemaal even klagen hier: publieksreacties@rtv.nos.nl
1. je moet wel even het budget in de gaten houden dat de NOS beschikbaar heeft versus de ARD of ZDF
2. de belg heeft nauwelijks kanshebbers, dus die zenden vooral het internationale signaal door
3. om half 9 hoogtepunten van de dag is ideaal, er zijn ook mensen die overdag niet kunnen kijken. en dat heeft de belg niet....
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_60690940
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:09 schreef evert het volgende:
3. om half 9 hoogtepunten van de dag is ideaal, er zijn ook mensen die overdag niet kunnen kijken. en dat heeft de belg niet....
De Belg heeft gewoon iedere dag rond 19.15-19.20 een programma
sig verwijderd door FA
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:14:06 #76
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60690958
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:13 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De Belg heeft gewoon iedere dag rond 19.15-19.20 een programma
dan ben ik normaal nog niet thuis, 20.30 is toch wat relaxter (zeg maar echt prime time)
pi_60691058
quote:

[..]

1. je moet wel even het budget in de gaten houden dat de NOS beschikbaar heeft versus de ARD of ZDF
2. de belg heeft nauwelijks kanshebbers, dus die zenden vooral het internationale signaal door
Het journaal hoeft gewoon niet elk uur, het is toch allemaal hetzelfde. Die Olympische update hoeft ook niet elk uur en laat verder gewoon live sport zien en niet al dat gelul... Heel makkelijk allemaal! 's Avonds het gelul en hoogtepunten is natuurlijk wel ok...
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:23:44 #78
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60691167
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:18 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Het journaal hoeft gewoon niet elk uur, het is toch allemaal hetzelfde. Die Olympische update hoeft ook niet elk uur en laat verder gewoon live sport zien en niet al dat gelul... Heel makkelijk allemaal! 's Avonds het gelul en hoogtepunten is natuurlijk wel ok...
1. er is een oorlog tussen rusland en georgie, dus ieder uur nieuws vind ik ook wel relevant
2. olympische update: hoeveel mensen denk je zijn er die achter elkaar 10 uur voor de buis zitten?
als je iets anders te doen hebt, is het wel handig om weer even bijgepraat te worden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:25:13 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60691200
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:23 schreef evert het volgende:

[..]

1. er is een oorlog tussen rusland en georgie, dus ieder uur nieuws vind ik ook wel relevant
2. olympische update: hoeveel mensen denk je zijn er die achter elkaar 10 uur voor de buis zitten?
als je iets anders te doen hebt, is het wel handig om weer even bijgepraat te worden.
Doen ze het journaal ieder uur op NL2.
2. Ja maar dat hoeft niet zo vaak als nu, beetje overbodig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60691230
quote:

[..]

Punt 1 en 2 zijn onzin. De NOS heeft gewoon de volle rechten, dus kunnen alles uitzenden, waar en wanneer ze maar willen. En de Belg heeft ook genoeg deelnemers, maar laten ook anders sporten zien waar geen Belgen aan deelnemen.
pi_60691345
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:23 schreef evert het volgende:

[..]

Je bedoelt bijna elk uur een herhaling van het vorige nieuws, want het is vrijwel allemaal hetzelfde. Daarnaast is één update in twee uur ook wel genoeg. Ik wil gewoon live sport zien. Zo jammer als je niet rechtstreeks naar de Nederlandse zwemmers kan kijken, omdat ze nog aan het praten zijn over een andere Nederlander. En als er geen Nederlanders meer bezig zijn, mag er best andere live sport getoond worden! Maar nee, de NOS stopt om 16.00 uur...
pi_60691449
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:31 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Je bedoelt bijna elk uur een herhaling van het vorige nieuws, want het is vrijwel allemaal hetzelfde. Daarnaast is één update in twee uur ook wel genoeg. Ik wil gewoon live sport zien. Zo jammer als je niet rechtstreeks naar de Nederlandse zwemmers kan kijken, omdat ze nog aan het praten zijn over een andere Nederlander. En als er geen Nederlanders meer bezig zijn, mag er best andere live sport getoond worden! Maar nee, de NOS stopt om 16.00 uur...
Daarnaast, ze hebben toch nog twee zenders. Gooi daar dan elk uur een journaal door. Dat kan perfect.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:37:27 #83
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60691484
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:35 schreef TheArt het volgende:

[..]

Daarnaast, ze hebben toch nog twee zenders. Gooi daar dan elk uur een journaal door. Dat kan perfect.
sorry, we hebben in nederland een bestel met verschillende omroepen die ook tijden voor hun beschikking hebben. de nos kan niet overdag 3 zenders claimen.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:42:57 #84
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60691608
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:26 schreef TheArt het volgende:

[..]

Punt 1 en 2 zijn onzin. De NOS heeft gewoon de volle rechten, dus kunnen alles uitzenden, waar en wanneer ze maar willen. En de Belg heeft ook genoeg deelnemers, maar laten ook anders sporten zien waar geen Belgen aan deelnemen.
punt 1 is geen onzin. kijk maar even naar dit bericht (let wel: het is in ponden...)
The BBC is planning to send 150 staff to cover the Beijing Olympics at a cost of £1 million.

Critics said the decision to send the broadcasters, producers, technicians and engineers to China this year raised serious questions about the use of resources.

The £1 million production comes as the BBC is axing 2,500 posts and making 1,800 staff redundant to fill the gap left by a licence fee settlement that is smaller than expected.

But John Whittingdale, the chairman of the Commons culture, media and sport select committee, said the plan to send 150 staff to Beijing undermined the commitment to efficiency.

en dan nederland:
Voor de Spelen in Peking zet de NOS 250 mensen in. Ruim eenderde van hen gaat naar China, de rest werkt in Hilversum. De kosten van deze grote operatie maakt de NOS niet openbaar.

dus er zijn er 85 in china. ongeveer de helft van de engelsen.
pi_60691671
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:42 schreef evert het volgende:

[..]

punt 1 is geen onzin. kijk maar even naar dit bericht (let wel: het is in ponden...)
The BBC is planning to send 150 staff to cover the Beijing Olympics at a cost of £1 million.

Critics said the decision to send the broadcasters, producers, technicians and engineers to China this year raised serious questions about the use of resources.

The £1 million production comes as the BBC is axing 2,500 posts and making 1,800 staff redundant to fill the gap left by a licence fee settlement that is smaller than expected.

But John Whittingdale, the chairman of the Commons culture, media and sport select committee, said the plan to send 150 staff to Beijing undermined the commitment to efficiency.

en dan nederland:
Voor de Spelen in Peking zet de NOS 250 mensen in. Ruim eenderde van hen gaat naar China, de rest werkt in Hilversum. De kosten van deze grote operatie maakt de NOS niet openbaar.

Ja en? De NOS heeft bij bijna alle sporten mensen zitten. Dus ze kunnen altijd wat uitzenden. Vanavond was er nog volleybal. Laat nu Maarten Tip al het volleybal doen. Ze hadden ook eventing uit kunnen zenden. Frits van het Groenewoud zit in Hongkong, dus kan daar perfect verslag van doen.
pi_60695012
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef NFSU2 het volgende:
Ned. 1, 2 en 3 zijn net zo commercieel als RTL 4, 5, 7 en 8 en de rest.
Maar dat kan je de NOS nou net weer niet verwijten.
  Trouwste user 2022 zondag 10 augustus 2008 @ 00:31:45 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_60695613
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef ElmarO het volgende:
Is er nog iets te zien geweest van de Holland vier ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60695677
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Is er nog iets te zien geweest van de Holland vier ?

Ja bijna de hele race. Maar niet live.
pi_60695715
Sluit me helemaal aan bij de TS. Zelfs de Belg besteedt er meer info en zendtijd aan dan de NOS.
Make my day!
  zondag 10 augustus 2008 @ 01:58:23 #90
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_60697022
Overigens was er in de aanloop naar de openingsceremonie nog een stukje op Sporza te zien van het mediapark en hoe ze alles in beeld gaan brengen en hoe ze als pers daar zitten enzo. Ze zitten dus van Sporza vlak naast de NOS en werken voor vertalingen enzo heel erg samen , maar in die reportage zag je ook meteen de NOS medewerkers die de Belgen van Sporza zowat letterlijk in hun gezicht aan het uitlachen waren omdat die daar zitten met goedkoper/ouderwets materiaal , met veel minder mensen ter plaatse en in goedkopere hotels en campers verblijven.

Het is maar een kwestie van waar de prioriteiten in je budget liggen zeker ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 10 augustus 2008 @ 05:29:56 #91
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_60698998
Ik ben de NOS ook volledig kwijt. Oeverloos gezanik, hou daar toch eens mee op!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 10 augustus 2008 @ 05:31:31 #92
138876 Andromache
pi_60699006
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:37 schreef evert het volgende:

[..]

sorry, we hebben in nederland een bestel met verschillende omroepen die ook tijden voor hun beschikking hebben. de nos kan niet overdag 3 zenders claimen.
Daarom is er ook wel eens een Journaal op Nederland 2 en 3...

En nu je echte punt?
pi_60699199
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:42 schreef evert het volgende:

[..]
en dan nederland:

250 man die er aan meewerken waarvan er maar 1/3 daadwerkelijk in China zit. Moet toch ook kunnen dat 2/3 in China zit en 1/3 gewoon in Hilversum?

En ookal zit er maar 1/3 in China dan moet het toch nog niet zo moeilijk zijn om een race van de zwemmers live uit te zenden ipv een uur of wat later? Kwestie van iets minder saai en lang lullen over een judowedstrijdje. Dat er een half uur lang gewacht werd op de medaille-uitreiking bij het wielrennen kan ik ergens wel begrijpen. Het was onduidelijk wanneer ze nu echt zouden beginnen en in Nederland beginnen we altijd meteen te klagen als we een uitreiking live missen want dat vinden we allemaal massaal respectloos. Mijn idee voor dat probleem: net als vroeger alle medailles op de laatste dag uitreiken of anders net als in Salt Lake City op een apart plein na alle evenementen van die dag. Weet je precies wie wanneer welke medaille uitgereikt krijgt, maar dat is iets van de organisatie.

Maar goed: 'WE' HEBBEN GOUD EN EEN OR!!!!!!!!! 't Zou de NOS sieren om vanavond live beelden te laten zien van de huldiging in het HHH :-)
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:38:53 #94
10710 gday
propria cures
pi_60699242
Dat zou ze inderdaad heuuul erg sieren, want die komt er namelijk niet.
pi_60699248
Zitten ze bij het turnen terwijl bij het schermen een Nederlander stunt tegen een chinees. Prioriteiten noem je zoiets...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:43:46 #96
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60699254
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:38 schreef gday het volgende:
Dat zou ze inderdaad heuuul erg sieren, want die komt er namelijk niet.
Dat kan ik wel begrijpen. Voor je eigen uitzendingen vanuit het HHH, hebben satelliettijd en capaciteit nodig, dat kun je kopen, ik weet niet of daar steeds budget voor is. zal wellicht een paar keer kunnen gebeuren.

Maarr inderdaad iets in de keuze's klopt het niet, maar we zijn net begonnenm dus voorlopig maar radioolympia
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:46:42 #97
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60699261
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:43 schreef Denewar het volgende:

[..]

Dat kan ik wel begrijpen. Voor je eigen uitzendingen vanuit het HHH, hebben satelliettijd en capaciteit nodig, dat kun je kopen, ik weet niet of daar steeds budget voor is. zal wellicht een paar keer kunnen gebeuren.

Maarr inderdaad iets in de keuze's klopt het niet, maar we zijn net begonnenm dus voorlopig maar radioolympia
ik denk dat er geen huldiging komt omdat de dames midden in hun toernooi zitten
pi_60699265
Absoluut dieptepunt was toch wel na de huldiging. "Tsja, wat moeten we hier nog over zeggen? "Ik weet het niet..." En er dan nog een kwartier over door gaan...

Volgens mij is de opzet van de NOS verkeerd. Ze kiezen volgens mij van te voren elke dag enkele sporten uit die ze heul uitgebreid behandelen met analyses e.d.. Maar dat moet je juist niet doen bij de OS, waar alles tegelijk gebeurt. Bij de OS moet je gewoon snel kunnen schakelen naar de verschillende sporten, zeker als je merkt dat een NL'er (Verwijlen) een kunststukje aan het opvoeren is...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:51:11 #99
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60699267
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:48 schreef marcodej het volgende:
Absoluut dieptepunt was toch wel na de huldiging. "Tsja, wat moeten we hier nog over zeggen? "Ik weet het niet..." En er dan nog een kwartier over door gaan...

Volgens mij is de opzet van de NOS verkeerd. Ze kiezen volgens mij van te voren elke dag enkele sporten uit die ze heul uitgebreid behandelen met analyses e.d.. Maar dat moet je juist niet doen bij de OS, waar alles tegelijk gebeurt. Bij de OS moet je gewoon snel kunnen schakelen naar de verschillende sporten, zeker als je merkt dat een NL'er (Verwijlen) een kunststukje aan het opvoeren is...

helemaal mee eens, chaos mag regeren, maar alles willen ze zo strak doen. analiticus hier, reclame daar, journaal stipt e.d.
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:51:29 #100
10710 gday
propria cures
pi_60699269
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:43 schreef Denewar het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet helemaal geloof ik. Die huldiging komt er überhaupt niet vanavond, precies zoals evert zegt.
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:52:53 #101
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60699271
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:51 schreef gday het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet helemaal geloof ik. Die huldiging komt er überhaupt niet vanavond, precies zoals evert zegt.
begrijp ik, ik reageerde meer op het feit om een huldiging live te doen. dat dat niet maar zo 1,2,3 kan
pi_60699276
We zijn het er in elk geval allemaal over eens dat de NOS wederom de fout maakt door alles maar te willen analyseren op een zo saai mogelijke manier, zowat elk uur reclame-journaal-reclame, niet eens live overschakelt naar prestaties van de Hollanders, wel een stapje voorwaarts hebben gemaakt met de livestreams op internet, helaas nog steeds geen extra digitale kanalen, de kwaliteit missen die BBC/ZDF/ARD/TV1 op een of andere manier wel hebben.
pi_60699374
Ga al die reclame nu ook wel erg irritant vinden: al 2x binnen half uur nu, zou dat nu de hele tijd zo doorgaan.....ik hoop dat vele reacties de netmanager of de Nos wat doen bijdraaien: we gaan voor sport en niet voor zoveel reclame.
  zondag 10 augustus 2008 @ 07:57:20 #104
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60699407
weet je wat mij leuk lijkt even een half uur het vrouwenwielrennen te analyseren.

Och got, wordt op mijn wenken bedient!!
pi_60699408
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 07:57 schreef Denewar het volgende:
weet je wat mij leuk lijkt even een half uur het vrouwenwielrennen te analyseren.

zondag 10 augustus 2008 @ 08:02:17 #106
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_60699417
Overschakel naar BRT. Zenden achter elkaar sport uit...en niet alleen van Belgen maar redelijk objectief.
  zondag 10 augustus 2008 @ 08:02:38 #107
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60699418
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 07:57 schreef Denewar het volgende:

was maar 5 minuten....
pi_60699631
Laten ze samenvattingen van het schermen zien terwijl de kwartfinale live bezig is.
Snel weer terug naar BBC interactive.
  zondag 10 augustus 2008 @ 09:05:16 #109
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_60699719
Ik word erg verdrietig van de NOS. De streams zijn geweldig, maar dat toont alleen maar aan dat de NOS iets niet goed doet. Hoe kun je nou de kwartfinale van schermen niet uitzenden, maar wel de samenvatting van eerder. Dan maar iets minder wielrennen, die moeten toch nog twee uur rijden.
pi_60699738
En na een half uur weer het journaal.
Fok! NFL MVP 2020
pi_60699739
Inderdaad, samenvatting was klaar en dan denk je: "Hoppa, gelijk door naar de kwart!" Nee hoor, naar het roeien! Gelukkig wonnen ze, maar toch. Echt logisch is het niet.
pi_60699747
kunnen ze het journaal niet op nederland 2 doen
pi_60699763
Waarom nu weer zwemmen?
Fok! NFL MVP 2020
  zondag 10 augustus 2008 @ 09:20:31 #114
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60699783
Ohjee, nu zie ik voor de tweede keer de Nederlandse dames op de 4x 100 en dat terwijl ik me verslapen had .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_60699861
Kenkhuis is ook aardig als analyst, maar toch niet voor de Spelen. Nu besteden ze een halve morgen aan analyses terwijl overal andere interessante sporten bezig zijn. Maar ik hoorde Henry Schut nog zeggen dat Kenkhuis er elke dag zit als er zwemfinales zijn
  ESF Reporter zondag 10 augustus 2008 @ 09:44:00 #116
87554 Cee
Welluk?
pi_60699902
Als gast-commentator hadden ze Inge de Bruijn uitgenodigd tijdens de estafette race. Ze mocht misschien 1 toppie-joppie en een paar keer 'knallen' zeggen voor en na de wedstrijd en daarna heb ik haar niet meer gehoord. Toegevoegde waarde: nulll.
pi_60700040
En ja hoor, de eerste reclameblokken zijn al weer achter de kiezen, samen met de oeverloze analyses van Johan Kenkhuis vannacht.

Lijkt echt nergens naar tot nu toe hoor...wat een rommelige bende...
pi_60700086
Flitsjournaal.
pi_60700479
De keuzes zijn iets beter dan in Athene, maar niet veel. In Athene leken de Nederlanders soms geboycot te worden, nu was dat bij Verwijlen duidelijk weer zo.
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:50:42 #120
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60700505
Athene was een drama met telkens weer een herhaling van een roeiwedstrijd. Gelukkig nu al lange tijd achter elkaar wielrennen. Bij de compactere Winterspelen is de NOS veel beter. Ik heb het idee dat de NOS vooral moeite heeft met de omvangrijkheid van de Zomerspelen en daardoor foute keuzes maakt. Een keer de 4x 100 meter race compleet herhalen vind ik prima, maar om dat een uurtje of twee later nog eens te doen is toch wat overkill.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_60700652
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:03 schreef DeeBee het volgende:
En ja hoor, de eerste reclameblokken zijn al weer achter de kiezen, samen met de oeverloze analyses van Johan Kenkhuis vannacht.

Lijkt echt nergens naar tot nu toe hoor...wat een rommelige bende...
Het is kenmerkend dat elk tv station het stukken beter doet dan de NOS.

De NOS denkt dat hun eigen presentatoren en analisten het belangrijkst zijn.
De anderen denken dat de sporters het belangrijkst zijn.
pi_60700819
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:50 schreef Falco het volgende:
Een keer de 4x 100 meter race compleet herhalen vind ik prima, maar om dat een uurtje of twee later nog eens te doen is toch wat overkill.
Dat is goud, er worden mensen wakker, dat is volkomen begrijpelijk. Maar goed, ik ben meer een internetkijker. Als je enkel tv kijkt, kun je beter oordelen.

Zo'n misser als bij het schermen en gister de finales van het judo online niet ingezoomd gebracht. Ik vond het vannacht zeer storend dat je bij het hockey de tegenstanders van Oranje niet te zien kreeg. Twaalf kanalen, dan verwacht je dat van wel.
pi_60701627
Nog maar een journaal, net of er weer wat nieuws is gebeurd .
sig verwijderd door FA
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:50:18 #124
211106 Ciolekfan
Olympische fan
pi_60701650
Sporten worden langs alle kanten stilgelegd nu door het weer.
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:52:25 #125
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_60701691
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 09:20 schreef Falco het volgende:
Ohjee, nu zie ik voor de tweede keer de Nederlandse dames op de 4x 100 en dat terwijl ik me verslapen had .
Misschien zwemmen ze nu zelfs nog een stukkie harder.
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
pi_60701748
En ja hoor, het zwemmen nog maar een keer in de herhaling, jokers.
pi_60701814
waarom alweer zwemmen laten zien
pi_60701853
Flikker op NOS. Ik ben het nu helemaal zat met die vele herhalingen, journaals en onnodige gesprekken met studiogasten. Het zijn de Spelen, laat dan verdomme ook sport zien
pi_60701891
Dat schema voor hockey/voetbal staat me ook helemaal niet aan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60701936
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:58 schreef Palmboom313 het volgende:
waarom alweer zwemmen laten zien
Voor de mensen die na 11.00u zijn opgestaan.

Ze kunnen het beter combineren: in het journaal 30 sec. van de race en het podium laten zien. Want in een normaal journaal zou dit het eerste item zijn, nu zit het er niet eens in .
sig verwijderd door FA
pi_60701938
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:02 schreef kevin6188 het volgende:
Dat schema voor hockey/voetbal staat me ook helemaal niet aan.
mij ook niet laten geen eens 4*100 mannen zien
pi_60701940
gewoon netjes Basketball kijken op de stream!! aanrader, is een vette pot!
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:09:08 #133
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60702009
Voor de derde keer zwemmen, sowieso één keer teveel herhaald
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:16:24 #134
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60702141
Ah lekker reclame.
pi_60702167
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:05 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
gewoon netjes Basketball kijken op de stream!! aanrader, is een vette pot!
Overigens komt de wedstrijd USA-China op de BBC voor de liefhebbers. De NOS kennende zenden ze dat toch niet uit.
pi_60702218
ah volgens mij wel, maar je weet nooit thnx in ieder geval!
pi_60702270
Roeien in de herhaling nu weer
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:24:35 #138
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60702287
Toegegeven, echt heel veel interessants is er nu niet op het programma, maar judo uitzenden was een betere keuze dan een herhaling van een serie roeien.
pi_60702339
Het maakt niet uit wat ze uitzenden, er is genoeg live sport, als het maar niet steeds herhalingen zijn.
sig verwijderd door FA
pi_60702364
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:17 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Overigens komt de wedstrijd USA-China op de BBC voor de liefhebbers. De NOS kennende zenden ze dat toch niet uit.
Ze noemde het wel in het rijtje met Voetbal en Hockey. Dus wie weet, een klein stukje basketball
pi_60702382
ik erger me ook kapot, dat achterlijke journaal en het gelul er tussendoor.

Die reklames vooraan die streams is ook zwaar kut.
pi_60702401
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:23 schreef wimderon het volgende:
Roeien in de herhaling nu weer
ook zoiets doms, herhalingen uiitzenden terwijl er live soort bezig is
pi_60702408
En maar weer eens een herhaling, schermen ditmaal
pi_60702413
Turnen bij de Belg
pi_60702415
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:29 schreef NFSU2 het volgende:

[..]

Ze noemde het wel in het rijtje met Voetbal en Hockey. Dus wie weet, een klein stukje basketball
Kwam volgens het schema van de BBC bij hun pas om 17.00 uur, dus geen idee of je er daar dan veel van ziet.

Maar wel vaag dat ze in plaats van bijvoorbeeld dameshockey (Australië-Zuid-Korea) gewoon herhalingen uitzenden.
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:32:06 #146
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60702420
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:29 schreef NFSU2 het volgende:

[..]

Dat wordt wel helemaal uitgezonden lijkt me.

Nu Bas Verwijlen, de schermer die strandde in de kwartfinales in de herhaling
  ESF Reporter zondag 10 augustus 2008 @ 12:33:51 #147
87554 Cee
Welluk?
pi_60702451
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
Het maakt niet uit wat ze uitzenden, er is genoeg live sport, als het maar niet steeds herhalingen zijn.
Inderdaad, ik heb in 't verleden vaak genoeg gebiologeerd zitten kijken naar een sport die ik eerst helemaal niet snapte, gaandeweg ging begrijpen en aan het eind zat ik er helemaal in.
Gun 'ons' de kans om zo'n onbekende sport te leren kennen, wie weet raakt er iemand door geïnspireerd door het te gaan doen, wordt ie er goed in en kweken we nieuwe kampioenen.

Ik zie het positief in!
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:35:46 #148
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60702491
Judo in de herhaling Al een half uur ruim geen live-sport
pi_60702500
Bij Eurosport in ieder geval sowieso live USA - China.
pi_60702518
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:36 schreef NY_Giant het volgende:
Ah, da's mooi. Ben dan wel geen basketballiefhebber, maar deze wedstrijd wil ik toch wel graag zien.
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:35 schreef Falco het volgende:
Diep treurig inderdaad.
pi_60702541
Bij eurosport zwemmen nu live
pi_60702547
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:35 schreef Falco het volgende:
Komt vanavond ook nog allemaal voorbij bij de 'hoogtepunten'

pi_60702552
Weer herhalingen

Kan er niet een kanaal komen met herhalingen, analyses en flitsjournaal en een kanaal met live sport?
pi_60702571
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:36 schreef NY_Giant het volgende:
Hoe laat?
pi_60702615
nu live zwemmen bij de Nos
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:42:30 #156
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_60702618
Ik zet vanochtend de tv aan, zwemmen finale. Ik dacht dat het live was en ging er voor zitten. Blij dat ze gewonnen hadden kwam de teleurstelling. Het volgende shot was dat ze al met de medaille stonden
Goh, die uitreiking ging snel
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_60702663
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:39 schreef NLweltmeister het volgende:

[..]

Hoe laat?
Volgens de website om 16.00u.

http://consumer.eurosport.nl/
pi_60702668
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik zet vanochtend de tv aan, zwemmen finale. Ik dacht dat het live was en ging er voor zitten. Blij dat ze gewonnen hadden kwam de teleurstelling. Het volgende shot was dat ze al met de medaille stonden
Goh, die uitreiking ging snel
Dat ze zoiets herhalen kan ik volledig inkomen, maar om nu steeds het schermen en het judo te zien waar we niks gewonnen hebben? Het wielrennen zal vandaag ook wel weer tig keer voorbijkomen.
pi_60702701
Het is wel echt triest! Ze zenden de hele dag uit, maar er is maar 10% live. En dan vanmiddag ook nog de hele wedstrijd voetbal! Ik ben voetbalgek, maar tijdens de OS wil ik andere sporten zien.

Doordat er zoveel sport tegelijkertijd is en doordat ze toch de Nederlanders willen laten zien raakt de NOS volledig de kluts kwijt. Erg jammer!
pi_60702805
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:44 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Volgens de website om 16.00u.

http://consumer.eurosport.nl/
oke thanks.
pi_60702826
Dit meen je niet, hebben ze eindelijk live zwemmen, knallen ze na 10 minuten weer naar het nieuws...

Toch maar eens een algehele mail sturen?
Fok! NFL MVP 2020
pi_60702828
alweer reclame Talpa was erg maar dit is nog erger en dat voor een publieke omroep. Dan maar eurosport kijken
pi_60702838
'En we gaan er even uit voor reclame, journaal en flits-journaal en analyses en nieuws en herhalingen en oude beelden en dan hebben we misschien nog wat live sport, tot straks!'
pi_60702850
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:54 schreef jde_kok het volgende:
Dit meen je niet, hebben ze eindelijk live zwemmen, knallen ze na 10 minuten weer naar het nieuws...

doe maar en zet de link van dit topic erin
pi_60702864
Die algehele mail lijkt me een goed idee.
pi_60702866
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:54 schreef jde_kok het volgende:

En dan de link naar dit topic erbij geven.
pi_60702874
Zal mij benieuwen of een mail wat uithaalt, maar hoop het wel. Dit is inderdaad waardeloos.

Wel dolblij met de streams
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_60702884
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:54 schreef DeeBee het volgende:
'En we gaan er even uit voor reclame, journaal en flits-journaal en analyses en nieuws en herhalingen en oude beelden en dan hebben we misschien nog wat live sport, tot straks!'
Echt erg inderdaad. En dan geven ze dadelijk ook nog de voorkeur boven voetbal. Nou vind ik voetbal persoonlijk best leuk, maar dat zie ik de rest van het jaar al genoeg. Laat dan gewoon dat dameshockey zien.
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:57:39 #169
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60702894
Algehele mail !
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:59:43 #170
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_60702928
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:57 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Echt erg inderdaad. En dan geven ze dadelijk ook nog de voorkeur boven voetbal. Nou vind ik voetbal persoonlijk best leuk, maar dat zie ik de rest van het jaar al genoeg. Laat dan gewoon dat dameshockey zien.
We hebben ook wel een sport update nodig aangezien we alleen maar herhalingen zien
pi_60702937
publieksreacties@rtv.nos.nl
Fok! NFL MVP 2020
pi_60702939
Gelukkig zijn er de BBC de ARD/ZDF, Sporza, Eurosport en streams
pi_60702963
Sporza werkt ook goed mee nu met zwemmen
pi_60702994
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:01 schreef Yurzinho het volgende:
Sporza werkt ook goed mee nu met zwemmen
Canvas gewoon. Ze schakelen om 13.00 altijd even naar het journaal op het eerste kanaal maar gaan dan op het tweede kanaal gewoon live verder.
sig verwijderd door FA
pi_60702995
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Met enige verbazing volg ik nu 2 dagen de Olympische Spelen via de NOS. Ik vraag mij met meerdere mensen een aantal dingen af.

Waarom is er zo weinig live sport? Op het moment dat een NL schermer bezig is met zijn kwartfinale zitten we doodleuk naar herhalingen te kijken. Zelfde geldt voor het roeien. Waarom voordurend herhalen, analyseren en zo weinig live sport. Waarom voordurend een journaal? Kan dit niet op NL 2 of 3. Ik erger me kapot en zap nu richting Sporza, omdat zij het stukken beter voor elkaar hebben.

De reacties hierop kunt u ook terug lezen op de volgende link. Dit is het forum van FOK.

NOS: we willen sport zien

Please doe er wat aan. Dit is NOS onwaardig!
Fok! NFL MVP 2020
pi_60703020
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:02 schreef jde_kok het volgende:

[..]

denk alleen niet dat ze er veel mee doen
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:05:29 #177
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_60703050
De tour keek ik nog bij de NOS. als ik nu van de belg naar de NOS ga zie ik bij de belg live sporten en bij de NOS iets wat is geweest.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:06:19 #178
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60703064
ze laten nu het progamma zien voor vanmiddag, maar ze vergeten het journaal herhalingen en de reclame, ja hallo, zo kan ik niets plannen ;-)
pi_60703067
Echt absurd dit. Al anderhalf uur niks en straks allemaal halve evenementen...
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:06:39 #180
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60703071
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:00 schreef Bruce117 het volgende:
Gelukkig zijn er de BBC de ARD/ZDF, Sporza, Eurosport en streams
bbc is ook lekker bezig. winnen ze de vrouwen wielrenwedstrijd, zenden ze de huldiging niet live uit.
Nee, van de bbc word je ook niet blij.

overigens, ook Sporza heeft de race van Phelps inmiddels al vier keer helemaal uitgezonden.
en de duitsers klagen over het gebrek aan medailles.
pi_60703076
Ook voortdurend die agenda's van wat we gaan doen.
Het tempo is zo laag.

Nu eindelijk eens eventing.

Maar waarom doen ze niet af en toe een half uur een snel overzicht van heel veel sporten. Doelpunten bij het voetbal, opmerkelijke momenten enz. We missen zo enorm veel
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:07:07 #182
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60703083
Herhaling van paardensport, dit wordt echt te gortig.
pi_60703116
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:07 schreef Falco het volgende:
Nee, dat is wel prima.
pi_60703123
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:07 schreef Falco het volgende:
Gewoon hardnekkig naar de NOS blijven kijken.
pi_60703126
Vond het trouwens ook al erg storend bij de opening. Daar kwamen ze er ook weer net een aantal minuten te laat in.
Het enige waarom ik nog af en toe bij de NOS kijk is omdat ik Nederlands commentaar wil horen. zo ook bij de opening (dat vond ik hilarisch!).
pi_60703136
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:04 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

denk alleen niet dat ze er veel mee doen
pi_60703153
Ach, je kan zo een signaal afgeven met z'n allen. Graag ook mailen!

Fok! NFL MVP 2020
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:10:39 #188
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60703156
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:08 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Gewoon hardnekkig naar de NOS blijven kijken.
Ik heb geen afstandsbediening tot mijn beschikking, dus moet ik telkens naar de TV lopen
pi_60703188
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:10 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik heb geen afstandsbediening tot mijn beschikking, dus moet ik telkens naar de TV lopen
Is goed voor je
pi_60703225
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:02 schreef jde_kok het volgende:

[..]
Het geeft niet de aard weer van de klachten die ik heb. Ze moeten nu eenmaal keuzes maken en je kunt niet alles live laten zien.

Waar ik me aan stoor zijn vooral de studiogesprekken. Gisteren bij het judo en zometeen Huntelaar. Die tijd kunnen ze besteden aan sport laten zien.

Ze hoeven niet alles live te laten zien en ze maken nou eenmaal keuzes, dat doet de rest ook allemaal.
pi_60703251
Jouw ergernissen kun je ook mailen?
Fok! NFL MVP 2020
pi_60703266
Ook ik heb een mail gestuurd, letterlijk bovenstaande mail gekopieerd en een kleine toevoeging erbij die ik toch ook wel belangrijk vind :-)
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Met enige verbazing volg ik nu 2 dagen de Olympische Spelen via de NOS. Ik vraag mij met meerdere mensen een aantal dingen af.

Waarom is er zo weinig live sport? Op het moment dat een NL schermer bezig is met zijn kwartfinale zitten we doodleuk naar herhalingen te kijken. Zelfde geldt voor het roeien. Waarom voordurend herhalen, analyseren en zo weinig live sport. Waarom voordurend een journaal? Kan dit niet op NL 2 of 3. Ik erger me kapot en zap nu richting Sporza, omdat zij het stukken beter voor elkaar hebben.

De reacties hierop kunt u ook terug lezen op de volgende link. Dit is het forum van FOK.

Please doe er wat aan. Dit is NOS onwaardig!

Misschien is het ook een idee om de livestreams op digitale televisiekanalen uit te zenden. Zeg maar: model BBC. Dan kan de kiezer niet alleen vanuit zijn/haar bureaustoel maar ook vanaf de luie bank kijken wat hij/zij wil. Ook mogen de praatjes tussen de herhalingen (ziet u dat ik niet spreek over live?) gezelliger mogen. Er mag gelachen worden hoor, het gaat om sport, niet om oorlog of andere narigheden.

Met vriendelijke groet,
pi_60703275
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:16 schreef jde_kok het volgende:
Jouw ergernissen kun je ook mailen?
Ja hoor, maar je refereert aan een topic dat ik geopend heb en dus reageerde ik daar even op. Want de insteek van het topic is wat anders.

De soort kritiek die jij mailt heeft met keuzes te maken en zal echt heel weinig indruk maken. Van mijn kritiek liggen ze ook niet wakker hoor.
pi_60703330
Het zou ook heel wat zijn als ze direct de hele programmering omgooien na een mailtje.
Fok! NFL MVP 2020
pi_60703369
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Het geeft niet de aard weer van de klachten die ik heb. Ze moeten nu eenmaal keuzes maken en je kunt niet alles live laten zien.

Waar ik me aan stoor zijn vooral de studiogesprekken. Gisteren bij het judo en zometeen Huntelaar. Die tijd kunnen ze besteden aan sport laten zien.

Ze hoeven niet alles live te laten zien en ze maken nou eenmaal keuzes, dat doet de rest ook allemaal.
Tuurlijk kunnen ze niet alles (live) laten zien en moeten ze keuzes maken, maar zoals ze het nu doen lopen ze steeds achter de feiten aan.
pi_60703376
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:21 schreef jde_kok het volgende:
Het zou ook heel wat zijn als ze direct de hele programmering omgooien na een mailtje.
Mijn mailtjes hebben doorgaans wel dat effect.
pi_60703385
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:18 schreef SCH het volgende:

[..]
De soort kritiek die jij mailt heeft met keuzes te maken en zal echt heel weinig indruk maken. Van mijn kritiek liggen ze ook niet wakker hoor.
Van niemands kritiek vrees ik, de kijkcijfers zullen best wel goed zijn.
Gelukkig hebben we alternatieven genoeg ..
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:24:11 #198
67205 Colplay
How you doin??
pi_60703394
Gedeeltelijk ben ik het wel de klachten eens. Vooral als het gaat om de vele reclameblokken, de analisten en het constante onderbreken voor het Journaal.

Verder moet ook de NOS keuzes maken. Ik vind het jammer dat ze kiezen voor het live uitzenden van de series van het zwemmen. Kies dan voor bijvoorbeeld de judofinales, waar het echt om medailles gaat. Dat vind ik veel interessanter dan de eerste ronde in het zwemtoernooi.

En af en toe geen live sport is prima. Zag net op de BBC even synchroonspringen. Hoef ik niet een uur naar te kijken maar samenvatting van 5-10 minuten is prima. Ik vind juist de sporten die je zo weinig op tv ziet leuk om naar te kijken. Maar bij de NOS zal het eerste week wel zo veel mogelijk zwemmen worden en daarna zoveel mogelijk atletiek, onderbroken door Nederlandse sporters (terecht dat ze die zo veel mogelijk uitzenden natuurlijk).
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60703398
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:23 schreef qonmann het volgende:

[..]

Van niemands kritiek vrees ik, de kijkcijfers zullen best wel goed zijn.
Gelukkig hebben we alternatieven genoeg ..
Ze zullen zelf ook wel verwijzen naar de streams. Want dat is wel grote klasse.
pi_60703409
quote:
Geachte heer/mevrouw,

In het openingsweekend van de Olympische Spelen heb ik me al meermaals verbaasd over het uitzendschema van de NOS. Naar mijn mening, en die van vele anderen, wordt de sport totaal niet gerespecteerd. De streams op de site zijn fantastisch, dat moet ik absoluut zeggen. Alleen het vele herhalen, de reclameblokken, journaals, olympische-journaals en studiogesprekken beginnen me mijn keel uit te hangen. Dit terwijl er bijna altijd nog livesport bezig is met ook af en toe andere Nederlanders. Sporters hebben jarenlang getraind voor de Olympische Spelen en dan wordt hun prestatie op dat moment niet eens uitgezonden, omdat de NOS zonodig een zoveelste herhaling van het zwemgoud moet uitzenden. Dit stelt me diep teleur en helpt er aan mee dat vele mensen hun heil bij andere zenders gaan zoeken.

Ik hoop dat u iets met deze 'kritiek' kan doen en dat er verandering komt tijdens de rest van de Spelen.

Met vriendelijke groet,
pi_60703412
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze zullen zelf ook wel verwijzen naar de streams. Want dat is wel grote klasse.
Eens
pi_60703431
Gewoon alweer reclame. WTF.
pi_60703432
Alweer reclame, 20 minuten na het vorige blok
pi_60703435
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:24 schreef Colplay het volgende:
Gedeeltelijk ben ik het wel de klachten eens. Vooral als het gaat om de vele reclameblokken en het constante onderbreken voor het Journaal.

Verder moet ook de NOS keuzes maken. Ik vind het jammer dat ze kiezen voor het live uitzenden van de series van het zwemmen. Kies dan voor bijvoorbeeld de judofinales, waar het echt om medailles gaat. Dat vind ik veel interessanter dan de eerste ronde in het zwemtoernooi.

En af en toe geen live sport is prima. Zag net op de BBC even synchroonspringen. Hoef ik niet een uur naar te kijken maar samenvatting van 5-10 minuten is prima. Ik vind juist de sporten die je zo weinig op tv ziet leuk om naar te kijken. Maar bij de NOS zal het eerste week wel zo veel mogelijk zwemmen worden en daarna zoveel mogelijk atletiek, onderbroken door Nederlandse sporters (terecht dat ze die zo veel mogelijk uitzenden natuurlijk).
Hier ben ik het 100 procent mee eens.

Met de aanvulling dat je de tijd die je nu met Huntelaar gaat praten heel goed kan besteden aan de judofinales bv. Gesprekken in de studio vind ik alleen interessant bij grote finales waar Nederlanders aan meedoen.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:28:15 #205
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60703490
Vier jaar geleden was het niet anders. Een en al herhalingen.
Hier een greep uit de topics van toen:
Kut NOS.
Kut NOS #2
Kut NOS #3

Ook toen werden diverse mails door diverse mensen gestuurd. Ze doen er geen ruk mee. Zullen ze nu ook niet doen.
pi_60703498
Als de rest ook even een mailtje stuurt, komt er heel misschien wat van. Dus hup mensen.
pi_60703569
Gelukkig heb ik 6 streams op de schotel van de BBC, zonder reklame.

Wat STER/NOS/STER presteert is een grote schande, koop dan geen rechten.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:33:52 #208
67205 Colplay
How you doin??
pi_60703622
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Hier ben ik het 100 procent mee eens.

Met de aanvulling dat je de tijd die je nu met Huntelaar gaat praten heel goed kan besteden aan de judofinales bv. Gesprekken in de studio vind ik alleen interessant bij grote finales waar Nederlanders aan meedoen.
Klopt, de analisten was ik vergeten. Dat irriteert mij ook. Vanochtend gaan ze na het wielrennen gelijk naar de studio om met Bekkering te praten. Snap wel dat ze hadden verwacht dat Vos een medaille zou pakken, maar toch. De tijd die ze nu aan analyseren gebruiken is inderdaad goed om wat hoogtepunten van de dag te laten zien. Op Duitsland nu een korte samenvatting van Argentinie - Australie. Niet heel interessant, maar beter dan KJH.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:34:05 #209
65997 Oldbie
pi_60703626
Op de site van de NOS zijn natuurlijk ook een aantal streams.
Dat dan weer wel
pi_60703649
Waarom werkt de NOS niet wat meer samen met de Belg?
Hebben ze opeens evenveel budget en mankracht ter plekke als de BBC.
Lijkt me een goede oplossing.
Make my day!
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:35:29 #211
67205 Colplay
How you doin??
pi_60703666
Op Eurosport nu trouwens een Nederlandse live in actie, op NOS dus Huntelaar.
pi_60703675
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:34 schreef Oldbie het volgende:
Op de site van de NOS zijn natuurlijk ook een aantal streams.
Dat dan weer wel
Dat blijft toch behelpen met de hele familie om de computer, en met zappen vallen ze je daar ook weer lastig mnet die eeuwige zeikreklames
pi_60703678
Wat kan mij Huntelaar nou boeien? Voetbal hoef ik trouwens ook niet te zien, hoelaat begint het Hockey?
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:36:47 #214
68638 Zwansen
pi_60703702
Waar kan ik heen mailen voor een klacht?

Schandalig. Een Nederlandse is aan het zwemmen en wij zenden een voorbeschouwing op een nietszeggende wedstrijd uit.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:36:56 #215
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_60703708
zitten we naar huntelaar te kijken terwijl een nederlandse aan het zwemmen is
pi_60703727
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:35 schreef NLweltmeister het volgende:en met zappen vallen ze je daar ook weer lastig mnet die eeuwige zeikreklames
Was wel zo, maar hebben ze waarschijnlijk nu geschrapt
pi_60703757
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:36 schreef Zwansen het volgende:

Schandalig. Een Nederlandse is aan het zwemmen en wij zenden een voorbeschouwing op een nietszeggende wedstrijd uit.
pi_60703759
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef Oldbie het volgende:
Vier jaar geleden was het niet anders. Een en al herhalingen.
Hier een greep uit de topics van toen:
Kut NOS.
Kut NOS #2
Kut NOS #3

Ook toen werden diverse mails door diverse mensen gestuurd. Ze doen er geen ruk mee. Zullen ze nu ook niet doen.
Er is weinig veranderd met 4 jaar geleden....
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:40:36 #219
67205 Colplay
How you doin??
pi_60703793
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:35 schreef NLweltmeister het volgende:

[..]

Dat blijft toch behelpen met de hele familie om de computer, en met zappen vallen ze je daar ook weer lastig mnet die eeuwige zeikreklames
Plus dat als je aan het zappen bent je niet altijd snel ziet welke partij bezig is en of het finale of halve finale of zo is.
pi_60703812
quote:

je moet ook die bedrijven mailen die in die reklames voorkomen
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:45:13 #221
65997 Oldbie
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:23:03 #222
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60704919
overigens maken onze buren ook keuzes die je als nederlander niet snapt.
bij de bbc dus niet de huldiging live van hun gouden medaille wielrennen.
bij de duitsers net een kwartier studiogesprek met een judoka terwijl er series zwemmen waren waar de duitsers eindelijk enigszins voorin mee deden.
pi_60705212
Het zal ongetwijfeld met vooraf ingekochte rechten te maken hebben
pi_60705220
Huntelaar als 'analist' is echt een drama.
pi_60705238
Nu hockey op NOS
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:34:02 #226
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60705241
zit je wachten op de reclame in de rust, komt die niet!!
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:38:49 #227
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60705399
quote:

Voetbal!!!!
pi_60705480
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:33 schreef SCH het volgende:
Hoe komen ze er überhaupt op om hem daar neer te zetten. Het is echt geen schande als er niemand zit om te analyseren. Volgens mij mist het gros van de mensen dat echt niet.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:44:21 #229
67205 Colplay
How you doin??
pi_60705543
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Denewar het volgende:
zit je wachten op de reclame in de rust, komt die niet!!
Komt natuurlijk door de brieven en dit topic wat de NOS tijdens de eerste helft heeft zitten lezen..
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:45:06 #230
67205 Colplay
How you doin??
pi_60705564
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:41 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Hoe komen ze er überhaupt op om hem daar neer te zetten. Het is echt geen schande als er niemand zit om te analyseren. Volgens mij mist het gros van de mensen dat echt niet.
Zeker niet als je in de rust en na afloop gelijk naar het hockey gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 augustus 2008 @ 14:45:27 #231
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60705569
quote:
Ik kan me Afellay nog "analist" herinneren (niet bij de NOS maar bij RTL) ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_60705611
quote:
Kan niet, ze prefereerden hem boven een natgeregende Fatima. Nou dan heb je toch zeker uitstraling.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:50:17 #233
67205 Colplay
How you doin??
pi_60705724
En dan zenden ze ook nog geen stream uit van de natgeregende Fatima en Ellen. Wat een zooitje is het daar bij de NOS zeg. Kan John de Mol geen tv-zender beginnen en daar voortaan de Spelen op uitzenden.
pi_60705736
Is er Nederlands Hockey aan de gang, moet het plaatsmaken voor voetbal en wat blijkt? Er is helemaal geen hockey stream bij de NOS. Hebben ze twaalf kanalen plus een zender, maar geen plaats voor Nederlands hockey omdat ze niet willen dat Nederlanders wegzappen

Gelukkig is er een alternatief voor het Hockey: http://www.channelsurfing.net/watch-olympic-games-2.php?w=FH

NOS
pi_60705870
Nog erger, er is nu zelfs een kanaal waar niks op is en die wordt niet gebruikt voor het Nederlands hockey
pi_60706211
Geef ze dan ook een behoorlijk budget, zodat ze gewoon 1 zender OS kunnen doen, en de andere zenders overhouden voor nieuws en reclame.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:12:51 #237
65997 Oldbie
pi_60706431
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Nog erger, er is nu zelfs een kanaal waar niks op is en die wordt niet gebruikt voor het Nederlands hockey
diep en diep triest
pi_60706576
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
Geef ze dan ook een behoorlijk budget, zodat ze gewoon 1 zender OS kunnen doen, en de andere zenders overhouden voor nieuws en reclame.
Ze verprutsen het, dus moeten we ze maar meer geld geven? De logica!
pi_60706642
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:16 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ze verprutsen het, dus moeten we ze maar meer geld geven? De logica!
There's only so much that you can do met een beperkt budget hè. Dat eeuwige gekanker op de NOS altijd
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60706746
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

There's only so much that you can do met een beperkt budget hè. Dat eeuwige gekanker op de NOS altijd
Het ligt aan het budget dat ze constant herhalen, 30 minuten wachten op een huldiging (wielrennen gisteren) terwijl er andere sporten aan de gang zijn, de Hockey streams verprutsen en nietszeggende analisten er bij haalt terwijl er gewoon Nederlanders aan het spelen zijn? Dat heeft niks met het budget te maken, ze hebben gewoon de rechten om de spelen uit te zenden en alles te streamen, maar ze verknoeien het.

Dat eeuwige gekanker op de NOS bij de zomerspelen is gewoon terecht!
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:23:19 #241
67205 Colplay
How you doin??
pi_60706765
De NOS heeft alle rechten voor de OS. Dus waar hebben ze meer budget voor nodig? Alleen voor betere mensen op de redactie die betere keuzes maken.
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:24:36 #242
65997 Oldbie
pi_60706795
Wat ik ook een beetje vreemd vind is dat ze dezelfde voetbalwedstrijd uitzenden op zowel Nederland 1 als op kanaal 8.
Niet echt logisch
pi_60707402
Weer reclame......lenen, vrolijke vakantieweken, weet ik allemaal wat.

ik wil sport in deze 2 weken......

Snappen doe ik het al lang niet meer....

Edit: heb meteen maar even met de NOS gebeld: de telefoniste gaf aan daar dat ze platgebeld zijn dit weekend met dezelfde opmerkingen als wij hier al omschrijven.

Ze hielden alles bij voor de verantwoordelijken en dit werd doorgespeeld aan hen: wat ze er mee doen.....afwachten. Maar reageren heeft dus wel zin.....

[ Bericht 50% gewijzigd door Bart884 op 10-08-2008 15:46:04 ]
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:49:56 #244
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60707733
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:40 schreef Bart884 het volgende:

ik wil sport in deze 2 weken......

Snappen doe ik het al lang niet meer....

Edit: heb meteen maar even met de NOS gebeld: de telefoniste gaf aan daar dat ze platgebeld zijn dit weekend met dezelfde opmerkingen als wij hier al omschrijven.

Ze hielden alles bij voor de verantwoordelijken en dit werd doorgespeeld aan hen: wat ze er mee doen.....afwachten. Maar reageren heeft dus wel zin.....
pi_60707806
Kijk eens aan Maar ja, als het 4 jaar geleden ook al zo was.. (en ik neem aan toen ook mensen geklaagd hebben) dan lijkt er niet veel mee gedaan te zijn
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:53:21 #246
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60707834
Gewoon lekker bellen met de NOS .

De middag is wel een stuk beter nu gelukkig.
pi_60707856
quote:
Maar dat kan je de NOS niet verwijten. Moet je bij de politiek zijn.
pi_60707922
En nu maar weer nadiscusieren over het voetbal. Laat gewoon beachvolleybal zien.
pi_60708218
quote:
De reclamehoeveelheden valt wel mee; na 2 uur een reclameblok is niet zo storend, maar gebruik de rest van de tijd zoveel mogelijk voor sport. Een analyse van een grote (finale) wedstrijd en een herhaling van een Nederlandse medaille is ook niet erg. Maar een hele analyse van een slechte Nederlandse voetbalwedstrijd in de groepsfase? Dat is wel onnodig.
pi_60708341
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:07 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De reclamehoeveelheden valt wel mee; na 2 uur een reclameblok is niet zo storend, maar gebruik de rest van de tijd zoveel mogelijk voor sport. Een analyse van een grote (finale) wedstrijd en een herhaling van een Nederlandse medaille is ook niet erg. Maar een hele analyse van een slechte Nederlandse voetbalwedstrijd in de groepsfase? Dat is wel onnodig.
Was het maar zo, na 2 uur. Na elke livesport is er zowat een reclamesport.
pi_60708441
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef TheArt het volgende:

[..]

Was het maar zo, na 2 uur. Na elke livesport is er zowat een reclamesport.
Nu was het wel na 2 uur; 90 minuten voetbal + gedeelte hockey. Dus om daarover nou te zeiken...
pi_60708673
Zo klacht is ingediend, niet dat er mee wat gebeurd maar ik kon het niet laten. Te veel genanalyseer.

Ok ik snap dat je een voetbal wedstijd analyseerd. Maar dan zegt de coach wat en dat word dan ook weer genalyseerd. En ik voel gewoon dat Diona naar woorden zoekt om het geanalyseer maar uit te rekken. Het haalt gewoon bloed onder me nagels vandaan. ARGHGHHHHHHHHHHHHHHHHH!! LAAT LIVE SPORT ZIEN!!!!

Herhaling klachten kunnen naar: publieksreacties@rtv.nos.nl
pi_60709702
Heb gister al een mail gestuurd, maar helpen zal het niet...
pi_60709775
Om even het verschil met de belg aan te geven. Zij winnen makkelijk met 2-0, maar geen nagepraat, maar gelijk door naar het turnen... Zo moet het.
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:16:23 #255
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60709910
Nu dus geen basketbal
pi_60709918
Dit is een mooi kwartiertje, hoppa even wat sporten achter elkaar.
pi_60709974
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 17:16 schreef Falco het volgende:
Nu dus geen basketbal
Niet best nee.
En dan hebben ze vanavond ook nog eens een uur lang hoogtepunten van de dag.
pi_60710795
Basketbal China-USA @ NOS
pi_60710847
Mooie actie idd
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  ESF Reporter zondag 10 augustus 2008 @ 18:12:29 #260
87554 Cee
Welluk?
pi_60711093
Te land ter zee en in de lucht
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:23:24 #261
138876 Andromache
pi_60711311
Ze worden platgebeld, mooi. Best een idee voor morgen, zullen we collectief met Fok bellen?

035 - 6779222 of publieksreactie@rtv.nos.nl

En uiteraard teletekst@kro.nl voor de Ergernissen-pagina.
pi_60711355
Moeilijk voor de NOS om een hele basketballwedstrijd te laten zien?

Fijn eventjes wat beelden laten zien wat uuuuuuuren geleden al was gebeurt maar niet eerder op NOS te zien was vanwege voetbal. Nee, liever een duffe voetbalwedstrijd in z'n geheel laten zien en na afloop nog verder dood analyseren met een voetballertje wat net onder de rokken van z'n moeder is gekropen, daarna nog een flink interview met De Haan en vervolgens nog meer lullen met dat voetballertje. TRIEST! TRIEST! TRIEST!

Hebben we nog niet genoeg voetbal gezien eerder dit jaar? Misschien iets voor de volgende IOC-vergadering: afschaffen van het voetbal als Olympische sport?
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:26:06 #263
138876 Andromache
pi_60711369
Ik vind het ook triest, een kwartier gepraat soms, ongelooflijk.
pi_60711489
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:25 schreef NFSU2 het volgende:
Moeilijk voor de NOS om een hele basketballwedstrijd te laten zien?
Dat was echt royal sadness. Helemaal omdat er nog maar een paar minuten te spelen waren.
pi_60711547
Mart gisteravond deze wedstrijd maar ophemelen, en dan zulk gepruts met het uitzenden
pi_60711623
Wat een gezeik hier.

http://os2008.nos.nl/live/index/

Opgelost.
pi_60711730
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:39 schreef X. het volgende:
Wat een gezeik hier.

Opgelost.
Ja, vind je? En als Nederland - Zuid-Afrika bij het dameshockey niet eens op de streams te zien is, terwijl er notabene een stream is waarop helemaal niets gebeurt?
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:56:20 #268
138876 Andromache
pi_60713358
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:39 schreef X. het volgende:
Wat een gezeik hier.

Opgelost.
Dat is leuk voor de mensen die op de computer kijken, maar het overgrote deel van het publiek zal toch de sporten willen bekijken via Nederland 1. En die worden zwaar onder de maat bediend op deze manier.

Ik heb al een briljant idee overigens: commentaar op de prestaties van de Nederlanders is leuk, maar het hoeft absoluut niet live of direct erna. Je kunt prima bespreken met mensen, maar neem dat op en pleur het op de site in een videootje/neem het mee in het hoogtepuntenoverzicht (en dan maximaal 5 minuten per spreker!) Laat de tv gewoon voor de live-beelden, en klaar ben je. Je zou zelfs een stream apart voor het commentaar kunnen inrichten.

Mogelijkheden te over om gewoon sport live uit te zenden en toch de achtergronden te duiden voor de liefhebber. Kom op zeg, ik wil best reclame dulden, maar dan moeten er wel fatsoenlijke live beelden te zien zijn. Waarom betaal je anders voor de rechten?
pi_60713450
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:12 schreef Cee het volgende:
Te land ter zee en in de lucht
Toch blijft dat een onwijs geniaal programma. Was gewoon blij dat het langskwam.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:00:09 #270
138876 Andromache
pi_60713490
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:59 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Toch blijft dat een onwijs geniaal programma. Was gewoon blij dat het langskwam.
Het kan ook prima, wat dat betreft vallen deze Olympische Spelen zeer gunstig i.c.m. een normale avondprogrammering.
pi_60714223
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:00 schreef Andromache het volgende:

[..]

Het kan ook prima, wat dat betreft vallen deze Olympische Spelen zeer gunstig i.c.m. een normale avondprogrammering.
Inderdaad.

Denk dat de NOS wat dat betreft gisteren meer in de problemen zat, toen rond een uur of vier ineens een piratenmuziekfestival ofzo werd uitgevonden?
pi_60724233
Wat een DRAMA is de NOS vanochtend weer. Het zwemmen, na Dekker zonder Nederlanders vandaag, wordt kapot geanalyseerd en alle onbelangrijke prijsuitreikingen worden uitgebreid belicht, terwijl tegelijk Angad-Gaur staat te schermen en Tim Lips op de eventing bezig is.

Ze kunnen echt een voorbeeld nemen aan de Belgen, die tijdens het zwemmen gewoon naar eventing (Donckers en Van Springel) en het beachvolleybal gingen live en die wedstrijden ook afmaakten. Dat is pas klasse.
pi_60724241
Dat ze het zwemmen gewoon helemaal doen vind ik niet zo vreemd hoor. Wat heb je nou aan 5 minuutjes schermen? Dan krijgen ze weer gezeur waarom ze het schermen niet hebben afgemaakt. En als ze het schermen wel hadden afgemaakt, stonden de zwem-fanaten weer op het achterste poten.
pi_60724248
Vind het idd nu wel prima. Kadijk en Mooren beginnen zometeen pas en schermer ligt er al uit.
Fok! NFL MVP 2020
pi_60724249
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 06:00 schreef Piet_Veerman het volgende:
Dat ze het zwemmen gewoon helemaal doen vind ik niet zo vreemd hoor. Wat heb je nou aan 5 minuutjes schermen? Dan krijgen ze weer gezeur waarom ze het schermen niet hebben afgemaakt. En als ze het schermen wel hadden afgemaakt, stonden de zwem-fanaten weer op het achterste poten.
Het waren minstens 10 minuten schermen. Dat kan je best uitzenden. Ze lopen zo weer achter de feiten aan. Dan moeten ze straks Angad-Gaur gaan uitzenden als de volgende Nederlandse live is en ik zie ze dat nog doen ook.

Het is gewoon volkomen respectlos naar andere sporters.
pi_60724258
Nu zie ik ik het programma staan dat er om 7.00 uur waterpolo wordt uitgezonden, helemaal fantastisch. Onze dames zijn kanshebber, maar dan is er om 7.30 een olympisch journaal, terwijl die wedstrijd dan nog lang niet is afgelopen. Gaan we er dan 10 minuten uit om te zien dat er gezwommen is en de Amerikanen goud hebben? Dat zien we de hele dag nog wel.
pi_60724261
Doen ze elke dag, om 7:30 overzicht van het zwemmen. Het lijkt er beter uit te zien. Nu beachvolleybal live, daarna waterpolo en judo.
Fok! NFL MVP 2020
pi_60724262
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 06:07 schreef TheArt het volgende:

Het is gewoon volkomen respectlos naar andere sporters.
Wat een onzin. Respectloos omdat ze een van de grootste sporten ter wereld helemaal live uitzenden? Ik denk dat velen die 's nachts opstaan dat voor het zwemmen doen (en echt niet alleen voor Dekker). Ik zit tijdens zwemmen ook niet te wachten op schermen hoor.

Het is natuurlijk een ander verhaal als herhalingen voor live (Nederlandse) sporten gaan.
  maandag 11 augustus 2008 @ 06:19:04 #279
67205 Colplay
How you doin??
pi_60724264
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 06:00 schreef Piet_Veerman het volgende:
De analyse na afloop duurde wel ontzettend lang ja. Dat ze de finales van t zwemmen uitzonden is natuurlijk prima, want waren leuke finales. Maar waarom idd zoveel studiogasten. Er is toch genoeg te zien?
pi_60724265
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 06:18 schreef Piet_Veerman het volgende:

[..]

Wat een onzin. Respectloos omdat ze een van de grootste spoten ter wereld helemaal live uitzenden? Ik denk dat velen die 's nachts opstaan dat voor het zwemmen doen (en echt niet alleen voor Dekker). Ik zit tijdens zwemmen ook niet te wachten op schermen hoor.

Het is natuurlijk een ander verhaal als herhalingen voor live (Nederlandse) sporten gaan.
Nee, respectloos omdat ook andere Nederlandse sporter het recht hebben om live uitgezonden te worden. Ook zij hebben er retehard voor gewerkt.
pi_60724268
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 06:17 schreef jde_kok het volgende:
Doen ze elke dag, om 7:30 overzicht van het zwemmen. Het lijkt er beter uit te zien. Nu beachvolleybal live, daarna waterpolo en judo.
Jep, dit is sterk. Allemaal live.
pi_60724273
Ik snap natuurlijk ook wel dat zwemmen een grotere sport is dan schermen en dat er even nabeschouwd mag en moet worden bij de gouden race van de USA mannen, ik heb er ook van genoten. En ik kom voor het schermen niet mijn bed uit, wel voor het zwemmen. Maar op een gegeven moment is alles gezegd en dan kan je schermen of andere sporten laten zien. Desnoods semi-live, Het zijn nl. de Olympische spelen en niet de Olympische na, voor en tussenbeschouwingen.
pi_60724278
Dat "urenlang" nabeschouwen hoeft van mij ook niet hoor, maar tussen het zwemmen door "even" bij een andere sport kijken vind ik ook onzin, zeker als er zoveel schitterende races bij het zwemmen zijn om tijdens de uitreikingen even over te praten. Doen ze bij de BBC ook gewoon. En de onderbrekingen bij het zwemmen duren echt max 5-7 minuten ofzo.
Ze kunnen nu eenmaal niet alles uitzenden en ze zullen wel de afweging maken wat de kijker wil zien: wereldsport zwemmen of schermen? Ik kan mij goed vinden in de keuze.
pi_60724280
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 06:26 schreef Piet_Veerman het volgende:
Dat "urenlang" nabeschouwen hoeft van mij ook niet hoor, maar tussen het zwemmen door "even" bij een andere sport kijken vind ik ook onzin, zeker als er zoveel schitterende races bij het zwemmen zijn om tijdens de uitreikingen even over te praten. Doen ze bij de BBC ook gewoon. En de onderbrekingen bij het zwemmen duren echt max 5-7 minuten ofzo.
Ze kunnen nu eenmaal niet alles uitzenden en ze zullen wel de afweging maken wat de kijker wil zien: wereldsport zwemmen of schermen? Ik kan mij goed vinden in de keuze.
Tussen de races hoeft niet, maar Angad-Gaur was ook nog bezig na de race van de estafettemannen. Het zwemmen was dus in principe klaar.
pi_60724285
Voor mij is de charme van de spelen juist dat je vanwege het olympische gevoel mee gaat leven met nederlandse sporters bij sporten die je normaal niet zo veel doen. Meejuichen voor een schermer of een boogschieter, sporten die je niet elke dag ziet en je weinig doen, maar nu wel. Het had mij leuk geleken om gisteren iets meer mee te krijgen van die schermer die het heel goed deed.
  maandag 11 augustus 2008 @ 06:32:05 #286
67205 Colplay
How you doin??
pi_60724289
Nabeschouwen is iets wat je prima kunt doen aan het einde van de dag, dus in de Nederlandse avond. Wat dat betreft had de BBC gister weer een mooi programma.
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:36:14 #287
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60728330
nog geen analyse gezien en lijkt minder reclame ;-)
pi_60728388
Lijkt er wel op inderdaad
pi_60728503
't Is maandag, minder kijkers, dus minder reclame :-) Alle oud-roeiers en oud-judoka's moeten vandaag ook gewoon aan het werk, zijn geen overbetaalde voetballers geweest namelijk.
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:50:31 #290
67205 Colplay
How you doin??
pi_60728660
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:36 schreef Denewar het volgende:
nog geen analyse gezien en lijkt minder reclame ;-)
Kenkhuis zat vanochtend in de studio om zwemmen uitgebreid te analyseren. Dat terwijl we geen Nederlandse medaillekandidaten hadden en er genoeg livesport was. Was dus weer redelijk kansloos...
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:55:21 #291
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_60728775
Ben blij dat iedereen hier verwoordt wat mij ook dwars zit.
Reclames ok, het moet allemaal terug verdient worden.
Nederlanders in beeld brengen... ook ok, daar zijn we maar wat trots op... MAAR:

Dat EEUWIGE geherhaaaaaaal. Hele dag is er Live sport, maar nee hoor. elk uur moet er minstens 15minuten herhaling inz itten.
Laat voor mijn part het schoonspringen zien, als het maar live is en er IETS over verteld wordt over wat er gaande is. Al is het maar 5minuten (Jeroen Grueter zit er toch!)

Ook dat er niet rechtsboven of linksboven in beeld staat of iets live is of niet, vind ik storend
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_60729025
Napraten is op zich niet erg. Maar maak het dan wat leuker en gezelliger. Minder stijf. In plaats van op een barkruk/stoel aan een tafel te zitten een grote bank in die studio zetten (Sporza, BBC). Op de BBC wordt ook veel gekletst maar omdat zij het op een gezellige manier brengen is het meteen een stuk minder irritant, en daarbij analyseren ze een wedstrijd ook niet dood.
pi_60729246
Waarom zenden ze voetbal uit, terwijl het olympisch toernooi bij voetbal geen flikker voorstelt? tegelijkertijd was er een dameshockey wedstrijd. Voor de hockeydames is een olympische titel het hoogst mogelijke.
*verwijderd door Admin*
pi_60729498
Het lijkt alsof ze naar onze klagenzang hebben geluisterd. Het is vandaag stukken beter.
Fok! NFL MVP 2020
pi_60729597
Die Stomphorst is slecht zeg. Lijkt wel of ie zenuwachtig is.

En nu wordt er alweer te lang doorgepraat. Na de finale moet je dit pas doen!
pi_60729626
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:23 schreef marcodej het volgende:
Die Stomphorst is slecht zeg. Lijkt wel of ie zenuwachtig is.

En nu wordt er alweer te lang doorgepraat. Na de finale moet je dit pas doen!
Vind dat al die studiopresentatoren zenuwachtig lijken. Het komt allemaal te stijf over, hakkelig, gewoon SAAI!

En je hebt gelijk dat er pas na de finale gekletst moet worden.
pi_60730087
Prachtig gezwommen van Ranomi, he NOS?
pi_60730109
Inderdaad, naar een herhaling gaan (wel een mooie!) terwijl Ranomi haar heat van 200m wint
pi_60730111
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:46 schreef okee6 het volgende:
logisch dat ze nu wachten judo finale zou al begonnen moeten zijn. Dus nu is het wel te begrijpen
pi_60730155
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:46 schreef okee6 het volgende:
Nu gaan ze het wel uitzenden.
pi_60730318
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:47 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

logisch dat ze nu wachten judo finale zou al begonnen moeten zijn. Dus nu is het wel te begrijpen
Bij judo eerst die strijd om het brons. Er was tijd genoeg om eerst die serie te laten zien. Regie in Hilversum zou eens wat beter op de schermpjes moeten kijken en gewoon het lef moeten hebben om op het juiste knopje te drukken en ook wat minder herhalen. Hou dat herhalen maar lekker voor de avonduren en overdag zoveel mogelijk live.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')