begrijp ik, ik reageerde meer op het feit om een huldiging live te doen. dat dat niet maar zo 1,2,3 kanquote:Op zondag 10 augustus 2008 06:51 schreef gday het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet helemaal geloof ik.Die huldiging komt er überhaupt niet vanavond, precies zoals evert zegt.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 07:57 schreef Denewar het volgende:
weet je wat mij leuk lijkt even een half uur het vrouwenwielrennen te analyseren.
Och got, wordt op mijn wenken bedient!!
was maar 5 minuten....quote:Op zondag 10 augustus 2008 07:57 schreef Denewar het volgende:
weet je wat mij leuk lijkt even een half uur het vrouwenwielrennen te analyseren.
Och got, wordt op mijn wenken bedient!!
Het is kenmerkend dat elk tv station het stukken beter doet dan de NOS.quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:03 schreef DeeBee het volgende:
En ja hoor, de eerste reclameblokken zijn al weer achter de kiezen, samen met de oeverloze analyses van Johan Kenkhuis vannacht.
Lijkt echt nergens naar tot nu toe hoor...wat een rommelige bende...
Dat is goud, er worden mensen wakker, dat is volkomen begrijpelijk. Maar goed, ik ben meer een internetkijker. Als je enkel tv kijkt, kun je beter oordelen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:50 schreef Falco het volgende:
Een keer de 4x 100 meter race compleet herhalen vind ik prima, maar om dat een uurtje of twee later nog eens te doen is toch wat overkill.
Misschien zwemmen ze nu zelfs nog een stukkie harder.quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:20 schreef Falco het volgende:
Ohjee, nu zie ik voor de tweede keer de Nederlandse dames op de 4x 100 en dat terwijl ik me verslapen had.
Voor de mensen die na 11.00u zijn opgestaan.quote:
mij ook niet laten geen eens 4*100 mannen zienquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:02 schreef kevin6188 het volgende:
Dat schema voor hockey/voetbal staat me ook helemaal niet aan.
Overigens komt de wedstrijd USA-China op de BBC voor de liefhebbers. De NOS kennende zenden ze dat toch niet uit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:05 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
gewoon netjes Basketball kijken op de stream!! aanrader, is een vette pot!
Ze noemde het wel in het rijtje met Voetbal en Hockey. Dus wie weet, een klein stukje basketballquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Overigens komt de wedstrijd USA-China op de BBC voor de liefhebbers. De NOS kennende zenden ze dat toch niet uit.
Kwam volgens het schema van de BBC bij hun pas om 17.00 uur, dus geen idee of je er daar dan veel van ziet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:29 schreef NFSU2 het volgende:
[..]
Ze noemde het wel in het rijtje met Voetbal en Hockey. Dus wie weet, een klein stukje basketball
Dat wordt wel helemaal uitgezonden lijkt me.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:29 schreef NFSU2 het volgende:
[..]
Ze noemde het wel in het rijtje met Voetbal en Hockey. Dus wie weet, een klein stukje basketball
Inderdaad, ik heb in 't verleden vaak genoeg gebiologeerd zitten kijken naar een sport die ik eerst helemaal niet snapte, gaandeweg ging begrijpen en aan het eind zat ik er helemaal in.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
Het maakt niet uit wat ze uitzenden, er is genoeg live sport, als het maar niet steeds herhalingen zijn.
Ah, da's mooi. Ben dan wel geen basketballiefhebber, maar deze wedstrijd wil ik toch wel graag zien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:36 schreef NY_Giant het volgende:
Bij Eurosport in ieder geval sowieso live USA - China.
Diep treurig inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:35 schreef Falco het volgende:
Judo in de herhalingAl een half uur ruim geen live-sport
Komt vanavond ook nog allemaal voorbij bij de 'hoogtepunten'quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:35 schreef Falco het volgende:
Judo in de herhalingAl een half uur ruim geen live-sport
Hoe laat?quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:36 schreef NY_Giant het volgende:
Bij Eurosport in ieder geval sowieso live USA - China.
Dat ze zoiets herhalen kan ik volledig inkomen, maar om nu steeds het schermen en het judo te zien waar we niks gewonnen hebben? Het wielrennen zal vandaag ook wel weer tig keer voorbijkomen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik zet vanochtend de tv aan, zwemmen finale. Ik dacht dat het live was en ging er voor zitten. Blij dat ze gewonnen hadden kwam de teleurstelling. Het volgende shot was dat ze al met de medaille stonden![]()
Goh, die uitreiking ging snel
oke thanks.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:44 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Volgens de website om 16.00u.
http://consumer.eurosport.nl/
doe maar en zet de link van dit topic erinquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:54 schreef jde_kok het volgende:
Dit meen je niet, hebben ze eindelijk live zwemmen, knallen ze na 10 minuten weer naar het nieuws...
Toch maar eens een algehele mail sturen?
En dan de link naar dit topic erbij geven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:54 schreef jde_kok het volgende:
Dit meen je niet, hebben ze eindelijk live zwemmen, knallen ze na 10 minuten weer naar het nieuws...
Toch maar eens een algehele mail sturen?
Echt erg inderdaad. En dan geven ze dadelijk ook nog de voorkeur boven voetbal. Nou vind ik voetbal persoonlijk best leuk, maar dat zie ik de rest van het jaar al genoeg. Laat dan gewoon dat dameshockey zien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:54 schreef DeeBee het volgende:
'En we gaan er even uit voor reclame, journaal en flits-journaal en analyses en nieuws en herhalingen en oude beelden en dan hebben we misschien nog wat live sport, tot straks!'
We hebben ook wel een sport update nodig aangezien we alleen maar herhalingen zienquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Echt erg inderdaad. En dan geven ze dadelijk ook nog de voorkeur boven voetbal. Nou vind ik voetbal persoonlijk best leuk, maar dat zie ik de rest van het jaar al genoeg. Laat dan gewoon dat dameshockey zien.
Canvas gewoon. Ze schakelen om 13.00 altijd even naar het journaal op het eerste kanaal maar gaan dan op het tweede kanaal gewoon live verder.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:01 schreef Yurzinho het volgende:
Sporza werkt ook goed mee nu met zwemmen
quote:Geachte heer/mevrouw,
Met enige verbazing volg ik nu 2 dagen de Olympische Spelen via de NOS. Ik vraag mij met meerdere mensen een aantal dingen af.
Waarom is er zo weinig live sport? Op het moment dat een NL schermer bezig is met zijn kwartfinale zitten we doodleuk naar herhalingen te kijken. Zelfde geldt voor het roeien. Waarom voordurend herhalen, analyseren en zo weinig live sport. Waarom voordurend een journaal? Kan dit niet op NL 2 of 3. Ik erger me kapot en zap nu richting Sporza, omdat zij het stukken beter voor elkaar hebben.
De reacties hierop kunt u ook terug lezen op de volgende link. Dit is het forum van FOK.
NOS: we willen sport zien
Please doe er wat aan. Dit is NOS onwaardig!
bbc is ook lekker bezig. winnen ze de vrouwen wielrenwedstrijd, zenden ze de huldiging niet live uit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:00 schreef Bruce117 het volgende:
Gelukkig zijn er de BBC de ARD/ZDF, Sporza, Eurosport en streams
Nee, dat is wel prima.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:07 schreef Falco het volgende:
Herhaling van paardensport, dit wordt echt te gortig.
Gewoon hardnekkig naar de NOS blijven kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:07 schreef Falco het volgende:
Herhaling van paardensport, dit wordt echt te gortig.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
denk alleen niet dat ze er veel mee doen
Ik heb geen afstandsbediening tot mijn beschikking, dus moet ik telkens naar de TV lopenquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gewoon hardnekkig naar de NOS blijven kijken.
Is goed voor jequote:Op zondag 10 augustus 2008 13:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb geen afstandsbediening tot mijn beschikking, dus moet ik telkens naar de TV lopen
Het geeft niet de aard weer van de klachten die ik heb. Ze moeten nu eenmaal keuzes maken en je kunt niet alles live laten zien.quote:
Met enige verbazing volg ik nu 2 dagen de Olympische Spelen via de NOS. Ik vraag mij met meerdere mensen een aantal dingen af.
Waarom is er zo weinig live sport? Op het moment dat een NL schermer bezig is met zijn kwartfinale zitten we doodleuk naar herhalingen te kijken. Zelfde geldt voor het roeien. Waarom voordurend herhalen, analyseren en zo weinig live sport. Waarom voordurend een journaal? Kan dit niet op NL 2 of 3. Ik erger me kapot en zap nu richting Sporza, omdat zij het stukken beter voor elkaar hebben.
De reacties hierop kunt u ook terug lezen op de volgende link. Dit is het forum van FOK.
Please doe er wat aan. Dit is NOS onwaardig!
Misschien is het ook een idee om de livestreams op digitale televisiekanalen uit te zenden. Zeg maar: model BBC. Dan kan de kiezer niet alleen vanuit zijn/haar bureaustoel maar ook vanaf de luie bank kijken wat hij/zij wil. Ook mogen de praatjes tussen de herhalingen (ziet u dat ik niet spreek over live?) gezelliger mogen. Er mag gelachen worden hoor, het gaat om sport, niet om oorlog of andere narigheden.
Met vriendelijke groet,
Ja hoor, maar je refereert aan een topic dat ik geopend heb en dus reageerde ik daar even op. Want de insteek van het topic is wat anders.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:16 schreef jde_kok het volgende:
Jouw ergernissen kun je ook mailen?
Tuurlijk kunnen ze niet alles (live) laten zien en moeten ze keuzes maken, maar zoals ze het nu doen lopen ze steeds achter de feiten aan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Het geeft niet de aard weer van de klachten die ik heb. Ze moeten nu eenmaal keuzes maken en je kunt niet alles live laten zien.
Waar ik me aan stoor zijn vooral de studiogesprekken. Gisteren bij het judo en zometeen Huntelaar. Die tijd kunnen ze besteden aan sport laten zien.
Ze hoeven niet alles live te laten zien en ze maken nou eenmaal keuzes, dat doet de rest ook allemaal.
Mijn mailtjes hebben doorgaans wel dat effect.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:21 schreef jde_kok het volgende:
Het zou ook heel wat zijn als ze direct de hele programmering omgooien na een mailtje.
Van niemands kritiek vrees ik, de kijkcijfers zullen best wel goed zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:18 schreef SCH het volgende:
[..]
De soort kritiek die jij mailt heeft met keuzes te maken en zal echt heel weinig indruk maken. Van mijn kritiek liggen ze ook niet wakker hoor.
Ze zullen zelf ook wel verwijzen naar de streams. Want dat is wel grote klasse.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Van niemands kritiek vrees ik, de kijkcijfers zullen best wel goed zijn.
Gelukkig hebben we alternatieven genoeg ..
In het openingsweekend van de Olympische Spelen heb ik me al meermaals verbaasd over het uitzendschema van de NOS. Naar mijn mening, en die van vele anderen, wordt de sport totaal niet gerespecteerd. De streams op de site zijn fantastisch, dat moet ik absoluut zeggen. Alleen het vele herhalen, de reclameblokken, journaals, olympische-journaals en studiogesprekken beginnen me mijn keel uit te hangen. Dit terwijl er bijna altijd nog livesport bezig is met ook af en toe andere Nederlanders. Sporters hebben jarenlang getraind voor de Olympische Spelen en dan wordt hun prestatie op dat moment niet eens uitgezonden, omdat de NOS zonodig een zoveelste herhaling van het zwemgoud moet uitzenden. Dit stelt me diep teleur en helpt er aan mee dat vele mensen hun heil bij andere zenders gaan zoeken.
Ik hoop dat u iets met deze 'kritiek' kan doen en dat er verandering komt tijdens de rest van de Spelen.
Met vriendelijke groet,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |