begrijp ik, ik reageerde meer op het feit om een huldiging live te doen. dat dat niet maar zo 1,2,3 kanquote:Op zondag 10 augustus 2008 06:51 schreef gday het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet helemaal geloof ik.Die huldiging komt er überhaupt niet vanavond, precies zoals evert zegt.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 07:57 schreef Denewar het volgende:
weet je wat mij leuk lijkt even een half uur het vrouwenwielrennen te analyseren.
Och got, wordt op mijn wenken bedient!!
was maar 5 minuten....quote:Op zondag 10 augustus 2008 07:57 schreef Denewar het volgende:
weet je wat mij leuk lijkt even een half uur het vrouwenwielrennen te analyseren.
Och got, wordt op mijn wenken bedient!!
Het is kenmerkend dat elk tv station het stukken beter doet dan de NOS.quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:03 schreef DeeBee het volgende:
En ja hoor, de eerste reclameblokken zijn al weer achter de kiezen, samen met de oeverloze analyses van Johan Kenkhuis vannacht.
Lijkt echt nergens naar tot nu toe hoor...wat een rommelige bende...
Dat is goud, er worden mensen wakker, dat is volkomen begrijpelijk. Maar goed, ik ben meer een internetkijker. Als je enkel tv kijkt, kun je beter oordelen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:50 schreef Falco het volgende:
Een keer de 4x 100 meter race compleet herhalen vind ik prima, maar om dat een uurtje of twee later nog eens te doen is toch wat overkill.
Misschien zwemmen ze nu zelfs nog een stukkie harder.quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:20 schreef Falco het volgende:
Ohjee, nu zie ik voor de tweede keer de Nederlandse dames op de 4x 100 en dat terwijl ik me verslapen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |