abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60686057
Ik word gek van de NOS, het roeien misten ze omdat ze zo nodig een half uur op de huldiging van het wielrennen moesten wachten. Beetje onnodig, omdat er geen NL meer bij zat. En dan die vreselijke analyses, doe dat lekker na de wedstrijden.

Die reclames en het nieuws is vreselijk. Het journaal is normaal toch ook niet zo vaak op TV? Ik volg de stream wel en heb hem op Sporza gezet.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60686119
Ned. 1, 2 en 3 zijn net zo commercieel als RTL 4, 5, 7 en 8 en de rest. Kijk eens naar voetbal. Begint met reclame, voorbeschouwing, reclame, nog een klein stukje voorbeschouwing, reclame, 1e helft, reclame, tussen-analyse, reclame, 2e helft, reclame, korte nabeschouwing, reclame, rest van de nabeschouwing. Zo ook met de OS. Beetje sport, reclame, journaal, reclame, beetje sport. En dit een keer of wat op een paar uur sport. Nee, dan de BBC, Belgie of de Duitsers. Non-stop sport. En niet om 4 uur stoppen om een piratenfestijn van de Tros te laten zien, nee gewoon doorgaan met andere sporten die op dat moment nog live aan de gang zijn.

Ben heel die NOS meer dan zat. Hebben totaal niet door hoe ze dit verpesten, en dat al jarenlang. Wel leuk die livestreams op internet zetten maar niet net als de BBC wat extra digitale kanalen openzetten. Driekwart van de totale sportuitzending bestaat uit oeverloos gezeur tussen presentator en een of ander oudsporter vanuit Hilversum. Niet eventjes de series van Dekker, Groot etc. live uitzenden, nee...pas een uur of wat later eventjes laten zien. Na ruim 50 jaar van sportverslaggeving heeft de NOS nog niets geleerd. We zitten in de 21e eeuw en nog is het allemaal maar stijfjes. Weinig tot geen humor tussen presentator en gast. Alleen 's avonds bij Mart, dan wel. NOS, ga asjeblieft op stage bij de BBC. Watch and Learn!

Op de digitale box voor de komende 15 resterende sportdagen maar eventjes de Belg, de Brit en Eurosport als favoriet programmeren, zapt een stuk makkelijker.
pi_60686123
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:14 schreef jde_kok het volgende:
Ik word gek van de NOS, het roeien misten ze omdat ze zo nodig een half uur op de huldiging van het wielrennen moesten wachten. Beetje onnodig, omdat er geen NL meer bij zat. En dan die vreselijke analyses, doe dat lekker na de wedstrijden.

Die reclames en het nieuws is vreselijk. Het journaal is normaal toch ook niet zo vaak op TV? Ik volg de stream wel en heb hem op Sporza gezet.
Sporza doet het goed. Geen eindeloze dingen die er niet toe doen, alleen die herhalingen hoeven van mij niet zo.
pi_60686234
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef TheArt het volgende:

[..]

Sporza doet het goed. Geen eindeloze dingen die er niet toe doen, alleen die herhalingen hoeven van mij niet zo.
Die hebben wij niet, maar ik ben het met de TS eens ik erger me er ook groen en geel aan
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  ESF Reporter zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:21:08 #71
87554 Cee
Welluk?
pi_60687294
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef NFSU2 het volgende:
Op de digitale box voor de komende 15 resterende sportdagen maar eventjes de Belg, de Brit en Eurosport als favoriet programmeren, zapt een stuk makkelijker.
Heb ik ook gedaan. Ook de duitser erbij gezet. Zenderlijst "Olympics" genoemd en ik kan er naar hartenlust op los zappen de komende tijd.
pi_60687581
Elke 2 jaar hetzelfde liedje. Gelukkig hebben ze dit jaar de streams goed voorelkaar
pi_60690392
Inderdaad echt belachelijk die NOS. Via de satelliet zijn er vier zenders van de Duitse publieke omroep met Olympische Spelen te ontvangen. Op de Duitse taal na is dat toch een verademing! En het is ook elke keer hetzelfde bij de NOS. Van Sydney 2000 weet ik nog dat er vaak Tekst TV werd uitgezonden als er geen Nederlanders bezig waren. Belachelijk! Allemaal even klagen hier: publieksreacties@rtv.nos.nl
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:09:35 #74
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60690857
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:47 schreef NY_Giant het volgende:
Inderdaad echt belachelijk die NOS. Via de satelliet zijn er vier zenders van de Duitse publieke omroep met Olympische Spelen te ontvangen. Op de Duitse taal na is dat toch een verademing! En het is ook elke keer hetzelfde bij de NOS. Van Sydney 2000 weet ik nog dat er vaak Tekst TV werd uitgezonden als er geen Nederlanders bezig waren. Belachelijk! Allemaal even klagen hier: publieksreacties@rtv.nos.nl
1. je moet wel even het budget in de gaten houden dat de NOS beschikbaar heeft versus de ARD of ZDF
2. de belg heeft nauwelijks kanshebbers, dus die zenden vooral het internationale signaal door
3. om half 9 hoogtepunten van de dag is ideaal, er zijn ook mensen die overdag niet kunnen kijken. en dat heeft de belg niet....
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_60690940
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:09 schreef evert het volgende:
3. om half 9 hoogtepunten van de dag is ideaal, er zijn ook mensen die overdag niet kunnen kijken. en dat heeft de belg niet....
De Belg heeft gewoon iedere dag rond 19.15-19.20 een programma
sig verwijderd door FA
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:14:06 #76
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60690958
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:13 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De Belg heeft gewoon iedere dag rond 19.15-19.20 een programma
dan ben ik normaal nog niet thuis, 20.30 is toch wat relaxter (zeg maar echt prime time)
pi_60691058
quote:

[..]

1. je moet wel even het budget in de gaten houden dat de NOS beschikbaar heeft versus de ARD of ZDF
2. de belg heeft nauwelijks kanshebbers, dus die zenden vooral het internationale signaal door
Het journaal hoeft gewoon niet elk uur, het is toch allemaal hetzelfde. Die Olympische update hoeft ook niet elk uur en laat verder gewoon live sport zien en niet al dat gelul... Heel makkelijk allemaal! 's Avonds het gelul en hoogtepunten is natuurlijk wel ok...
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:23:44 #78
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60691167
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:18 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Het journaal hoeft gewoon niet elk uur, het is toch allemaal hetzelfde. Die Olympische update hoeft ook niet elk uur en laat verder gewoon live sport zien en niet al dat gelul... Heel makkelijk allemaal! 's Avonds het gelul en hoogtepunten is natuurlijk wel ok...
1. er is een oorlog tussen rusland en georgie, dus ieder uur nieuws vind ik ook wel relevant
2. olympische update: hoeveel mensen denk je zijn er die achter elkaar 10 uur voor de buis zitten?
als je iets anders te doen hebt, is het wel handig om weer even bijgepraat te worden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:25:13 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60691200
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:23 schreef evert het volgende:

[..]

1. er is een oorlog tussen rusland en georgie, dus ieder uur nieuws vind ik ook wel relevant
2. olympische update: hoeveel mensen denk je zijn er die achter elkaar 10 uur voor de buis zitten?
als je iets anders te doen hebt, is het wel handig om weer even bijgepraat te worden.
Doen ze het journaal ieder uur op NL2.
2. Ja maar dat hoeft niet zo vaak als nu, beetje overbodig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60691230
quote:

[..]

Punt 1 en 2 zijn onzin. De NOS heeft gewoon de volle rechten, dus kunnen alles uitzenden, waar en wanneer ze maar willen. En de Belg heeft ook genoeg deelnemers, maar laten ook anders sporten zien waar geen Belgen aan deelnemen.
pi_60691345
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:23 schreef evert het volgende:

[..]

Je bedoelt bijna elk uur een herhaling van het vorige nieuws, want het is vrijwel allemaal hetzelfde. Daarnaast is één update in twee uur ook wel genoeg. Ik wil gewoon live sport zien. Zo jammer als je niet rechtstreeks naar de Nederlandse zwemmers kan kijken, omdat ze nog aan het praten zijn over een andere Nederlander. En als er geen Nederlanders meer bezig zijn, mag er best andere live sport getoond worden! Maar nee, de NOS stopt om 16.00 uur...
pi_60691449
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:31 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Je bedoelt bijna elk uur een herhaling van het vorige nieuws, want het is vrijwel allemaal hetzelfde. Daarnaast is één update in twee uur ook wel genoeg. Ik wil gewoon live sport zien. Zo jammer als je niet rechtstreeks naar de Nederlandse zwemmers kan kijken, omdat ze nog aan het praten zijn over een andere Nederlander. En als er geen Nederlanders meer bezig zijn, mag er best andere live sport getoond worden! Maar nee, de NOS stopt om 16.00 uur...
Daarnaast, ze hebben toch nog twee zenders. Gooi daar dan elk uur een journaal door. Dat kan perfect.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:37:27 #83
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60691484
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:35 schreef TheArt het volgende:

[..]

Daarnaast, ze hebben toch nog twee zenders. Gooi daar dan elk uur een journaal door. Dat kan perfect.
sorry, we hebben in nederland een bestel met verschillende omroepen die ook tijden voor hun beschikking hebben. de nos kan niet overdag 3 zenders claimen.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:42:57 #84
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60691608
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:26 schreef TheArt het volgende:

[..]

Punt 1 en 2 zijn onzin. De NOS heeft gewoon de volle rechten, dus kunnen alles uitzenden, waar en wanneer ze maar willen. En de Belg heeft ook genoeg deelnemers, maar laten ook anders sporten zien waar geen Belgen aan deelnemen.
punt 1 is geen onzin. kijk maar even naar dit bericht (let wel: het is in ponden...)
The BBC is planning to send 150 staff to cover the Beijing Olympics at a cost of £1 million.

Critics said the decision to send the broadcasters, producers, technicians and engineers to China this year raised serious questions about the use of resources.

The £1 million production comes as the BBC is axing 2,500 posts and making 1,800 staff redundant to fill the gap left by a licence fee settlement that is smaller than expected.

But John Whittingdale, the chairman of the Commons culture, media and sport select committee, said the plan to send 150 staff to Beijing undermined the commitment to efficiency.

en dan nederland:
Voor de Spelen in Peking zet de NOS 250 mensen in. Ruim eenderde van hen gaat naar China, de rest werkt in Hilversum. De kosten van deze grote operatie maakt de NOS niet openbaar.

dus er zijn er 85 in china. ongeveer de helft van de engelsen.
pi_60691671
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:42 schreef evert het volgende:

[..]

punt 1 is geen onzin. kijk maar even naar dit bericht (let wel: het is in ponden...)
The BBC is planning to send 150 staff to cover the Beijing Olympics at a cost of £1 million.

Critics said the decision to send the broadcasters, producers, technicians and engineers to China this year raised serious questions about the use of resources.

The £1 million production comes as the BBC is axing 2,500 posts and making 1,800 staff redundant to fill the gap left by a licence fee settlement that is smaller than expected.

But John Whittingdale, the chairman of the Commons culture, media and sport select committee, said the plan to send 150 staff to Beijing undermined the commitment to efficiency.

en dan nederland:
Voor de Spelen in Peking zet de NOS 250 mensen in. Ruim eenderde van hen gaat naar China, de rest werkt in Hilversum. De kosten van deze grote operatie maakt de NOS niet openbaar.

Ja en? De NOS heeft bij bijna alle sporten mensen zitten. Dus ze kunnen altijd wat uitzenden. Vanavond was er nog volleybal. Laat nu Maarten Tip al het volleybal doen. Ze hadden ook eventing uit kunnen zenden. Frits van het Groenewoud zit in Hongkong, dus kan daar perfect verslag van doen.
pi_60695012
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef NFSU2 het volgende:
Ned. 1, 2 en 3 zijn net zo commercieel als RTL 4, 5, 7 en 8 en de rest.
Maar dat kan je de NOS nou net weer niet verwijten.
  Trouwste user 2022 zondag 10 augustus 2008 @ 00:31:45 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_60695613
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef ElmarO het volgende:
Dat half uur wachten op die huldiging bij het wielrennen sloeg echt helemaal nergens op. Helemaal niet terwijl de Holland Vier ondertussen ook gewoon bezig was. Ze geven je zo echt het idee dat je maar naar die streams moet kijken.
Is er nog iets te zien geweest van de Holland vier ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60695677
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Is er nog iets te zien geweest van de Holland vier ?

Ja bijna de hele race. Maar niet live.
pi_60695715
Sluit me helemaal aan bij de TS. Zelfs de Belg besteedt er meer info en zendtijd aan dan de NOS.
Make my day!
  zondag 10 augustus 2008 @ 01:58:23 #90
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_60697022
Overigens was er in de aanloop naar de openingsceremonie nog een stukje op Sporza te zien van het mediapark en hoe ze alles in beeld gaan brengen en hoe ze als pers daar zitten enzo. Ze zitten dus van Sporza vlak naast de NOS en werken voor vertalingen enzo heel erg samen , maar in die reportage zag je ook meteen de NOS medewerkers die de Belgen van Sporza zowat letterlijk in hun gezicht aan het uitlachen waren omdat die daar zitten met goedkoper/ouderwets materiaal , met veel minder mensen ter plaatse en in goedkopere hotels en campers verblijven.

Het is maar een kwestie van waar de prioriteiten in je budget liggen zeker ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 10 augustus 2008 @ 05:29:56 #91
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_60698998
Ik ben de NOS ook volledig kwijt. Oeverloos gezanik, hou daar toch eens mee op!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 10 augustus 2008 @ 05:31:31 #92
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_60699006
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:37 schreef evert het volgende:

[..]

sorry, we hebben in nederland een bestel met verschillende omroepen die ook tijden voor hun beschikking hebben. de nos kan niet overdag 3 zenders claimen.
Daarom is er ook wel eens een Journaal op Nederland 2 en 3...

En nu je echte punt?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_60699199
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:42 schreef evert het volgende:

[..]
en dan nederland:

250 man die er aan meewerken waarvan er maar 1/3 daadwerkelijk in China zit. Moet toch ook kunnen dat 2/3 in China zit en 1/3 gewoon in Hilversum?

En ookal zit er maar 1/3 in China dan moet het toch nog niet zo moeilijk zijn om een race van de zwemmers live uit te zenden ipv een uur of wat later? Kwestie van iets minder saai en lang lullen over een judowedstrijdje. Dat er een half uur lang gewacht werd op de medaille-uitreiking bij het wielrennen kan ik ergens wel begrijpen. Het was onduidelijk wanneer ze nu echt zouden beginnen en in Nederland beginnen we altijd meteen te klagen als we een uitreiking live missen want dat vinden we allemaal massaal respectloos. Mijn idee voor dat probleem: net als vroeger alle medailles op de laatste dag uitreiken of anders net als in Salt Lake City op een apart plein na alle evenementen van die dag. Weet je precies wie wanneer welke medaille uitgereikt krijgt, maar dat is iets van de organisatie.

Maar goed: 'WE' HEBBEN GOUD EN EEN OR!!!!!!!!! 't Zou de NOS sieren om vanavond live beelden te laten zien van de huldiging in het HHH :-)
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:38:53 #94
10710 gday
propria cures
pi_60699242
Dat zou ze inderdaad heuuul erg sieren, want die komt er namelijk niet.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_60699248
Zitten ze bij het turnen terwijl bij het schermen een Nederlander stunt tegen een chinees. Prioriteiten noem je zoiets...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:43:46 #96
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60699254
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:38 schreef gday het volgende:
Dat zou ze inderdaad heuuul erg sieren, want die komt er namelijk niet.
Dat kan ik wel begrijpen. Voor je eigen uitzendingen vanuit het HHH, hebben satelliettijd en capaciteit nodig, dat kun je kopen, ik weet niet of daar steeds budget voor is. zal wellicht een paar keer kunnen gebeuren.

Maarr inderdaad iets in de keuze's klopt het niet, maar we zijn net begonnenm dus voorlopig maar radioolympia
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:46:42 #97
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60699261
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:43 schreef Denewar het volgende:

[..]

Dat kan ik wel begrijpen. Voor je eigen uitzendingen vanuit het HHH, hebben satelliettijd en capaciteit nodig, dat kun je kopen, ik weet niet of daar steeds budget voor is. zal wellicht een paar keer kunnen gebeuren.

Maarr inderdaad iets in de keuze's klopt het niet, maar we zijn net begonnenm dus voorlopig maar radioolympia
ik denk dat er geen huldiging komt omdat de dames midden in hun toernooi zitten
pi_60699265
Absoluut dieptepunt was toch wel na de huldiging. "Tsja, wat moeten we hier nog over zeggen? "Ik weet het niet..." En er dan nog een kwartier over door gaan...

Volgens mij is de opzet van de NOS verkeerd. Ze kiezen volgens mij van te voren elke dag enkele sporten uit die ze heul uitgebreid behandelen met analyses e.d.. Maar dat moet je juist niet doen bij de OS, waar alles tegelijk gebeurt. Bij de OS moet je gewoon snel kunnen schakelen naar de verschillende sporten, zeker als je merkt dat een NL'er (Verwijlen) een kunststukje aan het opvoeren is...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:51:11 #99
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60699267
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:48 schreef marcodej het volgende:
Absoluut dieptepunt was toch wel na de huldiging. "Tsja, wat moeten we hier nog over zeggen? "Ik weet het niet..." En er dan nog een kwartier over door gaan...

Volgens mij is de opzet van de NOS verkeerd. Ze kiezen volgens mij van te voren elke dag enkele sporten uit die ze heul uitgebreid behandelen met analyses e.d.. Maar dat moet je juist niet doen bij de OS, waar alles tegelijk gebeurt. Bij de OS moet je gewoon snel kunnen schakelen naar de verschillende sporten, zeker als je merkt dat een NL'er (Verwijlen) een kunststukje aan het opvoeren is...

helemaal mee eens, chaos mag regeren, maar alles willen ze zo strak doen. analiticus hier, reclame daar, journaal stipt e.d.
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:51:29 #100
10710 gday
propria cures
pi_60699269
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:43 schreef Denewar het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet helemaal geloof ik. Die huldiging komt er überhaupt niet vanavond, precies zoals evert zegt.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:52:53 #101
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60699271
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:51 schreef gday het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet helemaal geloof ik. Die huldiging komt er überhaupt niet vanavond, precies zoals evert zegt.
begrijp ik, ik reageerde meer op het feit om een huldiging live te doen. dat dat niet maar zo 1,2,3 kan
pi_60699276
We zijn het er in elk geval allemaal over eens dat de NOS wederom de fout maakt door alles maar te willen analyseren op een zo saai mogelijke manier, zowat elk uur reclame-journaal-reclame, niet eens live overschakelt naar prestaties van de Hollanders, wel een stapje voorwaarts hebben gemaakt met de livestreams op internet, helaas nog steeds geen extra digitale kanalen, de kwaliteit missen die BBC/ZDF/ARD/TV1 op een of andere manier wel hebben.
pi_60699374
Ga al die reclame nu ook wel erg irritant vinden: al 2x binnen half uur nu, zou dat nu de hele tijd zo doorgaan.....ik hoop dat vele reacties de netmanager of de Nos wat doen bijdraaien: we gaan voor sport en niet voor zoveel reclame.
  zondag 10 augustus 2008 @ 07:57:20 #104
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60699407
weet je wat mij leuk lijkt even een half uur het vrouwenwielrennen te analyseren.

Och got, wordt op mijn wenken bedient!!
pi_60699408
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 07:57 schreef Denewar het volgende:
weet je wat mij leuk lijkt even een half uur het vrouwenwielrennen te analyseren.

zondag 10 augustus 2008 @ 08:02:17 #106
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_60699417
Overschakel naar BRT. Zenden achter elkaar sport uit...en niet alleen van Belgen maar redelijk objectief.
  zondag 10 augustus 2008 @ 08:02:38 #107
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60699418
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 07:57 schreef Denewar het volgende:

was maar 5 minuten....
pi_60699631
Laten ze samenvattingen van het schermen zien terwijl de kwartfinale live bezig is.
Snel weer terug naar BBC interactive.
  zondag 10 augustus 2008 @ 09:05:16 #109
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_60699719
Ik word erg verdrietig van de NOS. De streams zijn geweldig, maar dat toont alleen maar aan dat de NOS iets niet goed doet. Hoe kun je nou de kwartfinale van schermen niet uitzenden, maar wel de samenvatting van eerder. Dan maar iets minder wielrennen, die moeten toch nog twee uur rijden.
pi_60699738
En na een half uur weer het journaal.
Fok! NFL MVP 2020
pi_60699739
Inderdaad, samenvatting was klaar en dan denk je: "Hoppa, gelijk door naar de kwart!" Nee hoor, naar het roeien! Gelukkig wonnen ze, maar toch. Echt logisch is het niet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60699747
kunnen ze het journaal niet op nederland 2 doen
pi_60699763
Waarom nu weer zwemmen?
Fok! NFL MVP 2020
  zondag 10 augustus 2008 @ 09:20:31 #114
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60699783
Ohjee, nu zie ik voor de tweede keer de Nederlandse dames op de 4x 100 en dat terwijl ik me verslapen had .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_60699861
Kenkhuis is ook aardig als analyst, maar toch niet voor de Spelen. Nu besteden ze een halve morgen aan analyses terwijl overal andere interessante sporten bezig zijn. Maar ik hoorde Henry Schut nog zeggen dat Kenkhuis er elke dag zit als er zwemfinales zijn
  ESF Reporter zondag 10 augustus 2008 @ 09:44:00 #116
87554 Cee
Welluk?
pi_60699902
Als gast-commentator hadden ze Inge de Bruijn uitgenodigd tijdens de estafette race. Ze mocht misschien 1 toppie-joppie en een paar keer 'knallen' zeggen voor en na de wedstrijd en daarna heb ik haar niet meer gehoord. Toegevoegde waarde: nulll.
pi_60700040
En ja hoor, de eerste reclameblokken zijn al weer achter de kiezen, samen met de oeverloze analyses van Johan Kenkhuis vannacht.

Lijkt echt nergens naar tot nu toe hoor...wat een rommelige bende...
Jack does it in real time...
pi_60700086
Flitsjournaal.
pi_60700479
De keuzes zijn iets beter dan in Athene, maar niet veel. In Athene leken de Nederlanders soms geboycot te worden, nu was dat bij Verwijlen duidelijk weer zo.
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:50:42 #120
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60700505
Athene was een drama met telkens weer een herhaling van een roeiwedstrijd. Gelukkig nu al lange tijd achter elkaar wielrennen. Bij de compactere Winterspelen is de NOS veel beter. Ik heb het idee dat de NOS vooral moeite heeft met de omvangrijkheid van de Zomerspelen en daardoor foute keuzes maakt. Een keer de 4x 100 meter race compleet herhalen vind ik prima, maar om dat een uurtje of twee later nog eens te doen is toch wat overkill.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_60700652
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:03 schreef DeeBee het volgende:
En ja hoor, de eerste reclameblokken zijn al weer achter de kiezen, samen met de oeverloze analyses van Johan Kenkhuis vannacht.

Lijkt echt nergens naar tot nu toe hoor...wat een rommelige bende...
Het is kenmerkend dat elk tv station het stukken beter doet dan de NOS.

De NOS denkt dat hun eigen presentatoren en analisten het belangrijkst zijn.
De anderen denken dat de sporters het belangrijkst zijn.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60700819
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:50 schreef Falco het volgende:
Een keer de 4x 100 meter race compleet herhalen vind ik prima, maar om dat een uurtje of twee later nog eens te doen is toch wat overkill.
Dat is goud, er worden mensen wakker, dat is volkomen begrijpelijk. Maar goed, ik ben meer een internetkijker. Als je enkel tv kijkt, kun je beter oordelen.

Zo'n misser als bij het schermen en gister de finales van het judo online niet ingezoomd gebracht. Ik vond het vannacht zeer storend dat je bij het hockey de tegenstanders van Oranje niet te zien kreeg. Twaalf kanalen, dan verwacht je dat van wel.
pi_60701627
Nog maar een journaal, net of er weer wat nieuws is gebeurd .
sig verwijderd door FA
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:50:18 #124
211106 Ciolekfan
Olympische fan
pi_60701650
Sporten worden langs alle kanten stilgelegd nu door het weer.
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:52:25 #125
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_60701691
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 09:20 schreef Falco het volgende:
Ohjee, nu zie ik voor de tweede keer de Nederlandse dames op de 4x 100 en dat terwijl ik me verslapen had .
Misschien zwemmen ze nu zelfs nog een stukkie harder.
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
pi_60701748
En ja hoor, het zwemmen nog maar een keer in de herhaling, jokers.
pi_60701814
waarom alweer zwemmen laten zien
pi_60701853
Flikker op NOS. Ik ben het nu helemaal zat met die vele herhalingen, journaals en onnodige gesprekken met studiogasten. Het zijn de Spelen, laat dan verdomme ook sport zien
pi_60701891
Dat schema voor hockey/voetbal staat me ook helemaal niet aan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60701936
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:58 schreef Palmboom313 het volgende:
waarom alweer zwemmen laten zien
Voor de mensen die na 11.00u zijn opgestaan.

Ze kunnen het beter combineren: in het journaal 30 sec. van de race en het podium laten zien. Want in een normaal journaal zou dit het eerste item zijn, nu zit het er niet eens in .
sig verwijderd door FA
pi_60701938
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:02 schreef kevin6188 het volgende:
Dat schema voor hockey/voetbal staat me ook helemaal niet aan.
mij ook niet laten geen eens 4*100 mannen zien
pi_60701940
gewoon netjes Basketball kijken op de stream!! aanrader, is een vette pot!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')