Wat een flauwekul ,de NOS moet gewoon zijn zaakjes goed regelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:38 schreef Bruce117 het volgende:
Zet dan een andere zender op.
Er wordt op zeker 5 zenders uitgezonden.
Eens, als er een Nederlander een medaille wint kan ik het me voorstellen dat je wacht, nu was het echt onzin.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef ElmarO het volgende:
Dat half uur wachten op die huldiging bij het wielrennen sloeg echt helemaal nergens op. Helemaal niet terwijl de Holland Vier ondertussen ook gewoon bezig was. Ze geven je zo echt het idee dat je maar naar die streams moet kijken.
Ik zou stoppen op je hoogtepunt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:00 schreef SCH het volgende:
Iedereen is het met me eens??????
Dat is voor het eerst in al die jaren FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:00 schreef SCH het volgende:
Iedereen is het met me eens??????
Dat is voor het eerst in al die jaren FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
niet doorslaan nu hequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:31 schreef SCH het volgende:
Je kan beter Belg zijn ,die doen bijna nergens aan mee en zenden gewoon leuk andere sporten uit
vanochtend zag ik ze nog beachballen, dames nog welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:31 schreef SCH het volgende:
Je kan beter Belg zijn ,die doen bijna nergens aan mee en zenden gewoon leuk andere sporten uit
dan wil ik dat nog wel doen tegen een kleine bijdrage ook, heerlijk lijkt mij dat!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:41 schreef NFSU2 het volgende:
Leuk hoor die livestreams op internet....maar vrijwel iedereen heeft ondertussen digitale televisie. Waarom dan niet die streams op de digitale tv zetten. Kan je het op een normaal scherm bekijken terwijl je lui op de bank hangt met een glas cola en een zak chips, poten op tafel en genieten maar van de sport. Nu zit je op een bureaustoel naar een kleiner schermpje te kijken met een glas cola en een schaaltje chips.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:41 schreef NFSU2 het volgende:
Leuk hoor die livestreams op internet....maar vrijwel iedereen heeft ondertussen digitale televisie. Waarom dan niet die streams op de digitale tv zetten. Kan je het op een normaal scherm bekijken terwijl je lui op de bank hangt met een glas cola en een zak chips, poten op tafel en genieten maar van de sport. Nu zit je op een bureaustoel naar een kleiner schermpje te kijken met een glas cola en een schaaltje chips.
I know. Hoor heel de dag al Sue Barker zeggen dat je op het rode knopje kan drukken om een of andere sport helemaal live te volgen. Ik duw op dat rode knopje maar er gebeurt niets.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:48 schreef Denewar het volgende:
[..]
De bbc heeft dat bijvoorbeeld in eigen land!
Helaas, ik kan hier op mijn studentenkamer geen digitale tv krijgen dus ik ben blij dat ze het zo doen. Bovendien telt het ook wel mee dat op deze manier mensen op het werk ook sport kunnen kijken, en nu de sporten voornamelijk 's ochtends en 's middags uitgezonden worden telt dat nog zwaarder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:41 schreef NFSU2 het volgende:
En nu zijn ze helemaal gestopt met het uitzenden van de OS.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het in de achtergrond aanstaan, maar jezus, het is alleen maar reclame met daar tussendoor een beetje sport.
NOS kan me rug op. Ik zet hem op BBC.
Belachelijk, een publieke omroep en dan elke 10 minuten weer een dik reclameblokIdioten.
Te treurig voor woorden. In ieder ander land worden de OS in ieder geval nog een beetje serieus genomen, maar bij de NOS is het regelmatig erg treurig. Ze sturen er wel tig mensen heen om daar een beetje te genieten, maar een beetje fatsoenlijke verslaggeving, ho maar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En nu zijn ze helemaal gestopt met het uitzenden van de OS.
Precies.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:31 schreef blackEyEz321 het volgende:
Helemaal mee eens, overdag live sport, 's avonds analyses. SIM-PEL
Dat ze dan overgaan op het feest in het HHH waar dat soort paupers ook op komen treden! Dan zit je nog een beetje in Peking.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
Kansloze eerste dag als je het mij vraagt. Alleen dat beachvolley van Kadijk/Mooren en de wedstrijden van Houkes hadden ze goed, verder was het maar matig en nu al stoppen is natuurlijk ook kansloos. Zeker als je kijkt wat er nu op Ned. 1 is.
Het is niet te geloven, overal zijn ze nog volop bezig en de NOS houdt het voor gezien....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En nu zijn ze helemaal gestopt met het uitzenden van de OS.
Sporza doet het goed. Geen eindeloze dingen die er niet toe doen, alleen die herhalingen hoeven van mij niet zo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:14 schreef jde_kok het volgende:
Ik word gek van de NOS, het roeien misten ze omdat ze zo nodig een half uur op de huldiging van het wielrennen moesten wachten. Beetje onnodig, omdat er geen NL meer bij zat. En dan die vreselijke analyses, doe dat lekker na de wedstrijden.
Die reclames en het nieuws is vreselijk. Het journaal is normaal toch ook niet zo vaak op TV? Ik volg de stream wel en heb hem op Sporza gezet.
Die hebben wij niet, maar ik ben het met de TS eens ik erger me er ook groen en geel aanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sporza doet het goed. Geen eindeloze dingen die er niet toe doen, alleen die herhalingen hoeven van mij niet zo.
Heb ik ook gedaan. Ook de duitser erbij gezet. Zenderlijst "Olympics" genoemd en ik kan er naar hartenlust op los zappen de komende tijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef NFSU2 het volgende:
Op de digitale box voor de komende 15 resterende sportdagen maar eventjes de Belg, de Brit en Eurosport als favoriet programmeren, zapt een stuk makkelijker.
1. je moet wel even het budget in de gaten houden dat de NOS beschikbaar heeft versus de ARD of ZDFquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:47 schreef NY_Giant het volgende:
Inderdaad echt belachelijk die NOS. Via de satelliet zijn er vier zenders van de Duitse publieke omroep met Olympische Spelen te ontvangen. Op de Duitse taal na is dat toch een verademing! En het is ook elke keer hetzelfde bij de NOS. Van Sydney 2000 weet ik nog dat er vaak Tekst TV werd uitgezonden als er geen Nederlanders bezig waren. Belachelijk! Allemaal even klagen hier: publieksreacties@rtv.nos.nl
De Belg heeft gewoon iedere dag rond 19.15-19.20 een programmaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:09 schreef evert het volgende:
3. om half 9 hoogtepunten van de dag is ideaal, er zijn ook mensen die overdag niet kunnen kijken. en dat heeft de belg niet....
dan ben ik normaal nog niet thuis, 20.30 is toch wat relaxter (zeg maar echt prime time)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De Belg heeft gewoon iedere dag rond 19.15-19.20 een programma
Het journaal hoeft gewoon niet elk uur, het is toch allemaal hetzelfde. Die Olympische update hoeft ook niet elk uur en laat verder gewoon live sport zien en niet al dat gelul... Heel makkelijk allemaal! 's Avonds het gelul en hoogtepunten is natuurlijk wel ok...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:09 schreef evert het volgende:
[..]
1. je moet wel even het budget in de gaten houden dat de NOS beschikbaar heeft versus de ARD of ZDF
2. de belg heeft nauwelijks kanshebbers, dus die zenden vooral het internationale signaal door
3. om half 9 hoogtepunten van de dag is ideaal, er zijn ook mensen die overdag niet kunnen kijken. en dat heeft de belg niet....
1. er is een oorlog tussen rusland en georgie, dus ieder uur nieuws vind ik ook wel relevantquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:18 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het journaal hoeft gewoon niet elk uur, het is toch allemaal hetzelfde. Die Olympische update hoeft ook niet elk uur en laat verder gewoon live sport zien en niet al dat gelul... Heel makkelijk allemaal! 's Avonds het gelul en hoogtepunten is natuurlijk wel ok...
Doen ze het journaal ieder uur op NL2.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:23 schreef evert het volgende:
[..]
1. er is een oorlog tussen rusland en georgie, dus ieder uur nieuws vind ik ook wel relevant
2. olympische update: hoeveel mensen denk je zijn er die achter elkaar 10 uur voor de buis zitten?
als je iets anders te doen hebt, is het wel handig om weer even bijgepraat te worden.
Punt 1 en 2 zijn onzin. De NOS heeft gewoon de volle rechten, dus kunnen alles uitzenden, waar en wanneer ze maar willen. En de Belg heeft ook genoeg deelnemers, maar laten ook anders sporten zien waar geen Belgen aan deelnemen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:09 schreef evert het volgende:
[..]
1. je moet wel even het budget in de gaten houden dat de NOS beschikbaar heeft versus de ARD of ZDF
2. de belg heeft nauwelijks kanshebbers, dus die zenden vooral het internationale signaal door
Je bedoelt bijna elk uur een herhaling van het vorige nieuws, want het is vrijwel allemaal hetzelfde. Daarnaast is één update in twee uur ook wel genoeg. Ik wil gewoon live sport zien. Zo jammer als je niet rechtstreeks naar de Nederlandse zwemmers kan kijken, omdat ze nog aan het praten zijn over een andere Nederlander. En als er geen Nederlanders meer bezig zijn, mag er best andere live sport getoond worden! Maar nee, de NOS stopt om 16.00 uur...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:23 schreef evert het volgende:
[..]
1. er is een oorlog tussen rusland en georgie, dus ieder uur nieuws vind ik ook wel relevant
2. olympische update: hoeveel mensen denk je zijn er die achter elkaar 10 uur voor de buis zitten?
als je iets anders te doen hebt, is het wel handig om weer even bijgepraat te worden.
Daarnaast, ze hebben toch nog twee zenders. Gooi daar dan elk uur een journaal door. Dat kan perfect.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:31 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Je bedoelt bijna elk uur een herhaling van het vorige nieuws, want het is vrijwel allemaal hetzelfde. Daarnaast is één update in twee uur ook wel genoeg. Ik wil gewoon live sport zien. Zo jammer als je niet rechtstreeks naar de Nederlandse zwemmers kan kijken, omdat ze nog aan het praten zijn over een andere Nederlander. En als er geen Nederlanders meer bezig zijn, mag er best andere live sport getoond worden! Maar nee, de NOS stopt om 16.00 uur...
sorry, we hebben in nederland een bestel met verschillende omroepen die ook tijden voor hun beschikking hebben. de nos kan niet overdag 3 zenders claimen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarnaast, ze hebben toch nog twee zenders. Gooi daar dan elk uur een journaal door. Dat kan perfect.
punt 1 is geen onzin. kijk maar even naar dit bericht (let wel: het is in ponden...)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Punt 1 en 2 zijn onzin. De NOS heeft gewoon de volle rechten, dus kunnen alles uitzenden, waar en wanneer ze maar willen. En de Belg heeft ook genoeg deelnemers, maar laten ook anders sporten zien waar geen Belgen aan deelnemen.
Ja en? De NOS heeft bij bijna alle sporten mensen zitten. Dus ze kunnen altijd wat uitzenden. Vanavond was er nog volleybal. Laat nu Maarten Tip al het volleybal doen. Ze hadden ook eventing uit kunnen zenden. Frits van het Groenewoud zit in Hongkong, dus kan daar perfect verslag van doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:42 schreef evert het volgende:
[..]
punt 1 is geen onzin. kijk maar even naar dit bericht (let wel: het is in ponden...)
The BBC is planning to send 150 staff to cover the Beijing Olympics at a cost of Ł1 million.
Critics said the decision to send the broadcasters, producers, technicians and engineers to China this year raised serious questions about the use of resources.
The Ł1 million production comes as the BBC is axing 2,500 posts and making 1,800 staff redundant to fill the gap left by a licence fee settlement that is smaller than expected.
But John Whittingdale, the chairman of the Commons culture, media and sport select committee, said the plan to send 150 staff to Beijing undermined the commitment to efficiency.
en dan nederland:
Voor de Spelen in Peking zet de NOS 250 mensen in. Ruim eenderde van hen gaat naar China, de rest werkt in Hilversum. De kosten van deze grote operatie maakt de NOS niet openbaar.
dus er zijn er 85 in china. ongeveer de helft van de engelsen.
Maar dat kan je de NOS nou net weer niet verwijten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef NFSU2 het volgende:
Ned. 1, 2 en 3 zijn net zo commercieel als RTL 4, 5, 7 en 8 en de rest.
Is er nog iets te zien geweest van de Holland vier ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef ElmarO het volgende:
Dat half uur wachten op die huldiging bij het wielrennen sloeg echt helemaal nergens op. Helemaal niet terwijl de Holland Vier ondertussen ook gewoon bezig was. Ze geven je zo echt het idee dat je maar naar die streams moet kijken.
Ja bijna de hele race. Maar niet live.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er nog iets te zien geweest van de Holland vier ?
Daarom is er ook wel eens een Journaal op Nederland 2 en 3...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:37 schreef evert het volgende:
[..]
sorry, we hebben in nederland een bestel met verschillende omroepen die ook tijden voor hun beschikking hebben. de nos kan niet overdag 3 zenders claimen.
250 man die er aan meewerken waarvan er maar 1/3 daadwerkelijk in China zit. Moet toch ook kunnen dat 2/3 in China zit en 1/3 gewoon in Hilversum?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:42 schreef evert het volgende:
[..]
en dan nederland:
Voor de Spelen in Peking zet de NOS 250 mensen in. Ruim eenderde van hen gaat naar China, de rest werkt in Hilversum. De kosten van deze grote operatie maakt de NOS niet openbaar.
dus er zijn er 85 in china. ongeveer de helft van de engelsen.
Dat kan ik wel begrijpen. Voor je eigen uitzendingen vanuit het HHH, hebben satelliettijd en capaciteit nodig, dat kun je kopen, ik weet niet of daar steeds budget voor is. zal wellicht een paar keer kunnen gebeuren.quote:Op zondag 10 augustus 2008 06:38 schreef gday het volgende:
Dat zou ze inderdaad heuuul erg sieren, want die komt er namelijk niet.
ik denk dat er geen huldiging komt omdat de dames midden in hun toernooi zittenquote:Op zondag 10 augustus 2008 06:43 schreef Denewar het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen. Voor je eigen uitzendingen vanuit het HHH, hebben satelliettijd en capaciteit nodig, dat kun je kopen, ik weet niet of daar steeds budget voor is. zal wellicht een paar keer kunnen gebeuren.
Maarr inderdaad iets in de keuze's klopt het niet, maar we zijn net begonnenm dus voorlopig maar radioolympia
quote:Op zondag 10 augustus 2008 06:48 schreef marcodej het volgende:
Absoluut dieptepunt was toch wel na de huldiging. "Tsja, wat moeten we hier nog over zeggen? "Ik weet het niet..." En er dan nog een kwartier over door gaan...
Volgens mij is de opzet van de NOS verkeerd. Ze kiezen volgens mij van te voren elke dag enkele sporten uit die ze heul uitgebreid behandelen met analyses e.d.. Maar dat moet je juist niet doen bij de OS, waar alles tegelijk gebeurt. Bij de OS moet je gewoon snel kunnen schakelen naar de verschillende sporten, zeker als je merkt dat een NL'er (Verwijlen) een kunststukje aan het opvoeren is...
Je begrijpt het niet helemaal geloof ik.quote:Op zondag 10 augustus 2008 06:43 schreef Denewar het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen. Voor je eigen uitzendingen vanuit het HHH, hebben satelliettijd en capaciteit nodig, dat kun je kopen, ik weet niet of daar steeds budget voor is. zal wellicht een paar keer kunnen gebeuren.
Maarr inderdaad iets in de keuze's klopt het niet, maar we zijn net begonnenm dus voorlopig maar radioolympia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |