abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60680976
Het grote 'doodlullen' is weer begonnen. Doet een Nederlander het even aardig dan: hup een gast in de studio en we praten er weer heel lang en uitgebreid over. Bijna jammer dat er tussendoor nog gesport wordt.

Net bij Houkes. Het was afgelopen en hup meteen analyse. Laat gewoon die andere halve finale

Laat de sport zien! Of is het omdat ze die livestreams hebben dat ze denken dat de tv een babbelbox is.
pi_60681010
Helemaal mee eens, eerst al een half uur wachten op een huldiging, nu weer dit oninteressante geleuter. Waardeloos.
pi_60681044
Eensch met SCH deze keer
Er wordt altijd wel ergens gesport wat waard is te bekijken
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60681057
Dat half uur wachten op die huldiging bij het wielrennen sloeg echt helemaal nergens op. Helemaal niet terwijl de Holland Vier ondertussen ook gewoon bezig was. Ze geven je zo echt het idee dat je maar naar die streams moet kijken.
pi_60681065
Zet dan een andere zender op.
Er wordt op zeker 5 zenders uitgezonden.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:38:36 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60681069
terechte klacht.

Gewoon sport laten zien.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60681074
Klopt, erg irritant is dat. Ze denken hiermee de mensen thuis van dienst te zijn, maar voor het merendeel is dat juist totaal niet zo.
That's all folks!
pi_60681118
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:38 schreef Bruce117 het volgende:
Zet dan een andere zender op.
Er wordt op zeker 5 zenders uitgezonden.
Wat een flauwekul ,de NOS moet gewoon zijn zaakjes goed regelen.
praten doen ze maar op de radio
pi_60681142
Dat ze analyses hebben vind ik best, maar doe dat lekker 's avonds als er geen live sport meer is. Niet iedereen heeft internet, is handig met computers of heeft dat ding even in de buurt staan.
pi_60681355
Daarom staat hier tijdens de OS de BBC op. Ook daar wordt flink gekletst maar toch een stuk gezelliger en gemoedelijker dan dat ze in Hilversum doen. Veel te serieus! Sue Barker kletst gewoon lekker, betere interactie met 'analisten'. Enige goede van de NOS deze OS is Sport Zomer met Mart Smeets. Slap geouwehoer uit het blote koppie, af en toe zeurderig maar toch wel gezellig.

Dione en die andere slaapverwekkende gast BORING!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:52:21 #11
67205 Colplay
How you doin??
pi_60681377
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef ElmarO het volgende:
Dat half uur wachten op die huldiging bij het wielrennen sloeg echt helemaal nergens op. Helemaal niet terwijl de Holland Vier ondertussen ook gewoon bezig was. Ze geven je zo echt het idee dat je maar naar die streams moet kijken.
Eens, als er een Nederlander een medaille wint kan ik het me voorstellen dat je wacht, nu was het echt onzin.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60681422
sporza
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_60681443
en weer een interview kijk wel sporza en eurosport dan.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:55:56 #14
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_60681452
Op Sporza net Phelps een OR zien zwemmen.
pi_60681474
Reportages af en toe zijn prima. Maar dan wel goed getimed. Net op de BBC weer een prima repo over het Olympisch dorp. En die repo van de NOS over Phelps is ook niet verkeerd.

Maar liever gewoon sport, snel schakelen tussen allerlei interessante momenten. Ik heb liever nu de damesfinales judo dan een reportage. Of een stukje degenschermen of het zwemmen zelf, dat overal al te zien was, behalve bij de NOS.
pi_60681503
Ik kijk nu al geen eens nos meer. Helemaal mee eens.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_60681526
NOS geen eens live beelden uitzenden
pi_60681551
Iedereen is het met me eens??????

Dat is voor het eerst in al die jaren FOK!
pi_60681591
ik ben net maar even naar eurosport over gegaan om Phelps te kunnen zien zwemmen ipv een persconferentie van hem te mogen bewonderen
pi_60681643
Nederland laat alleen Nederlandse sporters zien om daarna meteen over te schakelen naar Hilversum omdat daar een of andere oudsporter zit die weet waar hij/zij het over heeft. Heerlijk om weer het slaapverwekkende relaas te moeten horen. Nee, dan liever Sue Barker gezellig horen kletsen over (op dit moment) de zwemmers. Ondertussen beetje humor erbij en lachen. Het is meteen een stuk gezelliger in de huiskamer met die tv :-)

Dus ja, ik ben het enorm met je eens!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:06:18 #21
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_60681682
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:00 schreef SCH het volgende:

Ik zou stoppen op je hoogtepunt.
pi_60681686
en iedereen is allang weggezapt van de NOS, dus zoveel mensen zullen zich niet meer ergeren.
Er zijn gelukkig alternatieven
pi_60681739
gaan ze over judo praten terwijl nederlanders nu zwemmen.
pi_60681752
Vloeken in de Fok!-kerk dit, geloof ik, maar ik vind Dione knap dom en vervelend bezig met het judo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60681779
Nu weer een drama bij de NOS. Dekker zwemt, maar ze waren nog steeds aan het praten. Echt slecht gewoon.
pi_60681789
en Inge Dekker live op ARD (ze werd derde) , de NOS negeert het volledig

(Franziska geeft daar commentaar )
pi_60682060
Ladies and gentlemen, the final for the gold medal is about to begin en weg gaat de NOS om te praten met die judonegert.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_60682154
Ze begonnen gisteren trouwens ook te laat met het uitzenden van de openingsceremonie, op BBC/Belgie en andere zenders was het toen al bezig
٩๏̯͡๏)۶
pi_60682196
Nu komen ze met de strijd om het goud. Terwijl Choi al in bad zit.
pi_60682296
Eurosport HD
pi_60682352
die livestreams werken wel top!
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:38:04 #32
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_60682400
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:00 schreef SCH het volgende:

Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_60682410
Eurosport die flitsen zijn wel super handig.
pi_60682454
Mja, ik ben ook al aan het zappen naar Eurosport (tenminste ook HD) en de BBC enzo...

Prima als er een voorbeschouwing is of iets...maar dat overloze gelul heb je niks aan...en 're-live' is helemaal nep en klote, net als met die finale met judo.
Jack does it in real time...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:40:39 #35
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60682466
Waarom kijken naar sport als je kan kijken naar mensen die kletsen over sport? Dat is toch veel boeiender.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:42:05 #36
10710 gday
propria cures
pi_60682495
Jep, dat vele gelul hoeft van mij ook niet idd, behalve als er verder gewoon niks te zien is maar dat is er nu zeker wel!
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_60682737
Nos gaan ze nu weer een herhaling uitzenden
pi_60682909
Al het zwemmen inderdaad weer even in de herhaling, kom op zeg.
pi_60683168
Nos

Nutteloze beschouwingen, onbegrijpelijke keuzes. Heel veel niet live uitzenden en dat dan later uitzenden terwijl er andere interessante evenementen bezig zijn. Ze begonnen vannacht met het beachvolleybal dat net afgelopen was (waarom dan niet een uur eerder beginnen ). Na afloop van het wielrennen en half uur wachten op de huldiging met een duidelijk geirriteerde Mart die dat moest vollullen. Een kwartier wachten op een judo-huldiging, terwijl er zwemmen (zelfs met Nederlanders) bezig was. Laat staan dat we eens uitgebreid leuke evenementen in beeld krijgen als er geen Nederlander meedoet.

zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:25:04 #40
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60683393
ik kan mij best voorstellen dat de evaluatie van vandaag niet best uitvalt, normaal erger ik mij nooit zo snel aan de Nos, maar het is achter d feiten aanlopen en verkeerde keuzes maken.
eigenlijk geen keuzes maken, maar een beetje switchen en rommelen mag, os is daarvoor!

Reacties prima. maar op groot en dekker en arends heb ik nog geen houkes en gesink gezien, die toch een goed optreden hebben gehad.

overigens zonderland op de radio
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60683438
Net zei die Dione (of hoe heet ze) dat China zélf omschakelde van de judo uitreiking naar het basketbal, dus daar hebben ze blijkbaar ook nog mee te maken.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:27:58 #42
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60683457
oh gesink nu
pi_60683516
Je kan beter Belg zijn ,die doen bijna nergens aan mee en zenden gewoon leuk andere sporten uit
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:32:18 #44
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60683532
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:31 schreef SCH het volgende:
Je kan beter Belg zijn ,die doen bijna nergens aan mee en zenden gewoon leuk andere sporten uit
niet doorslaan nu he

want houkes nu
pi_60683608
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:31 schreef SCH het volgende:
vanochtend zag ik ze nog beachballen, dames nog wel
pi_60683679
Leuk hoor die livestreams op internet....maar vrijwel iedereen heeft ondertussen digitale televisie. Waarom dan niet die streams op de digitale tv zetten. Kan je het op een normaal scherm bekijken terwijl je lui op de bank hangt met een glas cola en een zak chips, poten op tafel en genieten maar van de sport. Nu zit je op een bureaustoel naar een kleiner schermpje te kijken met een glas cola en een schaaltje chips.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:47:52 #47
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60683818
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:41 schreef NFSU2 het volgende:
Leuk hoor die livestreams op internet....maar vrijwel iedereen heeft ondertussen digitale televisie. Waarom dan niet die streams op de digitale tv zetten. Kan je het op een normaal scherm bekijken terwijl je lui op de bank hangt met een glas cola en een zak chips, poten op tafel en genieten maar van de sport. Nu zit je op een bureaustoel naar een kleiner schermpje te kijken met een glas cola en een schaaltje chips.
dan wil ik dat nog wel doen tegen een kleine bijdrage ook, heerlijk lijkt mij dat!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:48:28 #48
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60683832
quote:

De bbc heeft dat bijvoorbeeld in eigen land!
pi_60684189
Het is ook Hollandsche zuunigheid. De dure sporten (boksen etc.) zie je nauwelijks.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_60684207
..en waarom steeds dat journaal ertussendoor ?
doe dat toch op een ander net
pi_60684224
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:48 schreef Denewar het volgende:

[..]

De bbc heeft dat bijvoorbeeld in eigen land!
I know. Hoor heel de dag al Sue Barker zeggen dat je op het rode knopje kan drukken om een of andere sport helemaal live te volgen. Ik duw op dat rode knopje maar er gebeurt niets.

Weet natuurlijk ook wel dat dat alleen in Engeland werkt omdat de NOS nog decennia ver weg is van deze mogelijkheid.
pi_60684614
Helemaal mee eens, overdag live sport, 's avonds analyses. SIM-PEL
pi_60684635
Als we dan toch aan het klagen zijn: Zouden jullie ook meer sporten willen zien? Dus gewoon eens kleiduivenschieten bij de NOS, met uitleg en reportages? Of mis ik dat alleen?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:34:17 #54
10710 gday
propria cures
pi_60684652
quote:
Helaas, ik kan hier op mijn studentenkamer geen digitale tv krijgen dus ik ben blij dat ze het zo doen. Bovendien telt het ook wel mee dat op deze manier mensen op het werk ook sport kunnen kijken, en nu de sporten voornamelijk 's ochtends en 's middags uitgezonden worden telt dat nog zwaarder.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
pi_60684678
Leip veel reclame en onderbrekingen ook...
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:09:19 #56
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60685157
Ik heb het in de achtergrond aanstaan, maar jezus, het is alleen maar reclame met daar tussendoor een beetje sport.
NOS kan me rug op. Ik zet hem op BBC.
Belachelijk, een publieke omroep en dan elke 10 minuten weer een dik reclameblok Idioten.
pi_60685168
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het in de achtergrond aanstaan, maar jezus, het is alleen maar reclame met daar tussendoor een beetje sport.
NOS kan me rug op. Ik zet hem op BBC.
Belachelijk, een publieke omroep en dan elke 10 minuten weer een dik reclameblok Idioten.
En nu zijn ze helemaal gestopt met het uitzenden van de OS.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:14:17 #58
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60685221
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:10 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Te treurig voor woorden. In ieder ander land worden de OS in ieder geval nog een beetje serieus genomen, maar bij de NOS is het regelmatig erg treurig. Ze sturen er wel tig mensen heen om daar een beetje te genieten, maar een beetje fatsoenlijke verslaggeving, ho maar.

Zeer jammer, want Dione de Graaf is wel altijd heerlijk om te zien
pi_60685370
De NOS lijkt wel een commerciele zender met al die reclames, en elk uur dat nieuws. Doe dat op een ander kanaal, dan kijk ik daar wel als ik het wil zien. Elk uur is iig zwaar overdreven, om 12.00 en evt. om 16.00 uur een kleine update, maar dan niet als hinderlijke onderbreking van mooie livesport.
pi_60685397
Kansloze eerste dag als je het mij vraagt. Alleen dat beachvolley van Kadijk/Mooren en de wedstrijden van Houkes hadden ze goed, verder was het maar matig en nu al stoppen is natuurlijk ook kansloos. Zeker als je kijkt wat er nu op Ned. 1 is .
sig verwijderd door FA
  ESF Reporter zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:28:09 #61
87554 Cee
Welluk?
pi_60685419
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:31 schreef blackEyEz321 het volgende:
Helemaal mee eens, overdag live sport, 's avonds analyses. SIM-PEL
Precies.

Ik heb ook wel eens tevergeefs, tegen beter weten in, op die red button gedrukt wanneer iemand op de Beeb dat zei.

Misschien is de NOS nog aan het 'aftasten' met de programmering alhoewel me dat niet slim lijkt dus ik ga ervan uit dat ze denken te weten wat ze doen. Misschien zijn ze in de veronderstelling dat we snel verveeld raken van iets. 't Is net of ik naar een sportvariant van MTV zit te kijken nu.
  ESF Reporter zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:29:20 #62
87554 Cee
Welluk?
pi_60685436
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
Kansloze eerste dag als je het mij vraagt. Alleen dat beachvolley van Kadijk/Mooren en de wedstrijden van Houkes hadden ze goed, verder was het maar matig en nu al stoppen is natuurlijk ook kansloos. Zeker als je kijkt wat er nu op Ned. 1 is .
Dat ze dan overgaan op het feest in het HHH waar dat soort paupers ook op komen treden! Dan zit je nog een beetje in Peking.
pi_60685494
Ze stoppen gewoon met uitzenden terwijl er nog meer dan genoeg live sport bezig is. Kansloos.
pi_60685511
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:10 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Het is niet te geloven, overal zijn ze nog volop bezig en de NOS houdt het voor gezien....
pi_60685796
De Belgen, Duitsers en Britten zenden nog gewoon uit, op Ned 1 is doodleuk al drie kwartier het piratenmuziekfeest bezig

Schande inderdaad.

Nog zoiets: veel te vaak reclame en journaals. Ook de updates van wat er allemaal gebeurd is die dag mogen wel wat minder frequent
  ESF Reporter zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:00:20 #66
87554 Cee
Welluk?
pi_60685857
Ik zit even verlekkerd te kijken naar de BBC, die heeft zo'n oefening van een turner op de vloer geanalyseerd door de turner in drievoud stap voor stap in het zelfde beeld terug te laten komen zodat z'n passen duidelijk zijn te zien. *kwijl*

Volgens mij is m'n uitleg een beetje wazig.
pi_60686057
Ik word gek van de NOS, het roeien misten ze omdat ze zo nodig een half uur op de huldiging van het wielrennen moesten wachten. Beetje onnodig, omdat er geen NL meer bij zat. En dan die vreselijke analyses, doe dat lekker na de wedstrijden.

Die reclames en het nieuws is vreselijk. Het journaal is normaal toch ook niet zo vaak op TV? Ik volg de stream wel en heb hem op Sporza gezet.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60686119
Ned. 1, 2 en 3 zijn net zo commercieel als RTL 4, 5, 7 en 8 en de rest. Kijk eens naar voetbal. Begint met reclame, voorbeschouwing, reclame, nog een klein stukje voorbeschouwing, reclame, 1e helft, reclame, tussen-analyse, reclame, 2e helft, reclame, korte nabeschouwing, reclame, rest van de nabeschouwing. Zo ook met de OS. Beetje sport, reclame, journaal, reclame, beetje sport. En dit een keer of wat op een paar uur sport. Nee, dan de BBC, Belgie of de Duitsers. Non-stop sport. En niet om 4 uur stoppen om een piratenfestijn van de Tros te laten zien, nee gewoon doorgaan met andere sporten die op dat moment nog live aan de gang zijn.

Ben heel die NOS meer dan zat. Hebben totaal niet door hoe ze dit verpesten, en dat al jarenlang. Wel leuk die livestreams op internet zetten maar niet net als de BBC wat extra digitale kanalen openzetten. Driekwart van de totale sportuitzending bestaat uit oeverloos gezeur tussen presentator en een of ander oudsporter vanuit Hilversum. Niet eventjes de series van Dekker, Groot etc. live uitzenden, nee...pas een uur of wat later eventjes laten zien. Na ruim 50 jaar van sportverslaggeving heeft de NOS nog niets geleerd. We zitten in de 21e eeuw en nog is het allemaal maar stijfjes. Weinig tot geen humor tussen presentator en gast. Alleen 's avonds bij Mart, dan wel. NOS, ga asjeblieft op stage bij de BBC. Watch and Learn!

Op de digitale box voor de komende 15 resterende sportdagen maar eventjes de Belg, de Brit en Eurosport als favoriet programmeren, zapt een stuk makkelijker.
pi_60686123
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:14 schreef jde_kok het volgende:
Ik word gek van de NOS, het roeien misten ze omdat ze zo nodig een half uur op de huldiging van het wielrennen moesten wachten. Beetje onnodig, omdat er geen NL meer bij zat. En dan die vreselijke analyses, doe dat lekker na de wedstrijden.

Die reclames en het nieuws is vreselijk. Het journaal is normaal toch ook niet zo vaak op TV? Ik volg de stream wel en heb hem op Sporza gezet.
Sporza doet het goed. Geen eindeloze dingen die er niet toe doen, alleen die herhalingen hoeven van mij niet zo.
pi_60686234
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef TheArt het volgende:

[..]

Sporza doet het goed. Geen eindeloze dingen die er niet toe doen, alleen die herhalingen hoeven van mij niet zo.
Die hebben wij niet, maar ik ben het met de TS eens ik erger me er ook groen en geel aan
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  ESF Reporter zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:21:08 #71
87554 Cee
Welluk?
pi_60687294
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef NFSU2 het volgende:
Op de digitale box voor de komende 15 resterende sportdagen maar eventjes de Belg, de Brit en Eurosport als favoriet programmeren, zapt een stuk makkelijker.
Heb ik ook gedaan. Ook de duitser erbij gezet. Zenderlijst "Olympics" genoemd en ik kan er naar hartenlust op los zappen de komende tijd.
pi_60687581
Elke 2 jaar hetzelfde liedje. Gelukkig hebben ze dit jaar de streams goed voorelkaar
pi_60690392
Inderdaad echt belachelijk die NOS. Via de satelliet zijn er vier zenders van de Duitse publieke omroep met Olympische Spelen te ontvangen. Op de Duitse taal na is dat toch een verademing! En het is ook elke keer hetzelfde bij de NOS. Van Sydney 2000 weet ik nog dat er vaak Tekst TV werd uitgezonden als er geen Nederlanders bezig waren. Belachelijk! Allemaal even klagen hier: publieksreacties@rtv.nos.nl
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:09:35 #74
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60690857
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:47 schreef NY_Giant het volgende:
Inderdaad echt belachelijk die NOS. Via de satelliet zijn er vier zenders van de Duitse publieke omroep met Olympische Spelen te ontvangen. Op de Duitse taal na is dat toch een verademing! En het is ook elke keer hetzelfde bij de NOS. Van Sydney 2000 weet ik nog dat er vaak Tekst TV werd uitgezonden als er geen Nederlanders bezig waren. Belachelijk! Allemaal even klagen hier: publieksreacties@rtv.nos.nl
1. je moet wel even het budget in de gaten houden dat de NOS beschikbaar heeft versus de ARD of ZDF
2. de belg heeft nauwelijks kanshebbers, dus die zenden vooral het internationale signaal door
3. om half 9 hoogtepunten van de dag is ideaal, er zijn ook mensen die overdag niet kunnen kijken. en dat heeft de belg niet....
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_60690940
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:09 schreef evert het volgende:
3. om half 9 hoogtepunten van de dag is ideaal, er zijn ook mensen die overdag niet kunnen kijken. en dat heeft de belg niet....
De Belg heeft gewoon iedere dag rond 19.15-19.20 een programma
sig verwijderd door FA
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:14:06 #76
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60690958
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:13 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De Belg heeft gewoon iedere dag rond 19.15-19.20 een programma
dan ben ik normaal nog niet thuis, 20.30 is toch wat relaxter (zeg maar echt prime time)
pi_60691058
quote:

[..]

1. je moet wel even het budget in de gaten houden dat de NOS beschikbaar heeft versus de ARD of ZDF
2. de belg heeft nauwelijks kanshebbers, dus die zenden vooral het internationale signaal door
Het journaal hoeft gewoon niet elk uur, het is toch allemaal hetzelfde. Die Olympische update hoeft ook niet elk uur en laat verder gewoon live sport zien en niet al dat gelul... Heel makkelijk allemaal! 's Avonds het gelul en hoogtepunten is natuurlijk wel ok...
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:23:44 #78
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60691167
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:18 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Het journaal hoeft gewoon niet elk uur, het is toch allemaal hetzelfde. Die Olympische update hoeft ook niet elk uur en laat verder gewoon live sport zien en niet al dat gelul... Heel makkelijk allemaal! 's Avonds het gelul en hoogtepunten is natuurlijk wel ok...
1. er is een oorlog tussen rusland en georgie, dus ieder uur nieuws vind ik ook wel relevant
2. olympische update: hoeveel mensen denk je zijn er die achter elkaar 10 uur voor de buis zitten?
als je iets anders te doen hebt, is het wel handig om weer even bijgepraat te worden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:25:13 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60691200
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:23 schreef evert het volgende:

[..]

1. er is een oorlog tussen rusland en georgie, dus ieder uur nieuws vind ik ook wel relevant
2. olympische update: hoeveel mensen denk je zijn er die achter elkaar 10 uur voor de buis zitten?
als je iets anders te doen hebt, is het wel handig om weer even bijgepraat te worden.
Doen ze het journaal ieder uur op NL2.
2. Ja maar dat hoeft niet zo vaak als nu, beetje overbodig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60691230
quote:

[..]

Punt 1 en 2 zijn onzin. De NOS heeft gewoon de volle rechten, dus kunnen alles uitzenden, waar en wanneer ze maar willen. En de Belg heeft ook genoeg deelnemers, maar laten ook anders sporten zien waar geen Belgen aan deelnemen.
pi_60691345
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:23 schreef evert het volgende:

[..]

Je bedoelt bijna elk uur een herhaling van het vorige nieuws, want het is vrijwel allemaal hetzelfde. Daarnaast is één update in twee uur ook wel genoeg. Ik wil gewoon live sport zien. Zo jammer als je niet rechtstreeks naar de Nederlandse zwemmers kan kijken, omdat ze nog aan het praten zijn over een andere Nederlander. En als er geen Nederlanders meer bezig zijn, mag er best andere live sport getoond worden! Maar nee, de NOS stopt om 16.00 uur...
pi_60691449
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:31 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Je bedoelt bijna elk uur een herhaling van het vorige nieuws, want het is vrijwel allemaal hetzelfde. Daarnaast is één update in twee uur ook wel genoeg. Ik wil gewoon live sport zien. Zo jammer als je niet rechtstreeks naar de Nederlandse zwemmers kan kijken, omdat ze nog aan het praten zijn over een andere Nederlander. En als er geen Nederlanders meer bezig zijn, mag er best andere live sport getoond worden! Maar nee, de NOS stopt om 16.00 uur...
Daarnaast, ze hebben toch nog twee zenders. Gooi daar dan elk uur een journaal door. Dat kan perfect.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:37:27 #83
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60691484
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:35 schreef TheArt het volgende:

[..]

Daarnaast, ze hebben toch nog twee zenders. Gooi daar dan elk uur een journaal door. Dat kan perfect.
sorry, we hebben in nederland een bestel met verschillende omroepen die ook tijden voor hun beschikking hebben. de nos kan niet overdag 3 zenders claimen.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:42:57 #84
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60691608
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:26 schreef TheArt het volgende:

[..]

Punt 1 en 2 zijn onzin. De NOS heeft gewoon de volle rechten, dus kunnen alles uitzenden, waar en wanneer ze maar willen. En de Belg heeft ook genoeg deelnemers, maar laten ook anders sporten zien waar geen Belgen aan deelnemen.
punt 1 is geen onzin. kijk maar even naar dit bericht (let wel: het is in ponden...)
The BBC is planning to send 150 staff to cover the Beijing Olympics at a cost of Ł1 million.

Critics said the decision to send the broadcasters, producers, technicians and engineers to China this year raised serious questions about the use of resources.

The Ł1 million production comes as the BBC is axing 2,500 posts and making 1,800 staff redundant to fill the gap left by a licence fee settlement that is smaller than expected.

But John Whittingdale, the chairman of the Commons culture, media and sport select committee, said the plan to send 150 staff to Beijing undermined the commitment to efficiency.

en dan nederland:
Voor de Spelen in Peking zet de NOS 250 mensen in. Ruim eenderde van hen gaat naar China, de rest werkt in Hilversum. De kosten van deze grote operatie maakt de NOS niet openbaar.

dus er zijn er 85 in china. ongeveer de helft van de engelsen.
pi_60691671
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:42 schreef evert het volgende:

[..]

punt 1 is geen onzin. kijk maar even naar dit bericht (let wel: het is in ponden...)
The BBC is planning to send 150 staff to cover the Beijing Olympics at a cost of Ł1 million.

Critics said the decision to send the broadcasters, producers, technicians and engineers to China this year raised serious questions about the use of resources.

The Ł1 million production comes as the BBC is axing 2,500 posts and making 1,800 staff redundant to fill the gap left by a licence fee settlement that is smaller than expected.

But John Whittingdale, the chairman of the Commons culture, media and sport select committee, said the plan to send 150 staff to Beijing undermined the commitment to efficiency.

en dan nederland:
Voor de Spelen in Peking zet de NOS 250 mensen in. Ruim eenderde van hen gaat naar China, de rest werkt in Hilversum. De kosten van deze grote operatie maakt de NOS niet openbaar.

Ja en? De NOS heeft bij bijna alle sporten mensen zitten. Dus ze kunnen altijd wat uitzenden. Vanavond was er nog volleybal. Laat nu Maarten Tip al het volleybal doen. Ze hadden ook eventing uit kunnen zenden. Frits van het Groenewoud zit in Hongkong, dus kan daar perfect verslag van doen.
pi_60695012
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef NFSU2 het volgende:
Ned. 1, 2 en 3 zijn net zo commercieel als RTL 4, 5, 7 en 8 en de rest.
Maar dat kan je de NOS nou net weer niet verwijten.
  Trouwste user 2022 zondag 10 augustus 2008 @ 00:31:45 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_60695613
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef ElmarO het volgende:
Is er nog iets te zien geweest van de Holland vier ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60695677
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Is er nog iets te zien geweest van de Holland vier ?

Ja bijna de hele race. Maar niet live.
pi_60695715
Sluit me helemaal aan bij de TS. Zelfs de Belg besteedt er meer info en zendtijd aan dan de NOS.
Make my day!
  zondag 10 augustus 2008 @ 01:58:23 #90
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_60697022
Overigens was er in de aanloop naar de openingsceremonie nog een stukje op Sporza te zien van het mediapark en hoe ze alles in beeld gaan brengen en hoe ze als pers daar zitten enzo. Ze zitten dus van Sporza vlak naast de NOS en werken voor vertalingen enzo heel erg samen , maar in die reportage zag je ook meteen de NOS medewerkers die de Belgen van Sporza zowat letterlijk in hun gezicht aan het uitlachen waren omdat die daar zitten met goedkoper/ouderwets materiaal , met veel minder mensen ter plaatse en in goedkopere hotels en campers verblijven.

Het is maar een kwestie van waar de prioriteiten in je budget liggen zeker ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 10 augustus 2008 @ 05:29:56 #91
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_60698998
Ik ben de NOS ook volledig kwijt. Oeverloos gezanik, hou daar toch eens mee op!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 10 augustus 2008 @ 05:31:31 #92
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_60699006
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:37 schreef evert het volgende:

[..]

sorry, we hebben in nederland een bestel met verschillende omroepen die ook tijden voor hun beschikking hebben. de nos kan niet overdag 3 zenders claimen.
Daarom is er ook wel eens een Journaal op Nederland 2 en 3...

En nu je echte punt?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_60699199
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:42 schreef evert het volgende:

[..]
en dan nederland:

250 man die er aan meewerken waarvan er maar 1/3 daadwerkelijk in China zit. Moet toch ook kunnen dat 2/3 in China zit en 1/3 gewoon in Hilversum?

En ookal zit er maar 1/3 in China dan moet het toch nog niet zo moeilijk zijn om een race van de zwemmers live uit te zenden ipv een uur of wat later? Kwestie van iets minder saai en lang lullen over een judowedstrijdje. Dat er een half uur lang gewacht werd op de medaille-uitreiking bij het wielrennen kan ik ergens wel begrijpen. Het was onduidelijk wanneer ze nu echt zouden beginnen en in Nederland beginnen we altijd meteen te klagen als we een uitreiking live missen want dat vinden we allemaal massaal respectloos. Mijn idee voor dat probleem: net als vroeger alle medailles op de laatste dag uitreiken of anders net als in Salt Lake City op een apart plein na alle evenementen van die dag. Weet je precies wie wanneer welke medaille uitgereikt krijgt, maar dat is iets van de organisatie.

Maar goed: 'WE' HEBBEN GOUD EN EEN OR!!!!!!!!! 't Zou de NOS sieren om vanavond live beelden te laten zien van de huldiging in het HHH :-)
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:38:53 #94
10710 gday
propria cures
pi_60699242
Dat zou ze inderdaad heuuul erg sieren, want die komt er namelijk niet.
pi_60699248
Zitten ze bij het turnen terwijl bij het schermen een Nederlander stunt tegen een chinees. Prioriteiten noem je zoiets...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:43:46 #96
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60699254
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:38 schreef gday het volgende:
Dat zou ze inderdaad heuuul erg sieren, want die komt er namelijk niet.
Dat kan ik wel begrijpen. Voor je eigen uitzendingen vanuit het HHH, hebben satelliettijd en capaciteit nodig, dat kun je kopen, ik weet niet of daar steeds budget voor is. zal wellicht een paar keer kunnen gebeuren.

Maarr inderdaad iets in de keuze's klopt het niet, maar we zijn net begonnenm dus voorlopig maar radioolympia
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:46:42 #97
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60699261
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:43 schreef Denewar het volgende:

[..]

Dat kan ik wel begrijpen. Voor je eigen uitzendingen vanuit het HHH, hebben satelliettijd en capaciteit nodig, dat kun je kopen, ik weet niet of daar steeds budget voor is. zal wellicht een paar keer kunnen gebeuren.

Maarr inderdaad iets in de keuze's klopt het niet, maar we zijn net begonnenm dus voorlopig maar radioolympia
ik denk dat er geen huldiging komt omdat de dames midden in hun toernooi zitten
pi_60699265
Absoluut dieptepunt was toch wel na de huldiging. "Tsja, wat moeten we hier nog over zeggen? "Ik weet het niet..." En er dan nog een kwartier over door gaan...

Volgens mij is de opzet van de NOS verkeerd. Ze kiezen volgens mij van te voren elke dag enkele sporten uit die ze heul uitgebreid behandelen met analyses e.d.. Maar dat moet je juist niet doen bij de OS, waar alles tegelijk gebeurt. Bij de OS moet je gewoon snel kunnen schakelen naar de verschillende sporten, zeker als je merkt dat een NL'er (Verwijlen) een kunststukje aan het opvoeren is...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:51:11 #99
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60699267
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:48 schreef marcodej het volgende:
Absoluut dieptepunt was toch wel na de huldiging. "Tsja, wat moeten we hier nog over zeggen? "Ik weet het niet..." En er dan nog een kwartier over door gaan...

Volgens mij is de opzet van de NOS verkeerd. Ze kiezen volgens mij van te voren elke dag enkele sporten uit die ze heul uitgebreid behandelen met analyses e.d.. Maar dat moet je juist niet doen bij de OS, waar alles tegelijk gebeurt. Bij de OS moet je gewoon snel kunnen schakelen naar de verschillende sporten, zeker als je merkt dat een NL'er (Verwijlen) een kunststukje aan het opvoeren is...

helemaal mee eens, chaos mag regeren, maar alles willen ze zo strak doen. analiticus hier, reclame daar, journaal stipt e.d.
  zondag 10 augustus 2008 @ 06:51:29 #100
10710 gday
propria cures
pi_60699269
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:43 schreef Denewar het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet helemaal geloof ik. Die huldiging komt er überhaupt niet vanavond, precies zoals evert zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')