abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60684224
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:48 schreef Denewar het volgende:

[..]

De bbc heeft dat bijvoorbeeld in eigen land!
I know. Hoor heel de dag al Sue Barker zeggen dat je op het rode knopje kan drukken om een of andere sport helemaal live te volgen. Ik duw op dat rode knopje maar er gebeurt niets.

Weet natuurlijk ook wel dat dat alleen in Engeland werkt omdat de NOS nog decennia ver weg is van deze mogelijkheid.
pi_60684614
Helemaal mee eens, overdag live sport, 's avonds analyses. SIM-PEL
pi_60684635
Als we dan toch aan het klagen zijn: Zouden jullie ook meer sporten willen zien? Dus gewoon eens kleiduivenschieten bij de NOS, met uitleg en reportages? Of mis ik dat alleen?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:34:17 #54
10710 gday
propria cures
pi_60684652
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:41 schreef NFSU2 het volgende:
Leuk hoor die livestreams op internet....maar vrijwel iedereen heeft ondertussen digitale televisie. Waarom dan niet die streams op de digitale tv zetten. Kan je het op een normaal scherm bekijken terwijl je lui op de bank hangt met een glas cola en een zak chips, poten op tafel en genieten maar van de sport. Nu zit je op een bureaustoel naar een kleiner schermpje te kijken met een glas cola en een schaaltje chips.
Helaas, ik kan hier op mijn studentenkamer geen digitale tv krijgen dus ik ben blij dat ze het zo doen. Bovendien telt het ook wel mee dat op deze manier mensen op het werk ook sport kunnen kijken, en nu de sporten voornamelijk 's ochtends en 's middags uitgezonden worden telt dat nog zwaarder.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_60684678
Leip veel reclame en onderbrekingen ook...
Jack does it in real time...
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:09:19 #56
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60685157
Ik heb het in de achtergrond aanstaan, maar jezus, het is alleen maar reclame met daar tussendoor een beetje sport.
NOS kan me rug op. Ik zet hem op BBC.
Belachelijk, een publieke omroep en dan elke 10 minuten weer een dik reclameblok Idioten.
pi_60685168
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het in de achtergrond aanstaan, maar jezus, het is alleen maar reclame met daar tussendoor een beetje sport.
NOS kan me rug op. Ik zet hem op BBC.
Belachelijk, een publieke omroep en dan elke 10 minuten weer een dik reclameblok Idioten.
En nu zijn ze helemaal gestopt met het uitzenden van de OS.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:14:17 #58
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60685221
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:10 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Te treurig voor woorden. In ieder ander land worden de OS in ieder geval nog een beetje serieus genomen, maar bij de NOS is het regelmatig erg treurig. Ze sturen er wel tig mensen heen om daar een beetje te genieten, maar een beetje fatsoenlijke verslaggeving, ho maar.

Zeer jammer, want Dione de Graaf is wel altijd heerlijk om te zien
pi_60685370
De NOS lijkt wel een commerciele zender met al die reclames, en elk uur dat nieuws. Doe dat op een ander kanaal, dan kijk ik daar wel als ik het wil zien. Elk uur is iig zwaar overdreven, om 12.00 en evt. om 16.00 uur een kleine update, maar dan niet als hinderlijke onderbreking van mooie livesport.
pi_60685397
Kansloze eerste dag als je het mij vraagt. Alleen dat beachvolley van Kadijk/Mooren en de wedstrijden van Houkes hadden ze goed, verder was het maar matig en nu al stoppen is natuurlijk ook kansloos. Zeker als je kijkt wat er nu op Ned. 1 is .
sig verwijderd door FA
  ESF Reporter zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:28:09 #61
87554 Cee
Welluk?
pi_60685419
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:31 schreef blackEyEz321 het volgende:
Helemaal mee eens, overdag live sport, 's avonds analyses. SIM-PEL
Precies.

Ik heb ook wel eens tevergeefs, tegen beter weten in, op die red button gedrukt wanneer iemand op de Beeb dat zei.

Misschien is de NOS nog aan het 'aftasten' met de programmering alhoewel me dat niet slim lijkt dus ik ga ervan uit dat ze denken te weten wat ze doen. Misschien zijn ze in de veronderstelling dat we snel verveeld raken van iets. 't Is net of ik naar een sportvariant van MTV zit te kijken nu.
  ESF Reporter zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:29:20 #62
87554 Cee
Welluk?
pi_60685436
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
Kansloze eerste dag als je het mij vraagt. Alleen dat beachvolley van Kadijk/Mooren en de wedstrijden van Houkes hadden ze goed, verder was het maar matig en nu al stoppen is natuurlijk ook kansloos. Zeker als je kijkt wat er nu op Ned. 1 is .
Dat ze dan overgaan op het feest in het HHH waar dat soort paupers ook op komen treden! Dan zit je nog een beetje in Peking.
pi_60685494
Ze stoppen gewoon met uitzenden terwijl er nog meer dan genoeg live sport bezig is. Kansloos.
pi_60685511
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:10 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Het is niet te geloven, overal zijn ze nog volop bezig en de NOS houdt het voor gezien....
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60685796
De Belgen, Duitsers en Britten zenden nog gewoon uit, op Ned 1 is doodleuk al drie kwartier het piratenmuziekfeest bezig

Schande inderdaad.

Nog zoiets: veel te vaak reclame en journaals. Ook de updates van wat er allemaal gebeurd is die dag mogen wel wat minder frequent
  ESF Reporter zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:00:20 #66
87554 Cee
Welluk?
pi_60685857
Ik zit even verlekkerd te kijken naar de BBC, die heeft zo'n oefening van een turner op de vloer geanalyseerd door de turner in drievoud stap voor stap in het zelfde beeld terug te laten komen zodat z'n passen duidelijk zijn te zien. *kwijl*

Volgens mij is m'n uitleg een beetje wazig.
pi_60686057
Ik word gek van de NOS, het roeien misten ze omdat ze zo nodig een half uur op de huldiging van het wielrennen moesten wachten. Beetje onnodig, omdat er geen NL meer bij zat. En dan die vreselijke analyses, doe dat lekker na de wedstrijden.

Die reclames en het nieuws is vreselijk. Het journaal is normaal toch ook niet zo vaak op TV? Ik volg de stream wel en heb hem op Sporza gezet.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60686119
Ned. 1, 2 en 3 zijn net zo commercieel als RTL 4, 5, 7 en 8 en de rest. Kijk eens naar voetbal. Begint met reclame, voorbeschouwing, reclame, nog een klein stukje voorbeschouwing, reclame, 1e helft, reclame, tussen-analyse, reclame, 2e helft, reclame, korte nabeschouwing, reclame, rest van de nabeschouwing. Zo ook met de OS. Beetje sport, reclame, journaal, reclame, beetje sport. En dit een keer of wat op een paar uur sport. Nee, dan de BBC, Belgie of de Duitsers. Non-stop sport. En niet om 4 uur stoppen om een piratenfestijn van de Tros te laten zien, nee gewoon doorgaan met andere sporten die op dat moment nog live aan de gang zijn.

Ben heel die NOS meer dan zat. Hebben totaal niet door hoe ze dit verpesten, en dat al jarenlang. Wel leuk die livestreams op internet zetten maar niet net als de BBC wat extra digitale kanalen openzetten. Driekwart van de totale sportuitzending bestaat uit oeverloos gezeur tussen presentator en een of ander oudsporter vanuit Hilversum. Niet eventjes de series van Dekker, Groot etc. live uitzenden, nee...pas een uur of wat later eventjes laten zien. Na ruim 50 jaar van sportverslaggeving heeft de NOS nog niets geleerd. We zitten in de 21e eeuw en nog is het allemaal maar stijfjes. Weinig tot geen humor tussen presentator en gast. Alleen 's avonds bij Mart, dan wel. NOS, ga asjeblieft op stage bij de BBC. Watch and Learn!

Op de digitale box voor de komende 15 resterende sportdagen maar eventjes de Belg, de Brit en Eurosport als favoriet programmeren, zapt een stuk makkelijker.
pi_60686123
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:14 schreef jde_kok het volgende:
Ik word gek van de NOS, het roeien misten ze omdat ze zo nodig een half uur op de huldiging van het wielrennen moesten wachten. Beetje onnodig, omdat er geen NL meer bij zat. En dan die vreselijke analyses, doe dat lekker na de wedstrijden.

Die reclames en het nieuws is vreselijk. Het journaal is normaal toch ook niet zo vaak op TV? Ik volg de stream wel en heb hem op Sporza gezet.
Sporza doet het goed. Geen eindeloze dingen die er niet toe doen, alleen die herhalingen hoeven van mij niet zo.
pi_60686234
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef TheArt het volgende:

[..]

Sporza doet het goed. Geen eindeloze dingen die er niet toe doen, alleen die herhalingen hoeven van mij niet zo.
Die hebben wij niet, maar ik ben het met de TS eens ik erger me er ook groen en geel aan
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  ESF Reporter zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:21:08 #71
87554 Cee
Welluk?
pi_60687294
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef NFSU2 het volgende:
Op de digitale box voor de komende 15 resterende sportdagen maar eventjes de Belg, de Brit en Eurosport als favoriet programmeren, zapt een stuk makkelijker.
Heb ik ook gedaan. Ook de duitser erbij gezet. Zenderlijst "Olympics" genoemd en ik kan er naar hartenlust op los zappen de komende tijd.
pi_60687581
Elke 2 jaar hetzelfde liedje. Gelukkig hebben ze dit jaar de streams goed voorelkaar
pi_60690392
Inderdaad echt belachelijk die NOS. Via de satelliet zijn er vier zenders van de Duitse publieke omroep met Olympische Spelen te ontvangen. Op de Duitse taal na is dat toch een verademing! En het is ook elke keer hetzelfde bij de NOS. Van Sydney 2000 weet ik nog dat er vaak Tekst TV werd uitgezonden als er geen Nederlanders bezig waren. Belachelijk! Allemaal even klagen hier: publieksreacties@rtv.nos.nl
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:09:35 #74
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60690857
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:47 schreef NY_Giant het volgende:
Inderdaad echt belachelijk die NOS. Via de satelliet zijn er vier zenders van de Duitse publieke omroep met Olympische Spelen te ontvangen. Op de Duitse taal na is dat toch een verademing! En het is ook elke keer hetzelfde bij de NOS. Van Sydney 2000 weet ik nog dat er vaak Tekst TV werd uitgezonden als er geen Nederlanders bezig waren. Belachelijk! Allemaal even klagen hier: publieksreacties@rtv.nos.nl
1. je moet wel even het budget in de gaten houden dat de NOS beschikbaar heeft versus de ARD of ZDF
2. de belg heeft nauwelijks kanshebbers, dus die zenden vooral het internationale signaal door
3. om half 9 hoogtepunten van de dag is ideaal, er zijn ook mensen die overdag niet kunnen kijken. en dat heeft de belg niet....
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_60690940
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:09 schreef evert het volgende:
3. om half 9 hoogtepunten van de dag is ideaal, er zijn ook mensen die overdag niet kunnen kijken. en dat heeft de belg niet....
De Belg heeft gewoon iedere dag rond 19.15-19.20 een programma
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')