abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60702826
Dit meen je niet, hebben ze eindelijk live zwemmen, knallen ze na 10 minuten weer naar het nieuws...

Toch maar eens een algehele mail sturen?
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60702828
alweer reclame Talpa was erg maar dit is nog erger en dat voor een publieke omroep. Dan maar eurosport kijken
pi_60702838
'En we gaan er even uit voor reclame, journaal en flits-journaal en analyses en nieuws en herhalingen en oude beelden en dan hebben we misschien nog wat live sport, tot straks!'
Jack does it in real time...
pi_60702850
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:54 schreef jde_kok het volgende:
Dit meen je niet, hebben ze eindelijk live zwemmen, knallen ze na 10 minuten weer naar het nieuws...

doe maar en zet de link van dit topic erin
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60702864
Die algehele mail lijkt me een goed idee.
pi_60702866
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:54 schreef jde_kok het volgende:

En dan de link naar dit topic erbij geven.
pi_60702874
Zal mij benieuwen of een mail wat uithaalt, maar hoop het wel. Dit is inderdaad waardeloos.

Wel dolblij met de streams
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_60702884
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:54 schreef DeeBee het volgende:
'En we gaan er even uit voor reclame, journaal en flits-journaal en analyses en nieuws en herhalingen en oude beelden en dan hebben we misschien nog wat live sport, tot straks!'
Echt erg inderdaad. En dan geven ze dadelijk ook nog de voorkeur boven voetbal. Nou vind ik voetbal persoonlijk best leuk, maar dat zie ik de rest van het jaar al genoeg. Laat dan gewoon dat dameshockey zien.
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:57:39 #169
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60702894
Algehele mail !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:59:43 #170
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_60702928
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:57 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Echt erg inderdaad. En dan geven ze dadelijk ook nog de voorkeur boven voetbal. Nou vind ik voetbal persoonlijk best leuk, maar dat zie ik de rest van het jaar al genoeg. Laat dan gewoon dat dameshockey zien.
We hebben ook wel een sport update nodig aangezien we alleen maar herhalingen zien
pi_60702937
publieksreacties@rtv.nos.nl
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60702939
Gelukkig zijn er de BBC de ARD/ZDF, Sporza, Eurosport en streams
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_60702963
Sporza werkt ook goed mee nu met zwemmen
pi_60702994
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:01 schreef Yurzinho het volgende:
Sporza werkt ook goed mee nu met zwemmen
Canvas gewoon. Ze schakelen om 13.00 altijd even naar het journaal op het eerste kanaal maar gaan dan op het tweede kanaal gewoon live verder.
sig verwijderd door FA
pi_60702995
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Met enige verbazing volg ik nu 2 dagen de Olympische Spelen via de NOS. Ik vraag mij met meerdere mensen een aantal dingen af.

Waarom is er zo weinig live sport? Op het moment dat een NL schermer bezig is met zijn kwartfinale zitten we doodleuk naar herhalingen te kijken. Zelfde geldt voor het roeien. Waarom voordurend herhalen, analyseren en zo weinig live sport. Waarom voordurend een journaal? Kan dit niet op NL 2 of 3. Ik erger me kapot en zap nu richting Sporza, omdat zij het stukken beter voor elkaar hebben.

De reacties hierop kunt u ook terug lezen op de volgende link. Dit is het forum van FOK.

NOS: we willen sport zien

Please doe er wat aan. Dit is NOS onwaardig!
Fok! NFL MVP 2020
pi_60703020
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:02 schreef jde_kok het volgende:

[..]

denk alleen niet dat ze er veel mee doen
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:05:29 #177
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_60703050
De tour keek ik nog bij de NOS. als ik nu van de belg naar de NOS ga zie ik bij de belg live sporten en bij de NOS iets wat is geweest.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:06:19 #178
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60703064
ze laten nu het progamma zien voor vanmiddag, maar ze vergeten het journaal herhalingen en de reclame, ja hallo, zo kan ik niets plannen ;-)
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60703067
Echt absurd dit. Al anderhalf uur niks en straks allemaal halve evenementen...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:06:39 #180
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60703071
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:00 schreef Bruce117 het volgende:
Gelukkig zijn er de BBC de ARD/ZDF, Sporza, Eurosport en streams
bbc is ook lekker bezig. winnen ze de vrouwen wielrenwedstrijd, zenden ze de huldiging niet live uit.
Nee, van de bbc word je ook niet blij.

overigens, ook Sporza heeft de race van Phelps inmiddels al vier keer helemaal uitgezonden.
en de duitsers klagen over het gebrek aan medailles.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_60703076
Ook voortdurend die agenda's van wat we gaan doen.
Het tempo is zo laag.

Nu eindelijk eens eventing.

Maar waarom doen ze niet af en toe een half uur een snel overzicht van heel veel sporten. Doelpunten bij het voetbal, opmerkelijke momenten enz. We missen zo enorm veel
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:07:07 #182
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60703083
Herhaling van paardensport, dit wordt echt te gortig.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_60703116
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:07 schreef Falco het volgende:
Nee, dat is wel prima.
pi_60703123
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:07 schreef Falco het volgende:
Gewoon hardnekkig naar de NOS blijven kijken.
pi_60703126
Vond het trouwens ook al erg storend bij de opening. Daar kwamen ze er ook weer net een aantal minuten te laat in.
Het enige waarom ik nog af en toe bij de NOS kijk is omdat ik Nederlands commentaar wil horen. zo ook bij de opening (dat vond ik hilarisch!).
pi_60703136
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:04 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

denk alleen niet dat ze er veel mee doen
pi_60703153
Ach, je kan zo een signaal afgeven met z'n allen. Graag ook mailen!

Fok! NFL MVP 2020
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:10:39 #188
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60703156
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:08 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Gewoon hardnekkig naar de NOS blijven kijken.
Ik heb geen afstandsbediening tot mijn beschikking, dus moet ik telkens naar de TV lopen
pi_60703188
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:10 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik heb geen afstandsbediening tot mijn beschikking, dus moet ik telkens naar de TV lopen
Is goed voor je
pi_60703225
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:02 schreef jde_kok het volgende:

[..]
Het geeft niet de aard weer van de klachten die ik heb. Ze moeten nu eenmaal keuzes maken en je kunt niet alles live laten zien.

Waar ik me aan stoor zijn vooral de studiogesprekken. Gisteren bij het judo en zometeen Huntelaar. Die tijd kunnen ze besteden aan sport laten zien.

Ze hoeven niet alles live te laten zien en ze maken nou eenmaal keuzes, dat doet de rest ook allemaal.
pi_60703251
Jouw ergernissen kun je ook mailen?
Fok! NFL MVP 2020
pi_60703266
Ook ik heb een mail gestuurd, letterlijk bovenstaande mail gekopieerd en een kleine toevoeging erbij die ik toch ook wel belangrijk vind :-)
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Met enige verbazing volg ik nu 2 dagen de Olympische Spelen via de NOS. Ik vraag mij met meerdere mensen een aantal dingen af.

Waarom is er zo weinig live sport? Op het moment dat een NL schermer bezig is met zijn kwartfinale zitten we doodleuk naar herhalingen te kijken. Zelfde geldt voor het roeien. Waarom voordurend herhalen, analyseren en zo weinig live sport. Waarom voordurend een journaal? Kan dit niet op NL 2 of 3. Ik erger me kapot en zap nu richting Sporza, omdat zij het stukken beter voor elkaar hebben.

De reacties hierop kunt u ook terug lezen op de volgende link. Dit is het forum van FOK.

Please doe er wat aan. Dit is NOS onwaardig!

Misschien is het ook een idee om de livestreams op digitale televisiekanalen uit te zenden. Zeg maar: model BBC. Dan kan de kiezer niet alleen vanuit zijn/haar bureaustoel maar ook vanaf de luie bank kijken wat hij/zij wil. Ook mogen de praatjes tussen de herhalingen (ziet u dat ik niet spreek over live?) gezelliger mogen. Er mag gelachen worden hoor, het gaat om sport, niet om oorlog of andere narigheden.

Met vriendelijke groet,
pi_60703275
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:16 schreef jde_kok het volgende:
Jouw ergernissen kun je ook mailen?
Ja hoor, maar je refereert aan een topic dat ik geopend heb en dus reageerde ik daar even op. Want de insteek van het topic is wat anders.

De soort kritiek die jij mailt heeft met keuzes te maken en zal echt heel weinig indruk maken. Van mijn kritiek liggen ze ook niet wakker hoor.
pi_60703330
Het zou ook heel wat zijn als ze direct de hele programmering omgooien na een mailtje.
Fok! NFL MVP 2020
pi_60703369
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Het geeft niet de aard weer van de klachten die ik heb. Ze moeten nu eenmaal keuzes maken en je kunt niet alles live laten zien.

Waar ik me aan stoor zijn vooral de studiogesprekken. Gisteren bij het judo en zometeen Huntelaar. Die tijd kunnen ze besteden aan sport laten zien.

Ze hoeven niet alles live te laten zien en ze maken nou eenmaal keuzes, dat doet de rest ook allemaal.
Tuurlijk kunnen ze niet alles (live) laten zien en moeten ze keuzes maken, maar zoals ze het nu doen lopen ze steeds achter de feiten aan.
pi_60703376
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:21 schreef jde_kok het volgende:
Het zou ook heel wat zijn als ze direct de hele programmering omgooien na een mailtje.
Mijn mailtjes hebben doorgaans wel dat effect.
pi_60703385
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:18 schreef SCH het volgende:

[..]
De soort kritiek die jij mailt heeft met keuzes te maken en zal echt heel weinig indruk maken. Van mijn kritiek liggen ze ook niet wakker hoor.
Van niemands kritiek vrees ik, de kijkcijfers zullen best wel goed zijn.
Gelukkig hebben we alternatieven genoeg ..
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:24:11 #198
67205 Colplay
How you doin??
pi_60703394
Gedeeltelijk ben ik het wel de klachten eens. Vooral als het gaat om de vele reclameblokken, de analisten en het constante onderbreken voor het Journaal.

Verder moet ook de NOS keuzes maken. Ik vind het jammer dat ze kiezen voor het live uitzenden van de series van het zwemmen. Kies dan voor bijvoorbeeld de judofinales, waar het echt om medailles gaat. Dat vind ik veel interessanter dan de eerste ronde in het zwemtoernooi.

En af en toe geen live sport is prima. Zag net op de BBC even synchroonspringen. Hoef ik niet een uur naar te kijken maar samenvatting van 5-10 minuten is prima. Ik vind juist de sporten die je zo weinig op tv ziet leuk om naar te kijken. Maar bij de NOS zal het eerste week wel zo veel mogelijk zwemmen worden en daarna zoveel mogelijk atletiek, onderbroken door Nederlandse sporters (terecht dat ze die zo veel mogelijk uitzenden natuurlijk).
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60703398
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:23 schreef qonmann het volgende:

[..]

Van niemands kritiek vrees ik, de kijkcijfers zullen best wel goed zijn.
Gelukkig hebben we alternatieven genoeg ..
Ze zullen zelf ook wel verwijzen naar de streams. Want dat is wel grote klasse.
pi_60703409
quote:
Geachte heer/mevrouw,

In het openingsweekend van de Olympische Spelen heb ik me al meermaals verbaasd over het uitzendschema van de NOS. Naar mijn mening, en die van vele anderen, wordt de sport totaal niet gerespecteerd. De streams op de site zijn fantastisch, dat moet ik absoluut zeggen. Alleen het vele herhalen, de reclameblokken, journaals, olympische-journaals en studiogesprekken beginnen me mijn keel uit te hangen. Dit terwijl er bijna altijd nog livesport bezig is met ook af en toe andere Nederlanders. Sporters hebben jarenlang getraind voor de Olympische Spelen en dan wordt hun prestatie op dat moment niet eens uitgezonden, omdat de NOS zonodig een zoveelste herhaling van het zwemgoud moet uitzenden. Dit stelt me diep teleur en helpt er aan mee dat vele mensen hun heil bij andere zenders gaan zoeken.

Ik hoop dat u iets met deze 'kritiek' kan doen en dat er verandering komt tijdens de rest van de Spelen.

Met vriendelijke groet,
pi_60703412
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze zullen zelf ook wel verwijzen naar de streams. Want dat is wel grote klasse.
Eens
pi_60703431
Gewoon alweer reclame. WTF.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60703432
Alweer reclame, 20 minuten na het vorige blok
pi_60703435
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:24 schreef Colplay het volgende:
Gedeeltelijk ben ik het wel de klachten eens. Vooral als het gaat om de vele reclameblokken en het constante onderbreken voor het Journaal.

Verder moet ook de NOS keuzes maken. Ik vind het jammer dat ze kiezen voor het live uitzenden van de series van het zwemmen. Kies dan voor bijvoorbeeld de judofinales, waar het echt om medailles gaat. Dat vind ik veel interessanter dan de eerste ronde in het zwemtoernooi.

En af en toe geen live sport is prima. Zag net op de BBC even synchroonspringen. Hoef ik niet een uur naar te kijken maar samenvatting van 5-10 minuten is prima. Ik vind juist de sporten die je zo weinig op tv ziet leuk om naar te kijken. Maar bij de NOS zal het eerste week wel zo veel mogelijk zwemmen worden en daarna zoveel mogelijk atletiek, onderbroken door Nederlandse sporters (terecht dat ze die zo veel mogelijk uitzenden natuurlijk).
Hier ben ik het 100 procent mee eens.

Met de aanvulling dat je de tijd die je nu met Huntelaar gaat praten heel goed kan besteden aan de judofinales bv. Gesprekken in de studio vind ik alleen interessant bij grote finales waar Nederlanders aan meedoen.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:28:15 #205
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60703490
Vier jaar geleden was het niet anders. Een en al herhalingen.
Hier een greep uit de topics van toen:
Kut NOS.
Kut NOS #2
Kut NOS #3

Ook toen werden diverse mails door diverse mensen gestuurd. Ze doen er geen ruk mee. Zullen ze nu ook niet doen.
pi_60703498
Als de rest ook even een mailtje stuurt, komt er heel misschien wat van. Dus hup mensen.
pi_60703569
Gelukkig heb ik 6 streams op de schotel van de BBC, zonder reklame.

Wat STER/NOS/STER presteert is een grote schande, koop dan geen rechten.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:33:52 #208
67205 Colplay
How you doin??
pi_60703622
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Hier ben ik het 100 procent mee eens.

Met de aanvulling dat je de tijd die je nu met Huntelaar gaat praten heel goed kan besteden aan de judofinales bv. Gesprekken in de studio vind ik alleen interessant bij grote finales waar Nederlanders aan meedoen.
Klopt, de analisten was ik vergeten. Dat irriteert mij ook. Vanochtend gaan ze na het wielrennen gelijk naar de studio om met Bekkering te praten. Snap wel dat ze hadden verwacht dat Vos een medaille zou pakken, maar toch. De tijd die ze nu aan analyseren gebruiken is inderdaad goed om wat hoogtepunten van de dag te laten zien. Op Duitsland nu een korte samenvatting van Argentinie - Australie. Niet heel interessant, maar beter dan KJH.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:34:05 #209
65997 Oldbie
pi_60703626
Op de site van de NOS zijn natuurlijk ook een aantal streams.
Dat dan weer wel
pi_60703649
Waarom werkt de NOS niet wat meer samen met de Belg?
Hebben ze opeens evenveel budget en mankracht ter plekke als de BBC.
Lijkt me een goede oplossing.
Make my day!
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:35:29 #211
67205 Colplay
How you doin??
pi_60703666
Op Eurosport nu trouwens een Nederlandse live in actie, op NOS dus Huntelaar.
pi_60703675
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:34 schreef Oldbie het volgende:
Op de site van de NOS zijn natuurlijk ook een aantal streams.
Dat dan weer wel
Dat blijft toch behelpen met de hele familie om de computer, en met zappen vallen ze je daar ook weer lastig mnet die eeuwige zeikreklames
pi_60703678
Wat kan mij Huntelaar nou boeien? Voetbal hoef ik trouwens ook niet te zien, hoelaat begint het Hockey?
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:36:47 #214
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_60703702
Waar kan ik heen mailen voor een klacht?

Schandalig. Een Nederlandse is aan het zwemmen en wij zenden een voorbeschouwing op een nietszeggende wedstrijd uit.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:36:56 #215
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_60703708
zitten we naar huntelaar te kijken terwijl een nederlandse aan het zwemmen is
pi_60703727
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:35 schreef NLweltmeister het volgende:en met zappen vallen ze je daar ook weer lastig mnet die eeuwige zeikreklames
Was wel zo, maar hebben ze waarschijnlijk nu geschrapt
pi_60703757
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:36 schreef Zwansen het volgende:

Schandalig. Een Nederlandse is aan het zwemmen en wij zenden een voorbeschouwing op een nietszeggende wedstrijd uit.
pi_60703759
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef Oldbie het volgende:
Vier jaar geleden was het niet anders. Een en al herhalingen.
Hier een greep uit de topics van toen:
Kut NOS.
Kut NOS #2
Kut NOS #3

Ook toen werden diverse mails door diverse mensen gestuurd. Ze doen er geen ruk mee. Zullen ze nu ook niet doen.
Er is weinig veranderd met 4 jaar geleden....
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:40:36 #219
67205 Colplay
How you doin??
pi_60703793
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:35 schreef NLweltmeister het volgende:

[..]

Dat blijft toch behelpen met de hele familie om de computer, en met zappen vallen ze je daar ook weer lastig mnet die eeuwige zeikreklames
Plus dat als je aan het zappen bent je niet altijd snel ziet welke partij bezig is en of het finale of halve finale of zo is.
pi_60703812
quote:

je moet ook die bedrijven mailen die in die reklames voorkomen
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:45:13 #221
65997 Oldbie
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:23:03 #222
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60704919
overigens maken onze buren ook keuzes die je als nederlander niet snapt.
bij de bbc dus niet de huldiging live van hun gouden medaille wielrennen.
bij de duitsers net een kwartier studiogesprek met een judoka terwijl er series zwemmen waren waar de duitsers eindelijk enigszins voorin mee deden.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_60705212
Het zal ongetwijfeld met vooraf ingekochte rechten te maken hebben
pi_60705220
Huntelaar als 'analist' is echt een drama.
pi_60705238
Nu hockey op NOS
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:34:02 #226
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60705241
zit je wachten op de reclame in de rust, komt die niet!!
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:38:49 #227
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60705399
quote:

Voetbal!!!!
pi_60705480
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:33 schreef SCH het volgende:
Hoe komen ze er überhaupt op om hem daar neer te zetten. Het is echt geen schande als er niemand zit om te analyseren. Volgens mij mist het gros van de mensen dat echt niet.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:44:21 #229
67205 Colplay
How you doin??
pi_60705543
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Denewar het volgende:
zit je wachten op de reclame in de rust, komt die niet!!
Komt natuurlijk door de brieven en dit topic wat de NOS tijdens de eerste helft heeft zitten lezen..
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:45:06 #230
67205 Colplay
How you doin??
pi_60705564
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:41 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Hoe komen ze er überhaupt op om hem daar neer te zetten. Het is echt geen schande als er niemand zit om te analyseren. Volgens mij mist het gros van de mensen dat echt niet.
Zeker niet als je in de rust en na afloop gelijk naar het hockey gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 augustus 2008 @ 14:45:27 #231
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60705569
quote:
Ik kan me Afellay nog "analist" herinneren (niet bij de NOS maar bij RTL) ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_60705611
quote:
Kan niet, ze prefereerden hem boven een natgeregende Fatima. Nou dan heb je toch zeker uitstraling.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:50:17 #233
67205 Colplay
How you doin??
pi_60705724
En dan zenden ze ook nog geen stream uit van de natgeregende Fatima en Ellen. Wat een zooitje is het daar bij de NOS zeg. Kan John de Mol geen tv-zender beginnen en daar voortaan de Spelen op uitzenden.
pi_60705736
Is er Nederlands Hockey aan de gang, moet het plaatsmaken voor voetbal en wat blijkt? Er is helemaal geen hockey stream bij de NOS. Hebben ze twaalf kanalen plus een zender, maar geen plaats voor Nederlands hockey omdat ze niet willen dat Nederlanders wegzappen

Gelukkig is er een alternatief voor het Hockey: http://www.channelsurfing.net/watch-olympic-games-2.php?w=FH

NOS
pi_60705870
Nog erger, er is nu zelfs een kanaal waar niks op is en die wordt niet gebruikt voor het Nederlands hockey
pi_60706211
Geef ze dan ook een behoorlijk budget, zodat ze gewoon 1 zender OS kunnen doen, en de andere zenders overhouden voor nieuws en reclame.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:12:51 #237
65997 Oldbie
pi_60706431
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Nog erger, er is nu zelfs een kanaal waar niks op is en die wordt niet gebruikt voor het Nederlands hockey
diep en diep triest
pi_60706576
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
Geef ze dan ook een behoorlijk budget, zodat ze gewoon 1 zender OS kunnen doen, en de andere zenders overhouden voor nieuws en reclame.
Ze verprutsen het, dus moeten we ze maar meer geld geven? De logica!
pi_60706642
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:16 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ze verprutsen het, dus moeten we ze maar meer geld geven? De logica!
There's only so much that you can do met een beperkt budget hè. Dat eeuwige gekanker op de NOS altijd
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60706746
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

There's only so much that you can do met een beperkt budget hè. Dat eeuwige gekanker op de NOS altijd
Het ligt aan het budget dat ze constant herhalen, 30 minuten wachten op een huldiging (wielrennen gisteren) terwijl er andere sporten aan de gang zijn, de Hockey streams verprutsen en nietszeggende analisten er bij haalt terwijl er gewoon Nederlanders aan het spelen zijn? Dat heeft niks met het budget te maken, ze hebben gewoon de rechten om de spelen uit te zenden en alles te streamen, maar ze verknoeien het.

Dat eeuwige gekanker op de NOS bij de zomerspelen is gewoon terecht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')