abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60702541
Bij eurosport zwemmen nu live
pi_60702547
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:35 schreef Falco het volgende:
Judo in de herhaling Al een half uur ruim geen live-sport
Komt vanavond ook nog allemaal voorbij bij de 'hoogtepunten'

pi_60702552
Weer herhalingen

Kan er niet een kanaal komen met herhalingen, analyses en flitsjournaal en een kanaal met live sport?
pi_60702571
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:36 schreef NY_Giant het volgende:
Bij Eurosport in ieder geval sowieso live USA - China.
Hoe laat?
pi_60702615
nu live zwemmen bij de Nos
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:42:30 #156
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_60702618
Ik zet vanochtend de tv aan, zwemmen finale. Ik dacht dat het live was en ging er voor zitten. Blij dat ze gewonnen hadden kwam de teleurstelling. Het volgende shot was dat ze al met de medaille stonden
Goh, die uitreiking ging snel
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_60702663
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:39 schreef NLweltmeister het volgende:

[..]

Hoe laat?
Volgens de website om 16.00u.

http://consumer.eurosport.nl/
pi_60702668
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik zet vanochtend de tv aan, zwemmen finale. Ik dacht dat het live was en ging er voor zitten. Blij dat ze gewonnen hadden kwam de teleurstelling. Het volgende shot was dat ze al met de medaille stonden
Goh, die uitreiking ging snel
Dat ze zoiets herhalen kan ik volledig inkomen, maar om nu steeds het schermen en het judo te zien waar we niks gewonnen hebben? Het wielrennen zal vandaag ook wel weer tig keer voorbijkomen.
pi_60702701
Het is wel echt triest! Ze zenden de hele dag uit, maar er is maar 10% live. En dan vanmiddag ook nog de hele wedstrijd voetbal! Ik ben voetbalgek, maar tijdens de OS wil ik andere sporten zien.

Doordat er zoveel sport tegelijkertijd is en doordat ze toch de Nederlanders willen laten zien raakt de NOS volledig de kluts kwijt. Erg jammer!
pi_60702805
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:44 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Volgens de website om 16.00u.

http://consumer.eurosport.nl/
oke thanks.
pi_60702826
Dit meen je niet, hebben ze eindelijk live zwemmen, knallen ze na 10 minuten weer naar het nieuws...

Toch maar eens een algehele mail sturen?
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60702828
alweer reclame Talpa was erg maar dit is nog erger en dat voor een publieke omroep. Dan maar eurosport kijken
pi_60702838
'En we gaan er even uit voor reclame, journaal en flits-journaal en analyses en nieuws en herhalingen en oude beelden en dan hebben we misschien nog wat live sport, tot straks!'
Jack does it in real time...
pi_60702850
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:54 schreef jde_kok het volgende:
Dit meen je niet, hebben ze eindelijk live zwemmen, knallen ze na 10 minuten weer naar het nieuws...

doe maar en zet de link van dit topic erin
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60702864
Die algehele mail lijkt me een goed idee.
pi_60702866
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:54 schreef jde_kok het volgende:

En dan de link naar dit topic erbij geven.
pi_60702874
Zal mij benieuwen of een mail wat uithaalt, maar hoop het wel. Dit is inderdaad waardeloos.

Wel dolblij met de streams
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_60702884
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:54 schreef DeeBee het volgende:
'En we gaan er even uit voor reclame, journaal en flits-journaal en analyses en nieuws en herhalingen en oude beelden en dan hebben we misschien nog wat live sport, tot straks!'
Echt erg inderdaad. En dan geven ze dadelijk ook nog de voorkeur boven voetbal. Nou vind ik voetbal persoonlijk best leuk, maar dat zie ik de rest van het jaar al genoeg. Laat dan gewoon dat dameshockey zien.
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:57:39 #169
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60702894
Algehele mail !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:59:43 #170
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_60702928
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:57 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Echt erg inderdaad. En dan geven ze dadelijk ook nog de voorkeur boven voetbal. Nou vind ik voetbal persoonlijk best leuk, maar dat zie ik de rest van het jaar al genoeg. Laat dan gewoon dat dameshockey zien.
We hebben ook wel een sport update nodig aangezien we alleen maar herhalingen zien
pi_60702937
publieksreacties@rtv.nos.nl
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60702939
Gelukkig zijn er de BBC de ARD/ZDF, Sporza, Eurosport en streams
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_60702963
Sporza werkt ook goed mee nu met zwemmen
pi_60702994
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:01 schreef Yurzinho het volgende:
Sporza werkt ook goed mee nu met zwemmen
Canvas gewoon. Ze schakelen om 13.00 altijd even naar het journaal op het eerste kanaal maar gaan dan op het tweede kanaal gewoon live verder.
sig verwijderd door FA
pi_60702995
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Met enige verbazing volg ik nu 2 dagen de Olympische Spelen via de NOS. Ik vraag mij met meerdere mensen een aantal dingen af.

Waarom is er zo weinig live sport? Op het moment dat een NL schermer bezig is met zijn kwartfinale zitten we doodleuk naar herhalingen te kijken. Zelfde geldt voor het roeien. Waarom voordurend herhalen, analyseren en zo weinig live sport. Waarom voordurend een journaal? Kan dit niet op NL 2 of 3. Ik erger me kapot en zap nu richting Sporza, omdat zij het stukken beter voor elkaar hebben.

De reacties hierop kunt u ook terug lezen op de volgende link. Dit is het forum van FOK.

NOS: we willen sport zien

Please doe er wat aan. Dit is NOS onwaardig!
Fok! NFL MVP 2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')