Wat een onzin. Respectloos omdat ze een van de grootste sporten ter wereld helemaal live uitzenden? Ik denk dat velen die 's nachts opstaan dat voor het zwemmen doen (en echt niet alleen voor Dekker). Ik zit tijdens zwemmen ook niet te wachten op schermen hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 06:07 schreef TheArt het volgende:
Het is gewoon volkomen respectlos naar andere sporters.
De analyse na afloop duurde wel ontzettend lang ja. Dat ze de finales van t zwemmen uitzonden is natuurlijk prima, want waren leuke finales. Maar waarom idd zoveel studiogasten. Er is toch genoeg te zien?quote:Op maandag 11 augustus 2008 06:00 schreef Piet_Veerman het volgende:
Dat ze het zwemmen gewoon helemaal doen vind ik niet zo vreemd hoor. Wat heb je nou aan 5 minuutjes schermen? Dan krijgen ze weer gezeur waarom ze het schermen niet hebben afgemaakt. En als ze het schermen wel hadden afgemaakt, stonden de zwem-fanaten weer op het achterste poten.
Nee, respectloos omdat ook andere Nederlandse sporter het recht hebben om live uitgezonden te worden. Ook zij hebben er retehard voor gewerkt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 06:18 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Wat een onzin. Respectloos omdat ze een van de grootste spoten ter wereld helemaal live uitzenden? Ik denk dat velen die 's nachts opstaan dat voor het zwemmen doen (en echt niet alleen voor Dekker). Ik zit tijdens zwemmen ook niet te wachten op schermen hoor.
Het is natuurlijk een ander verhaal als herhalingen voor live (Nederlandse) sporten gaan.
Jep, dit is sterk. Allemaal live.quote:Op maandag 11 augustus 2008 06:17 schreef jde_kok het volgende:
Doen ze elke dag, om 7:30 overzicht van het zwemmen. Het lijkt er beter uit te zien. Nu beachvolleybal live, daarna waterpolo en judo.
Tussen de races hoeft niet, maar Angad-Gaur was ook nog bezig na de race van de estafettemannen. Het zwemmen was dus in principe klaar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 06:26 schreef Piet_Veerman het volgende:
Dat "urenlang" nabeschouwen hoeft van mij ook niet hoor, maar tussen het zwemmen door "even" bij een andere sport kijken vind ik ook onzin, zeker als er zoveel schitterende races bij het zwemmen zijn om tijdens de uitreikingen even over te praten. Doen ze bij de BBC ook gewoon. En de onderbrekingen bij het zwemmen duren echt max 5-7 minuten ofzo.
Ze kunnen nu eenmaal niet alles uitzenden en ze zullen wel de afweging maken wat de kijker wil zien: wereldsport zwemmen of schermen? Ik kan mij goed vinden in de keuze.
Kenkhuis zat vanochtend in de studio om zwemmen uitgebreid te analyseren. Dat terwijl we geen Nederlandse medaillekandidaten hadden en er genoeg livesport was. Was dus weer redelijk kansloos...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:36 schreef Denewar het volgende:
nog geen analyse gezien en lijkt minder reclame ;-)
Vind dat al die studiopresentatoren zenuwachtig lijken. Het komt allemaal te stijf over, hakkelig, gewoon SAAI!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:23 schreef marcodej het volgende:
Die Stomphorst is slecht zeg. Lijkt wel of ie zenuwachtig is.
En nu wordt er alweer te lang doorgepraat. Na de finale moet je dit pas doen!
logisch dat ze nu wachten judo finale zou al begonnen moeten zijn. Dus nu is het wel te begrijpenquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:46 schreef okee6 het volgende:
Prachtig gezwommen van Ranomi, he NOS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |