abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60724258
Nu zie ik ik het programma staan dat er om 7.00 uur waterpolo wordt uitgezonden, helemaal fantastisch. Onze dames zijn kanshebber, maar dan is er om 7.30 een olympisch journaal, terwijl die wedstrijd dan nog lang niet is afgelopen. Gaan we er dan 10 minuten uit om te zien dat er gezwommen is en de Amerikanen goud hebben? Dat zien we de hele dag nog wel.
pi_60724261
Doen ze elke dag, om 7:30 overzicht van het zwemmen. Het lijkt er beter uit te zien. Nu beachvolleybal live, daarna waterpolo en judo.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60724262
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 06:07 schreef TheArt het volgende:

Het is gewoon volkomen respectlos naar andere sporters.
Wat een onzin. Respectloos omdat ze een van de grootste sporten ter wereld helemaal live uitzenden? Ik denk dat velen die 's nachts opstaan dat voor het zwemmen doen (en echt niet alleen voor Dekker). Ik zit tijdens zwemmen ook niet te wachten op schermen hoor.

Het is natuurlijk een ander verhaal als herhalingen voor live (Nederlandse) sporten gaan.
  maandag 11 augustus 2008 @ 06:19:04 #279
67205 Colplay
How you doin??
pi_60724264
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 06:00 schreef Piet_Veerman het volgende:
Dat ze het zwemmen gewoon helemaal doen vind ik niet zo vreemd hoor. Wat heb je nou aan 5 minuutjes schermen? Dan krijgen ze weer gezeur waarom ze het schermen niet hebben afgemaakt. En als ze het schermen wel hadden afgemaakt, stonden de zwem-fanaten weer op het achterste poten.
De analyse na afloop duurde wel ontzettend lang ja. Dat ze de finales van t zwemmen uitzonden is natuurlijk prima, want waren leuke finales. Maar waarom idd zoveel studiogasten. Er is toch genoeg te zien?
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60724265
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 06:18 schreef Piet_Veerman het volgende:

[..]

Wat een onzin. Respectloos omdat ze een van de grootste spoten ter wereld helemaal live uitzenden? Ik denk dat velen die 's nachts opstaan dat voor het zwemmen doen (en echt niet alleen voor Dekker). Ik zit tijdens zwemmen ook niet te wachten op schermen hoor.

Het is natuurlijk een ander verhaal als herhalingen voor live (Nederlandse) sporten gaan.
Nee, respectloos omdat ook andere Nederlandse sporter het recht hebben om live uitgezonden te worden. Ook zij hebben er retehard voor gewerkt.
pi_60724268
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 06:17 schreef jde_kok het volgende:
Doen ze elke dag, om 7:30 overzicht van het zwemmen. Het lijkt er beter uit te zien. Nu beachvolleybal live, daarna waterpolo en judo.
Jep, dit is sterk. Allemaal live.
pi_60724273
Ik snap natuurlijk ook wel dat zwemmen een grotere sport is dan schermen en dat er even nabeschouwd mag en moet worden bij de gouden race van de USA mannen, ik heb er ook van genoten. En ik kom voor het schermen niet mijn bed uit, wel voor het zwemmen. Maar op een gegeven moment is alles gezegd en dan kan je schermen of andere sporten laten zien. Desnoods semi-live, Het zijn nl. de Olympische spelen en niet de Olympische na, voor en tussenbeschouwingen.
pi_60724278
Dat "urenlang" nabeschouwen hoeft van mij ook niet hoor, maar tussen het zwemmen door "even" bij een andere sport kijken vind ik ook onzin, zeker als er zoveel schitterende races bij het zwemmen zijn om tijdens de uitreikingen even over te praten. Doen ze bij de BBC ook gewoon. En de onderbrekingen bij het zwemmen duren echt max 5-7 minuten ofzo.
Ze kunnen nu eenmaal niet alles uitzenden en ze zullen wel de afweging maken wat de kijker wil zien: wereldsport zwemmen of schermen? Ik kan mij goed vinden in de keuze.
pi_60724280
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 06:26 schreef Piet_Veerman het volgende:
Dat "urenlang" nabeschouwen hoeft van mij ook niet hoor, maar tussen het zwemmen door "even" bij een andere sport kijken vind ik ook onzin, zeker als er zoveel schitterende races bij het zwemmen zijn om tijdens de uitreikingen even over te praten. Doen ze bij de BBC ook gewoon. En de onderbrekingen bij het zwemmen duren echt max 5-7 minuten ofzo.
Ze kunnen nu eenmaal niet alles uitzenden en ze zullen wel de afweging maken wat de kijker wil zien: wereldsport zwemmen of schermen? Ik kan mij goed vinden in de keuze.
Tussen de races hoeft niet, maar Angad-Gaur was ook nog bezig na de race van de estafettemannen. Het zwemmen was dus in principe klaar.
pi_60724285
Voor mij is de charme van de spelen juist dat je vanwege het olympische gevoel mee gaat leven met nederlandse sporters bij sporten die je normaal niet zo veel doen. Meejuichen voor een schermer of een boogschieter, sporten die je niet elke dag ziet en je weinig doen, maar nu wel. Het had mij leuk geleken om gisteren iets meer mee te krijgen van die schermer die het heel goed deed.
  maandag 11 augustus 2008 @ 06:32:05 #286
67205 Colplay
How you doin??
pi_60724289
Nabeschouwen is iets wat je prima kunt doen aan het einde van de dag, dus in de Nederlandse avond. Wat dat betreft had de BBC gister weer een mooi programma.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:36:14 #287
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60728330
nog geen analyse gezien en lijkt minder reclame ;-)
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60728388
Lijkt er wel op inderdaad
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60728503
't Is maandag, minder kijkers, dus minder reclame :-) Alle oud-roeiers en oud-judoka's moeten vandaag ook gewoon aan het werk, zijn geen overbetaalde voetballers geweest namelijk.
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:50:31 #290
67205 Colplay
How you doin??
pi_60728660
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:36 schreef Denewar het volgende:
nog geen analyse gezien en lijkt minder reclame ;-)
Kenkhuis zat vanochtend in de studio om zwemmen uitgebreid te analyseren. Dat terwijl we geen Nederlandse medaillekandidaten hadden en er genoeg livesport was. Was dus weer redelijk kansloos...
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:55:21 #291
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_60728775
Ben blij dat iedereen hier verwoordt wat mij ook dwars zit.
Reclames ok, het moet allemaal terug verdient worden.
Nederlanders in beeld brengen... ook ok, daar zijn we maar wat trots op... MAAR:

Dat EEUWIGE geherhaaaaaaal. Hele dag is er Live sport, maar nee hoor. elk uur moet er minstens 15minuten herhaling inz itten.
Laat voor mijn part het schoonspringen zien, als het maar live is en er IETS over verteld wordt over wat er gaande is. Al is het maar 5minuten (Jeroen Grueter zit er toch!)

Ook dat er niet rechtsboven of linksboven in beeld staat of iets live is of niet, vind ik storend
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_60729025
Napraten is op zich niet erg. Maar maak het dan wat leuker en gezelliger. Minder stijf. In plaats van op een barkruk/stoel aan een tafel te zitten een grote bank in die studio zetten (Sporza, BBC). Op de BBC wordt ook veel gekletst maar omdat zij het op een gezellige manier brengen is het meteen een stuk minder irritant, en daarbij analyseren ze een wedstrijd ook niet dood.
pi_60729246
Waarom zenden ze voetbal uit, terwijl het olympisch toernooi bij voetbal geen flikker voorstelt? tegelijkertijd was er een dameshockey wedstrijd. Voor de hockeydames is een olympische titel het hoogst mogelijke.
*verwijderd door Admin*
pi_60729498
Het lijkt alsof ze naar onze klagenzang hebben geluisterd. Het is vandaag stukken beter.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60729597
Die Stomphorst is slecht zeg. Lijkt wel of ie zenuwachtig is.

En nu wordt er alweer te lang doorgepraat. Na de finale moet je dit pas doen!
pi_60729626
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:23 schreef marcodej het volgende:
Die Stomphorst is slecht zeg. Lijkt wel of ie zenuwachtig is.

En nu wordt er alweer te lang doorgepraat. Na de finale moet je dit pas doen!
Vind dat al die studiopresentatoren zenuwachtig lijken. Het komt allemaal te stijf over, hakkelig, gewoon SAAI!

En je hebt gelijk dat er pas na de finale gekletst moet worden.
pi_60730087
Prachtig gezwommen van Ranomi, he NOS?
pi_60730109
Inderdaad, naar een herhaling gaan (wel een mooie!) terwijl Ranomi haar heat van 200m wint
pi_60730111
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:46 schreef okee6 het volgende:
logisch dat ze nu wachten judo finale zou al begonnen moeten zijn. Dus nu is het wel te begrijpen
pi_60730155
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:46 schreef okee6 het volgende:
Nu gaan ze het wel uitzenden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')