Voetbal!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:36 schreef Zwansen het volgende:
Waar kan ik heen mailen voor een klacht?
Schandalig. Een Nederlandse is aan het zwemmen en wij zenden een voorbeschouwing op een nietszeggende wedstrijd uit.
Hoe komen ze er überhaupt op om hem daar neer te zetten. Het is echt geen schande als er niemand zit om te analyseren. Volgens mij mist het gros van de mensen dat echt niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:33 schreef SCH het volgende:
Huntelaar als 'analist' is echt een drama.
Komt natuurlijk door de brieven en dit topic wat de NOS tijdens de eerste helft heeft zitten lezen..quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Denewar het volgende:
zit je wachten op de reclamein de rust, komt die niet!!
Zeker niet als je in de rust en na afloop gelijk naar het hockey gaat.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoe komen ze er überhaupt op om hem daar neer te zetten. Het is echt geen schande als er niemand zit om te analyseren. Volgens mij mist het gros van de mensen dat echt niet.
Ik kan me Afellay nog "analist" herinneren (niet bij de NOS maar bij RTL) ...quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:33 schreef SCH het volgende:
Kan niet, ze prefereerden hem boven een natgeregende Fatima. Nou dan heb je toch zeker uitstraling.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:33 schreef SCH het volgende:
diep en diep triestquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Nog erger, er is nu zelfs een kanaal waar niks op is en die wordt niet gebruikt voor het Nederlands hockey
Ze verprutsen het, dus moeten we ze maar meer geld geven? De logica!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
Geef ze dan ook een behoorlijk budget, zodat ze gewoon 1 zender OS kunnen doen, en de andere zenders overhouden voor nieuws en reclame.
There's only so much that you can do met een beperkt budget hè. Dat eeuwige gekanker op de NOS altijdquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze verprutsen het, dus moeten we ze maar meer geld geven? De logica!
Het ligt aan het budget dat ze constant herhalen, 30 minuten wachten op een huldiging (wielrennen gisteren) terwijl er andere sporten aan de gang zijn, de Hockey streams verprutsen en nietszeggende analisten er bij haalt terwijl er gewoon Nederlanders aan het spelen zijn? Dat heeft niks met het budget te maken, ze hebben gewoon de rechten om de spelen uit te zenden en alles te streamen, maar ze verknoeien het.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
There's only so much that you can do met een beperkt budget hè. Dat eeuwige gekanker op de NOS altijd
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:40 schreef Bart884 het volgende:
Weer reclame......lenen, vrolijke vakantieweken, weet ik allemaal wat.
ik wil sport in deze 2 weken......
Snappen doe ik het al lang niet meer....
Edit: heb meteen maar even met de NOS gebeld: de telefoniste gaf aan daar dat ze platgebeld zijn dit weekend met dezelfde opmerkingen als wij hier al omschrijven.
Ze hielden alles bij voor de verantwoordelijken en dit werd doorgespeeld aan hen: wat ze er mee doen.....afwachten. Maar reageren heeft dus wel zin.....
Maar dat kan je de NOS niet verwijten. Moet je bij de politiek zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:40 schreef Bart884 het volgende:
De reclamehoeveelheden valt wel mee; na 2 uur een reclameblok is niet zo storend, maar gebruik de rest van de tijd zoveel mogelijk voor sport. Een analyse van een grote (finale) wedstrijd en een herhaling van een Nederlandse medaille is ook niet erg. Maar een hele analyse van een slechte Nederlandse voetbalwedstrijd in de groepsfase? Dat is wel onnodig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:40 schreef Bart884 het volgende:
Was het maar zo, na 2 uur. Na elke livesport is er zowat een reclamesport.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De reclamehoeveelheden valt wel mee; na 2 uur een reclameblok is niet zo storend, maar gebruik de rest van de tijd zoveel mogelijk voor sport. Een analyse van een grote (finale) wedstrijd en een herhaling van een Nederlandse medaille is ook niet erg. Maar een hele analyse van een slechte Nederlandse voetbalwedstrijd in de groepsfase? Dat is wel onnodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |