abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60708441
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef TheArt het volgende:

[..]

Was het maar zo, na 2 uur. Na elke livesport is er zowat een reclamesport.
Nu was het wel na 2 uur; 90 minuten voetbal + gedeelte hockey. Dus om daarover nou te zeiken...
pi_60708673
Zo klacht is ingediend, niet dat er mee wat gebeurd maar ik kon het niet laten. Te veel genanalyseer.

Ok ik snap dat je een voetbal wedstijd analyseerd. Maar dan zegt de coach wat en dat word dan ook weer genalyseerd. En ik voel gewoon dat Diona naar woorden zoekt om het geanalyseer maar uit te rekken. Het haalt gewoon bloed onder me nagels vandaan. ARGHGHHHHHHHHHHHHHHHHH!! LAAT LIVE SPORT ZIEN!!!!

Herhaling klachten kunnen naar: publieksreacties@rtv.nos.nl
pi_60709702
Heb gister al een mail gestuurd, maar helpen zal het niet...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60709775
Om even het verschil met de belg aan te geven. Zij winnen makkelijk met 2-0, maar geen nagepraat, maar gelijk door naar het turnen... Zo moet het.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:16:23 #255
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60709910
Nu dus geen basketbal
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_60709918
Dit is een mooi kwartiertje, hoppa even wat sporten achter elkaar.
pi_60709974
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 17:16 schreef Falco het volgende:
Nu dus geen basketbal
Niet best nee.
En dan hebben ze vanavond ook nog eens een uur lang hoogtepunten van de dag.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_60710795
Basketbal China-USA @ NOS
pi_60710847
Mooie actie idd
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  ESF Reporter zondag 10 augustus 2008 @ 18:12:29 #260
87554 Cee
Welluk?
pi_60711093
Te land ter zee en in de lucht
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:23:24 #261
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_60711311
Ze worden platgebeld, mooi. Best een idee voor morgen, zullen we collectief met Fok bellen?

035 - 6779222 of publieksreactie@rtv.nos.nl

En uiteraard teletekst@kro.nl voor de Ergernissen-pagina.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_60711355
Moeilijk voor de NOS om een hele basketballwedstrijd te laten zien?

Fijn eventjes wat beelden laten zien wat uuuuuuuren geleden al was gebeurt maar niet eerder op NOS te zien was vanwege voetbal. Nee, liever een duffe voetbalwedstrijd in z'n geheel laten zien en na afloop nog verder dood analyseren met een voetballertje wat net onder de rokken van z'n moeder is gekropen, daarna nog een flink interview met De Haan en vervolgens nog meer lullen met dat voetballertje. TRIEST! TRIEST! TRIEST!

Hebben we nog niet genoeg voetbal gezien eerder dit jaar? Misschien iets voor de volgende IOC-vergadering: afschaffen van het voetbal als Olympische sport?
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:26:06 #263
138876 Andromache
pi_60711369
Ik vind het ook triest, een kwartier gepraat soms, ongelooflijk.
pi_60711489
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:25 schreef NFSU2 het volgende:
Moeilijk voor de NOS om een hele basketballwedstrijd te laten zien?
Dat was echt royal sadness. Helemaal omdat er nog maar een paar minuten te spelen waren.
pi_60711547
Mart gisteravond deze wedstrijd maar ophemelen, en dan zulk gepruts met het uitzenden
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_60711623
Wat een gezeik hier.

http://os2008.nos.nl/live/index/

Opgelost.
pi_60711730
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:39 schreef X. het volgende:
Wat een gezeik hier.

Opgelost.
Ja, vind je? En als Nederland - Zuid-Afrika bij het dameshockey niet eens op de streams te zien is, terwijl er notabene een stream is waarop helemaal niets gebeurt?
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:56:20 #268
138876 Andromache
pi_60713358
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:39 schreef X. het volgende:
Wat een gezeik hier.

Opgelost.
Dat is leuk voor de mensen die op de computer kijken, maar het overgrote deel van het publiek zal toch de sporten willen bekijken via Nederland 1. En die worden zwaar onder de maat bediend op deze manier.

Ik heb al een briljant idee overigens: commentaar op de prestaties van de Nederlanders is leuk, maar het hoeft absoluut niet live of direct erna. Je kunt prima bespreken met mensen, maar neem dat op en pleur het op de site in een videootje/neem het mee in het hoogtepuntenoverzicht (en dan maximaal 5 minuten per spreker!) Laat de tv gewoon voor de live-beelden, en klaar ben je. Je zou zelfs een stream apart voor het commentaar kunnen inrichten.

Mogelijkheden te over om gewoon sport live uit te zenden en toch de achtergronden te duiden voor de liefhebber. Kom op zeg, ik wil best reclame dulden, maar dan moeten er wel fatsoenlijke live beelden te zien zijn. Waarom betaal je anders voor de rechten?
pi_60713450
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:12 schreef Cee het volgende:
Te land ter zee en in de lucht
Toch blijft dat een onwijs geniaal programma. Was gewoon blij dat het langskwam.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:00:09 #270
138876 Andromache
pi_60713490
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:59 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Toch blijft dat een onwijs geniaal programma. Was gewoon blij dat het langskwam.
Het kan ook prima, wat dat betreft vallen deze Olympische Spelen zeer gunstig i.c.m. een normale avondprogrammering.
pi_60714223
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:00 schreef Andromache het volgende:

[..]

Het kan ook prima, wat dat betreft vallen deze Olympische Spelen zeer gunstig i.c.m. een normale avondprogrammering.
Inderdaad.

Denk dat de NOS wat dat betreft gisteren meer in de problemen zat, toen rond een uur of vier ineens een piratenmuziekfestival ofzo werd uitgevonden?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60724233
Wat een DRAMA is de NOS vanochtend weer. Het zwemmen, na Dekker zonder Nederlanders vandaag, wordt kapot geanalyseerd en alle onbelangrijke prijsuitreikingen worden uitgebreid belicht, terwijl tegelijk Angad-Gaur staat te schermen en Tim Lips op de eventing bezig is.

Ze kunnen echt een voorbeeld nemen aan de Belgen, die tijdens het zwemmen gewoon naar eventing (Donckers en Van Springel) en het beachvolleybal gingen live en die wedstrijden ook afmaakten. Dat is pas klasse.
pi_60724241
Dat ze het zwemmen gewoon helemaal doen vind ik niet zo vreemd hoor. Wat heb je nou aan 5 minuutjes schermen? Dan krijgen ze weer gezeur waarom ze het schermen niet hebben afgemaakt. En als ze het schermen wel hadden afgemaakt, stonden de zwem-fanaten weer op het achterste poten.
pi_60724248
Vind het idd nu wel prima. Kadijk en Mooren beginnen zometeen pas en schermer ligt er al uit.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60724249
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 06:00 schreef Piet_Veerman het volgende:
Dat ze het zwemmen gewoon helemaal doen vind ik niet zo vreemd hoor. Wat heb je nou aan 5 minuutjes schermen? Dan krijgen ze weer gezeur waarom ze het schermen niet hebben afgemaakt. En als ze het schermen wel hadden afgemaakt, stonden de zwem-fanaten weer op het achterste poten.
Het waren minstens 10 minuten schermen. Dat kan je best uitzenden. Ze lopen zo weer achter de feiten aan. Dan moeten ze straks Angad-Gaur gaan uitzenden als de volgende Nederlandse live is en ik zie ze dat nog doen ook.

Het is gewoon volkomen respectlos naar andere sporters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')