Tevens, en hopelijk, het einde van jou bestaan op Fok!.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:53 schreef princem het volgende:
ik dacht dat is leuk voor de mannen he kunnen we op mooie vrouwen stemmen en de vrouwen kunnen miss fok worden en een nieuwe jeans kopen maar ok het word hem niet 1 vrouwen hebben geen humor ze hebben al jeans en de mannen werken ook niet echt mee ok einde verkiezing
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:42 schreef princem het volgende:
en de mannen gaan een cijfer geven en de vrouwen mogen dat bij nader inziens ook wel
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:53 schreef princem het volgende:
en de vrouwen kunnen miss fok worden en een nieuwe jeans kopen maar ok het word hem niet 1 vrouwen hebben geen humor ze hebben al jeans
Een 7!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:58 schreef princem het volgende:
GauloisesBlauw ik dacht echt nu krijg ik ondersteuning maar toe ik je foto zag een 7 maar wel serieus blijven he je ligt op dit moment voorop en echt waar er gaaat een fantastischeeeeeeeee kledingbon uit mevr g blauw ligt op kop met een 7
Ja Rys, ga eens als de sodeflikker naaqtfeauteaux postenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O WAT EEN GOED IDEE
Jij krijgt binnenkort in ieder geval een telefoontje van m'n zorgverzekeraar, onherstelbaar letselquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou vooruit dan, zolang het topic open blijft, doe ik dan ook nog wel mee.
Wordt dan wel een dure jeans...
[ afbeelding ]
Werk jij op de kermis?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:04 schreef princem het volgende:
kom op dames geen ruzie maken svp KOM OP DAMES POST JE FOTO EN WINNNNNNNNNNNNNN de grote miss verkiezingen prijs we letten op uitstraling sex appeal en vriendelijkheid want ja ook lelijke vrouwen kunnen heel mooi zijn dus wees niet bang en doe meeeeee
En haar dochter dan!!! Wat denk je wat voor onherstelbare trauma's ik heb doorstaan!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:03 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Jij krijgt binnenkort in ieder geval een telefoontje van m'n zorgverzekeraar, onherstelbaar letsel.
Verrekkes goei camoufleerstiftje heb je danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:06 schreef alors het volgende:
oke, oke,.. zonder make-up zie ik er zo uit..![]()
[ afbeelding ]
doe eens opflikkeren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:02 schreef TheYoung1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik verder niet verpesten met andere plaatjes....quote:
Ik had een 9,5 gekregen. Ik post niets meer hoor. ON-RECHT-VAARDIG.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:27 schreef princem het volgende:
AKnynke WAUWWWWWW eeen 9,2 op dit moment lig je ver op kop voor de merk jeans naar keuze en het grote ik ben de mooiste vrouw op fok tshirt
Je borst lekt uit je truitje meid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:31 schreef Jerruh het volgende:
Hey gelly! chick! nu jij meedoet, moet ik wel! ik laat als bevallige diva natuurlijk niet die jeans schieten aan zo'n blank geval he! Once you go black you won't go back! Dus even wat hot chocolate in deze verkiezing!
[ afbeelding ]
Had jij het ook zo warm van de week? Ik heb maar even verkoeling gezocht!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had een 9,5 gekregen. Ik post niets meer hoor. ON-RECHT-VAARDIG..
swa, check my profile! Ik voel mij serieus beledigd ja dat je mij een man noemt! Met je kutverkiezing!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:33 schreef princem het volgende:
Jerruh is een man die de jeans van de dames wil stelen je bent niet gekwalificeerd
He check, en bij mij hangen ze niet op m'n navel sletquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik heb tenminste tieten, white trash!
nee, zo te zien zitten ze op je rug, bitch!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:39 schreef gelly het volgende:
[..]
He check, en bij mij hangen ze niet op m'n navel slet
[ afbeelding ]
Elf, lekker ding! Ik moet nu weg, maar snel nog eentje, waar je nog heel wat bij kunt fantaseren!quote:
wat kijk je weer geylquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Elf, lekker ding! Ik moet nu weg, maar snel nog eentje, waar je nog heel wat bij kunt fantaseren! [ afbeelding ]
zie je, gelly, white ass with titties on her back! once you've done black you never go back!quote:
ok sorry, hier is een echtequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:46 schreef princem het volgende:
dames ik krijg het idee dat het nep fotos zijn dan maken jullie het erg makkelijk voor de dames die wel een echte plaatsen kom op speel eerlijk en win die super prijs
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:42 schreef princem het volgende:
Ok ik heb besloten om een miss verkiezing te organiseren ik moet nog een prijs bedenken maar ik verzin wel wat leuks ok we doen het zo er moeten wel fotos gepost worden en de mannen gaan een cijfer geven en de vrouwen mogen dat bij nader inziens ook wel de grote fok winarres krijgt de hoofdprijs en ik geef ook een troosprijsje weg voor de lelijkste dus MOOIE EN LELijke vrouwen doe mee en win en bengeltje jij krijgty standard een puntje extra ok
hebbie er wel ene waarin mijn borsten kunnen? Ik heb altijd zulke probs met zoeken naar de juiste maat weet je...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:56 schreef princem het volgende:
jerruh je ligt echt op kiop komt goed en echt waar als het zo blijft is de super jeans naar keuze voor jou en natuurlijk het fok super model shirt
Ik ben bang dat je me te dik vindtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:03 schreef princem het volgende:
aaajaaaajajajaajj waar zijn de schoonheden schaamte??????????ik maak er juist een zeer respectvolle verkiezing van
En je bikini past er ook weer bij! Goed gecoordineerd allemaal hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je mijn cellulitis zienGelukkig maar dat mijn badlaken en mijn haarband bij elkaar passen
Dank je welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:17 schreef tuxepux het volgende:
[..]
En je bikini past er ook weer bij! Goed gecoordineerd allemaal hoor
De 'suuuuuuuuuuuuuuperrrrrrrrrrrrrrr klappppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr'.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:25 schreef princem het volgende:
ik heb nu 3 echte deelneemsters de rest zijn kerels die door dat de hormoontjes gaan spelen de boel belazeren terwijl ik ze alle kans heb gegeven om ook in de jury te komen treurig maar goed dames meld je aan voor de suuuuuuuuuuuuuuperrrrrrrrrrrrrrr klappppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:30 schreef tuxepux het volgende:
Ok, nog 'n foto dan. Dit was op de verjaardag van een vriend in Amerika:
[ afbeelding ]
Corona
Doe eens een lijk na, plzz..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:30 schreef princem het volgende:
beste fokkers ik heb me de heledag ingezet voor deze super verkiezing waar veel tijd moeite en ja uiteindelijk veel geld in zit de broek en shirt dus help me om het een groot succes te maken en Skv svp als je er niet tegen kan laat svp je commentaar achterwege ik probeer wat te doen voor mn medemens dus aub
Ik heb dan wel jeans, maar je zegt het zelf al: daar zit een rare vlek op. Die broek is ook te kort, maar dat zie je niet op het plaatje. Dus ik heb echt wel een nieuwe spijkerbroek nodig!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
Tuxepux, wat ligt daar op je been?
Sowieso princem, tuxepux heeft geen jeans nodig, die heeft ze alIk heb alleen maar een bikini en een badlaken, dus ik hoop dat ik win
Whatever, als het maar ophoud!!! tquote:
swa, doe es niet zo geirriteerd!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:41 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Whatever, als het maar ophoud!!! t
ja weet je, ik kan nog niet naar paramaribo gaan... ligt gevoelig je weet...quote:
Nope, ik kan ff niet weg gaan. Al zou ik liever wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:43 schreef princem het volgende:
TheYoung1 wat is je probleem je kan toch ook weggaan of niet soms???
Op deze manier?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:30 schreef princem het volgende:
beste fokkers ik heb me de heledag ingezet voor deze super verkiezing waar veel tijd moeite en ja uiteindelijk veel geld in zit de broek en shirt dus help me om het een groot succes te maken en Skv svp als je er niet tegen kan laat svp je commentaar achterwege ik probeer wat te doen voor mn medemens dus aub
Fijne kansvolle volwassen vent!quote:homo Fri 8 August 2008 19:33u door princemvuile homo
Ik heb nog niet eens de moeite willen nemen je PM's te sturen, vriend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:38 schreef princem het volgende:
ok fokkers ik begin na al mn inzet voor de vrouw en medefokkers ernstige weerstand te krijgen van oa skv ze beledigen me in pb en achtervolgen me ik laat de contest nog ff doorlopen ik zal iets minder reageren want het word niet op prijs gesteld de grote contest loopt dus nog steeds en ik beloof aan de dames de prijs ga ik versturen als de winnaares bekent is en skv schelsd me niet verot de hele tijd in die prive berichtjes ok
laat staan, chicl, anders blijft er geen white trash meer over voor mij om van te winnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hij twijfelt aan mijn echtheidZal ik m'n foto maar weghalen dan?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:12 schreef princem het volgende:
coldfeet ik heb nog ff gekeken je bent prachtich niks meer aan doen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:13 schreef freecell het volgende:
[..]Kijk je wel goed dan?
Op z'n minst photoshoppen die benen
Nou.... dik.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Zie je wel, ik ben veel te dik
Post jij dan eens een foto Freecell?
laat jij dan eerst een foto van je tieten zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook een keer proberen.
kom op en WINNNNNNNNNNNNNNNNN
Nee, blijft debiel.
Dat is een misleidende foto. We zien heus wel dat je deze hebt uitgekozen omdat je buik zo niet te zien is!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:47 schreef freecell het volgende:
Nou.... dik.....
Mollig in ieder geval, maar je bent niet echt héél erg vet ofzo. Wel wat dikker dan gewenst natuurlijk, maar dat weet je zelf ook wel.
Ik heb helaas op deze PC alleen een foto van mezelf met m'n reet achteruit
[ afbeelding ]
een verwenbeurt van de TS gok ik zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:05 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik ga mijn foto pas posten als ik weet wat de prijs is!!
Tevens is deze van een immens triest niveau.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit doet US altijd aan het einde van het jaar. Mr/Miss FOK! verkiezing.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:11 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Moest even denken, maar heb toch besloten mee te doen. Hier een vakantie-kiekje!
Hm, jammie, nou daar gaan we hoor (ik wil wel anoniem blijven. Anders ziet mijn baas dat ik SEX-mod ben op Fok).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een verwenbeurt van de TS gok ik zo
wel een PERSOONLIJKE verwenbeurtuiteraard..
En mijn vrouw dan een leugenaar noemen? Ik dacht het nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Roep jij die hatelijke vrouw van je even tot orde voordat je in de jury plaatsneemt
Ze gaat over lijken voor die spijkerbroekquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En mijn vrouw dan een leugenaar noemen? Ik dacht het niet
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
wow de eerste echte
wanneer? wanneer? wanneer? wanneer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:13 schreef princem het volgende:
vandaag zal de miss verkiezing tot een climax stijgen de winnaarres zal vandaag bekent worden
kun je zelf toch ook wel doen ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:49 schreef princem het volgende:
ja kan iemand een mailtje sturen naar hvnl dat is het enige wat nog mist zou iemand dat willen doen?
ja princem je pakt het helemaal verkeerd aan, weet je niet dat tegenwoordig het helemaal not done is om tijdens miss-verkiezingen alleen op het uiterlijk af te gaan! De dames moeten ook een hoog IQ, maatschappelijke betrokkenheid, en een gevarieerde interesse hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:51 schreef princem het volgende:
mijn god het zal verschrikkelijk moeilijk worden om er een winnaarres uit te halen dames je kan je nu nog aanmelden vandaag is de laatste dag en je kan ook een korte statement geven waarom die super coole jeans voor jou moet zijn
Motiveer ze dan!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:55 schreef princem het volgende:
ik weet niet of ze daar aan meewerken hoewel de spijkerjeans toch een grote aantrekkingskracht heeft
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:57 schreef princem het volgende:
wurm is man gediskwalifieerd met nog een c er tussen
Gerrit nog gesproken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:55 schreef princem het volgende:
ik heb gebeld en ze gaan me vanmiddag terug bellen dames let op dit is de kans als ik in gesprek met ze ben zal ik een poging doen om contact te krijgen met modellen agency dus wie weet krijgt de winnaarres niet alleen de super cooole zomer jeans maar ook een modellen contract dit is je kans altijd al gedroomd van een carriere als tyra banks dit is je kans vergeet de freak show idols en doe mee met de grote fok miss zomer queen
Leer eens Nederlands man!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:09 schreef princem het volgende:
bedankt met steun van allen moet het een succes kunnen worden ik geloof ook dat fok vol zit met potentiele sterren dus ik hoop dat ik de vele steun mag blijven onvangen om dit op een eerlijke recht vaardige manier tot een climax te brengen mn dank gaat uit naar de vrouw en de medefokkers en ik wil de medefokkers erop wijkzen dat ze de cijfers mogen gaan geven en als we tot een unaniem besluit komen gaat de super prijssssssssssssss eruit fotos mogen nog steeds geplaatst worden MOGE DE BESTE WINNEN
Je verneukt een goed topicquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:52 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Leer eens Nederlands man!!
Kijk , dat is een komma!!
En nou let op, er komt een alinea.
Ja? Heb je 'm gezien?
En dit is een punt.
Moet je niet het Fok!ers van 25+ topic verdedigen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:52 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja? Heb je 'm gezien?
En dit is een punt.
Ik wil wel, maar er is niemand meer om mee te spelen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je niet het Fok!ers van 25+ topic verdedigen?
Die is er ieder jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:55 schreef Bartleunen het volgende:
Het lijkt mij leuker om een echte fok miss verkiezing te houden met alleen miss fokkers en dus GEEN bekende sterren!
quote:
quote:
Is niet fake! Denk dat je inderdaad hebt gewonennquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:21 schreef Leanne het volgende:
heeft er al iemand gewonnen?
* Leanne doet nog mee!
Gast, waar maak je je druk om.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:52 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja? Heb je 'm gezien?
En dit is een punt.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:37 schreef tuxepux het volgende:
Leanne is de enige die serieus meedoet. Dus gefeliciteerd
Lol de volgende miss fok wedstrijd is in wedstrijd voor alleen vrijgezellen(ige) damesquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:13 schreef Schunckelstar het volgende:
wanneer word de winnaar bekend gemaakt![]()
de spanning van deze competitie word me teveel![]()
ik niet en ik heb al gewonnen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:31 schreef Fha het volgende:
Woaah.. dit is echt zoooo spannend! Ik zit echt op het puntje van de bank
zn moederquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:25 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
zargon ff seri wie is die chick
Te laat, Leanne heeft al gewonnen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Smijn. het volgende:
Tss, ik deed ook nog mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fapfapquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je geen foto's in bikini?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet toch al tieten zat bij de 3e foto. Ze ziet dat duidelijk als een van haar beste features...quote:
Zou hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef tuxepux het volgende:
Ik denk niet dat de prijs nog wordt uitgereikt.
TS is een oplichter, die slechts uit is op foto's van mooie vrouwen!
Ja, het is wel een geraffineerde oplichter. Dat maakt hem des te gevaarlijker!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:23 schreef Schunckelstar het volgende:
Zou het![]()
Het ziet er wel uit als een goed opgezette verkiezing waar veel voorbereiding in heeft gezeten
Ohnee! En ik trapte erin.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:24 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ja, het is wel een geraffineerde oplichter. Dat maakt hem des te gevaarlijker!
hmm sorry hoor, *kijkt enigzins teleurgesteld naar TS*quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:27 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Te laat, Leanne heeft al gewonnen.
Wanneer komt de uitreiking? Foto's? Interviews bij Hart van Nederland?
hij zit al sinds de start van dit topic non-stop te fappenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef tuxepux het volgende:
Ik denk niet dat de prijs nog wordt uitgereikt.
TS is een oplichter, die slechts uit is op foto's van mooie vrouwen!
Nou, waar zijn de prijzen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef princemm het volgende:
ik ben er weer was mn wachtwoord kwijt
Owq, hier is écht m'n eetlust van vergaan....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:02 schreef TheYoung1 het volgende:
[ afbeelding ]
Nicky Whelan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:25 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
zargon ff seri wie is die chick
waar blijft de prijsuitreikingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef princemm het volgende:
ik ben er weer was mn wachtwoord kwijt
Leuk joh die 'm' teveel...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:02 schreef princemm het volgende:
ik ben geen sjarlataan wie was de winnaares?
JE MOEDERquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:02 schreef princemm het volgende:
ik ben geen sjarlataan wie was de winnaares?
je bent een oplichterquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:50 schreef princemm het volgende:
sorry dat de verkiezing geflopt is .
hij is gesaborteerd en ik ben perongeluk uitgelogd zonder wachtwoord
maar ook bedaNKT VOOR DE vele inzendingen
ik denk dat je de winnares nog een prijs schuldig bent,jij charlatanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:03 schreef princemm het volgende:
niet waar ik heb de dames met respect benaderd en vele heren pleegde fraude
Die griet die "Miss Fok!" is, is zo lelijk als de nacht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
DIE HADDEN WE NOG NIET
waneer begint de eerste ronde en wie doen er nog steeds mee? zeker ladidaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:28 schreef princemm het volgende:
tuurlijk doe mee en win die super prijs
oh ja,hoe kon ik dat vergetenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:30 schreef princemm het volgende:
een super mooie fancy jeans
Zij komt uit Nieuw Zeeland Australie en doet het met de All Blacks captain en is een echte (snowboard) babe.quote:
Kijk eens goed in je webcam....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:39 schreef princemm het volgende:
wie dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |