En je bikini past er ook weer bij! Goed gecoordineerd allemaal hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je mijn cellulitis zienGelukkig maar dat mijn badlaken en mijn haarband bij elkaar passen
Dank je welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:17 schreef tuxepux het volgende:
[..]
En je bikini past er ook weer bij! Goed gecoordineerd allemaal hoor
De 'suuuuuuuuuuuuuuperrrrrrrrrrrrrrr klappppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr'.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:25 schreef princem het volgende:
ik heb nu 3 echte deelneemsters de rest zijn kerels die door dat de hormoontjes gaan spelen de boel belazeren terwijl ik ze alle kans heb gegeven om ook in de jury te komen treurig maar goed dames meld je aan voor de suuuuuuuuuuuuuuperrrrrrrrrrrrrrr klappppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:30 schreef tuxepux het volgende:
Ok, nog 'n foto dan. Dit was op de verjaardag van een vriend in Amerika:
[ afbeelding ]
Corona
Doe eens een lijk na, plzz..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:30 schreef princem het volgende:
beste fokkers ik heb me de heledag ingezet voor deze super verkiezing waar veel tijd moeite en ja uiteindelijk veel geld in zit de broek en shirt dus help me om het een groot succes te maken en Skv svp als je er niet tegen kan laat svp je commentaar achterwege ik probeer wat te doen voor mn medemens dus aub
Ik heb dan wel jeans, maar je zegt het zelf al: daar zit een rare vlek op. Die broek is ook te kort, maar dat zie je niet op het plaatje. Dus ik heb echt wel een nieuwe spijkerbroek nodig!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
Tuxepux, wat ligt daar op je been?
Sowieso princem, tuxepux heeft geen jeans nodig, die heeft ze alIk heb alleen maar een bikini en een badlaken, dus ik hoop dat ik win
Whatever, als het maar ophoud!!! tquote:
swa, doe es niet zo geirriteerd!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:41 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Whatever, als het maar ophoud!!! t
ja weet je, ik kan nog niet naar paramaribo gaan... ligt gevoelig je weet...quote:
Nope, ik kan ff niet weg gaan. Al zou ik liever wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:43 schreef princem het volgende:
TheYoung1 wat is je probleem je kan toch ook weggaan of niet soms???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |