Op deze manier?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:30 schreef princem het volgende:
beste fokkers ik heb me de heledag ingezet voor deze super verkiezing waar veel tijd moeite en ja uiteindelijk veel geld in zit de broek en shirt dus help me om het een groot succes te maken en Skv svp als je er niet tegen kan laat svp je commentaar achterwege ik probeer wat te doen voor mn medemens dus aub
Fijne kansvolle volwassen vent!quote:homo Fri 8 August 2008 19:33u door princemvuile homo
Ik heb nog niet eens de moeite willen nemen je PM's te sturen, vriend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:38 schreef princem het volgende:
ok fokkers ik begin na al mn inzet voor de vrouw en medefokkers ernstige weerstand te krijgen van oa skv ze beledigen me in pb en achtervolgen me ik laat de contest nog ff doorlopen ik zal iets minder reageren want het word niet op prijs gesteld de grote contest loopt dus nog steeds en ik beloof aan de dames de prijs ga ik versturen als de winnaares bekent is en skv schelsd me niet verot de hele tijd in die prive berichtjes ok
laat staan, chicl, anders blijft er geen white trash meer over voor mij om van te winnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hij twijfelt aan mijn echtheidZal ik m'n foto maar weghalen dan?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:12 schreef princem het volgende:
coldfeet ik heb nog ff gekeken je bent prachtich niks meer aan doen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:13 schreef freecell het volgende:
[..]Kijk je wel goed dan?
Op z'n minst photoshoppen die benen
Nou.... dik.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Zie je wel, ik ben veel te dik
Post jij dan eens een foto Freecell?
laat jij dan eerst een foto van je tieten zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook een keer proberen.
kom op en WINNNNNNNNNNNNNNNNN
Nee, blijft debiel.
Dat is een misleidende foto. We zien heus wel dat je deze hebt uitgekozen omdat je buik zo niet te zien is!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:47 schreef freecell het volgende:
Nou.... dik.....
Mollig in ieder geval, maar je bent niet echt héél erg vet ofzo. Wel wat dikker dan gewenst natuurlijk, maar dat weet je zelf ook wel.
Ik heb helaas op deze PC alleen een foto van mezelf met m'n reet achteruit
[ afbeelding ]
een verwenbeurt van de TS gok ik zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:05 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik ga mijn foto pas posten als ik weet wat de prijs is!!
Tevens is deze van een immens triest niveau.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit doet US altijd aan het einde van het jaar. Mr/Miss FOK! verkiezing.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:11 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Moest even denken, maar heb toch besloten mee te doen. Hier een vakantie-kiekje!
Hm, jammie, nou daar gaan we hoor (ik wil wel anoniem blijven. Anders ziet mijn baas dat ik SEX-mod ben op Fok).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een verwenbeurt van de TS gok ik zo
wel een PERSOONLIJKE verwenbeurtuiteraard..
En mijn vrouw dan een leugenaar noemen? Ik dacht het nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Roep jij die hatelijke vrouw van je even tot orde voordat je in de jury plaatsneemt
Ze gaat over lijken voor die spijkerbroekquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En mijn vrouw dan een leugenaar noemen? Ik dacht het niet
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
wow de eerste echte
wanneer? wanneer? wanneer? wanneer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:13 schreef princem het volgende:
vandaag zal de miss verkiezing tot een climax stijgen de winnaarres zal vandaag bekent worden
kun je zelf toch ook wel doen ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:49 schreef princem het volgende:
ja kan iemand een mailtje sturen naar hvnl dat is het enige wat nog mist zou iemand dat willen doen?
ja princem je pakt het helemaal verkeerd aan, weet je niet dat tegenwoordig het helemaal not done is om tijdens miss-verkiezingen alleen op het uiterlijk af te gaan! De dames moeten ook een hoog IQ, maatschappelijke betrokkenheid, en een gevarieerde interesse hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:51 schreef princem het volgende:
mijn god het zal verschrikkelijk moeilijk worden om er een winnaarres uit te halen dames je kan je nu nog aanmelden vandaag is de laatste dag en je kan ook een korte statement geven waarom die super coole jeans voor jou moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |