Ja Rys, ga eens als de sodeflikker naaqtfeauteaux postenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O WAT EEN GOED IDEE
Jij krijgt binnenkort in ieder geval een telefoontje van m'n zorgverzekeraar, onherstelbaar letselquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou vooruit dan, zolang het topic open blijft, doe ik dan ook nog wel mee.
Wordt dan wel een dure jeans...
[ afbeelding ]
Werk jij op de kermis?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:04 schreef princem het volgende:
kom op dames geen ruzie maken svp KOM OP DAMES POST JE FOTO EN WINNNNNNNNNNNNNN de grote miss verkiezingen prijs we letten op uitstraling sex appeal en vriendelijkheid want ja ook lelijke vrouwen kunnen heel mooi zijn dus wees niet bang en doe meeeeee
En haar dochter dan!!! Wat denk je wat voor onherstelbare trauma's ik heb doorstaan!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:03 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Jij krijgt binnenkort in ieder geval een telefoontje van m'n zorgverzekeraar, onherstelbaar letsel.
Verrekkes goei camoufleerstiftje heb je danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:06 schreef alors het volgende:
oke, oke,.. zonder make-up zie ik er zo uit..![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |